Hoezo dan
?
En ik heb ook dat poeder, verdoving begint langzaam uit te werken. Voel hem komen
En ik heb ook dat poeder, verdoving begint langzaam uit te werken. Voel hem komen
wrote:Relaties, Liefde en de hele zooi die erbij hoort.

Over al die kinderen ja?wrote:Niesen tijdens het plassen
Lekker voor je. Lijden zal je!wrote:Poeder? Ik moest gewoon lijden met mn bakkes danwrote:Hoezo dan?
Thanks man!wrote:Zag het op fb, sterktewrote:Relaties, Liefde en de hele zooi die erbij hoort.
Daarom moet je ook een avatar pakken die niemand wiltwrote:een of andere wes met 16 posts hardtraxx newbie dezelfde avatar als mij heeft
U moet een kerstmuts niet in een hokje duwen, U eet toch ook pepernoten tijdens koninginnendag en paaseieren als je in augustus op Decibel rond loopt?wrote:dat kerst officieel voorbij is en patrickjeb m nog steeds heilig doet.
Je hebt geluk duswrote:Ik dacht al, wat duurt dat toch lang met wordfeud
Je staat 10 punten voor hahawrote:Je hebt geluk duswrote:Ik dacht al, wat duurt dat toch lang met wordfeud
Hoeveel stond het? Ik stond voor he?
Ja ik wordt helemaal doodgetrild maar ik kan het niet lezen, echt frustrerendwrote:Je mist wel wat episch op whatsapp
En ik zit niet in dat gesprek?wrote:Je mist wel wat episch op whatsapp
NOOIT!?wrote:Ja ik wordt helemaal doodgetrild maar ik kan het niet lezen, echt frustrerendwrote:Je mist wel wat episch op whatsapp![]()
Maarja waar gaat het over dan? Stuurt thijs weer rare foto's ofzo
wrote:En ik zit niet in dat gesprek?wrote:Je mist wel wat episch op whatsapp
Is alleen voor de eckte ecktewrote:wrote:En ik zit niet in dat gesprek?wrote:Je mist wel wat episch op whatsapp