Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
mensen die na 12 uur niet meer online komen :thumbdown:

normale mensen liggen dan te slapen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
djpatt schreef:
mensen die na 12 uur niet meer online komen :thumbdown:

normale mensen liggen dan te slapen. ;)

is ook maar gekheid, ik kijk tot 12 tv en dan nog ff de laatste posts checken en dan ga ik ook slapen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Personenauto's die met 100km/u inhalen op de snelweg :(

Wel een nieuw record gevestigd: in 50 minuten van Kampen naar Amsterdam Arena :yay:
Terugweg in 55 minuten met nog een pitstop om te eten bij de BP xd

I (L) the A6 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Personenauto's die met 100km/u inhalen op de snelweg :(

Wel een nieuw record gevestigd: in 50 minuten van Kampen naar Amsterdam Arena :yay:
Terugweg in 55 minuten met nog een pitstop om te eten bij de BP xd

I (L) the A6 :loving:

geen flits gezien bij epe/heerde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Dat is de A28, hoef ik niet langs. Ik ga Kampen > Emmeloord (N50) > Afslag Diemen (A6) > Afslag Amsterdam Zuid-Oost (A1) > Afslag Duivendrecht/Transferium (A9) > onder de ArenA door, linksaf en finish! :evil:

102 KM. Binnendoor via Dronten > Lelystad kan ook, maar daar mag je maar 80 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

dat is de a50 die ik bedoel he :P maar binnendoor is ook makkelijker idd. anders moet je eerst

kampen -> apedoorn a50
apeldoorn-> amsterdam a1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Zat in de trein vanmiddag, in dezelde coupe 4 turkse wijven van rond de 18 die geen kaartje hadden.. kregen dus boete.. jezus.. klinkt als:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:09 

tommetjeuh schreef:
Zat in de trein vanmiddag, in dezelde coupe 4 turkse wijven van rond de 18 die geen kaartje hadden.. kregen dus boete.. jezus.. klinkt als:

buitenlanders?

mijn irritatie momentje:
als intenret uitvalt terwijl je aant downloaden bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
tommetjeuh schreef:

buitenlanders?

mijn irritatie momentje:
als intenret uitvalt terwijl je aant downloaden bent

ja turks (hoorde er wat turks doorheen, weet wel hoe dat klinkt door vakantie :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik snap geen ene moer van die kut opdracht die ik nu moet doen... :/ :list:

en als je dan vraagt om uitleg pakt die kut leraar het opdrachtboekje erbij en gaat hij een beetje dingen lullen die totaal niks met je vraag te maken hebben. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:41 

tommetjeuh schreef:
ja turks (hoorde er wat turks doorheen, weet wel hoe dat klinkt door vakantie :P)

altijd etzelfde he... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Kameraad die dus was getrapt in zijn nek, en nu zijn mond niet fatsoenlijk los kan doen, ging ik gister heen.
Dus mijn moeder zegt: neem dan een fruitpakket mee, dat hoort erbij als iemand ziek is.

Dan denk ik echt van: WTF, die jongen kan minstens een week geen fruit eten, hoogstens pureren, en dan ga je hem fruit geven. Dat is net zoiets als hardloopschoenen geven aan iemand in een rolstoel.
Dat vind ik dus irritant dat ik dat fruitpakket nog mee moest nemen van ma, en dat mn kameraad ook zoiets had van, wtf doe jij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Kameraad die dus was getrapt in zijn nek, en nu zijn mond niet fatsoenlijk los kan doen, ging ik gister heen.
Dus mijn moeder zegt: neem dan een fruitpakket mee, dat hoort erbij als iemand ziek is.

Dan denk ik echt van: WTF, die jongen kan minstens een week geen fruit eten, hoogstens pureren, en dan ga je hem fruit geven. Dat is net zoiets als hardloopschoenen geven aan iemand in een rolstoel.
Dat vind ik dus irritant dat ik dat fruitpakket nog mee moest nemen van ma, en dat mn kameraad ook zoiets had van, wtf doe jij? :P

Hij doet aan kickboksen ofzo? Trap in je nek tering als ik mn been on omhoog doe kom ik net ter hoogte bij mn ballen joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

soms kan je ook iemand raken als diegene op de grond ligt/zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:50 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Hij doet aan kickboksen ofzo? Trap in je nek tering als ik mn been on omhoog doe kom ik net ter hoogte bij mn ballen joh..

Hij ook, hij kan z'n ballen in z'n nek hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 00:29 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

Dat dus ;) Hij werd omgeduwd en toen ik zijn keel of nek getrapt, weet ie zelf niet meer. In ieder geval kaak gebroken, dus denk eigenlijk dat ie in de keel is getrapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 00:39 

irritatiemoment:
als een download in het laatste half uur stopt vanwegen een onbekende fout, terwijl het 4 uur duurt om te downloaden... kut turbobit :/ kan ik weer opnieuw beginnen :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 00:48 

Artiest

online Fifa11 Teamplay en ik in een team vol ego's zit en een keeper die z'n achterwerk niet kan onderscheiden van een chinese badmuts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
online Fifa11 Teamplay en ik in een team vol ego's zit en een keeper die z'n achterwerk niet kan onderscheiden van een chinese badmuts.

Dat teamplay is sowieso vernaait!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:03 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
djpatt schreef:

Dat dus ;) Hij werd omgeduwd en toen ik zijn keel of nek getrapt, weet ie zelf niet meer. In ieder geval kaak gebroken, dus denk eigenlijk dat ie in de keel is getrapt

Dat is echt zwaar kut had ik 4 weken voor Qlimax kaak 2 plekken gebroken 3/4 weken aan vloeibaar.
Dit troep die ik van ziekenhuis kreeg was echt smerig, alleen aan Goedemorgen, Optimel en Vifit gezeten 5 of meer kilo afgevallen (was wel binnen een week weer terug op gewicht).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:01 

Hardtraxx Elite

Mensen op de sportschool die gaan douchen met boxer aan, hoezo slechte hygiëne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:04 

Hardtraxx Elite

Hoeksemad schreef:
Mensen op de sportschool die gaan douchen met boxer aan, hoezo slechte hygiëne.

Huh.... waarom dat nou weer, waarom zou je in je ondergoed gaan douchen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
irritatiemoment:
als een download in het laatste half uur stopt vanwegen een onbekende fout, terwijl het 4 uur duurt om te downloaden... kut turbobit :/ kan ik weer opnieuw beginnen :'(

*Roept iets van Usenet* :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:14 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:

Hahaha fail! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:15 

Donateur

Eeuwige medelijden van de linkschmensch met allochtonen die schijnbaar het hele land tegen zich hebben.

Geen irritatiemomentje, irritatie jaren ja.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic