Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
MC Stretch van We Own the Night TV :thumbdown:
Voorafgaand aan de liveset van Sub Zero Project zonder schaamte zeggen "I am a big fan, you are the kings of the new generation, bla bla" en dan niet veel later vragen Who is Nigel and who is Thomas :whistle: :nono:

Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:


Ik ben ook een behoorlijke fan van de muziek van SZP maar zou echt niet weten wie wie is, uberhaupt de namen niet als jij het niet al getypt had denk ik :P

Vind dat helemaal niet zo heel raar.

najah vind t gewoon raar dat je als "host" niet weet wie je voor je hebt. Het vragen naar namen van een toch wel erg bekend duo vind ik niet professioneel. ff googlen vooraf en het komt allemaal veel beter over :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:03 
 
Hardtraxxer

De sign-in pop up van youtube. Kun je dat uitzetten zonder in te loggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Rickzel schreef:
hurricane schreef:
MC Stretch van We Own the Night TV :thumbdown:
Voorafgaand aan de liveset van Sub Zero Project zonder schaamte zeggen "I am a big fan, you are the kings of the new generation, bla bla" en dan niet veel later vragen Who is Nigel and who is Thomas :whistle: :nono:

Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:


Ik ben ook een behoorlijke fan van de muziek van SZP maar zou echt niet weten wie wie is, uberhaupt de namen niet als jij het niet al getypt had denk ik :P

Vind dat helemaal niet zo heel raar.

najah vind t gewoon raar dat je als "host" niet weet wie je voor je hebt. Het vragen naar namen van een toch wel erg bekend duo vind ik niet professioneel. ff googlen vooraf en het komt allemaal veel beter over :thumbup:


Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 08:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Famke Louise @ Jinek. Waarom krijgt dit mens een podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Famke Louise @ Jinek. Waarom krijgt dit mens een podium.


Amen! Ik heb met moeite het stuk van 9 a 10 minuten kunnen aanhoren. De leden aan tafel deden ook nog eens super hun best om normaal te reageren op Famke, haha! Maar Famke begreep volgens mij niet helemaal wat zij te zeggen hadden, want ze bleef maar herhalen dat de overheid wat meer respect moet hebben voor de jongeren en inhoudelijk heeft ze verder op niemand gereageerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Famke Louise @ Jinek. Waarom krijgt dit mens een podium.


Zij en vele andere "BN'rs" :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 10:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Pommer schreef:
Famke Louise @ Jinek. Waarom krijgt dit mens een podium.


Amen! Ik heb met moeite het stuk van 9 a 10 minuten kunnen aanhoren. De leden aan tafel deden ook nog eens super hun best om normaal te reageren op Famke, haha! Maar Famke begreep volgens mij niet helemaal wat zij te zeggen hadden, want ze bleef maar herhalen dat de overheid wat meer respect moet hebben voor de jongeren en inhoudelijk heeft ze verder op niemand gereageerd xd

Precies dit idd. Ook 9 minuten lang met cringe zitten kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
PEPii schreef:
Pommer schreef:
Famke Louise @ Jinek. Waarom krijgt dit mens een podium.


Amen! Ik heb met moeite het stuk van 9 a 10 minuten kunnen aanhoren. De leden aan tafel deden ook nog eens super hun best om normaal te reageren op Famke, haha! Maar Famke begreep volgens mij niet helemaal wat zij te zeggen hadden, want ze bleef maar herhalen dat de overheid wat meer respect moet hebben voor de jongeren en inhoudelijk heeft ze verder op niemand gereageerd xd

Precies dit idd. Ook 9 minuten lang met cringe zitten kijken.

Moet je voorstellen hoe die IC-arts zich moet voelen die daar zit en met zo'n mens een discussie/debat/gesprek aan moet gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zelf OP1 zitten kijken met Tim Douwsema die zijn hashtag kwam verdedigen, en ik quote:
''28 miljoen operaties zijn niet doorgegaan! Nou Tim zijn dat er niet wat heel erg veel? Dat zijn de feiten die ik
hoor!''

Wow... :lol: Iedereen in Nederland heeft dus zo'n 2 operaties gemist afgelopen half jaar

Hij kwam er later wel op terug dat het inderdaad niet heel logisch klonk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zelf OP1 zitten kijken met Tim Douwsema die zijn hashtag kwam verdedigen, en ik quote:
''28 miljoen operaties zijn niet doorgegaan! Nou Tim zijn dat er niet wat heel erg veel? Dat zijn de feiten die ik
hoor!''

Wow... :lol: Iedereen in Nederland heeft dus zo'n 2 operaties gemist afgelopen half jaar

Hij kwam er later wel op terug dat het inderdaad niet heel logisch klonk

Classic ''Da heb op feesboek gestaan''
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zelf OP1 zitten kijken met Tim Douwsema die zijn hashtag kwam verdedigen, en ik quote:
''28 miljoen operaties zijn niet doorgegaan! Nou Tim zijn dat er niet wat heel erg veel? Dat zijn de feiten die ik
hoor!''

Wow... :lol: Iedereen in Nederland heeft dus zo'n 2 operaties gemist afgelopen half jaar

Hij kwam er later wel op terug dat het inderdaad niet heel logisch klonk


Dit zegt maar hoe verschrikkelijk dom dit soort figuren zijn. Als je met dit soort onzin je publiek wilt bereiken dan zijn we over 10 jaar nog bezig met de maatregelen die we nu hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jinek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze hebben mijn stem mee als ze verspreiden van desinformatie en het opruien tegen de maatregelen strafbaar willen maken. Dit soort dingen zijn geen meningen meer. Je mening hebben prima, maar actief tegenwerken door middel van desinformatie mag voor mijn part strafbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het verder niet gezien en ik ga het ook niet terugkijken, aangezien ik hier ook heel slecht op zou gaan. Maar wat ik begreep van verschillende recensies is dat die Gommers en Aboutaleb haar totaal niet afbrandden, maar juist bezig waren om haar te begrijpen. Ik bedoel deze lui reageren zo, omdat ze boos zijn. Dan kun je ze wel compleet met de grond gelijk maken, maar beter is het om te luisteren naar dit soort figuren en hun zorgen te respecteren.
Er is al zo'n enorme polarisatie gaande in de samenleving mbt dit virus, dat het gestrekt er tegen in gaan alleen maar nog meer polariserend werkt. Het naast iemand gaan staan werkt over het algemeen veel beter dan iemand alleen maar terecht te wijzen en finaal belachelijk te maken.

Dit alles kan ik wel begrijpen hoor. Ik zou het ook lastig vinden om hier met enig fatsoen op te reageren en goed te luisteren, maar toch is dit wel belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik heb het verder niet gezien en ik ga het ook niet terugkijken, aangezien ik hier ook heel slecht op zou gaan. Maar wat ik begreep van verschillende recensies is dat die Gommers en Aboutaleb haar totaal niet afbrandden, maar juist bezig waren om haar te begrijpen. Ik bedoel deze lui reageren zo, omdat ze boos zijn. Dan kun je ze wel compleet met de grond gelijk maken, maar beter is het om te luisteren naar dit soort figuren en hun zorgen te respecteren.
Er is al zo'n enorme polarisatie gaande in de samenleving mbt dit virus, dat het gestrekt er tegen in gaan alleen maar nog meer polariserend werkt. Het naast iemand gaan staan werkt over het algemeen veel beter dan iemand alleen maar terecht te wijzen en finaal belachelijk te maken.

Dit alles kan ik wel begrijpen hoor. Ik zou het ook lastig vinden om hier met enig fatsoen op te reageren en goed te luisteren, maar toch is dit wel belangrijk.


Ik heb het wel gekeken en dit klopt inderdaad. Ze deden hun best om haar te begrijpen. Maar het verschil in intelligentie tussen Famke en deze twee gasten was enorm pijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is het punt ook niet, die twee heren deden het inderdaad prima. Ook dat Gommers voorstelde om in gesprek te gaan, waar Famke fucking Louise alweer op reageerde van dat heeft toch geen zin. Maarja ze heeft haar portie aandacht in ieder geval weer gehad, daar is het toch allemaal om te doen.

Jordi schreef:
Jinek

Die had idd ook wel wat betere/kritische vragen kunnen stellen, dat hele interview raakte kant noch wal. Al valt het ook niet mee met zo iemand. Verder kijk ik er nooit naar dus geen idee hoe ze anders is (in ieder geval lekker!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Famke Louise @ Jinek. Waarom krijgt dit mens een podium.

Hahah echt heh :lol:

*pakt op een spiekbriefje uit dr zak*
Citaat:
ik weet dat er veel mensen naar me kijken dus heb ff wat opgeschreven, vind dat dat best wel kan


Het begint al lekker:
Citaat:
Ten 1e, ik heb superveel respect voor corona in 1e instantie

Eva Jinek:
Citaat:
Voor Corona?


*pakt op later nog eens t spiekbriefje erbij* en denkt, hmmm wat kan ik hier op zeggen xd

Nog een mooie:
Citaat:
Ik heb het niet eens alleen over mn stiefvader... Vergoedingen, weet je, dat is gewoon weet je, hij doet gewoon zn ding en ik weet dat dat gewoon niet echt, maar goed we hebben het ook over meerdere dingen.... een lackdown...


Lekker onsamenhangend xd



Tis net een soort Jiskefet waar je naar zit te kijken :lol:

Deze is ook mooi met Dennis van Powned :D (weet bij 46 sec niet meer de naam van Jinek LOL)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 3 minuten uitgezet. Wat een verschrikking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Unknown schreef:
Ik heb het verder niet gezien en ik ga het ook niet terugkijken, aangezien ik hier ook heel slecht op zou gaan. Maar wat ik begreep van verschillende recensies is dat die Gommers en Aboutaleb haar totaal niet afbrandden, maar juist bezig waren om haar te begrijpen. Ik bedoel deze lui reageren zo, omdat ze boos zijn. Dan kun je ze wel compleet met de grond gelijk maken, maar beter is het om te luisteren naar dit soort figuren en hun zorgen te respecteren.
Er is al zo'n enorme polarisatie gaande in de samenleving mbt dit virus, dat het gestrekt er tegen in gaan alleen maar nog meer polariserend werkt. Het naast iemand gaan staan werkt over het algemeen veel beter dan iemand alleen maar terecht te wijzen en finaal belachelijk te maken.

Dit alles kan ik wel begrijpen hoor. Ik zou het ook lastig vinden om hier met enig fatsoen op te reageren en goed te luisteren, maar toch is dit wel belangrijk.


Ik heb het wel gekeken en dit klopt inderdaad. Ze deden hun best om haar te begrijpen. Maar het verschil in intelligentie tussen Famke en deze twee gasten was enorm pijnlijk.


Jup daar ligt het grote probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker teren op geld van de overheid door de maatregelen te promoten en dan lekker de middelvinger opsteken :lol: juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Lekker teren op geld van de overheid door de maatregelen te promoten en dan lekker de middelvinger opsteken :lol: juist


Tja, bij iedereen kan een mening veranderen. T is net een mens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geld ook maar weer innen via belastingaangifte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een ontsteking nadat je verstandskies getrokken is, inmiddels al meer dan een week aan de pijnstillers >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Nuracore schreef:
Lekker teren op geld van de overheid door de maatregelen te promoten en dan lekker de middelvinger opsteken :lol: juist


Tja, bij iedereen kan een mening veranderen. T is net een mens

Houd toch op man :lol:
Haar opgespoten lippen hebben nog meer inhoud dan haar bovenkamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zij zelf is een irritatie, maar is zij ook wel eens nagedaan in de TV-Kantine? Dat zou dan weer een genietmomentje zijn :lol:

Ja dus, maar daar kan wel weer een mooie persiflage op gemaakt worden.
Vorige  1 ... 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic