Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.
nooit meer gezien, geen cadeau
Aanklagen schiet je vrijwel niets mee op, ik heb laatst aangifte gedaan voor bedreigen .. En ze deden niks.Markos wrote:Vooral verlagen tot zijn niveau. Klaag hem gewoon aan, daar heeft hij zijn hele leven last van ivm een strafblad.
hij kan niet aan gaan klagen als die nog wat terug doetMarkos wrote:Ja als je hem gaat slaan dan heb je helemaal de poppen aan het dansen als hij jou aan klaagt.
mijn ouders noemen het niet eens meer muziek, herrieRavenwood wrote:"KEVIN DOE DIE MUZIEK EENS ZACHTER!"
bij mij is het "geluid"djpatt wrote:mijn ouders noemen het niet eens meer muziek, herrieRavenwood wrote:"KEVIN DOE DIE MUZIEK EENS ZACHTER!"
+1Josh-T wrote:Irritatie: Top 2000, ofwel, geen Hardstyle hardop
+1Glenn wrote:Aan nepnegers met een wokpan op hun hoofd echt een hekel aan! En dat ze ook nog ff stoer willen doen.
Glenn wrote:Aan nepnegers met een wokpan op hun hoofd echt een hekel aan! En dat ze ook nog ff stoer willen doen.
wokpan?modernization wrote:Glenn wrote:Aan nepnegers met een wokpan op hun hoofd echt een hekel aan! En dat ze ook nog ff stoer willen doen.![]()

djpatt wrote:woknok
daar is twiter ook voor. als de twitteraar een scheet laat dan moet het al getweet wordenAtraxisz wrote:Mensen die teveel tweeten (Ravenwood), heb je een dag niet gekeken, moet je dik ver naar beneden scrollen en dan hebben ze ook nog niks boeiends te vertellen. Of is Twitter daar ook voor?
Nee :')djpatt wrote:daar is twiter ook voor. als de twitteraar een scheet laat dan moet het al getweet wordenAtraxisz wrote:Mensen die teveel tweeten (Ravenwood), heb je een dag niet gekeken, moet je dik ver naar beneden scrollen en dan hebben ze ook nog niks boeiends te vertellen. Of is Twitter daar ook voor?