er een pak sneeuw ligt, de wegen glad zijn en ik toch naar me werk moet met de scooter 
hopelijk dat me pa me wil brengen
hopelijk dat me pa me wil brengen
als je die tentamens nou meteen goed had gemaakt had je er geen last van gehadVik wrote:Dat past gewoon niet vind ik.Almighty wrote:Vrouwen/meisjes die shag roken
of is dat meer ergeren?Al moeten ze het helemaal zelf weten natuurlijk..
Ik irriteer me aan mensen die nu al vakantie hebben terwijl ik volgende week 2 hertentamens heb.![]()
zo fucking lelijkVik wrote:Dat past gewoon niet vind ik.Almighty wrote:Vrouwen/meisjes die shag roken
Was er laatst eentje bij Puberruil XL, zo'n boerinnetjeVik wrote:Dat past gewoon niet vind ik.Almighty wrote:Vrouwen/meisjes die shag roken
Roken is roken toch, of het nou shag of sigaretten is.. Al vind ik eerlijk gezecht sigaretten wel vrouwelijker staanAlmighty wrote:zo fucking lelijkVik wrote:Dat past gewoon niet vind ik.Almighty wrote:Vrouwen/meisjes die shag roken
Ja echt he.wootum wrote:Voor de 23350923e keer op die Reverze banner klikken.
Dat soort dames ken ik niet eens en wil ik ook niet kennenDaveytl wrote:Een vrouw die shag aan het draaien is, en tegelijkertijd een slok uit haar blikbier neemt en daarna hoest zonder de hand voor de mond te nemen.
Ben jij 1 van die malloten die hun auto willen crashen door hard te rijden als er sneeuw ligt?Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
Nou een set winterbanden wil nog wel eens helpen!Hidden Source wrote:Ben jij 1 van die malloten die hun auto willen crashen door hard te rijden als er sneeuw ligt?Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
hahaha gadverdammewootum wrote:Beter dan twee homo's van een jaar 14/15 die klef zitten te doen tegenover je in de trein. Ben ergens anders gaan zitten, werd er misselijk vanKhadber wrote:-een verliefd stelletje dat gaat zitten tongen onder college (vandaag gebeurd, heel jammer)
![]()
Verder vaak in het verkeer:
- Geen richting aan bij rotondes
- Slome mensen (Bejaarden!!!!!)
Die krengen zijn niet aan te slepenRamirez wrote:Nou een set winterbanden wil nog wel eens helpen!Hidden Source wrote:Ben jij 1 van die malloten die hun auto willen crashen door hard te rijden als er sneeuw ligt?Sainen wrote:Mensen die 50 gaan rijden omdat er sneeuw op de weg ligt.
Moet je maar niet in een uithoek gaan wonenMike-O wrote:Dat dat teringsneeuw gewoon half Nederland ondersteboven legt. Je ken nieteens normaal je ding doen omdat sommige plaatsen gewoon onbereikbaar zijn....
gazeuse, das hier helemaal een hype aan het worden op schoolBanaanslak wrote:Als ik in de metro/bus naar huis zit en heel nodig moet plassen na het drinken van te veel gazeuse.