Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 15:26 
 
Hardtraxxer

Waarom dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat het dan om het topic of de inhoud daarvan? En als je het irritant vindt doe jezelf een plezier door er overheen te lezen of niet aan te klikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger werden er vaak hilarische posts geplaatst in het nachttopic. Dat is nu wel anders. Mag allemaal, maar ik vind het storend. Ik neem alle topics waar iets nieuws wordt geplaatst door en ben zelf ook vaak 's nachts online hier. Ommenduur word je het wel beu. Simpel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 19:22 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Vroeger werden er vaak hilarische posts geplaatst in het nachttopic. Dat is nu wel anders. Mag allemaal, maar ik vind het storend. Ik neem alle topics waar iets nieuws wordt geplaatst door en ben zelf ook vaak 's nachts online hier. Ommenduur word je het wel beu. Simpel toch?




nou positieve inbreng is altijd welkom dus wat houd je tegen ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
Helicaze schreef:
Vroeger werden er vaak hilarische posts geplaatst in het nachttopic. Dat is nu wel anders. Mag allemaal, maar ik vind het storend. Ik neem alle topics waar iets nieuws wordt geplaatst door en ben zelf ook vaak 's nachts online hier. Ommenduur word je het wel beu. Simpel toch?




nou positieve inbreng is altijd welkom dus wat houd je tegen ???

Nou, als ik eens iets meemaak, jank ik dat hier wel ergens neer hoor. Het probleem is dat je dezer dagen niet veel meemaakt :P Nu, het is mij allemaal prima wat hier allemaal neergetypt wordt joh, kan mij het verrotten eerlijk gezegd, maar ik vind het kinderachtig. Het is trouwens niet alleen daar maargoed. Laat ik het wel voorbij gaan. New generation zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 19:48 
 
Hardtraxxer

fair enough :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Posten om het posten. Zelfde met bepaalde feesttopics waar men inhoudloze berichten post om “het record aantal pagina’s te verbreken”
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Requiem z'n laatste insta post, anti vaccin gekkie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Requiem z'n laatste insta post, anti vaccin gekkie :lol:

ik weet niet wat mensen er allemaal van denken, maar de mooiste die ik gehoord heb mbt het vaccin is de chip die de overheid erin doet om iedereen te kunnen volgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Requiem z'n laatste insta post, anti vaccin gekkie :lol:

Z'n Insta-bereik gebruiken om zulke onzin te verkondigen... Ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Requiem z'n laatste insta post, anti vaccin gekkie :lol:


Heb wat zitten lezen in de comments en zoals gewoonlijk komt er geen enkel deftig argument uit dat nog maar een beetje stand houdt bij logisch nadenken.

De 'bekende' namen die op deze post positief reageren:
Invector
MC Alee
Imperatorz
DJ/MC Steve-D

DJ Furyan (niet helemaal zeker of het sarcastisch is of niet: "Wijze woorden maat (vuur emoji)... zeker vaak naar uncle Joey geluisterd? (lach met tranen emoji)")


De mensen van bovenstaand lijstje kun je dus ook gelijk op hetzelfde hoopje gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ze lekker joh. Ze zullen wel bijdraaien als ze hun kinderen kapot zien gaan aan een ziekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begint wel behoorlijk irritatiepuntje te worden ja. Die mensen die alleen maar heel hard roepen dat je niets moet geloven, dat corona niets is en de maatregelen onzin zijn.

Ik zou heel graag een keer een discussie zien tussen deze groep en een groep mensen die hun mening over corona wel baseren op te herleiden bronnen en cijfers. Laatst die vlogger ook bij Op1.. "Ik geloof niet dat de 1,5 meter doorslaggevend is om dit virus te beperken. Dat is mijn waarheid. Dat is niet gebaseerd op lariekoek of dat ik zomaar dingen zeg, maar ik heb andere informatiebronnen. En het RIVM heeft een informatiebron: het WHO. En daarom doen alle landen dezelfde regels volgen omdat de WHO de regels bepaald."

Verschrikkelijk. :lol: Zeg dan ook waarom je denkt dat het anders zit en kom wel met bronnen. Met mensen die op zo'n manier hun mening verdedigen kun je nooit in discussie. Als een viroloog zou verwijzen naar een wetenschappelijk onderzoek dan zegt zo'n vlogger: Ja maar dat is wat ze willen dat je denkt. Ik trap daar niet in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 08:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Begint wel behoorlijk irritatiepuntje te worden ja. Die mensen die alleen maar heel hard roepen dat je niets moet geloven, dat corona niets is en de maatregelen onzin zijn.

Ik zou heel graag een keer een discussie zien tussen deze groep en een groep mensen die hun mening over corona wel baseren op te herleiden bronnen en cijfers. Laatst die vlogger ook bij Op1.. "Ik geloof niet dat de 1,5 meter doorslaggevend is om dit virus te beperken. Dat is mijn waarheid. Dat is niet gebaseerd op lariekoek of dat ik zomaar dingen zeg, maar ik heb andere informatiebronnen. En het RIVM heeft een informatiebron: het WHO. En daarom doen alle landen dezelfde regels volgen omdat de WHO de regels bepaald."

Verschrikkelijk. :lol: Zeg dan ook waarom je denkt dat het anders zit en kom wel met bronnen. Met mensen die op zo'n manier hun mening verdedigen kun je nooit in discussie. Als een viroloog zou verwijzen naar een wetenschappelijk onderzoek dan zegt zo'n vlogger: Ja maar dat is wat ze willen dat je denkt. Ik trap daar niet in!



Dit is dan ook exact waarom ze niet met bronnen komen, die zijn er niet. God ja er zijn er een handvol ziek geworden van het Mexicaans griepvaccin, dus alle tientallen miljoenen levens die gered zijn door vaccins doen er ineens niet meer toe. En als je ze met feiten en onderzoeken om de oren slaat dan zit uiteraard BIG PHARMA (Oeeeeh spookgeluid) achter die feiten en onderzoeken. ZE willen dat je het denkt, ZE controleren al het geld, ZE willen alle macht. Man man man, een groter irritatiemomentje is haast niet mogelijk. Gaat sowieso nooit gebeuren maar wat zou het mooi zijn als ze vaccinatie verplicht zouden maken om naar festivals te mogen gaan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 08:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met zo'n volk valt indd niet te praten/discussiëren.. Een vriendin van mij heeft sinds een half jaar ook een vriend die het allemaal wel heel verdacht vind.. Dat de maatregelen de overheid wel goed uitkomen op dit moment.. Hij gelooft het allemaal niet zo dat virus..
Heb 1x gevraagd waarom dan, en hoe het kan dat ie er zo over denkt.. kwam er alleen wat gebrabbel uit en als bron de bekende FB groepen en obscure websites..
Sindsdien niet meer serieus genomen die gast.. nog wel af en toe mee staan lullen, maar als ie dit onderwerp weer aanspande, loop ik gewoon weg... xd

Laatst vroeg z'n vriendin of ze op vakantie zouden gaan naar het buitenland, maar dat durfde ie toch niet.. Toen moest ik helemaal lachen.. want er is toch niks aan de hand??? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran

Poeh poeh. Iemand heeft zijn bedenkingen bij een vaccin en je wordt meteen weggezet als een of andere gek. Dat hij zijn bedenkingen heeft bij een vaccin, prima toch. Hij zegt nergens dat er chips inzitten of dat de regering ons dood wil hebben, hij benoemd alleen zijn bedenkingen en valt voor de rest niemand af (zie zijn laatste post). Zolang het niet verplicht is, is het nog altijd zijn eigen keuze.

Ik vraag mezelf ook af of ik wel meteen het risico wil lopen om mezelf in te laten spuiten met iets wat uit nood is ontstaan. Als het straks verplicht is dan gebeurd het, is het niet verplicht dan wacht ik er misschien nog liever even mee. Zolang de groep die er echt vatbaar voor is zich laat vaccineren lijkt het me dat wachten geen grote gevolgen zou hebben, tenzij anders wordt bewezen. Als ik het virus dan krijg en het blijkt ernstig heb ik mezelf er alleen maar mee, maar de kans dat ik op de IC beland in mijn leeftijdsgroep lijkt op basis van de cijfers net zo groot als het winnen van 1 miljoen.

Maar goed, een andere mening is natuurlijk not done. Je bent een gestoorde alluhoed gekkie als je een keer een andere mening hebt dan ze op het NOS Journaal hebben geroepen. Ben blij dat er af en toe mensen zijn die wat anders naar dingen kijken en zelf op zoek gaan naar dingen. Zolang je daar niet in doorslaat (hele complot theorieën) is daar ook niks mis mee lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Autisme creëert gewoon vaccins. Punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Poeh poeh. Iemand heeft zijn bedenkingen bij een vaccin en je wordt meteen weggezet als een of andere gek. Dat hij zijn bedenkingen heeft bij een vaccin, prima toch. Hij zegt nergens dat er chips inzitten of dat de regering ons dood wil hebben, hij benoemd alleen zijn bedenkingen en valt voor de rest niemand af (kijk zijn laatste post). Zolang het niet verplicht is, is het nog altijd zijn eigen keuze.

Ik vraag mezelf ook af of ik wel meteen het risico wil lopen om mezelf in te laten spuiten met iets wat uit nood is ontstaan. Als het straks verplicht is dan gebeurd het, is het niet verplicht dan wacht ik er misschien nog liever even mee. Zolang de groep die er echt vatbaar voor is zich laat vaccineren lijkt het me dat wachten geen grote gevolgen zou hebben, tenzij anders wordt bewezen. Als ik het virus dan krijg en het blijkt ernstig heb ik mezelf er alleen maar mee, maar de kans dat ik op de IC beland in mijn leeftijdsgroep lijkt op basis van de cijfers net zo groot als het winnen van 1 miljoen.

Maar goed, een andere mening is natuurlijk not done. Je bent een gestoorde alluhoed gekkie als je een keer een andere mening hebt dan ze op het NOS Journaal hebben geroepen. Ben blij dat er af en toe mensen zijn die wat anders naar dingen kijken en zelf op zoek gaan naar dingen. Zolang je daar niet in doorslaat (hele complot theorieën) is daar ook niks mis mee lijkt me.


Dat nog net niet nee, maar ik nodig je uit om even dit te lezen: https://imgur.com/a/ybpgLuZ
Gewauwel over elite pedofilie, bin laden en 9/11.

Je brengt zelf al nuance aan door aan te geven dat jij je bedenkingen hebt bij het corona-vaccin.
Requiem gebruikt echter zijn podium om vaccins in het algemeen weg te zetten als troep die je niet in je lichaam laat spuiten. Hij wordt hierbij niet tegengehouden door ook maar enige onderbouwing met feiten. Het probleem is dat vaccins pas werken als 90 tot 95% ze gebruiken, als jij besluit om je niet in te laten enten dan breng jij dus andere levens in gevaar. Als jij je grote podium gebruikt om vaccins als troep weg te zetten dan breng jij hiermee mensen in gevaar. Vaccins redden miljoenen levens en hebben in het verleden miljoenen levens gered maar door anti vaxxers maken ziektes als de mazelen weer een comeback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Basshunterzz schreef:
Poeh poeh. Iemand heeft zijn bedenkingen bij een vaccin en je wordt meteen weggezet als een of andere gek. Dat hij zijn bedenkingen heeft bij een vaccin, prima toch. Hij zegt nergens dat er chips inzitten of dat de regering ons dood wil hebben, hij benoemd alleen zijn bedenkingen en valt voor de rest niemand af (kijk zijn laatste post). Zolang het niet verplicht is, is het nog altijd zijn eigen keuze.

Ik vraag mezelf ook af of ik wel meteen het risico wil lopen om mezelf in te laten spuiten met iets wat uit nood is ontstaan. Als het straks verplicht is dan gebeurd het, is het niet verplicht dan wacht ik er misschien nog liever even mee. Zolang de groep die er echt vatbaar voor is zich laat vaccineren lijkt het me dat wachten geen grote gevolgen zou hebben, tenzij anders wordt bewezen. Als ik het virus dan krijg en het blijkt ernstig heb ik mezelf er alleen maar mee, maar de kans dat ik op de IC beland in mijn leeftijdsgroep lijkt op basis van de cijfers net zo groot als het winnen van 1 miljoen.

Maar goed, een andere mening is natuurlijk not done. Je bent een gestoorde alluhoed gekkie als je een keer een andere mening hebt dan ze op het NOS Journaal hebben geroepen. Ben blij dat er af en toe mensen zijn die wat anders naar dingen kijken en zelf op zoek gaan naar dingen. Zolang je daar niet in doorslaat (hele complot theorieën) is daar ook niks mis mee lijkt me.


Dat nog net niet nee, maar ik nodig je uit om even dit te lezen: https://imgur.com/a/ybpgLuZ
Gewauwel over elite pedofilie, bin laden en 9/11.

Je brengt zelf al nuance aan door aan te geven dat jij je bedenkingen hebt bij het corona-vaccin.
Requiem gebruikt echter zijn podium om vaccins in het algemeen weg te zetten als troep die je niet in je lichaam laat spuiten. Hij wordt hierbij niet tegengehouden door ook maar enige onderbouwing met feiten. Het probleem is dat vaccins pas werken als 90 tot 95% ze gebruiken, als jij besluit om je niet in te laten enten dan breng jij dus andere levens in gevaar. Als jij je grote podium gebruikt om vaccins als troep weg te zetten dan breng jij hiermee mensen in gevaar. Vaccins redden miljoenen levens en hebben in het verleden miljoenen levens gered maar door anti vaxxers maken ziektes als de mazelen weer een comeback.


Maar kun je ergens begrijpen dat mensen bedenkingen hebben bij het inspuiten van een vaccin dat geproduceerd is binnen een half jaar (stel he, weten we nog niet)? Terwijl de normale productie tijd van zoiets rond de 10 jaar is?

Overigens vind ik hem nou niet echt doorslaan. Ik lees ook wel eens dingen over elite pedofilie en 9/11 (AHAHAHA ALUU GEKKIE) waar ik mijn bedenkingen bij heb (hang ik geen conclusies aan vast, maar vind het wel bijzonder). Ik denk dat er heel veel grote schandalen op de wereld zijn waar wij echt geen enkel benul van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Citaat:
Maar kun je ergens begrijpen dat mensen bedenkingen hebben bij het inspuiten van een vaccin dat geproduceerd is binnen een half jaar
(stel he, weten we nog niet)? Terwijl de normale productie tijd van zoiets rond de 10 jaar is?

Overigens vind ik hem nou niet echt doorslaan. Ik lees ook wel eens dingen over elite pedofilie en 9/11 (AHAHAHA ALUU GEKKIE) waar ik mijn bedenkingen bij heb (hang ik geen conclusies aan vast, maar vind het wel bijzonder). Ik denk dat er heel veel grote schandalen op de wereld zijn waar wij echt geen enkel benul van hebben.


Jazeker, dat kan ik me heel goed voorstellen! Heb het puur over "anti-vaxxers" in het algemeen en daarom ben ik van mening dat je heel erg moet uitkijken om dit soort berichten te posten, zeker als je zo'n groot podium hebt als Requiem. Er is een anti-vax verschuiving gaande die decennia aan wetenschappelijke vooruitgang teniet doet en influencers die dit soort berichten/sympathieën de ether in smijten dragen hier aan bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steeds meer behoefte aan een groot festival. :cry:

e; Dag kan niet meer stuk: Hardtraxx Addict.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mensen hun bedenkingen hebben bij een vaccin wat wel heel snel gemaakt is snap ik. Dat kun je inderdaad nog onderbouwen met hoe lang een vaccin normaal kost om te ontwikkelen en produceren. Prima dat je dan je twijfels hebt of het allemaal wel veilig is. Je mag natuurlijk ook wel kritisch zijn om de dingen die er nu gebeuren. Moet ook wel. Maar je moet wel reëel blijven. Wetenschappers, artsen en landbestuurders maken nu hele moeilijke keuzes voor ons op basis van de informatie en kennis die zij hebben. En ze moeten keuzes maken onder tijdsdruk. En ja, er gaan verkeerde keuzes gemaakt worden. Maar dat is nou eenmaal wat er moet gebeuren als er een situatie is als deze.

Trouwens helemaal eng, Lange Frans die met een professioneel complotdenkster bespreken dat Rutte maar omgelegd moet worden. Maar zij doen het zelf niet want slecht voor de karma en nachtrust. Daarom heeft deze mevrouw maar even een mailtje gestuurd naar Trump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nemen we dan niet meer in rekening dat dit vaccin tig keer zo veel financiering en mankracht heeft gekregen gezien dit een wereldwijd probleem is die veel impact heeft? Natuurlijk zit er dan meer vaart achter.

Echter wie vertrouw je meer, de wetenschappers die dit al jaren doen en jaren aan opleiding en studie achter de rug hebben. Of een paar gekkies die in een echokamer van nepnieuws elkaar opjutten.

Wat heeft een overheid er aan als een vaccin niet werkt, dan crasht je economie nog verder. Dit soort berichten naar Requiem zijn 100% terecht want dit is niet kritisch denken, want daar heb je feiten voor nodig en niet op nepnieuws gebaseerde theorieen. Als je gewoon logisch nadenkt dan zou je door moeten hebben waarom dit vaccin zo snel komt en waarom het dom is om te denken dat een overheid je met iets anders zou injecteren, die willen ook dat dit zo snel mogelijk opgelost is en dat alles terug naar normaal gaat.

Maar als het niet Corona was dan werden dit soort lui wel gek op iets anders. Dit soort mensen liggen graag dwars en moeten per se anders zijn. Wellicht om ergens bij te horen, wellicht door een mentale afwijking, wellicht omdat ze al vanaf dag 1 iets tegen authoriteit en staat hebben en alles geloven wat dat ontwricht. Dit soort mensen overtuig je niet en de medische wereld en de overheid doet er goed aan om gewoon eerlijk te zijn naar de normale mensen (wat nog steeds de meerderheid is) en iedereen die moedwillig tegenwerkt te negeren of sancties op te leggen, anders houden ze je toch maar tegen.

Kritisch zijn mag, de overheid zou er goed aan doen de twijfels te verhelderen, maar actief tegenwerken is idioot gezien deze omstandigheden. En mensen die ondanks uitleg toch door gaan krijg je toch niet mee om bovengenoemde redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat mensen hun bedenkingen hebben bij een vaccin wat wel heel snel gemaakt is snap ik. Dat kun je inderdaad nog onderbouwen met hoe lang een vaccin normaal kost om te ontwikkelen en produceren. Prima dat je dan je twijfels hebt of het allemaal wel veilig is. Je mag natuurlijk ook wel kritisch zijn om de dingen die er nu gebeuren. Moet ook wel. Maar je moet wel reëel blijven. Wetenschappers, artsen en landbestuurders maken nu hele moeilijke keuzes voor ons op basis van de informatie en kennis die zij hebben. En ze moeten keuzes maken onder tijdsdruk. En ja, er gaan verkeerde keuzes gemaakt worden. Maar dat is nou eenmaal wat er moet gebeuren als er een situatie is als deze.

Trouwens helemaal eng, Lange Frans die met een professioneel complotdenkster bespreken dat Rutte maar omgelegd moet worden. Maar zij doen het zelf niet want slecht voor de karma en nachtrust. Daarom heeft deze mevrouw maar even een mailtje gestuurd naar Trump.

Heel erg mee eens. Achteraf schreeuwen met de kennis van nu is altijd heel makkelijk.

Ik heb net dat stukje terug zitten kijken van Lange Frans en de "graancirkelexpert" (holy shit, als dit je expertise is moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen bij mensen) Janet Ossenbaard. Dat mens is een gevaar voor de samenleving. Als dit soort dingen in een podcast gezegd worden.. Er zijn mensen voor minder veroordeeld bij de rechter, en terecht. Ze zat ook achter al die rare Nederlandstalige filmpjes over 5G en corona waar Arjen Lubach het ook over gehad heeft.

edit: Besef je dat Lange Frans op het laatste FvD congres heeft opgetreden. Als dat geen duidelijk signaal is dat die partij slecht nieuws is voor Nederland weet ik het ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, het wordt nu op korte termijn gemaakt, maar er zijn wel enkele factoren die meespelen in de ontwikkelingstermijn van een medicijn.

De onderzoeksperiode is de eerste fase. Je moet beseffen dat heel de wereld momenteel onderzoek aan het doen is rondom Covid-19. Uiteraard gaat dit nu over enkele weken/maanden i.p.v. 3-5 jaar (wanneer er geen druk heerst). Daarna heb je de klinische fases. Zo'n 6-7 jaar. Hierbij gaan ze het product testen op neveneffecten. Meestal wordt dit eerst op dieren uitgevoerd, maar momenteel zijn de eerste vrijwilligers al aan de beurt.

Die 10 jaar ontwikkeling moet je dus echt wel even met een korrel zout nemen in dit geval. Ja, het zou beter zijn dat we de tijd ervoor nemen, maar 10 jaar verderhobbelen in deze situatie is geen optie.

Bijkomend gaan de vaccins als ik me niet vergis verder op het al bestaand SARS vaccin. Het is dus niet dat er van 0 begonnen werd.
Vorige  1 ... 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic