I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Dat zie je niet over de telefoon >.<
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
immuunm wrote:Dat zie je niet over de telefoon >.<
Kei hard heil Hitler roepen. Dat verstaan ze wel en komt op hetzelfde neer.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Broken Balance wrote:
rakkietakkie wrote:Duitse leveranciers die het vertikken Engels te spreken aan de telefoon maar wel Engels terug mailen... :nono:
Vrij normaal toch?
Nouja, vrij normaal. Andersom als dieje mens levertijd aangepast moet hebben kan hij wel Engels... Maar als wij iets willen is ie het plots vergeten
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Pommer wrote:0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Heel herkenbaar
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Pommer wrote:0 inspiratie hebben om nog eens een setje op te nemen. Begon gister ergens aan en was er na 10 minuten alweer helemaal klaar mee :lol: Komt denk ik echt door het ontbreken van feestjes om naar toe te leven.
Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.
Bierkoning
last seen 20 days ago
Hekzitter wrote:
Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Maar even voorstellen. Straks eerste festival weer Rebirth is... En ik zo hyped ben, dat ik er dan na 2 uur al weer af lig.
100% dat het zo gaat :lol: Maar is ook niet erg dan, helemaal los gvd.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Hekzitter wrote:
Gezien de afgelopen 2 jaar lig jij er om 1 uur al af.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Pommer wrote:
Hekzitter wrote:
Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 9 days ago
Uberhout wrote:
Pommer wrote:
Hekzitter wrote: Zo. Dat heb ik de laatste tijd ook erg veel last van... Hopelijk mogen we snel weer volledig in de buitenlucht.
Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:
Nu al zin in! :woot:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Nattehond wrote:
Uberhout wrote: Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Grim wrote:
Nattehond wrote:
Uberhout wrote: Volgens mij gaat iedereen met diezelfde instelling naar het eerstvolgende 'echte' festival. Dat kan alleen maar een gigantisch slagveld worden. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Een kater op dinsdag hebben, boh
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
De warmte die weer terug is.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Het rambenauwd is op kantoor en de korte broek nog niet aan mag tot 16.30 (einde dag)
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
rakkietakkie wrote:Een kater op dinsdag hebben, boh
Weet je ook eens hoe ik me elke dag voel
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Mensen die denken dat ze eerste rang moeten gaan staan bij een reanimatie als er witte schermen geplaatst zijn.

Mensen die dan ook nog eens gaan filmen.

Mensen die daarom boos worden als de politie ze sommeert de plek te verlaten
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Edit.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
rakkietakkie wrote:Mensen die denken dat ze eerste rang moeten gaan staan bij een reanimatie als er witte schermen geplaatst zijn.

Mensen die dan ook nog eens gaan filmen.

Mensen die daarom boos worden als de politie ze sommeert de plek te verlaten
Dit 1000x. Ik kan me echt zo ontzettend kwaad maken om die respectloze figuren die denken het nodig te vinden om een overleden iemand de whatsapp groep in te gooien. Tijdje terug was er ook een vrouw aan gort gereden door een vrachtwagen, toen kreeg ik ook al foto's en filmpjes in bepaalde whatsappgroepen doorgestuurd terwijl de familie waarschijnlijk nog van niets wist.
Bierkoning
last seen 20 days ago
Word sws dood en dood moe van al het gefilm en alles wat maar op social media verschijnt. Het gaat me ook steeds minder interesseren allemaal, waar ik vroeger nog dagelijks dumpert zat af te struinen of vol interesse fb ofzo zat te lezen denk ik nu het zal allemaal wel. Gvd wat een bak trieste onzin komt er alleen maar voorbij.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 9 days ago
Pommer wrote:Word sws dood en dood moe van al het gefilm en alles wat maar op social media verschijnt. Het gaat me ook steeds minder interesseren allemaal, waar ik vroeger nog dagelijks dumpert zat af te struinen of vol interesse fb ofzo zat te lezen denk ik nu het zal allemaal wel. Gvd wat een bak trieste onzin komt er alleen maar voorbij.
Amen!
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
MC Stretch van We Own the Night TV :thumbdown:
Voorafgaand aan de liveset van Sub Zero Project zonder schaamte zeggen "I am a big fan, you are the kings of the new generation, bla bla" en dan niet veel later vragen Who is Nigel and who is Thomas :whistle: :nono:

Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
hurricane wrote:Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:
Idd zeg, jezus
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
MYTZE wrote:
hurricane wrote:Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:
Idd zeg, jezus
Als de youtube stream er dan ook nog eens regelmatig uitklapt vanwege "stream suspended for policy violations" dan is t wel treurig xd
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
hurricane wrote:MC Stretch van We Own the Night TV :thumbdown:
Voorafgaand aan de liveset van Sub Zero Project zonder schaamte zeggen "I am a big fan, you are the kings of the new generation, bla bla" en dan niet veel later vragen Who is Nigel and who is Thomas :whistle: :nono:

Oh en er zit mega veel compressie op die stream, daar irriteer ik me ook mateloos aan :mad:
Ik ben ook een behoorlijke fan van de muziek van SZP maar zou echt niet weten wie wie is, uberhaupt de namen niet als jij het niet al getypt had denk ik :P

Vind dat helemaal niet zo heel raar.