PKHS die mijn mailbox onderspamt. 
Frank de Boer
Promes
Babel
RvD wrote:Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.
Dit idd. Dan maar de kroeg in, maar het irritatie momentje daarbij is weer dat je eerst naar huis moet om te douchen alvorens je aan je welverdiende pilsje kunt.Grim wrote:RvD wrote:Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.
Dit! Petertje Qliiiimax, Defqonnnn, Decibel!!!Martin Waus wrote:MC DV8
Vruuger toen je nog mocht sportenRvD wrote:Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.
Mag nog steedsMarks wrote:Vruuger toen je nog mocht sportenRvD wrote:Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.
De echte sport wordt in de 3e helft bedreven.Nuracore wrote:Mag nog steedsMarks wrote:Vruuger toen je nog mocht sportenRvD wrote:Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.
Eens, zuur dat het voetbal ook helemaal op slot gaat. Dat de competitie stil zou komen te liggen had ik wel verwacht, maar had gehoopt dat we nog wel zouden mogen blijven trainen. Helaas...Uberhout wrote:De echte sport wordt in de 3e helft bedreven.
Servers niet op orde, al 5 jaar zo goed als de zelfde game, scripted van hier tot tokyo, waardeloze AI, accounts whitelisten voor betere packs en andere promotie voor gokken met packs, verdedigen is 10x moeilijker geworden, pace altijd overpowered, en zo nog 10,000 klachten elk jaar opnieuw.ErikZ wrote:EA servers (Fifa 21) op een vrijdagavond... Bizar dat een bedrijf als dit de servers niet op orde kan krijgen
Ai, hopelijk gaat het bij mij wel goed.Fantazoo wrote:Ziggo die het na het doorgeven van een verhuizing al 10 dagen niet voor elkaar krijgt mijn internet werkend te krijgen