Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1301  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:14 

Hardtraxx Addict

Mensen die Stampuhh van The Prophet en Deepack versnellen, op Youtube zetten en er dan een MOH logo bijzetten.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Mensen die Stampuhh van The Prophet en Deepack versnellen, op Youtube zetten en er dan een MOH logo bijzetten.

:lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:24 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:
Hoeksemad schreef:
Mensen op de sportschool die gaan douchen met boxer aan, hoezo slechte hygiëne.

Huh.... waarom dat nou weer, waarom zou je in je ondergoed gaan douchen?

Nooit op voetbal gezeten?
De helft van mij team doucht thuis en dan zijn er ook nog een aantal die met boxer douchen.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Markos schreef:
Hoeksemad schreef:

De helft van mij team doucht thuis en dan zijn er ook nog een aantal die met boxer douchen.

:/
Juist. Doen ze bij ons alleen bij de F'jes.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

bij ons is het of op de voetbal douchen of een andere vereninging zoeken

we hebben hier keus zat stuk of 20 ofzo
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:29 

mikeee schreef:

blijkbaar schamen ze zich erges voor :')
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
mikeee schreef:
Markos schreef:

Bij de F'jes douchen ze juist niet met ondergoed aan, vanaf de B's pas wel, tot de senioren, dan is het weer voorbij xd
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:32 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
mikeee schreef:
Markos schreef:

Oke, bij ons echt zo wat elk team me broertje zat in een team met Marokkanen en van die mee lopende nep negers, hij werd zelfs uitgelachen dat hij ging douchen bij de club en niet thuis.
Ik douch al jaren als enige bij training en wedstrijden zijn het er ook max 5
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Oke, bij ons echt zo wat elk team me broertje zat in een team met Marokkanen en van die mee lopende nep negers, hij werd zelfs uitgelachen dat hij ging douchen bij de club en niet thuis.

Oke das best wel raar. :P Heel anders dan dat het hier gaat.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:

Bij ons zouden ze lachen met de mensen die thuis gaan douchen :/ iedereen die daar rondloopt heeft immers toch hetzelfde hangen -.-
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:

En je ziet ook veel meelopers xd .
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:25 

Hardtraxx Addict

Mensen die I Love Hardstyle in hun msn naam zetten en wanneer je ze vraagt 10 hardstyle DJ's op te noemen, ze niet verder komen dan D-Block & S-Te-Fan (en ze dan ook nog D-Block & Stefan noemen...)
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:26 

nielstil schreef:
mikeee schreef:

Bij ons zouden ze lachen met de mensen die thuis gaan douchen :/ iedereen die daar rondloopt heeft immers toch hetzelfde hangen -.-

en terecht
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Zal vast iets met de puberteit te maken hebben en hormonen ofzo. Anders zou ik niet kunnen verklaren waarom de mensen die in het team het 'onderbroekdouchen' introduceerden in de C's/B's er zelf ook mee stopten in de A's/Senioren. xd
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:27 

Hardtraxx Addict

Vanmiddag dik iritatie op het werk!
80x zelfde uitvoeren..
80x 55 handelingen op het toetsenbord in een planprogramma met hotkeys van sowieso 3 toesten

... dude WTF ? :surrender:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:33 

Hardtraxxer

Als je in de auto rijdt, een zebrapad nadert en niet hoeft te stoppen omdat er alleen een malloot over de stoep aan het fietsen is, die dan een meter voor het zebrapad van z'n fietst springt waarnaar je opeens vol in de ankers moet omdat hij dan voetganger is en je hem opeens wél voorang moet geven :')

Komt echt steeds vaker voor opeens.. Gaat echt eens goed fout binnenkort :nono:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:42 

Hardtraxx Addict

Dat je tijdens autorijlessen telkens weer van die Belgen tegen komt die niet kunnen rijden en daardoor jou af en toe ook in de problemen brengen. :mad:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:11 

Bierkoning

Niet kunnen beginnen met schoolwerk ook al is het nog zo belangrijk...
jah ligt echt aan mezelf ik weet het :cry:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:19 

Hardtraxx Elite

Als je een kaartje wil kopen voor de trein, dat er dan staat onbruikbare pas terwijl er nog genog op staat :evil: .
Tja het was dus tot nu toe wel een goedkoop weekje trein :P .
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Dat je tijdens autorijlessen telkens weer van die Belgen tegen komt die niet kunnen rijden en daardoor jou af en toe ook in de problemen brengen. :mad:

Heb je al eens op de E19 gereden? Antwerpen-Brede. Daar zijn het niet de belgen die niet kunnen rijden! :surrender:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Hidden Source schreef:

Heb je al eens op de E19 gereden? Antwerpen-Brede. Daar zijn het niet de belgen die niet kunnen rijden! :surrender:

gaan jullie maar ff is eerst jullie wegen onderhouden dan gaan we pas verder praten over nederlanders op de Belgische wegen. -.-
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:11 

oostzaner schreef:
nielstil schreef:
Hidden Source schreef:

gaan jullie maar ff is eerst jullie wegen onderhouden dan gaan we pas verder praten over nederlanders op de Belgische wegen. -.-

Nederland.... *U nadert de grens* Welkom in Belgie. KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

zo ging het vorig jaar wel in bus richting de ardennen. we waren in nederland mooi zwart asfalt en ineens werd het grijs asfalt met allemaal gaten. echt uit het niets gewoon. :huh:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:38 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
zo ging het vorig jaar wel in bus richting de ardennen. we waren in nederland mooi zwart asfalt en ineens werd het grijs asfalt met allemaal gaten. echt uit het niets gewoon. :huh:

xD ja, en altijd die wegafzettingen in Belgie zonder omleidingsborden, of zelfs borden die in de bosjes staan. :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
oostzaner schreef:

xD ja, en altijd die wegafzettingen in Belgie zonder omleidingsborden, of zelfs borden die in de bosjes staan. :lol:

deze zag ik laatst in belgie staan

Afbeelding
Afbeelding
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic