Elise Schaap natuurlijk, wie anderswrote:Zij zelf is een irritatie, maar is zij ook wel eens nagedaan in de TV-Kantine? Dat zou dan weer een genietmomentje zijn
Ja dus, maar daar kan wel weer een mooie persiflage op gemaakt worden.
View on YouTube
Elise Schaap natuurlijk, wie anderswrote:Zij zelf is een irritatie, maar is zij ook wel eens nagedaan in de TV-Kantine? Dat zou dan weer een genietmomentje zijn
Ja dus, maar daar kan wel weer een mooie persiflage op gemaakt worden.
Ja smeerlap is het.wrote: Die Willem Engel is ook wel een vuile rat.
Tja je moet gewoon altijd iets bij de prijs doen want je weet dat mensen er net onder gaan biedenwrote:Ik probeer een oude inductieplaat te verkopen (die in principe nog goed is) voor 20 euro. En verdomme, gaan mensen nog 15 euro bieden enzo. Rot op
Als je de shop verlaat met een splinternieuwe laptop verliest ie 50% van z'n waardeGuy:
Ik heb een vraag over 'HP Omen 15'
waar woont u?
175 euro?
meten cash?
Met vriendelijke groet,
Ik:
175 euro? haha nee
Guy:
200?
hij is gebruikt en 15 inch?
dus
Ik:
nieuwprijs is 1200 euro en hij is net een jaartje oud
Guy:
weet het maar als ie de shop verlaat verlies je 50 % en thuis opstart weer 25%
das niet lullig bedoeld maar waar
maargoed
15 inch
8 gb
250
Ik:
haha wat een cul
Guy:
is niet zo
maar goed 250?
Ik:
interesseert me niet, voor dat soort prijzen gaat ie gewoon niet weg
Nog tips voor andere sites dan?wrote:Kreeg ooit een bod van 5 euro en de vraag of ik het even wilde brengen naar Nunspeet.
Maak ook totaal geen gebruik meer van marktplaats, geen geduld meer voor. Zeker niet met al die oplichtingen en knieperds die altijd weer die extra centjes eraf willen dingen. Al is het maar 50 cent eraf. Droeftoeters zijn het
Tweakers vraag&aanbod?wrote:Nog tips voor andere sites dan?
Ik gebruik dus echt nooit marktplaats dus ik wist oprecht niet dat het er daar zo aan toe ging.wrote:Tja je moet gewoon altijd iets bij de prijs doen want je weet dat mensen er net onder gaan biedenwrote:Ik probeer een oude inductieplaat te verkopen (die in principe nog goed is) voor 20 euro. En verdomme, gaan mensen nog 15 euro bieden enzo. Rot op.
Schijnt dat je op Marktplaats goede koopjes kunt scoren.wrote:Inrichting en wanddecoraties zoeken voor nieuwe appartement.
Zie je iets leuks, denk je "Even kijken wat het kost"
150euro, ja laat maar..
Klopt, ben al wat aan het scrollen gegaan maar nog niet echt iets gevondenwrote:Schijnt dat je op Marktplaats goede koopjes kunt scoren.wrote:Inrichting en wanddecoraties zoeken voor nieuwe appartement.
Zie je iets leuks, denk je "Even kijken wat het kost"
150euro, ja laat maar..
Precies waarom ik naar dit topic ging. Nattehond vermelden met zijn irritante afbeeldingwrote:
Niks persoonlijks hoor Nattehond :p. Alhoewel, natte honden zijn wel irritant :p
Niet goed gedroogd dan ofzo ?wrote:Schilderen en vervolgens het halve stuckwerk van het plafond naar beneden zien komen
wrote:Niet goed gedroogd dan ofzo ?wrote:Schilderen en vervolgens het halve stuckwerk van het plafond naar beneden zien komen