Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Schade gereden door een grasmat op de snelweg. Al bij al veel geluk gehad.


Ik vind een grasmat op de snelweg ook wel een WTF-momentje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
simon10pont schreef:
Schade gereden door een grasmat op de snelweg. Al bij al veel geluk gehad.


Ik vind een grasmat op de snelweg ook wel een WTF-momentje xd

Haha inderdaad, care to explain? Anderzijds, het is België hé..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In België kun je beter over een grasmat rijden dan over de snelweg. Een grasmat op de snelweg is dus gewoon dubbel kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
In België kun je beter over een grasmat rijden dan over de snelweg. Een grasmat op de snelweg is dus gewoon dubbel kut.

hahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
In België kun je beter over een grasmat rijden dan over de snelweg. Een grasmat op de snelweg is dus gewoon dubbel kut.


Ook waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Justinhafc schreef:
simon10pont schreef:
Schade gereden door een grasmat op de snelweg. Al bij al veel geluk gehad.


Ik vind een grasmat op de snelweg ook wel een WTF-momentje xd

Haha inderdaad, care to explain? Anderzijds, het is België hé..

Ja een kunstgrasmat lag dwars over de weg. Wellicht verloren lading na een hobbel in de weg. (Belgische wegen :whistle: ) Door de laagstaande zon en door de plaats op de weg (net na een viaduct) kon ik helaas niet meer tijdig reageren. Hoek geraakt maar de schade valt gelukkig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Plus 1000 euro kosten voor de auto
Kutzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 23:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zoooooo kan de hele hardstyle wereld misschien eens kappen met dezelfde vocalisten gebruiken? Michael Jo en Carola beleven hoogtijdagen. Dieptepunt was wel dat Audiotricz - Skywards offline moest wegens onrechtmatig gebruik van een vocal, en ze dus moesten zoeken naar een nieuwe vocalist... maar gelukkig was daar het label AOC die Michael Jo voorstelde.

Snap dat het commercieel gezien gunstig kan zijn om een soort package deal met een vocalist af te sluiten maar mijn god, is dat echt een manier van werken als artiest? Je hebt toch een bepaalde visie, dan neem je toch niet de eerste de beste vocalist aan maar dan ga je toch zelf zoeken naar een stem die perfect bij de track past?

Om positief af te sluiten, top hoe de mannen van Rebelion zo’n Micah Martin inzetten en Headhunterz die Sian Evans effe uit de millenniumjaren vandaan sleept om een hardstyle plaatje mee te maken. Gewoon verfrissend om een keer wat anders te horen dan de standaard vocalisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 00:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Discobol schreef:
Snap dat het commercieel gezien gunstig kan zijn om een soort package deal met een vocalist af te sluiten maar mijn god, is dat echt een manier van werken als artiest? Je hebt toch een bepaalde visie, dan neem je toch niet de eerste de beste vocalist aan maar dan ga je toch zelf zoeken naar een stem die perfect bij de track past?

Stel he... Stel dat ze nou ineens dachten: Wow Michael, dit past zo ontzettend goed bij deze plaat. Wat boffen we toch met AOC als label! (Wat het wat mij betreft ontzettend goed doet), wat dan?

Ik ben het verder wel met je eens dat we nu wel op een punt zijn dat de vocalen van bovengenoemde minder, of anders verwerkt mogen worden, om de originaliteit erin te houden. Er zijn zat rete goede vocalisten te vinden op het internet, ook in Nederland. Ik snap ook dat het werken met vocalisten buiten je eigen land of werelddeel wat lastiger is, maar het is wel te doen.

Wat jij nu zegt over Michael had ik wel een beetje met David Spekter, maar dat komt omdat ik zijn stem niet heel fijn vond voor Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 08:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Discobol schreef:
Dieptepunt was wel dat Audiotricz - Skywards offline moest wegens onrechtmatig gebruik van een vocal, en ze dus moesten zoeken naar een nieuwe vocalist... maar gelukkig was daar het label AOC die Michael Jo voorstelde..

Michael Jo was ook al voordat Skywards offline moest de vocalist van dat nummer hoor. Hij heeft de vocals zelfs grotendeels zelf geschreven. Er zou in eerste instantie nog een tweede vocalist aan meezingen, maar die heeft zich op het laatste moment teruggetrokken maar ze hadden nog wel iets van die tweede vocalist in het nummer gebruikt (een stukje melodie dacht ik). Toen kwam er een copyrightclaim en moest het offline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 08:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Discobol schreef:

Snap dat het commercieel gezien gunstig kan zijn om een soort package deal met een vocalist af te sluiten maar mijn god, is dat echt een manier van werken als artiest? Je hebt toch een bepaalde visie, dan neem je toch niet de eerste de beste vocalist aan maar dan ga je toch zelf zoeken naar een stem die perfect bij de track past?

Er is helemaal geen packagedeal met Michael Jo ook. AOC wilde dat wel, maar Michael Jo heeft daar voor bedankt omdat hij zijn stem niet exclusief wil lenen voor AOC/hardstyle, hij zingt ook in voor andere genres. Daarnaast werken artiesten graag met hem samen, omdat hij zijn vocalen in een professionele studio opneemt en daarom in erg hoge kwaliteit aanlevert (zoals ik begrepen heb). Een dj heeft er daardoor zelf weinig werk meer aan en kan het zo in de track stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat Eric Bazilian in de hardstyle wel weer een comeback als vocalist mag maken. Die man heeft alleen maar aan legendarische platen bijgedragen. Artiesten, lezen jullie mee???
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Ik vind dat Eric Bazilian in de hardstyle wel weer een comeback als vocalist mag maken. Die man heeft alleen maar aan legendarische platen bijgedragen. Artiesten, lezen jullie mee???


Helemaal mee eens!! Eric where did it go wrong?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou graag The one and only BRAM vaker willen horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ellenlange wachten van koopcontract tekenen tot definitief akkoord bank/overdracht bij notaris bij het kopen van een huis.. Zit telkens te refreshen in het portaal van de adviseur of er al weer ontwikkelingen zijn :P Plus daarnaast alle dingen die je van de bank nog weer extra aan moet leveren, gedoe allemaal. Mag van mij wel snel over zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Het ellenlange wachten van koopcontract tekenen tot definitief akkoord bank/overdracht bij notaris bij het kopen van een huis.. Zit telkens te refreshen in het portaal van de adviseur of er al weer ontwikkelingen zijn :P Plus daarnaast alle dingen die je van de bank nog weer extra aan moet leveren, gedoe allemaal. Mag van mij wel snel over zijn.

Refreshen in het portaal? Hebben ze daar geen telefoon?

En alles bij elkaar duurt zoiets toch maar een week of 2? Dat was bij mij tenminste, 4 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
En alles bij elkaar duurt zoiets toch maar een week of 2? Dat was bij mij tenminste, 4 jaar geleden.

Als alles mee zit inderdaad 2 weken.. bij mij (ook 4 jaar geleden) zelfs meer dan 10 weken..
bij 2 banken miscommunicatie gehad waardoor de aanvraag van mijn hypotheek bij 2 banken 2 tot 3 weken is blijven liggen, zonder verdere acties..
bij de laatste bank klopte er datums op verschillende documenten niet.. nadat alles klopte ging dat wel redelijk vlot

Ben blij dat dat achter de rug is.. :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat een gedoe.. Heb zo te horen mazzel gehad 2 jaar geleden. Bij mij was het binnen een week rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
THArdstyler schreef:
Het ellenlange wachten van koopcontract tekenen tot definitief akkoord bank/overdracht bij notaris bij het kopen van een huis.. Zit telkens te refreshen in het portaal van de adviseur of er al weer ontwikkelingen zijn :P Plus daarnaast alle dingen die je van de bank nog weer extra aan moet leveren, gedoe allemaal. Mag van mij wel snel over zijn.

Refreshen in het portaal? Hebben ze daar geen telefoon?

En alles bij elkaar duurt zoiets toch maar een week of 2? Dat was bij mij tenminste, 4 jaar geleden.

Hebben inderdaad wel een telefoon, maar alles wordt in dat portaal wel netjes bijgehouden dus. Maar de bank wil telkens nog weer nieuwe documenten en informatie en dan gaat er opnieuw weer een week overheen. Schiet niet echt op zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een uur in de trein met 34 graden buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 16:38 
 
Hardtraxx Crew

Denkeleda schreef:
34 graden buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komende week 4 dagen pendelen voor een project voor het werk. Vanuit West-Brabant naar Groningen. Wekker om 4:45. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Komende week 4 dagen pendelen voor een project voor het werk. Vanuit West-Brabant naar Groningen. Wekker om 4:45. :mad:


Kan je netjes iedere dag het nachttopic afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
het nachttopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
het nachttopic
Vorige  1 ... 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic