Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2020 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PKHS die mijn mailbox onderspamt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Frank de Boer
Promes
Babel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RvD schreef:
Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.

Dit idd. Dan maar de kroeg in, maar het irritatie momentje daarbij is weer dat je eerst naar huis moet om te douchen alvorens je aan je welverdiende pilsje kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij ons gaan er wat sixpackjes bier mee in de tassen om na de wedstrijd wat te drinken. Douchen mogen we nog wel snel op de club en dan is het daarna inderdaad ieder zijn eigen plan.
Voor mij draait het voetbal ook om de gezelligheid er omheen en dat is nu ver te zoeken. Enerzijds heb ik daarom zoiets van: zet er maar helemaal een streep doorheen tot de kantine etc. weer open kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier in België moet de horeca dicht om 23u. Dus als je een wedstrijd hebt die om 20.30 of 21u begint dan kan je na de wedstrijd nog vlug 1-2 biertjes drinken. Dat is dan na de wedstrijd rechtstreeks zuipen, niet eerst douchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier om 10 uur, zo lang het duurt.
Afgelopen weekend speelden we thuis om 16:45. Dan ben je pas rond half 7 klaar, douchen en dan kun je nog voor 2 tot 2,5 uur naar de kroeg. En iets eten tussendoor is ook nog wel handig. Allemaal niet ideaal dus.

Vorige week speelden we uit al om 12:00. Dát is ideaal: dan zit je om 3 uur in de kroeg en heb je heel de zaterdag nog voor je. Doe mij dat elke week maar. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pro-tip, niet voetballen en naar de kroeg gaan zodra hij open gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
MC DV8


Dit! Petertje Qliiiimax, Defqonnnn, Decibel!!!
Jalalala lalalala hej hej hej jalala >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peter Paardensnee
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.


Vruuger toen je nog mocht sporten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
RvD schreef:
Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.


Vruuger toen je nog mocht sporten :whistle:

Mag nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Marks schreef:
RvD schreef:
Niet echt irritatie want ik begrijp het maar ontzettend jammer om na de wedstrijd niet te kunnen zuipen in de kantine.


Vruuger toen je nog mocht sporten :whistle:

Mag nog steeds

De echte sport wordt in de 3e helft bedreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
De echte sport wordt in de 3e helft bedreven.


Eens, zuur dat het voetbal ook helemaal op slot gaat. Dat de competitie stil zou komen te liggen had ik wel verwacht, maar had gehoopt dat we nog wel zouden mogen blijven trainen. Helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekke is dat wij met het harmonieorkest wel nog door mogen tot een maximum van 30 man. Afgelopen dinsdag hebben wel meerdere (waaronder ik) aangegeven dat we op deze manier er stevig over twijfelen. Ik vind het ook een opvallende keuze :huh:

Edit: toevallig net bericht gekregen dat het toch voor 2 weken wordt stilgelegd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

EA servers (Fifa 21) op een vrijdagavond... Bizar dat een bedrijf als dit de servers niet op orde kan krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 20:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
EA servers (Fifa 21) op een vrijdagavond... Bizar dat een bedrijf als dit de servers niet op orde kan krijgen


Servers niet op orde, al 5 jaar zo goed als de zelfde game, scripted van hier tot tokyo, waardeloze AI, accounts whitelisten voor betere packs en andere promotie voor gokken met packs, verdedigen is 10x moeilijker geworden, pace altijd overpowered, en zo nog 10,000 klachten elk jaar opnieuw.

Maar toch betaalt iedereen er weer minstens 60 euro voor per jaar..

Was er na 18 toch wel echt klaar mee, je betaalt gewoon 60 euro voor een roster change en een ander menu onderhand want er veranderd niks, niks nieuws en alle oude onzin en bugs blijven. En toch blijft de omzet elk jaar omhoog gaan. Bijzonder voor hoeveel klachten er altijd zijn.

Vond het persoonlijk onderhand te realistisch worden qua animaties en speelwijze. Het lekker arcade potje voetballen van FIFA 10 tm 14 is er niet meer. Je moet nu alles zo precies doen, de helft is door het hyperrealisme scripted waardoor het de helft van de tijd niet doet wat je wilt.

Wil je een betere FIFA, koop hem dan niet, dat is oprecht de enige oplossing nu. Het gros van geld wat ze verdienen is de volle bak voor een amper veranderde game en de gokverslaafden die FUT spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Wow BB daar zit een hoop 'pijn'!

Echter is dit pas mijn 2e FIFA ooit, 1e vanaf de start van de game (2020 had ik pas in feb dacht ik) en ik vind alles nog fantastisch en nieuw :D Ja is zie de cash grab die er in zit maar ik maak, blijkbaar heet dat zo, een Road Tot Glory door 0 euro extra uit te geven

Alle EA servers hebben flinke problemen vanavond, ging mij dus om EA en niet zozeer FIFA maar hé als dat jouw Irritatie moment is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 08:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zijn bij mij de momenten geweest die hebben geleid tot het niet kopen idd. Also, alle EA servers hebben vaker issues, dat ga je nog wel ondervinden, dus dat heeft niks met FIFA specifiek te maken inderdaad, maar behoort nog steeds bij de klachten die je altijd hoort.

Maar als je een beetje leest zie je het verschil tussen mijn persoonlijke irritatie bij FIFA, wat ik letterlijk zeg (De zin openen met "Vond het persoonlijk" is natuurlijk niet duidelijk genoeg), en gewoon een constatering van wat je hoort en ziet qua klachten bij FIFA ;). Het blijft natuurlijk het irritatiemomentjes topic niet? .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen automatische wissel zomer/wintertijd op dit forum.

Boodschap van algemeen nut: verander de tijd weer in de instellingen (opties --> foruminstellingen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziggo die het na het doorgeven van een verhuizing al 10 dagen niet voor elkaar krijgt mijn internet werkend te krijgen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ziggo die het na het doorgeven van een verhuizing al 10 dagen niet voor elkaar krijgt mijn internet werkend te krijgen :thumbdown:

Ai, hopelijk gaat het bij mij wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrienden uit de groep die met 5 man gaan afspreken, zelfs nog noemen dat dat te veel is, maar toch doen. Om vervolgens, als ik laat weten daar wat van te vinden, met kut excuses komen en het afdoen alsof ik fout zit :thumbdown:
Vorige  1 ... 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic