Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
MovingMadness wrote:Irritatiemomentje: mensen die een track leuk vinden en klaarkomen erbij moeten betrekken, gewoon ranzig :')
haha :thumbsup: idd ik kan eigenlijk alleen klaarkomen als het met vrouwen te maken heeft :whistle:
M
djpatt wrote:
MovingMadness wrote:Irritatiemomentje: mensen die een track leuk vinden en klaarkomen erbij moeten betrekken, gewoon ranzig :')
haha :thumbsup: idd ik kan eigenlijk alleen klaarkomen als het met vrouwen te maken heeft :whistle:
:yes:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
flevoboys wrote:
Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.
Was om half 8 in de ochtend na Fusion Of Dance.

Maar een weekje geleden ergerde ik me wel aan iemand die sloom reed.
Ik rijd op een 80 weg ik nader een tankstation, waar een paar sec ervoor een auto de weg op rijd.
Ik rijd dus normaal 80 blijkt die malloot 40 ofzo te rijden. Ik was toen die auto de weg op reed nog ruim van hem verwijderd. Bleek het om een oudere man te gaan, die was waarschijnlijk bang voor de gladheid.
Maar de weg was prima te doen, dit werd bijna een gevaarlijke situatie. Ik moest vol op de remmen omdat ik had verwacht dat de auto wel snel zou optrekken, niet dus..
Zucht :yawn: .
Ik zag dat hier nog geen reactie op was, maar vinden anderen dit ook zo irritant? :whistle:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Ik zag dat hier nog geen reactie op was, maar vinden anderen dit ook zo irritant? :whistle:
Jup.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
flevoboys wrote:
flevoboys wrote:
Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.

Ik rijd op een 80 weg ik nader een tankstation, waar een paar sec ervoor een auto de weg op rijd.
Ik rijd dus normaal 80 blijkt die malloot 40 ofzo te rijden. Ik was toen die auto de weg op reed nog ruim van hem verwijderd. Bleek het om een oudere man te gaan, die was waarschijnlijk bang voor de gladheid.
Maar de weg was prima te doen, dit werd bijna een gevaarlijke situatie. Ik moest vol op de remmen omdat ik had verwacht dat de auto wel snel zou optrekken, niet dus..
Sorry maar ik irriteer me aan het feit of jij gaat vragen of een ander het ook irritant vind :$
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
+1
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
....dat de wekker van je iphone niet werkt :mad:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje

dat vind ik :thumbsup:

--------------------------------------------------------------------------- alles onder streep vind ik :thumbdown:

mensen die o zo populair zijn, maar op een feest buiten bij ingang ofz gaan roken + nepzat doen! En dan in hun MSN/Hyves zetten dat het Supervetgaaf was

+

- Mensen die denken dat ze alles zijn.
- Slechte pokeraars wie hun zetten proberen goed te praten

+

Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
kan ik me echt kapot aan ergeren
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Piaaa wrote: Sorry maar ik irriteer me aan het feit of jij gaat vragen of een ander het ook irritant vind :$
Dat kan :thumbup: ., ik was alleen benieuwd naar wat anderen ervan vinden :innocent: .
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Markos wrote:Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.
Hij is dus aangeklaagd, en heeft kerst/oud&nieuw in de bak meegemaakt :lol:
Maar die vriend van mij kan dus 6 weken niet praten :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Daveytl wrote:
Markos wrote:Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.
is wel lekker rustig...

gaat dit over die knokpartij die je laatst vertelde hier ???
B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
frankhardenberg wrote:Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
Haha :worship:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Backstab wrote:
frankhardenberg wrote:Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
Haha :worship:
:lol:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
jezelf snijden tijdens t scheren. :/
Hardtraxxer
89 posts member since 2010
last seen Jun 2012
flevoboys wrote:

Hehe idd,

mensen die denken nog even in te kunnen halen op een 2-baans snelweg terwijl je ze nadert met een snelheidsverschil van 20 km/u, al raak je net die ene sec de focus kwijt.. lig je er bovenop >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
mensen die nu nog steeds vuurwerk afsteken :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat de jongen wie mijn buurjongen een gebroken kaak heeft getrapt (terwijl mijn buurjongen op de grond lag) nu weer vrij rondloopt :list:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Dagjesvolk
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Mensen die nog steeds denken dat Chris one een XQ verdient :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Daveytl wrote:
Klopt, maar hij zal waarschijnlijk niet meer in herhaling vallen, omdat hij waarschijnlijk nog een voorwaardelijke straf heeft, daarnaast zal hij ook wel een strafblad hebben nu.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
De kater op de zondag morgen
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
jeone wrote:De kater op de zondag morgen
Jep :thumbdown:
kan ik me echt kapot aan ergeren
Haha had ik dat niet een xtje neergezet hier :P
wel heel irritant jah
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Ricardo1991 wrote:Mensen die nog steeds denken dat Chris one een XQ verdient :thumbdown:
haha chris one een xq :p Wie heeft dat nou weer gezegd dan. Iemand met het IQ van een pinda ofzo
G
Project 141 wrote:De stereotype marrokanen hier in Eindhoven: 1ste versnelling, met benen wijd trappend, kauwgum in de bek, petje met de klep omhoog, zo'n nike-sporttasje op de rug :')
+1
sowieso mensen die te hard trappen xd
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
mensen die na 12 uur niet meer online komen :thumbdown: