smerige, vloeibare suiker in een flesjePommer wrote:wat is dat dan?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ruzie met je vriendin, door een domme fout! nu irriteer ik mezelf mateloos, als ik er aan terug denk. 
Als je een rol beschuiten open maakt, en dat altijd de eerste beschuit helemaal kapot is. 
Dan smeer je de randjes in met boter, zet je hem weer in elkaar als een hele beschuit, smeer je em als een hele beschuit, dan eet je em als een hele beschuit waarnaar die ontploft in je gezicht, en dan op de grond stamp je alles tot kruimeltjes en terwijl roep je hoerenbeschuit hoerenbeschuit.Parvuz wrote:Als je een rol beschuiten open maakt, en dat altijd de eerste beschuit helemaal kapot is.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Traag kut internet waardoor de Fusion site veel te traag laadt waardoor ik niet Chaos kan luisteren.
me broer zit in oostenrijk en ik niet! 
Aan mensen die niet met drank en drugs om kunnen gaan.. Verpesten alles stelletje flikkers
Precies, kwade dronkenroberttt wrote:Aan mensen die niet met drank en drugs om kunnen gaan.. Verpesten alles stelletje flikkers
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Partyflock die niet laadt. Heb hier vaker last van: partyflock (en LSDB ook) doet het 5 minuten, en dan 5 minuten weer niet, dan weer 5 min wel, dan weer niet etc. Iemand die weet wat dat kan zijn?
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Kerst
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lulverhaal van iedere kerstochtend op Nederland 1 ofzo...
me toowootum wrote:Voor de 23350923e keer op die Reverze banner klikken.
Ik reed vorige week op de weg en toen lag er aardig wat sneeuw op de snelweg, op de mankeerborden boven de weg stond een max. snelheid van 50 km. Toen heb ik mooi 60 gereden, had alle tijd.Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
Was om half 8 in de ochtend na Fusion Of Dance.
Maar een weekje geleden ergerde ik me wel aan iemand die sloom reed.
Ik rijd op een 80 weg ik nader een tankstation, waar een paar sec ervoor een auto de weg op rijd.
Ik rijd dus normaal 80 blijkt die malloot 40 ofzo te rijden. Ik was toen die auto de weg op reed nog ruim van hem verwijderd. Bleek het om een oudere man te gaan, die was waarschijnlijk bang voor de gladheid.
Maar de weg was prima te doen, dit werd bijna een gevaarlijke situatie. Ik moest vol op de remmen omdat ik had verwacht dat de auto wel snel zou optrekken, niet dus..
Zucht
Das eerder een compliment voor jezelf. Je moet er gewoon voor zorgen dat het volgende flesje al naast je staat ±PKickinAzz wrote:Als je fles bier leeg is
Ow ja, en dat mijn toetsenbord automatisch een andere instelling krijgt, waardoor ik op Shift+Ctrl moet drukken om hem weer normaal te krijgen.
Nu kan ik de dubbele punt P weer goed doen
de kerstboodschap van koning albert (of hoe noemt ie
)
mijn moeder was die aan het kijken
dat bleef maar duren 
mijn moeder was die aan het kijken
Dat ik vanavond naar Radstake wil gaan, maar dat ik morgen om 8.00 moet werken 
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
t was er heel druk gister 
2e kerstdag is altijd nóg drukker.
Ik ga de laatste tijd echt nooit meer naar radstake, maar 2e kerstdag is meestal wel gezellig/dronken
Ik ga de laatste tijd echt nooit meer naar radstake, maar 2e kerstdag is meestal wel gezellig/dronken
Als je gister gegourmet hebt, dat nu je hele huis stinkt naar gourmet. 
Haha klopt, dan zeg ik het maar zo: Als het bier op is, of je geld voor bier op isChukkels wrote:Das eerder een compliment voor jezelf. Je moet er gewoon voor zorgen dat het volgende flesje al naast je staat ±PKickinAzz wrote:Als je fles bier leeg is
Ow ja, en dat mijn toetsenbord automatisch een andere instelling krijgt, waardoor ik op Shift+Ctrl moet drukken om hem weer normaal te krijgen.
Nu kan ik de dubbele punt P weer goed doen