Die eerste, ik kom niet meer bij!!!!!!!!djpatt wrote:deze zag ik laatst in belgie staanHidden Source wrote:xD ja, en altijd die wegafzettingen in Belgie zonder omleidingsborden, of zelfs borden die in de bosjes staan.oostzaner wrote:zo ging het vorig jaar wel in bus richting de ardennen. we waren in nederland mooi zwart asfalt en ineens werd het grijs asfalt met allemaal gaten. echt uit het niets gewoon.
Active topics in Off-Topic
Moderators
dat ziet er toch uit als nederland en een nederlandse autodjpatt wrote:
-
M
Haha die eerste 
is ook in nederland, maar vond ze gewoon zo droog en ff inspelen op de discussie he 
Het ging hier over het rijgedragoostzaner wrote:gaan jullie maar ff is eerst jullie wegen onderhouden dan gaan we pas verder praten over nederlanders op de Belgische wegen.nielstil wrote:Heb je al eens op de E19 gereden? Antwerpen-Brede. Daar zijn het niet de belgen die niet kunnen rijden!Hidden Source wrote:Dat je tijdens autorijlessen telkens weer van die Belgen tegen komt die niet kunnen rijden en daardoor jou af en toe ook in de problemen brengen.
Hahaha, precies!
Heb t ook een keer meegemaakt dat we in Belgie op de snelweg reden, de snelweg stopte bij n kruispunt en eenmaal t kruispunt overgestoken de snelweg weer verderging.
Of dat een straat zich splitst schuin naar links en rechts en precies er tussen in een bord met een pijl dr op staat. Dus dan weet je nog niet voor welke van de 2 wegen de pijl bedoeld is.
Heb t ook een keer meegemaakt dat we in Belgie op de snelweg reden, de snelweg stopte bij n kruispunt en eenmaal t kruispunt overgestoken de snelweg weer verderging.
Of dat een straat zich splitst schuin naar links en rechts en precies er tussen in een bord met een pijl dr op staat. Dus dan weet je nog niet voor welke van de 2 wegen de pijl bedoeld is.
-
B
Mensen die y in plaats van ij typen..
-
E
Mensen die het zelf ook doen...Banaanslak wrote:Mensen die y in plaats van ij typen..
Een auto kopen waarvan de bijrijdersstoel net gemaakt is, maar na 3 dagen weer kapot is. Ben mijn auto straks een week kwijt door dit gezeik en nu kan ik misschien niet bij het begin van xxlerator zijn omdat het ov veel langzamer is. 
pokemon topic.
meer hoef ik niet te zeggen denk
ik ook nietC-Mind wrote:pokemon topic.
-
A
Poe poe, nou nou wat irritant zeg
dit topic gaat er toch over waar je je persoonlijk aan stoort. dus jij kunt beslissen voor anderen.Almighty wrote:Poe poe, nou nou wat irritant zeg
bruce almighty
-
A
Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden
owkee, daar kan ik me eigenlijk best bij aansluiten.Almighty wrote:Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden
het is trouwens puur een leeftijdskwestie dat c-mind en ik er niet van houden. iig wel in mijn opinie
Moeten we voor jullie een fabeltjes krant topic aanmaken? dat wat meer van je tijd?djpatt wrote:owkee, daar kan ik me eigenlijk best bij aansluiten.Almighty wrote:Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden
het is trouwens puur een leeftijdskwestie dat c-mind en ik er niet van houden. iig wel in mijn opinie
Last edited by roberttt on 16 Jan 2011 15:16, edited 2 times in total.
:')roberttt wrote:Moeten we voor jullie een fabeltjes krant topic aanmaken? dat wat meer van je tijd?djpatt wrote:owkee, daar kan ik me eigenlijk best bij aansluiten.Almighty wrote:Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden
+434Almighty wrote:Ik irriteer me dan aan andere die het minste of geringste dingen irritant vinden
ik irriteer me niet zo snel, maar als ik me ergens aan irriteer dan zijn het wel kontekruipers
dat weten we nu wel jochie, kom eens met argumenten. of roep je moeder en zeg dat ik lach om je pokemon verslaafdheidYoeloe wrote:Ik irriteer me aan djpatt
.
Ik heb op dit moment alleen jou moeder hierdjpatt wrote:dat weten we nu wel jochie, kom eens met argumenten. of roep je moeder en zeg dat ik lach om je pokemon verslaafdheidYoeloe wrote:Ik irriteer me aan djpatt
.
Leeftijd: 14 :')Yoeloe wrote:Ik heb op dit moment alleen jou moeder hierdjpatt wrote:dat weten we nu wel jochie, kom eens met argumenten. of roep je moeder en zeg dat ik lach om je pokemon verslaafdheidYoeloe wrote:Ik irriteer me aan djpatt
.