Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Irritatiemomentje: mensen die een track leuk vinden en klaarkomen erbij moeten betrekken, gewoon ranzig :')

haha :thumbsup: idd ik kan eigenlijk alleen klaarkomen als het met vrouwen te maken heeft :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:31 

djpatt schreef:
MovingMadness schreef:
Irritatiemomentje: mensen die een track leuk vinden en klaarkomen erbij moeten betrekken, gewoon ranzig :')

haha :thumbsup: idd ik kan eigenlijk alleen klaarkomen als het met vrouwen te maken heeft :whistle:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Sainen schreef:
Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.

Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.
Was om half 8 in de ochtend na Fusion Of Dance.

Maar een weekje geleden ergerde ik me wel aan iemand die sloom reed.
Ik rijd op een 80 weg ik nader een tankstation, waar een paar sec ervoor een auto de weg op rijd.
Ik rijd dus normaal 80 blijkt die malloot 40 ofzo te rijden. Ik was toen die auto de weg op reed nog ruim van hem verwijderd. Bleek het om een oudere man te gaan, die was waarschijnlijk bang voor de gladheid.
Maar de weg was prima te doen, dit werd bijna een gevaarlijke situatie. Ik moest vol op de remmen omdat ik had verwacht dat de auto wel snel zou optrekken, niet dus..
Zucht :yawn: .

Ik zag dat hier nog geen reactie op was, maar vinden anderen dit ook zo irritant? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:23 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Ik zag dat hier nog geen reactie op was, maar vinden anderen dit ook zo irritant? :whistle:

Jup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
flevoboys schreef:
Sainen schreef:

Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.

Ik rijd op een 80 weg ik nader een tankstation, waar een paar sec ervoor een auto de weg op rijd.
Ik rijd dus normaal 80 blijkt die malloot 40 ofzo te rijden. Ik was toen die auto de weg op reed nog ruim van hem verwijderd. Bleek het om een oudere man te gaan, die was waarschijnlijk bang voor de gladheid.
Maar de weg was prima te doen, dit werd bijna een gevaarlijke situatie. Ik moest vol op de remmen omdat ik had verwacht dat de auto wel snel zou optrekken, niet dus..

Sorry maar ik irriteer me aan het feit of jij gaat vragen of een ander het ook irritant vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:06 

Artiest

MovingMadness schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

....dat de wekker van je iphone niet werkt :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 19:30 

Donateur

Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje

dat vind ik :thumbsup:

--------------------------------------------------------------------------- alles onder streep vind ik :thumbdown:

mensen die o zo populair zijn, maar op een feest buiten bij ingang ofz gaan roken + nepzat doen! En dan in hun MSN/Hyves zetten dat het Supervetgaaf was

+

- Mensen die denken dat ze alles zijn.
- Slechte pokeraars wie hun zetten proberen goed te praten

+

Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
kan ik me echt kapot aan ergeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Sorry maar ik irriteer me aan het feit of jij gaat vragen of een ander het ook irritant vind :$

Dat kan :thumbup: ., ik was alleen benieuwd naar wat anderen ervan vinden :innocent: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.

Hij is dus aangeklaagd, en heeft kerst/oud&nieuw in de bak meegemaakt :lol:
Maar die vriend van mij kan dus 6 weken niet praten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 01:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Markos schreef:
Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.

is wel lekker rustig...

gaat dit over die knokpartij die je laatst vertelde hier ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 04:27 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd

Haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 08:58 

Hardtraxx Veteran

Backstab schreef:
frankhardenberg schreef:

Haha :worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

jezelf snijden tijdens t scheren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:01 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Sainen schreef:

Hehe idd,

mensen die denken nog even in te kunnen halen op een 2-baans snelweg terwijl je ze nadert met een snelheidsverschil van 20 km/u, al raak je net die ene sec de focus kwijt.. lig je er bovenop >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

mensen die nu nog steeds vuurwerk afsteken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Dat de jongen wie mijn buurjongen een gebroken kaak heeft getrapt (terwijl mijn buurjongen op de grond lag) nu weer vrij rondloopt :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:00 

Hardtraxx Elite

Dagjesvolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:40 

Hardtraxxer

Mensen die nog steeds denken dat Chris one een XQ verdient :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:43 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Markos schreef:

Klopt, maar hij zal waarschijnlijk niet meer in herhaling vallen, omdat hij waarschijnlijk nog een voorwaardelijke straf heeft, daarnaast zal hij ook wel een strafblad hebben nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:50 

Hardtraxx Addict

De kater op de zondag morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:58 

Bierkoning

jeone schreef:
De kater op de zondag morgen

Jep :thumbdown:

frankhardenberg schreef:
kan ik me echt kapot aan ergeren

Haha had ik dat niet een xtje neergezet hier :P
wel heel irritant jah
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:55 

Hardtraxx Addict

Ricardo1991 schreef:
Mensen die nog steeds denken dat Chris one een XQ verdient :thumbdown:

haha chris one een xq :p Wie heeft dat nou weer gezegd dan. Iemand met het IQ van een pinda ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 01:08 

Project 141 schreef:
De stereotype marrokanen hier in Eindhoven: 1ste versnelling, met benen wijd trappend, kauwgum in de bek, petje met de klep omhoog, zo'n nike-sporttasje op de rug :')

+1
sowieso mensen die te hard trappen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 01:35 

Hardtraxx Veteran

mensen die na 12 uur niet meer online komen :thumbdown:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic