Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

Mooi concept. Duw de onderkant van de samenleving in een huis en kijk wat er gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:57 

Donateur

:lol: Heerlijk omschreven ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:08 

Hardtraxx Crew

Die Huub, wat een geniale vent was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:34 

Bierkoning

wootum schreef:
Die Huub, wat een geniale vent was dat :lol:

Echt he, en Japie Terror natuurlijk :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:18 

Hardtraxx Elite

het songfestival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Wachten tot 00:00 totdat ik de bommen kan kopen die eraan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:11 

Hardtraxx Veteran

Meisje die zegt dat je superleuk/ supermooi/ superlief/ supergrappig bent, maar niet weet of het wat kan worden.
Seriously, wtf is this shit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:15 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Meisje die zegt dat je superleuk/ supermooi/ superlief/ supergrappig bent, maar niet weet of het wat kan worden.

Friendzone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:19 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Whaha :lol: de gouden kooi, ben nu meteen filmpjes ana het kijken xD Wat een slecht programma ook :lol:...

vanaf 3:00 min xd

Ik dacht serieus dat het een voice-over was hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:23 

Slapen met een verstopte neus, morgen nutteloze schooldag. (Hele dag OpenLeerCentrum zonder opdrachten, van 0900 tot 1630)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:24 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Slapen met een verstopte neus, morgen nutteloze schooldag. (Hele dag OpenLeerCentrum zonder opdrachten, van 0900 tot 1630)

Ziek melden :cool:
Niet gaan :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:27 

Ben al teveel ziek geweest, zelfs geoorloofd word je hier van de opleiding gekicked, en ik heb mijn stufi nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:30 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:

Friendzone?

Nope, vorige week zondag 3,5 uur gezoend met d'r en gisteren weer 3 uur. Ze vond het echt superleuk beide keren, maar gisteren wel iets minder dan vorige week. Terwijl ik gisteren juist superchill vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:34 

Daaaaar moet de .....

Nee, ik zal mijn mening geven Davey ;)

Ik snap dat je het leuk zou vinden als ze iets terugzegt, dat heeft denk ik iedereen. Je moet het denk ik wat tijd geven als ze zegt het niet zeker te weten. Geef d'r wat tijd om uit haar schulp te kruipen bij jou.

en btw op deze leeftijd vind ik 3 jaar verschil nog wel oké hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:36 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nope, vorige week zondag 3,5 uur gezoend met d'r en gisteren weer 3 uur. Ze vond het echt superleuk beide keren, maar gisteren wel iets minder dan vorige week. Terwijl ik gisteren juist superchill vond.

Lijkt wel of ze enkel het zoenen enorm leuk vond :P En 3,5 uur? ik hoop dat je af en toe even gerust hebt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:41 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Daveytl schreef:

Lijkt wel of ze enkel het zoenen enorm leuk vond :P En 3,5 uur? ik hoop dat je af en toe even gerust hebt :surrender:

Weinig rust haha. Dat was echt zo puur verlangen naar elkaar, echt niet normaal :P En ze vindt niet alleen het zoenen leuk hoor. Gisteren voor het zoenen en tussendoor gingen we praten, en we lachen bij ongeveer alles wat de ander zegt. Kan best dat je gelijk hebt, maar denk het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:42 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Daaaaar moet de .....

Nee, ik zal mijn mening geven Davey ;)

Ik snap dat je het leuk zou vinden als ze iets terugzegt, dat heeft denk ik iedereen. Je moet het denk ik wat tijd geven als ze zegt het niet zeker te weten. Geef d'r wat tijd om uit haar schulp te kruipen bij jou.

en btw op deze leeftijd vind ik 3 jaar verschil nog wel oké hoor ;)

Heb mijn bericht wat ge-edit omdat ik het zelf toch wel een beetje raar vond om het op een forum te zetten. Bedankt voor je tips kerel, kan ik zeker wat mee (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:44 

Hardtraxx Addict

Klote heb ik ook nog een wijziging van mij rooster.... 2 uur eerder op school zijn. klut
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:54 

Godverdommense kriebelhoest.... hele fles van die hoestdrank al op, nog niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:23 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
nielstil schreef:
Daveytl schreef:

Weinig rust haha. Dat was echt zo puur verlangen naar elkaar, echt niet normaal :P En ze vindt niet alleen het zoenen leuk hoor. Gisteren voor het zoenen en tussendoor gingen we praten, en we lachen bij ongeveer alles wat de ander zegt. Kan best dat je gelijk hebt, maar denk het niet.

Ja, maar dat is nog niet echt liefde, hoe raar dat ook klinkt :P.

Je moet ze wat tijd geven, en misschien wat ruimte. Ik had vroeger altijd toen ik een relatie aanging dat ik ze meteen ging verstikken met aandacht en dergelijke, maar dat besefte ik zelf niet. Soms is het beter dat je ze ruimte geeft, niet constant smsen of whatsappen of dergelijke dingen. En haar ook wat initiatief laten nemen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:34 

programeren, wat anderen lukt, lukt mij niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

Skyche schreef:
Ja, maar dat is nog niet echt liefde, hoe raar dat ook klinkt :P.

Je moet ze wat tijd geven, en misschien wat ruimte. Ik had vroeger altijd toen ik een relatie aanging dat ik ze meteen ging verstikken met aandacht en dergelijke, maar dat besefte ik zelf niet. Soms is het beter dat je ze ruimte geeft, niet constant smsen of whatsappen of dergelijke dingen. En haar ook wat initiatief laten nemen :).

Dat snap ik dat dat nog geen echte liefde is :P Maar het was wel verlangen naar elkaar... als je beiden bij je vrienden bent en daar beiden 2/3 keer weg gaat om elkaar even te zien, dan zegt dat denk ik wel iets.

Liefde is het zeker nog niet, maar ik vind haar zeker wel leuk. Andersom is dat ookwel zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

Komt wel goed schatje, wat de mensen zeggen gewoon even de tijd geven en haar ook af en toe met initiatief laten komen! Als zij uit eindelijk dat niet doet, weet je genoeg lijkt mij. Hoop in ieder geval wel voor je dat het doorgaat, zon leuke knul als jij hoort niet alleen te zijn :P ... En zij is zeker de moeite waard (al ken ik haar niet), ze ziet er iig leuk uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:32 

Kraak... Piep...

Gaat het Relatie-Topic weer open? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:33 

D-Nemacyst schreef:
Gaat het Relatie-Topic weer open? :corn:

Waarom is die gesloten dan? :P
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic