Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De hik krijgen tijdens het eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 minuten je adem inhouden schijnt goed te werken hiertegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
5 minuten je adem inhouden schijnt goed te werken hiertegen.

30 min nog beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een ander moet je vragen gaan stellen, zoals wat heb je gister gegeten? en eergister? etc....
als je dan gaat nadenken en antw geeft , dan gaat de hik over :P helpt echt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
De hik krijgen tijdens het eten

Onder de kraan hangen en water drinken helpt bij mij altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jullie willen gewoon dat ik al die dingen doe, het hier vervolgens vertel dat het allemaal niet werkt. En jullie maar lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Jullie willen gewoon dat ik al die dingen doe, het hier vervolgens vertel dat het allemaal niet werkt. En jullie maar lachen :lol:


Die 5 minuten je adem inhouden in gegarandeerd succes hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 12:06 
 
Hardtraxx Elite

Dan ben je wel van je hik af inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een film van 4 uren op Veronica kijken waarvan liefst 1 uur reclame opgeteld :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Een film van 4 uren op Veronica kijken waarvan liefst 1 uur reclame opgeteld :/

De reden dat ik al jaren.geen televisie meer kijk via zenders
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij ook een reden dat ik nauwelijks nog reguliere televisie kijk.
Heb er al een paar keer aan gedacht om geen tv abbo meer te nemen, of alleen publieke omroep met internet. Nederland 1 ontvang je sowieso als nationale rampenzender, dus dat is dan prima om het nieuws te kijken.
Maarja, ziggosport vind ik dan wel weer fijn om te ontvangen en die reclameblokken zijn wel prima te doen.

Verder is het aanbod op tv ook waardeloos. Of het zijn eeuwige herhalingen of ze zenden een zelfde soort programma uit. Met op hetzelfde moment reclameblokken. De commerciële zenders iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Heb er al een paar keer aan gedacht om geen tv abbo meer te nemen,

Ik ook wel maar het lijkt of ze bewust de meerprijs van tv relatief klein maken t.o.v. internet abbo.
Voor die euro's neem ik het er wel bij, zijn toch wel een aantal zenders voor mij die leuk zijn om te kijken.

soms neem ik ook wel programma's op via KPN en dan kun je de commercials gewoon doorspoelen
scheelt weer irritaties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja klopt.
Die paar euro's extra voor de tv zenders zijn de moeite niet om het er niet bij te nemen.
Maar er zijn ook wel andere aanbieders van internet abonnementen.

Ik ga het nog wel eens uitzoeken, de €53/maand bij ziggo voor het goedkoopste tv/internet pakket wordt mij wel een beetje te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t wel irritant dat de prijzen voor een i-net abbo zo hoog blijven. Had gehoopt dat in de jaren dat wel naar beneden zou gaan net als mobiel bellen.
Lijkt wel alsof de aanbieders onderling afgesproken hebben het rond de 40-50 euro te houden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vind t wel irritant dat de prijzen voor een i-net abbo zo hoog blijven. Had gehoopt dat in de jaren dat wel naar beneden zou gaan net als mobiel bellen.
Lijkt wel alsof de aanbieders onderling afgesproken hebben het rond de 40-50 euro te houden :/

Dit ook idd.

Maar ook stoor ik mij aan de macht positie die providers hebben in bepaalde regio's. Bij mij kan ik bijv alleen maar Ziggo afsluiten omdat die als enige 50mbit en meer levert.

De rest kan niet meer dan 10mbit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onderling afspraken maken is bij wet verboden: kartelvorming.
Dus ik geloof niet dat ze zich daar nog aan wagen.

Wel is het zo dat de behoefte aan een internetverbinding groot is. We kunnen letterlijk geen dag zonder. Dus dat zal de prijs ook wel bepalen.

Misschien ligt de 'oplossing' wel bij 4G routers icm een onbeperkt 4g abbo op een simkaart. En dan weg met de traditionele kabel die het huis binnenkomt naar een router van Ziggo / KPN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De rest kan niet meer dan 10mbit
Dan heb je denk ik de pech dat je te ver van de KPN centrale afwoont en dan het ADSL signaal niet stabiel genoeg is voor > 10mbit. >.<

Voordeel van Ziggo is dan weer Ziggo sport, maargoed dat moet je ook maar net leuk vinden
Mss dat 5G nog een alterntief gaat worden later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een treinkaartje kopen online en vervolgens niet door het poortje heenkomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die niet weten hoe ze een hond moeten uitlaten
Vaak ziet t er zo uit:

Hond---------------------------------meters strakke lijn------------------------------------------mens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.thebestsocial.media/nl/flam ... e-twitter/

Dit soort onzin. En dan nog van die types met een blauw vinkje die nog eens moeten laten zien dat ze deugen (zoals die Verbaan). Bahbah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Mensen die niet weten hoe ze een hond moeten uitlaten
Vaak ziet t er zo uit:

Hond---------------------------------meters strakke lijn------------------------------------------mens >.<

Ik hou m'n hond ook niet altijd kort bij me hoor als er niemand richting mij komt lopen. Maar met zo'n rollijn staat het altijd strak haha. Vind het zo'n onzin om de hond altijd kort bij je te hebben als er niemand in de buurt loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik hou m'n hond ook niet altijd kort bij me hoor als er niemand richting mij komt lopen. Maar met zo'n rollijn staat het altijd strak haha. Vind het zo'n onzin om de hond altijd kort bij je te hebben als er niemand in de buurt loopt.

bedoelde ook idd als er meerdere hondenbezitters bij elkaar lopen :P die mensen maar trekken aan die lijnen van 10 meter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
De televisie (Philips) in de slaapkamer mist sinds vanochtend bijna alle zenders, dit na een 'Channel Update'. Iemand die weet of je dit zelf kunt fixen, of dat je maar moet wachten op de volgende update? Inmiddels op ieder mogelijke manier de zenders opnieuw op proberen te zoeken/te installeren, maar niks helpt.

Dit nu eindelijk gefixt (wat wel een opluchting is), vervolgens wil je vanuit je luie nest op Spike Topgear gaan kijken en krijg je dit:
Afbeelding
Random zwarte lijn tekst die niks met het programma te maken heeft en ook niet weg te krijgen is >.<

Kan het altijd zo slecht hebben wanneer digitale dingen niet werken zoals ze horen te werken. Kan daar echt enorm gefrustreerd van raken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schade gereden door een grasmat op de snelweg. Al bij al veel geluk gehad.
Vorige  1 ... 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic