Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Gaat het Relatie-Topic weer open? :corn:

Het is nooit dicht geweest, alleen momenteel gaan alle relaties als een trein :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Komt wel goed schatje, wat de mensen zeggen gewoon even de tijd geven en haar ook af en toe met initiatief laten komen! Als zij uit eindelijk dat niet doet, weet je genoeg lijkt mij. Hoop in ieder geval wel voor je dat het doorgaat, zon leuke knul als jij hoort niet alleen te zijn :P ... En zij is zeker de moeite waard (al ken ik haar niet), ze ziet er iig leuk uit ^^

Dat initiatief nam ze gisteren gelukkig al wel even. Jaaaa ze is echt mooi :drool: Thanks bro (L)

D-Nemacyst schreef:
Gaat het Relatie-Topic weer open? :corn:

Ja sorry, poste eerst het irritatiemomentje. Had er niet aan gedacht dat dat topic er nog is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:09 

Hardtraxx Veteran

Stagebegeleiders..

Ik ben een week later begonnen dus ik loop 18 weken stage met 36 uur in de week. Kom dus, zonder ziek te zijn en zonder vakanties/vrije dagen, aan 648 uur. We moeten 680 uur halen, dit is evenveel als de vorige stageperiode alleen duurde die periode een maand langer. Ook mensen die wel op tijd zijn begonnen en gewoon de 2 weken vakantie hebben (Die vakantie van vorige week en de meivakantie) hebben dus 17 weken, als hun 40 uur lopen (17x40=680), komen ze net aan de 680, dit dus zonder ziek te zijn en zonder vakanties/vrije dagen.

Dus ik gemaild naar degene van school die over de stages gaat, zegt ze van 'Daarnaast vind ik het opmerkelijk dat je al voorspelt dat je zeker ziek zult zijn.' Kom op, iedereen kan ziek zijn en in een periode van 4 maanden is de kans dat je een keer ziek bent, best groot. 'Ook wil je een meivakantie hebben, terwijl je te laat begonnen bent.' Heb ook al geen vakantie gehad vorige week, ook gewoon de hele week gewerkt en 4 maanden constant werken zonder een keer vrij, gaat mij te ver. 'Na 15 juni zal de examencommissie vergaderen over alle resultaten, incl stageresultaten. Maar als je op deze manier niet aan je uren komt, zul je in ieder geval een bespreekgeval worden, en het grote risico lopen dat je niet zult diplomeren eind juni. Mijn vraag aan jou is, wil je dit risico lopen?' Loze woordjes, als ik nu nog 40 uur in de week ga doen, plus de meivakantie en een keertje een vrije dag dan kom ik goed dik boven de 600 uur, dit plus een voldoende van het stagebedrijf moet geen probleem vormen.

Ook had een klasgenote van me diezelfde persoon gemaild, dat er een kans was dat ze niet aan de 680 uur komt, doordat ze ook met therapie zit. Zegt diegene van 'Ja dan word je een bespreekgeval en dan zien we wel verder.' Beetje redelijkheid mag wel..

Maargoed, 80% van de mensen die stage lopen gaat de 680 uur niet halen, als ze die even allemaal een jaartje laten zitten.. Dat laten ze sowieso niet gebeuren, dus we zullen zien hoe dit afloopt, ik neem iig m'n meivakantie en 4 april rijexamen, die ga ik echt niet afzeggen :D

Zooooo, gelijk een genietmomentje, het hartje luchten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:14 

Nog steeds mailtjes krijgen van mijn afgelopen studie. Sinds december al niet ingeschreven en het moet al helemaal afgerond zijn eigenlijk... komen ze nog steeds met dit

Citaat:
Beste student,

Vandaag wordt het definitieve advies naar je postadres verzonden.

Helaas ontvang je een Bindend Negatief Advies wat betekent dat je per eind februari uitgeschreven wordt voor de opleiding Communicatie

en vanaf 01 maart niet meer kunt deelnemen aan het onderwijs.

Als je het niet eens bent met dit studieadvies, kun je binnen zes kalenderweken na dagtekening beroep aantekenen. Informatie hierover

staat vermeld op het advies dat je binnenkort ontvangt.

Met deze mail willen we je laten weten dat het verstandig is voor eind februari in Studielink een Verzoek tot Uitschrijving (VTU) te doen.

Op deze manier wordt voorkomen dat er nog een maand (maart) collegegeld wordt ingehouden van je rekening (mits er sprake is van

wettelijk collegegeld). Doe je dit na 29 februari, dan kun je dit helaas niet terugvorderen.

Wel belangrijk dus! Denk ook aan stopzetten van je OV en Studiefinanciering.

We wensen je alle goeds voor de toekomst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

@patrickjeb

Dat scholen zich zó erg bemoeien met een stage vind ik überhaupt al schandalig. Wat denken zij dat jij in die 30 uur extra bereikt? Uiteindelijk zou het stagebedrijf jou een oordeel moeten geven, en niet school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Idd, zo gaat het bij mij ook.
Stagedocenten van school zijn er voor vragen en verder niks.
De beoordeling doen ze met z'n tweetjes gebaseerd op die van de stagebegeleider vanuit het bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Idd, zo gaat het bij mij ook.
Stagedocenten van school zijn er voor vragen en verder niks.
De beoordeling doen ze met z'n tweetjes gebaseerd op die van de stagebegeleider vanuit het bedrijf.

Het kan ook andersom het geval zijn he.
Mn vriendin had op stage plotseling te horen gekregen dat ze het niet zou gaan halen volgens haar stagebedrijf. Maar die stelden ook eisen waar zij helemaal niet aan kon voldoen als student. In dat geval moet de school wel ingrijpen. Je moet namelijk daar je diploma halen en niet op dat bedrijf. De school bepaald de eisen waaraan je moet voldoen om je stage te halen, niet het bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
@patrickjeb

Dat scholen zich zó erg bemoeien met een stage vind ik überhaupt al schandalig. Wat denken zij dat jij in die 30 uur extra bereikt? Uiteindelijk zou het stagebedrijf jou een oordeel moeten geven, en niet school.

Jaa idd, het gaat hun gewoon om cijfertjes, niet om of je iets leert of überhaupt doet. Heb het er ook al over gehad met degene die mij bij het bedrijf begeleidt zeg maar, en die zegt ook al van we lopen hier maar 36 uur. Hij zei ook van we hebben het er wel over als iemand van school hier komt voor een gesprek, die komt over 2 weken. Wel leuk want deze stage heb ik via school, hun wisten dat ze hier maar 36 uur lopen en ze wisten dat het in een periode van 4 maanden dan net niet mogelijk is, dit dus zonder vrije dagen/ziek zijn/vakanties etc.

Ik zie het wel, ik weet wel dat ze me voor die paar uurtjes echt niet mn stage over laten doen, then i'm gonna sue them!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Ja, is net zoiets als op de middelbare; 'Het verslag moet minstens 10 kantjes zijn'. Ik kan het bijvoorbeeld in 5 kantjes perfect doen, wat moet ik met die andere 5? 5 pagina's pure onzin lullen?

Vind ik wel een beetje met jouw verhaal te vergelijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:12 

Bierkoning

Dat ik m'n smsjes & whats app's niet kan lezen. Erg frustrerend. En het ergste is nog dat ik zo 1,2,3 geen oplossing weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe whatsappversie niet kunnen installeren :/ bij ongeveer 75% geeft hij aan, Kan bestand niet verwijderen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

stage zoeken en dan gewoon nee als antwoord terug krijgen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:46 

Hardtraxx Crew

Wildstylerz schreef:

Misschien omdat ze geen stageplekken meer hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

al die zinloze eisen die stellen bij vacatures
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

Tot 5 uur op school moeten zitten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wildstylerz schreef:

dat betwijfel ik, want da vrouwke zei letterlijk tegen me ja hoor, hier hebben we nog stageplaatsen stuur alleen een mailtje en dan komt alles goed, ze trollde me gewoon hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
wootum schreef:
Wildstylerz schreef:

dat betwijfel ik, want da vrouwke zei letterlijk tegen me ja hoor, hier hebben we nog stageplaatsen stuur alleen een mailtje en dan komt alles goed, ze trollde me gewoon hard :P

en hoelang is dat gelede?:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

gister binnen gelopen zei ze ja, meteen thuis mail gestuurd , kreeg ik van le boss mail nee, vandaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
gister binnen gelopen zei ze ja, meteen thuis mail gestuurd , kreeg ik van le boss mail nee, vandaag :P

moeje morgen gewoon weer naar binne lopen en weer vragen
en dan via je telefoon mailtje opnieuw sture :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:54 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Wildstylerz schreef:

moeje morgen gewoon weer naar binne lopen en weer vragen
en dan via je telefoon mailtje opnieuw sture :P

hahah zown goeie mobiel heb ik niet haha :P binnenkort nieuwe, heb nu sony ericksson satio echt een poep ding, wel goeie camera, maar ben vandaag al weer bij bcc binnengelopen, nu dat weer afwachten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:11 

Hardtraxxer

Relaties, Liefde en de hele zooi die erbij hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:51 

Bierkoning

Moving Madness schreef:
Relaties, Liefde en de hele zooi die erbij hoort.

Zag het op fb, sterkte :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:56 

Hardtraxx Elite

Net weer 2 verstandskiezen eruit, wat een ellende...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:59 

Bierkoning

The Indicator schreef:

Ik heb er geen één meer, maar wat een hel was dat inderdaad. Had ook echt een vierkante kaak aan één kant, en dan kreeg je van die ranzige pijnstillers/poeder :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Een en al ellende in Someren :P
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic