Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Dat zie je niet over de telefoon >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Dat zie je niet over de telefoon >.<


Kei hard heil Hitler roepen. Dat verstaan ze wel en komt op hetzelfde neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
Duitse leveranciers die het vertikken Engels te spreken aan de telefoon maar wel Engels terug mailen... :nono:


Vrij normaal toch?


Nouja, vrij normaal. Andersom als dieje mens levertijd aangepast moet hebben kan hij wel Engels... Maar als wij iets willen is ie het plots vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 09:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.

Heel herkenbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.


Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 13:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:
0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.


Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.

100% dat het zo gaat :lol: Maar is ook niet erg dan, helemaal los gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:
0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.


Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.


Gezien de afgelopen 2 jaar lig jij er om 1 uur al af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hekzitter schreef:
Pommer schreef:
0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.


Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.

100% dat het zo gaat :lol: Maar is ook niet erg dan, helemaal los gvd.


Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Pommer schreef:
Hekzitter schreef:
Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.

100% dat het zo gaat :lol: Maar is ook niet erg dan, helemaal los gvd.


Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:

Nu al zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Uberhout schreef:
Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:

Nu al zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nattehond schreef:
Uberhout schreef:
Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:

Nu al zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 08:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een kater op dinsdag hebben, boh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De warmte die weer terug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het rambenauwd is op kantoor en de korte broek nog niet aan mag tot 16.30 (einde dag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Een kater op dinsdag hebben, boh


Weet je ook eens hoe ik me elke dag voel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die denken dat ze eerste rang moeten gaan staan bij een reanimatie als er witte schermen geplaatst zijn.

Mensen die dan ook nog eens gaan filmen.

Mensen die daarom boos worden als de politie ze sommeert de plek te verlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Mensen die denken dat ze eerste rang moeten gaan staan bij een reanimatie als er witte schermen geplaatst zijn.

Mensen die dan ook nog eens gaan filmen.

Mensen die daarom boos worden als de politie ze sommeert de plek te verlaten


Dit 1000x. Ik kan me echt zo ontzettend kwaad maken om die respectloze figuren die denken het nodig te vinden om een overleden iemand de whatsapp groep in te gooien. Tijdje terug was er ook een vrouw aan gort gereden door een vrachtwagen, toen kreeg ik ook al foto's en filmpjes in bepaalde whatsappgroepen doorgestuurd terwijl de familie waarschijnlijk nog van niets wist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Word sws dood en dood moe van al het gefilm en alles wat maar op social media verschijnt. Het gaat me ook steeds minder interesseren allemaal, waar ik vroeger nog dagelijks dumpert zat af te struinen of vol interesse fb ofzo zat te lezen denk ik nu het zal allemaal wel. Gvd wat een bak trieste onzin komt er alleen maar voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 08:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Word sws dood en dood moe van al het gefilm en alles wat maar op social media verschijnt. Het gaat me ook steeds minder interesseren allemaal, waar ik vroeger nog dagelijks dumpert zat af te struinen of vol interesse fb ofzo zat te lezen denk ik nu het zal allemaal wel. Gvd wat een bak trieste onzin komt er alleen maar voorbij.

Amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC Stretch van We Own the Night TV :thumbdown:
Voorafgaand aan de liveset van Sub Zero Project zonder schaamte zeggen "I am a big fan, you are the kings of the new generation, bla bla" en dan niet veel later vragen Who is Nigel and who is Thomas :whistle: :nono:

Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2020 00:00 
 
Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:

Idd zeg, jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2020 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
hurricane schreef:
Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:

Idd zeg, jezus

Als de youtube stream er dan ook nog eens regelmatig uitklapt vanwege "stream suspended for policy violations" dan is t wel treurig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
MC Stretch van We Own the Night TV :thumbdown:
Voorafgaand aan de liveset van Sub Zero Project zonder schaamte zeggen "I am a big fan, you are the kings of the new generation, bla bla" en dan niet veel later vragen Who is Nigel and who is Thomas :whistle: :nono:

Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:


Ik ben ook een behoorlijke fan van de muziek van SZP maar zou echt niet weten wie wie is, uberhaupt de namen niet als jij het niet al getypt had denk ik :P

Vind dat helemaal niet zo heel raar.
Vorige  1 ... 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic