Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
djpatt wrote:
Hidden Source wrote:
oostzaner wrote:zo ging het vorig jaar wel in bus richting de ardennen. we waren in nederland mooi zwart asfalt en ineens werd het grijs asfalt met allemaal gaten. echt uit het niets gewoon. :huh:
xD ja, en altijd die wegafzettingen in Belgie zonder omleidingsborden, of zelfs borden die in de bosjes staan. :lol:
deze zag ik laatst in belgie staan

Image
Image
Die eerste, ik kom niet meer bij!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
djpatt wrote:Image
dat ziet er toch uit als nederland en een nederlandse auto -.-
M
Haha die eerste :lol:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
is ook in nederland, maar vond ze gewoon zo droog en ff inspelen op de discussie he :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
oostzaner wrote:
nielstil wrote:
Hidden Source wrote:Dat je tijdens autorijlessen telkens weer van die Belgen tegen komt die niet kunnen rijden en daardoor jou af en toe ook in de problemen brengen. :mad:
Heb je al eens op de E19 gereden? Antwerpen-Brede. Daar zijn het niet de belgen die niet kunnen rijden! :surrender:
gaan jullie maar ff is eerst jullie wegen onderhouden dan gaan we pas verder praten over nederlanders op de Belgische wegen. -.-
Het ging hier over het rijgedrag ;) De wegen hier trekken inderdaad op niets...
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Hahaha, precies!

Heb t ook een keer meegemaakt dat we in Belgie op de snelweg reden, de snelweg stopte bij n kruispunt en eenmaal t kruispunt overgestoken de snelweg weer verderging.

Of dat een straat zich splitst schuin naar links en rechts en precies er tussen in een bord met een pijl dr op staat. Dus dan weet je nog niet voor welke van de 2 wegen de pijl bedoeld is.
B
Mensen die y in plaats van ij typen..
E
Banaanslak wrote:Mensen die y in plaats van ij typen..
Mensen die het zelf ook doen...
Hardtraxxer
81 posts member since 2011
last seen Jul 2011
Een auto kopen waarvan de bijrijdersstoel net gemaakt is, maar na 3 dagen weer kapot is. Ben mijn auto straks een week kwijt door dit gezeik en nu kan ik misschien niet bij het begin van xxlerator zijn omdat het ov veel langzamer is. :/
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
pokemon topic.
meer hoef ik niet te zeggen denk -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
C-Mind wrote:pokemon topic.
meer hoef ik niet te zeggen denk -.-
ik ook niet :worship: pas maar op want yoeloe gaat je nu bashen
A
Poe poe, nou nou wat irritant zeg
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Almighty wrote:Poe poe, nou nou wat irritant zeg
dit topic gaat er toch over waar je je persoonlijk aan stoort. dus jij kunt beslissen voor anderen.

bruce almighty :innocent:
A
Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Almighty wrote:Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden
owkee, daar kan ik me eigenlijk best bij aansluiten.

het is trouwens puur een leeftijdskwestie dat c-mind en ik er niet van houden. iig wel in mijn opinie ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
djpatt wrote:
Almighty wrote:Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden

het is trouwens puur een leeftijdskwestie dat c-mind en ik er niet van houden. iig wel in mijn opinie ;)
Moeten we voor jullie een fabeltjes krant topic aanmaken? dat wat meer van je tijd?
Last edited by roberttt on 16 Jan 2011 15:16, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
roberttt wrote:
djpatt wrote:

Moeten we voor jullie een fabeltjes krant topic aanmaken? dat wat meer van je tijd?
:')
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
+434 :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
ik irriteer me niet zo snel, maar als ik me ergens aan irriteer dan zijn het wel kontekruipers
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2012
Ik irriteer me aan djpatt :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Yoeloe wrote:Ik irriteer me aan djpatt :thumbsup:
dat weten we nu wel jochie, kom eens met argumenten. of roep je moeder en zeg dat ik lach om je pokemon verslaafdheid

.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2012
djpatt wrote:
dat weten we nu wel jochie, kom eens met argumenten. of roep je moeder en zeg dat ik lach om je pokemon verslaafdheid

.
Ik heb op dit moment alleen jou moeder hier :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
:corn:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
niveau daalt hier snel :')
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Yoeloe wrote:
djpatt wrote:

.
Ik heb op dit moment alleen jou moeder hier :thumbsup:
Leeftijd: 14 :')