Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
djpatt wrote:mensen die na 12 uur niet meer online komen :thumbdown:
normale mensen liggen dan te slapen. ;)
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
oostzaner wrote:
djpatt wrote:mensen die na 12 uur niet meer online komen :thumbdown:
normale mensen liggen dan te slapen. ;)
is ook maar gekheid, ik kijk tot 12 tv en dan nog ff de laatste posts checken en dan ga ik ook slapen hoor.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Personenauto's die met 100km/u inhalen op de snelweg :(

Wel een nieuw record gevestigd: in 50 minuten van Kampen naar Amsterdam Arena :yay:
Terugweg in 55 minuten met nog een pitstop om te eten bij de BP xd

I (L) the A6 :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Chukkels wrote:Personenauto's die met 100km/u inhalen op de snelweg :(

Wel een nieuw record gevestigd: in 50 minuten van Kampen naar Amsterdam Arena :yay:
Terugweg in 55 minuten met nog een pitstop om te eten bij de BP xd

I (L) the A6 :loving:
geen flits gezien bij epe/heerde :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dat is de A28, hoef ik niet langs. Ik ga Kampen > Emmeloord (N50) > Afslag Diemen (A6) > Afslag Amsterdam Zuid-Oost (A1) > Afslag Duivendrecht/Transferium (A9) > onder de ArenA door, linksaf en finish! :evil:

102 KM. Binnendoor via Dronten > Lelystad kan ook, maar daar mag je maar 80 :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
dat is de a50 die ik bedoel he :P maar binnendoor is ook makkelijker idd. anders moet je eerst

kampen -> apedoorn a50
apeldoorn-> amsterdam a1
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Zat in de trein vanmiddag, in dezelde coupe 4 turkse wijven van rond de 18 die geen kaartje hadden.. kregen dus boete.. jezus.. klinkt als:
Image
G
tommetjeuh wrote:Zat in de trein vanmiddag, in dezelde coupe 4 turkse wijven van rond de 18 die geen kaartje hadden.. kregen dus boete.. jezus.. klinkt als:
buitenlanders?

mijn irritatie momentje:
als intenret uitvalt terwijl je aant downloaden bent
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
KSwoosh wrote:
tommetjeuh wrote:Zat in de trein vanmiddag, in dezelde coupe 4 turkse wijven van rond de 18 die geen kaartje hadden.. kregen dus boete.. jezus.. klinkt als:
buitenlanders?

mijn irritatie momentje:
als intenret uitvalt terwijl je aant downloaden bent
ja turks (hoorde er wat turks doorheen, weet wel hoe dat klinkt door vakantie :P)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
oostzaner wrote:Ik snap geen ene moer van die kut opdracht die ik nu moet doen... :/ :list:

en als je dan vraagt om uitleg pakt die kut leraar het opdrachtboekje erbij en gaat hij een beetje dingen lullen die totaal niks met je vraag te maken hebben. :mad:
G
tommetjeuh wrote:ja turks (hoorde er wat turks doorheen, weet wel hoe dat klinkt door vakantie :P)
altijd etzelfde he... -.-
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kameraad die dus was getrapt in zijn nek, en nu zijn mond niet fatsoenlijk los kan doen, ging ik gister heen.
Dus mijn moeder zegt: neem dan een fruitpakket mee, dat hoort erbij als iemand ziek is.

Dan denk ik echt van: WTF, die jongen kan minstens een week geen fruit eten, hoogstens pureren, en dan ga je hem fruit geven. Dat is net zoiets als hardloopschoenen geven aan iemand in een rolstoel.
Dat vind ik dus irritant dat ik dat fruitpakket nog mee moest nemen van ma, en dat mn kameraad ook zoiets had van, wtf doe jij? :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Daveytl wrote:Kameraad die dus was getrapt in zijn nek, en nu zijn mond niet fatsoenlijk los kan doen, ging ik gister heen.
Dus mijn moeder zegt: neem dan een fruitpakket mee, dat hoort erbij als iemand ziek is.

Dan denk ik echt van: WTF, die jongen kan minstens een week geen fruit eten, hoogstens pureren, en dan ga je hem fruit geven. Dat is net zoiets als hardloopschoenen geven aan iemand in een rolstoel.
Dat vind ik dus irritant dat ik dat fruitpakket nog mee moest nemen van ma, en dat mn kameraad ook zoiets had van, wtf doe jij? :P
Hij doet aan kickboksen ofzo? Trap in je nek tering als ik mn been on omhoog doe kom ik net ter hoogte bij mn ballen joh..
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
soms kan je ook iemand raken als diegene op de grond ligt/zit
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
mrazura wrote: Hij doet aan kickboksen ofzo? Trap in je nek tering als ik mn been on omhoog doe kom ik net ter hoogte bij mn ballen joh..
Hij ook, hij kan z'n ballen in z'n nek hangen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
djpatt wrote:soms kan je ook iemand raken als diegene op de grond ligt/zit
Dat dus ;) Hij werd omgeduwd en toen ik zijn keel of nek getrapt, weet ie zelf niet meer. In ieder geval kaak gebroken, dus denk eigenlijk dat ie in de keel is getrapt
G
irritatiemoment:
als een download in het laatste half uur stopt vanwegen een onbekende fout, terwijl het 4 uur duurt om te downloaden... kut turbobit :/ kan ik weer opnieuw beginnen :'(
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
online Fifa11 Teamplay en ik in een team vol ego's zit en een keeper die z'n achterwerk niet kan onderscheiden van een chinese badmuts.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Skedoedelefloeps wrote:online Fifa11 Teamplay en ik in een team vol ego's zit en een keeper die z'n achterwerk niet kan onderscheiden van een chinese badmuts.
Dat teamplay is sowieso vernaait!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Daveytl wrote:
djpatt wrote:soms kan je ook iemand raken als diegene op de grond ligt/zit
Dat dus ;) Hij werd omgeduwd en toen ik zijn keel of nek getrapt, weet ie zelf niet meer. In ieder geval kaak gebroken, dus denk eigenlijk dat ie in de keel is getrapt
Dat is echt zwaar kut had ik 4 weken voor Qlimax kaak 2 plekken gebroken 3/4 weken aan vloeibaar.
Dit troep die ik van ziekenhuis kreeg was echt smerig, alleen aan Goedemorgen, Optimel en Vifit gezeten 5 of meer kilo afgevallen (was wel binnen een week weer terug op gewicht).
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Mensen op de sportschool die gaan douchen met boxer aan, hoezo slechte hygiëne.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Hoeksemad wrote:Mensen op de sportschool die gaan douchen met boxer aan, hoezo slechte hygiëne.
Huh.... waarom dat nou weer, waarom zou je in je ondergoed gaan douchen?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
KSwoosh wrote:irritatiemoment:
als een download in het laatste half uur stopt vanwegen een onbekende fout, terwijl het 4 uur duurt om te downloaden... kut turbobit :/ kan ik weer opnieuw beginnen :'(
*Roept iets van Usenet* :whistle:
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
mrazura wrote:Hij doet aan kickboksen ofzo? Trap in je nek tering als ik mn been on omhoog doe kom ik net ter hoogte bij mn ballen joh..
Hahaha fail! xd
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Eeuwige medelijden van de linkschmensch met allochtonen die schijnbaar het hele land tegen zich hebben.

Geen irritatiemomentje, irritatie jaren ja.