hahaMovingMadness wrote:Irritatiemomentje: mensen die een track leuk vinden en klaarkomen erbij moeten betrekken, gewoon ranzig :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
djpatt wrote:hahaMovingMadness wrote:Irritatiemomentje: mensen die een track leuk vinden en klaarkomen erbij moeten betrekken, gewoon ranzig :')idd ik kan eigenlijk alleen klaarkomen als het met vrouwen te maken heeft
Ik zag dat hier nog geen reactie op was, maar vinden anderen dit ook zo irritant?flevoboys wrote:Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
Was om half 8 in de ochtend na Fusion Of Dance.
Maar een weekje geleden ergerde ik me wel aan iemand die sloom reed.
Ik rijd op een 80 weg ik nader een tankstation, waar een paar sec ervoor een auto de weg op rijd.
Ik rijd dus normaal 80 blijkt die malloot 40 ofzo te rijden. Ik was toen die auto de weg op reed nog ruim van hem verwijderd. Bleek het om een oudere man te gaan, die was waarschijnlijk bang voor de gladheid.
Maar de weg was prima te doen, dit werd bijna een gevaarlijke situatie. Ik moest vol op de remmen omdat ik had verwacht dat de auto wel snel zou optrekken, niet dus..
Zucht.
Jup.Ik zag dat hier nog geen reactie op was, maar vinden anderen dit ook zo irritant?
Sorry maar ik irriteer me aan het feit of jij gaat vragen of een ander het ook irritant vindflevoboys wrote:Ik zag dat hier nog geen reactie op was, maar vinden anderen dit ook zo irritant?flevoboys wrote:Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
Ik rijd op een 80 weg ik nader een tankstation, waar een paar sec ervoor een auto de weg op rijd.
Ik rijd dus normaal 80 blijkt die malloot 40 ofzo te rijden. Ik was toen die auto de weg op reed nog ruim van hem verwijderd. Bleek het om een oudere man te gaan, die was waarschijnlijk bang voor de gladheid.
Maar de weg was prima te doen, dit werd bijna een gevaarlijke situatie. Ik moest vol op de remmen omdat ik had verwacht dat de auto wel snel zou optrekken, niet dus..
Zucht.
+1MovingMadness wrote:Irritatiemomentje: mensen die een track leuk vinden en klaarkomen erbij moeten betrekken, gewoon ranzig :')
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
....dat de wekker van je iphone niet werkt 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje
dat vind ik
--------------------------------------------------------------------------- alles onder streep vind ik
mensen die o zo populair zijn, maar op een feest buiten bij ingang ofz gaan roken + nepzat doen! En dan in hun MSN/Hyves zetten dat het Supervetgaaf was
+
- Mensen die denken dat ze alles zijn.
- Slechte pokeraars wie hun zetten proberen goed te praten
+
Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
kan ik me echt kapot aan ergeren
dat vind ik
--------------------------------------------------------------------------- alles onder streep vind ik
mensen die o zo populair zijn, maar op een feest buiten bij ingang ofz gaan roken + nepzat doen! En dan in hun MSN/Hyves zetten dat het Supervetgaaf was
+
- Mensen die denken dat ze alles zijn.
- Slechte pokeraars wie hun zetten proberen goed te praten
+
Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
Dat kanPiaaa wrote: Sorry maar ik irriteer me aan het feit of jij gaat vragen of een ander het ook irritant vind
Hij is dus aangeklaagd, en heeft kerst/oud&nieuw in de bak meegemaaktMarkos wrote:Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.
Maar die vriend van mij kan dus 6 weken niet praten
is wel lekker rustig...Daveytl wrote:Hij is dus aangeklaagd, en heeft kerst/oud&nieuw in de bak meegemaaktMarkos wrote:Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.![]()
gaat dit over die knokpartij die je laatst vertelde hier ???
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Hahafrankhardenberg wrote:Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Backstab wrote:Hahafrankhardenberg wrote:Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
Hehe idd,flevoboys wrote:Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
Zucht.
mensen die denken nog even in te kunnen halen op een 2-baans snelweg terwijl je ze nadert met een snelheidsverschil van 20 km/u, al raak je net die ene sec de focus kwijt.. lig je er bovenop
mensen die nu nog steeds vuurwerk afsteken 
Dat de jongen wie mijn buurjongen een gebroken kaak heeft getrapt (terwijl mijn buurjongen op de grond lag) nu weer vrij rondloopt 
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Mensen die nog steeds denken dat Chris one een XQ verdient 
Klopt, maar hij zal waarschijnlijk niet meer in herhaling vallen, omdat hij waarschijnlijk nog een voorwaardelijke straf heeft, daarnaast zal hij ook wel een strafblad hebben nu.Daveytl wrote:Hij is dus aangeklaagd, en heeft kerst/oud&nieuw in de bak meegemaaktMarkos wrote:Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.![]()
Jepjeone wrote:De kater op de zondag morgen
Haha had ik dat niet een xtje neergezet hierfrankhardenberg wrote:Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
wel heel irritant jah
haha chris one een xq :p Wie heeft dat nou weer gezegd dan. Iemand met het IQ van een pinda ofzoRicardo1991 wrote:Mensen die nog steeds denken dat Chris one een XQ verdient
-
G
+1Project 141 wrote:De stereotype marrokanen hier in Eindhoven: 1ste versnelling, met benen wijd trappend, kauwgum in de bek, petje met de klep omhoog, zo'n nike-sporttasje op de rug :')
sowieso mensen die te hard trappen