Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Zij zelf is een irritatie, maar is zij ook wel eens nagedaan in de TV-Kantine? Dat zou dan weer een genietmomentje zijn :lol:

Ja dus, maar daar kan wel weer een mooie persiflage op gemaakt worden.


Elise Schaap natuurlijk, wie anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elise is dan wel weer een genietmomentje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 22:48 
 

ze zou nu ineens weer zijn bijgetrokken en spijt hebben ofzo.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook wel triest van die andere BN-ers dat ze zich niet meer laten horen xd
Ze zagen Famke en Tim spartelen op tv en dachten, mij niet bellen!! xd

Ze hebben Famke spreekwoordelijk voor de trein gegooid en toen snel weggerend :P
Die Willem Engel is ook wel een vuile rat. In een appgroep wat "BN-ers" samen gooien , een statement laten plaatsen op socials en vervolgens zelf buiten beeld blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De ketting van mijn fiets die doorschiet tijdens het fietsen. Afgelopen nacht hierdoor flink tegen de grond gekatapulteerd op weg naar huis van de kroeg, omdat ik niet wou zitten op een natte zadel. Resultaat: kater, heup die helemaal kapot is, schaafwonden op de linker knie en beide handen ook vol schaafwonden. Gaat weer lekker werken worden dadelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Die Willem Engel is ook wel een vuile rat.


Ja smeerlap is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik probeer mijn laptop te verkopen via Marktplaats, maar jezus wat een boel oplichterij pogingen. Ik wist niet dat het zo erg zou zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer een oude inductieplaat te verkopen (die in principe nog goed is) voor 20 euro. En verdomme, gaan mensen nog 15 euro bieden enzo. Rot op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg ooit een bod van 5 euro en de vraag of ik het even wilde brengen naar Nunspeet.
Maak ook totaal geen gebruik meer van marktplaats, geen geduld meer voor. Zeker niet met al die oplichtingen en knieperds die altijd weer die extra centjes eraf willen dingen. Al is het maar 50 cent eraf. Droeftoeters zijn het
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik probeer een oude inductieplaat te verkopen (die in principe nog goed is) voor 20 euro. En verdomme, gaan mensen nog 15 euro bieden enzo. Rot op :lol:


Tja je moet gewoon altijd iets bij de prijs doen want je weet dat mensen er net onder gaan bieden :P.

Deze guy ook, laptop staat voor 900 euro te koop (wat overpriced is maar ja mensen gaan er toch altijd onder bieden);

Citaat:
Guy:
Ik heb een vraag over 'HP Omen 15'
waar woont u?
175 euro?
meten cash?
Met vriendelijke groet,

Ik:
175 euro? haha nee

Guy:
200?
hij is gebruikt en 15 inch?
dus

Ik:
nieuwprijs is 1200 euro en hij is net een jaartje oud

Guy:
weet het maar als ie de shop verlaat verlies je 50 % en thuis opstart weer 25%
das niet lullig bedoeld maar waar
maargoed
15 inch
8 gb
250

Ik:
haha wat een cul

Guy:
is niet zo
maar goed 250?

Ik:
interesseert me niet, voor dat soort prijzen gaat ie gewoon niet weg


Als je de shop verlaat met een splinternieuwe laptop verliest ie 50% van z'n waarde :lol: :lol: :lol:


Ook iets van 5 Engelse guys die meteen akkoord gaan met de prijs en vragen of dat ik 'm wil opsturen naar de UK. Waarschijnlijk telkens dezelfde guy.

En ene Andrea die me via WhatsApp benaderde en een super shady link stuurde waar ik me door 1 eurocent over te maken me eigen kon verifiëren op marktplaats :whistle:. Toen ik over de veilig oversteken functie van marktplaats begon reageerde ze natuurlijk niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Kreeg ooit een bod van 5 euro en de vraag of ik het even wilde brengen naar Nunspeet.
Maak ook totaal geen gebruik meer van marktplaats, geen geduld meer voor. Zeker niet met al die oplichtingen en knieperds die altijd weer die extra centjes eraf willen dingen. Al is het maar 50 cent eraf. Droeftoeters zijn het


Nog tips voor andere sites dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Nog tips voor andere sites dan? :P


Tweakers vraag&aanbod?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor tech, Tweakers.
Verder houd ik het gewoon in de familie/vrienden kring
Facebook/marktplaats is echt toxic.

En als ik echt ergens van af wil, dan doet mijn vrouw die zaken via markt plaats o.i.d. of het gaat gewoon naar de kringloop als het om meubels gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 23:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Marktplaats gaan mensen altijd een paar procenten onderbieden, zo werkt dat nou eenmaal. Als je dat niet wilt moet je gewoon een vaste prijs hanteren en alles wat in pb's onderboden wordt gewoon met een zin aangeven hoofdprijs of niet. Als ze niet mee gaan gewoon negeren.

Tbh, scammers e.d. zul je altijd houden, maar die zijn zo makkelijk te zien dat ze ook vrij makkelijk te negeren zijn. Gewoon altijd normale boden doen/accepteren en in persoon testen en ophalen. Betere garantie kan je niet krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal Tweakers eens proberen. Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inrichting en wanddecoraties zoeken voor nieuwe appartement.
Zie je iets leuks, denk je "Even kijken wat het kost"

150euro, ja laat maar.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
ULTIMO schreef:
Ik probeer een oude inductieplaat te verkopen (die in principe nog goed is) voor 20 euro. En verdomme, gaan mensen nog 15 euro bieden enzo. Rot op :lol:


Tja je moet gewoon altijd iets bij de prijs doen want je weet dat mensen er net onder gaan bieden :P.


Ik gebruik dus echt nooit marktplaats dus ik wist oprecht niet dat het er daar zo aan toe ging. :lol:
Ik dacht gewoon 'ik maak nog iemand blij met een kookplaatje voor weinig centen' maar als het er zo aan toe gaat ben ik haast geneigd dat ding uit principe gewoon in de kliko te flikkeren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Inrichting en wanddecoraties zoeken voor nieuwe appartement.
Zie je iets leuks, denk je "Even kijken wat het kost"

150euro, ja laat maar.. :lol:


Schijnt dat je op Marktplaats goede koopjes kunt scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van die shady betaallinks was vandaag toevallig op tv bij Opgelicht. Ze vragen eerst contact via Whatsapp, zodat Marktplaats niet mee kan kijken. Vervolgens krijg je een link “om te bevestigen dat je geen oplichter bent”. Dan mag je 2 cent overmaken en kunnen ze jouw rekening leegtrekken. Vrij obvious, maar er zullen nog wel genoeg mensen intrappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 06:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
rakkietakkie schreef:
Inrichting en wanddecoraties zoeken voor nieuwe appartement.
Zie je iets leuks, denk je "Even kijken wat het kost"

150euro, ja laat maar.. :lol:


Schijnt dat je op Marktplaats goede koopjes kunt scoren.


Klopt, ben al wat aan het scrollen gegaan maar nog niet echt iets gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 19:21 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Niks persoonlijks hoor Nattehond :p. Alhoewel, natte honden zijn wel irritant :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Afbeelding

Niks persoonlijks hoor Nattehond :p. Alhoewel, natte honden zijn wel irritant :p


Precies waarom ik naar dit topic ging. Nattehond vermelden met zijn irritante afbeelding

Maar @Melanoisia was me al voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schilderen en vervolgens het halve stuckwerk van het plafond naar beneden zien komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Schilderen en vervolgens het halve stuckwerk van het plafond naar beneden zien komen

Niet goed gedroogd dan ofzo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
rakkietakkie schreef:
Schilderen en vervolgens het halve stuckwerk van het plafond naar beneden zien komen

Niet goed gedroogd dan ofzo ?



Lekkage geweest bij de bovenbuurvrouw. Vorige bewoner heeft daar niks mee gedaan/gemerkt.
En nu dit.. Maar woningstichting kon vandaag meteen een stukadoor sturen, dus is nog snel opgelost ook (genietmomentje)
Vorige  1 ... 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic