Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Mensen die Stampuhh van The Prophet en Deepack versnellen, op Youtube zetten en er dan een MOH logo bijzetten.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
marsiascout wrote:Mensen die Stampuhh van The Prophet en Deepack versnellen, op Youtube zetten en er dan een MOH logo bijzetten.
:lol:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Markos wrote:
Hoeksemad wrote:Mensen op de sportschool die gaan douchen met boxer aan, hoezo slechte hygiëne.
Huh.... waarom dat nou weer, waarom zou je in je ondergoed gaan douchen?
Nooit op voetbal gezeten?
De helft van mij team doucht thuis en dan zijn er ook nog een aantal die met boxer douchen.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
mikeee wrote:
Markos wrote:
Hoeksemad wrote:Mensen op de sportschool die gaan douchen met boxer aan, hoezo slechte hygiëne.
De helft van mij team doucht thuis en dan zijn er ook nog een aantal die met boxer douchen.
:/
Juist. Doen ze bij ons alleen bij de F'jes.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
bij ons is het of op de voetbal douchen of een andere vereninging zoeken

we hebben hier keus zat stuk of 20 ofzo
G
mikeee wrote:De helft van mij team doucht thuis en dan zijn er ook nog een aantal die met boxer douchen.
blijkbaar schamen ze zich erges voor :')
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:
mikeee wrote:
Markos wrote: Huh.... waarom dat nou weer, waarom zou je in je ondergoed gaan douchen?
Bij de F'jes douchen ze juist niet met ondergoed aan, vanaf de B's pas wel, tot de senioren, dan is het weer voorbij xd
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Parvuz wrote:
mikeee wrote:
Markos wrote:
Oke, bij ons echt zo wat elk team me broertje zat in een team met Marokkanen en van die mee lopende nep negers, hij werd zelfs uitgelachen dat hij ging douchen bij de club en niet thuis.
Ik douch al jaren als enige bij training en wedstrijden zijn het er ook max 5
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
mikeee wrote: Oke, bij ons echt zo wat elk team me broertje zat in een team met Marokkanen en van die mee lopende nep negers, hij werd zelfs uitgelachen dat hij ging douchen bij de club en niet thuis.
Oke das best wel raar. :P Heel anders dan dat het hier gaat.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
mikeee wrote: Oke, bij ons echt zo wat elk team me broertje zat in een team met Marokkanen en van die mee lopende nep negers, hij werd zelfs uitgelachen dat hij ging douchen bij de club en niet thuis.
Bij ons zouden ze lachen met de mensen die thuis gaan douchen :/ iedereen die daar rondloopt heeft immers toch hetzelfde hangen -.-
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
En je ziet ook veel meelopers xd .
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Mensen die I Love Hardstyle in hun msn naam zetten en wanneer je ze vraagt 10 hardstyle DJ's op te noemen, ze niet verder komen dan D-Block & S-Te-Fan (en ze dan ook nog D-Block & Stefan noemen...)
G
nielstil wrote:
Bij ons zouden ze lachen met de mensen die thuis gaan douchen :/ iedereen die daar rondloopt heeft immers toch hetzelfde hangen -.-
en terecht
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zal vast iets met de puberteit te maken hebben en hormonen ofzo. Anders zou ik niet kunnen verklaren waarom de mensen die in het team het 'onderbroekdouchen' introduceerden in de C's/B's er zelf ook mee stopten in de A's/Senioren. xd
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Vanmiddag dik iritatie op het werk!
80x zelfde uitvoeren..
80x 55 handelingen op het toetsenbord in een planprogramma met hotkeys van sowieso 3 toesten

... dude WTF ? :surrender:
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Als je in de auto rijdt, een zebrapad nadert en niet hoeft te stoppen omdat er alleen een malloot over de stoep aan het fietsen is, die dan een meter voor het zebrapad van z'n fietst springt waarnaar je opeens vol in de ankers moet omdat hij dan voetganger is en je hem opeens wél voorang moet geven :')

Komt echt steeds vaker voor opeens.. Gaat echt eens goed fout binnenkort :nono:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Dat je tijdens autorijlessen telkens weer van die Belgen tegen komt die niet kunnen rijden en daardoor jou af en toe ook in de problemen brengen. :mad:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Niet kunnen beginnen met schoolwerk ook al is het nog zo belangrijk...
jah ligt echt aan mezelf ik weet het :cry:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Als je een kaartje wil kopen voor de trein, dat er dan staat onbruikbare pas terwijl er nog genog op staat :evil: .
Tja het was dus tot nu toe wel een goedkoop weekje trein :P .
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Hidden Source wrote:Dat je tijdens autorijlessen telkens weer van die Belgen tegen komt die niet kunnen rijden en daardoor jou af en toe ook in de problemen brengen. :mad:
Heb je al eens op de E19 gereden? Antwerpen-Brede. Daar zijn het niet de belgen die niet kunnen rijden! :surrender:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
nielstil wrote:
Hidden Source wrote:Dat je tijdens autorijlessen telkens weer van die Belgen tegen komt die niet kunnen rijden en daardoor jou af en toe ook in de problemen brengen. :mad:
Heb je al eens op de E19 gereden? Antwerpen-Brede. Daar zijn het niet de belgen die niet kunnen rijden! :surrender:
gaan jullie maar ff is eerst jullie wegen onderhouden dan gaan we pas verder praten over nederlanders op de Belgische wegen. -.-
A
oostzaner wrote:
nielstil wrote:
gaan jullie maar ff is eerst jullie wegen onderhouden dan gaan we pas verder praten over nederlanders op de Belgische wegen. -.-
Nederland.... *U nadert de grens* Welkom in Belgie. KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
zo ging het vorig jaar wel in bus richting de ardennen. we waren in nederland mooi zwart asfalt en ineens werd het grijs asfalt met allemaal gaten. echt uit het niets gewoon. :huh:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
oostzaner wrote:zo ging het vorig jaar wel in bus richting de ardennen. we waren in nederland mooi zwart asfalt en ineens werd het grijs asfalt met allemaal gaten. echt uit het niets gewoon. :huh:
xD ja, en altijd die wegafzettingen in Belgie zonder omleidingsborden, of zelfs borden die in de bosjes staan. :lol:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Hidden Source wrote:
oostzaner wrote:zo ging het vorig jaar wel in bus richting de ardennen. we waren in nederland mooi zwart asfalt en ineens werd het grijs asfalt met allemaal gaten. echt uit het niets gewoon. :huh:
xD ja, en altijd die wegafzettingen in Belgie zonder omleidingsborden, of zelfs borden die in de bosjes staan. :lol:
deze zag ik laatst in belgie staan

Image
Image