Same, maar dalijk gaan we weer gourmetten.. dus blijft die lucht nóg langer hangenkatamaran wrote:Als je gister gegourmet hebt, dat nu je hele huis stinkt naar gourmet.
Active topics in Off-Topic
Moderators
ramen/deuren open!?Ninotjuh wrote:Same, maar dalijk gaan we weer gourmetten.. dus blijft die lucht nóg langer hangenkatamaran wrote:Als je gister gegourmet hebt, dat nu je hele huis stinkt naar gourmet..
Heb gister ook de gourmet set weer 'ns aangezwengelt. Na 2 uur waren de geuren van (aangebakken/verbrandt) eten zo goed als weg
48 uur kerst, het enige positieve is het eten en drinken, dat geforceerd gezellig doen vind ik maar niks.
Amen.Jolle wrote:48 uur kerst, het enige positieve is het eten en drinken, dat geforceerd gezellig doen vind ik maar niks.
Jolle wrote:48 uur kerst, het enige positieve is het eten en drinken, dat geforceerd gezellig doen vind ik maar niks.
We wonen in een konijnenhol.Mannonymous wrote:ramen/deuren open!?Ninotjuh wrote:Same, maar dalijk gaan we weer gourmetten.. dus blijft die lucht nóg langer hangenkatamaran wrote:Als je gister gegourmet hebt, dat nu je hele huis stinkt naar gourmet..
Heb gister ook de gourmet set weer 'ns aangezwengelt. Na 2 uur waren de geuren van (aangebakken/verbrandt) eten zo goed als weg
Dan zit er maar een ding op helaas. Nieuw hol gravenkatamaran wrote: We wonen in een konijnenhol.
Of je blaast het op met TNT.Mannonymous wrote:Dan zit er maar een ding op helaas. Nieuw hol gravenkatamaran wrote: We wonen in een konijnenhol.
Mannonymous wrote:Amen.Jolle wrote:48 uur kerst, het enige positieve is het eten en drinken, dat geforceerd gezellig doen vind ik maar niks.
dat kerst nog niet over is omdat de kerstboom hier tot 01-01-2011 blijft staan
dat je uit bent geweest en het een kut avond was zonder duidelijke reden :') 
door het hele huis klinkt de top 2000.
heb vannacht ook zitten luisterenoostzaner wrote:door het hele huis klinkt de top 2000.
slaat echt nergens op zo'n lijst
Alcohol
En dan vooral de volgende morgen
En dan vooral de volgende morgen
lol als je klappen hebt gekregen en er niks meer van weet
Dat een goeie vriend van mij in z'n nek is getrapt door 2 buitenlanders, en dat hij ongeveer een kwartier bewusteloos op de grond heeft gelegen zonder dat iemand hem hielp.
Ze proberen nu uit te zoeken wie het gedaan hebben.
Die gasten gaan wensen dat ze dood zijn
We gaan er met z'n 20en op af ofzo
Even praten
Die gasten gaan wensen dat ze dood zijn
Even praten
Jezus wat een kneuzen
afmaken zulke lui ...
-
A
Kan ook niet anders, moe word je ervanDaveytl wrote:Dat een goeie vriend van mij in z'n nek is getrapt door 2 buitenlanders, en dat hij ongeveer een kwartier bewusteloos op de grond heeft gelegen zonder dat iemand hem hielp.
Die gasten gaan wensen dat ze dood zijnWe gaan er met z'n 20en op af ofzo
![]()
Even praten
Inderdaad, stoere jongens zijn dat altijd, geen geld verdienen en een IQ hebben van een naaktslak. :')
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En altijd met de duurste pata's rondlopen!katamaran wrote:Inderdaad, stoere jongens zijn dat altijd, geen geld verdienen en een IQ hebben van een naaktslak. :')
Waar hebben ze die klauwen anders voor gekregen, meegappen op de zwarte markt natuurlijk.Ramirez wrote:En altijd met de duurste pata's rondlopen!katamaran wrote:Inderdaad, stoere jongens zijn dat altijd, geen geld verdienen en een IQ hebben van een naaktslak. :')
Dader is bekend! Die krijgt geen fijn vervolg van zijn leven denk ik