Dat zie je niet over de telefoon 
Kei hard heil Hitler roepen. Dat verstaan ze wel en komt op hetzelfde neer.immuunm wrote:Dat zie je niet over de telefoon
Kei hard heil Hitler roepen. Dat verstaan ze wel en komt op hetzelfde neer.immuunm wrote:Dat zie je niet over de telefoon
Nouja, vrij normaal. Andersom als dieje mens levertijd aangepast moet hebben kan hij wel Engels... Maar als wij iets willen is ie het plots vergetenBroken Balance wrote:Vrij normaal toch?rakkietakkie wrote:Duitse leveranciers die het vertikken Engels te spreken aan de telefoon maar wel Engels terug mailen...
Heel herkenbaarPommer wrote:0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar meeKomt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.Pommer wrote:0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar meeKomt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
100% dat het zo gaatHekzitter wrote:Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.Pommer wrote:0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar meeKomt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.
Gezien de afgelopen 2 jaar lig jij er om 1 uur al af.Hekzitter wrote:Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.Pommer wrote:0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar meeKomt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.
Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden.Pommer wrote:100% dat het zo gaatHekzitter wrote:Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.Pommer wrote:0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar meeKomt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.Maar is ook niet erg dan, helemaal los gvd.
Nu al zin in!Uberhout wrote:Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden.Pommer wrote:100% dat het zo gaatHekzitter wrote: Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.Maar is ook niet erg dan, helemaal los gvd.
Nattehond wrote:Nu al zin in!Uberhout wrote: Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden.
Grim wrote:Nattehond wrote:Nu al zin in!Uberhout wrote: Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden.
Weet je ook eens hoe ik me elke dag voelrakkietakkie wrote:Een kater op dinsdag hebben, boh
Dit 1000x. Ik kan me echt zo ontzettend kwaad maken om die respectloze figuren die denken het nodig te vinden om een overleden iemand de whatsapp groep in te gooien. Tijdje terug was er ook een vrouw aan gort gereden door een vrachtwagen, toen kreeg ik ook al foto's en filmpjes in bepaalde whatsappgroepen doorgestuurd terwijl de familie waarschijnlijk nog van niets wist.rakkietakkie wrote:Mensen die denken dat ze eerste rang moeten gaan staan bij een reanimatie als er witte schermen geplaatst zijn.
Mensen die dan ook nog eens gaan filmen.
Mensen die daarom boos worden als de politie ze sommeert de plek te verlaten
Amen!Pommer wrote:Word sws dood en dood moe van al het gefilm en alles wat maar op social media verschijnt. Het gaat me ook steeds minder interesseren allemaal, waar ik vroeger nog dagelijks dumpert zat af te struinen of vol interesse fb ofzo zat te lezen denk ik nu het zal allemaal wel. Gvd wat een bak trieste onzin komt er alleen maar voorbij.
Idd zeg, jezushurricane wrote:Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan
Als de youtube stream er dan ook nog eens regelmatig uitklapt vanwege "stream suspended for policy violations" dan is t wel treurigMYTZE wrote:Idd zeg, jezushurricane wrote:Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan
Ik ben ook een behoorlijke fan van de muziek van SZP maar zou echt niet weten wie wie is, uberhaupt de namen niet als jij het niet al getypt had denk ikhurricane wrote:MC Stretch van We Own the Night TV![]()
Voorafgaand aan de liveset van Sub Zero Project zonder schaamte zeggen "I am a big fan, you are the kings of the new generation, bla bla" en dan niet veel later vragen Who is Nigel and who is Thomas![]()
Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan