Stagebegeleiders..Ik ben een week later begonnen dus ik loop 18 weken stage met 36 uur in de week. Kom dus, zonder ziek te zijn en zonder vakanties/vrije dagen, aan 648 uur. We moeten 680 uur halen, dit is evenveel als de vorige stageperiode alleen duurde die periode een maand langer. Ook mensen die wel op tijd zijn begonnen en gewoon de 2 weken vakantie hebben (Die vakantie van vorige week en de meivakantie) hebben dus 17 weken, als hun 40 uur lopen (17x40=680), komen ze net aan de 680, dit dus zonder ziek te zijn en zonder vakanties/vrije dagen.
Dus ik gemaild naar degene van school die over de stages gaat, zegt ze van
'Daarnaast vind ik het opmerkelijk dat je al voorspelt dat je zeker ziek zult zijn.' Kom op, iedereen kan ziek zijn en in een periode van 4 maanden is de kans dat je een keer ziek bent, best groot.
'Ook wil je een meivakantie hebben, terwijl je te laat begonnen bent.' Heb ook al geen vakantie gehad vorige week, ook gewoon de hele week gewerkt en 4 maanden constant werken zonder een keer vrij, gaat mij te ver.
'Na 15 juni zal de examencommissie vergaderen over alle resultaten, incl stageresultaten. Maar als je op deze manier niet aan je uren komt, zul je in ieder geval een bespreekgeval worden, en het grote risico lopen dat je niet zult diplomeren eind juni. Mijn vraag aan jou is, wil je dit risico lopen?' Loze woordjes, als ik nu nog 40 uur in de week ga doen, plus de meivakantie en een keertje een vrije dag dan kom ik goed dik boven de 600 uur, dit plus een voldoende van het stagebedrijf moet geen probleem vormen.
Ook had een klasgenote van me diezelfde persoon gemaild, dat er een kans was dat ze niet aan de 680 uur komt, doordat ze ook met therapie zit. Zegt diegene van 'Ja dan word je een bespreekgeval en dan zien we wel verder.' Beetje redelijkheid mag wel..
Maargoed, 80% van de mensen die stage lopen gaat de 680 uur niet halen, als ze die even allemaal een jaartje laten zitten.. Dat laten ze sowieso niet gebeuren, dus we zullen zien hoe dit afloopt, ik neem iig m'n meivakantie en 4 april rijexamen, die ga ik echt niet afzeggen

Zooooo, gelijk een genietmomentje, het hartje luchten