Yep
zeke wrote:Misschien zit de ongelofelijke achterlijkheid juist wel in het feit dat er nog steeds onnodige, zinloze en onhaalbare maatregelen zijn.
zeke wrote:Misschien zit de ongelofelijke achterlijkheid juist wel in het feit dat er nog steeds onnodige, zinloze en onhaalbare maatregelen zijn.
Wat is er niet haalbaar om in een wachtrij je anderhalve meter afstand te houden dat zelfs op de grond en via borden word gemarkeerd.Pedaalemre wrote:zeke wrote:Misschien zit de ongelofelijke achterlijkheid juist wel in het feit dat er nog steeds onnodige, zinloze en onhaalbare maatregelen zijn.
zeke wrote:Keurig om alleen te reageren op het woord 'haalbaar'.
Als je er zoveel moeite mee hebt dat mensen zich niet als robots willen laten sturen in een 1,5m omgeving, en als je een panische smetvrees voor jezelf heb gecreëerd omdat de beugels niet worden schoongemaakt, blijf dan lekker thuis op zaterdagmiddag.
En ga er eens rustig over nadenken wat nu eigenlijk echt het risico is.
Logisch, zou ook het onnozele doen en egoïstisch risico nemen waardoor de maatregelen mogelijk weer teruggedraaid worden t.o.v. geleidelijke veilige processie waarbij we met iedereen rekening houden.simon10pont wrote:Geef mij dan maar de Nederlandse aanpak.
Als je je helemaal wilt verbazen moet je tijdens Halloween daar naar een Frightnight gaanBasshunterzz wrote:Walibi is de broedplaats van tuig, kut jeugd en onnozelen. Als je een plek moet vermijden op dit moment, is het die wel.
Dit kan ik beamen..hurricane wrote:Als je je helemaal wilt verbazen moet je tijdens Halloween daar naar een Frightnight gaanBasshunterzz wrote:Walibi is de broedplaats van tuig, kut jeugd en onnozelen. Als je een plek moet vermijden op dit moment, is het die wel.Daar is het geen uitzondering dat acteurs in t park worden mishandeld
hurricane wrote:Als je je helemaal wilt verbazen moet je tijdens Halloween daar naar een Frightnight gaanDaar is het geen uitzondering dat acteurs in t park worden mishandeld
Toen ik dit las dacht ik eerst dat het bij de show hoorde. Absurd ja.Nattehond wrote: Dit kan ik beamen..
Ben in de beginjaren van de Frightnights daar een aantal keer geweest, maar begin me steeds meer te ergeren aan het volk wat erop af kwam..
Heb inderdaad ook verhalen gehoord en gelezen dat bezoekers van 1 van die spookhuizen boos werden op de acteurs omdat ze te hard schrokken en een mep verkochten..
Dat is toch absurd![]()
Wel top dat wanneer jij iets niet gelooft, de mensen die dat wel doen direct 'robots' zijn.zeke wrote:Als je er zoveel moeite mee hebt dat mensen zich niet als robots willen laten sturen in een 1,5m omgeving
zeke wrote:Keurig om alleen te reageren op het woord 'haalbaar'.
Als je er zoveel moeite mee hebt dat mensen zich niet als robots willen laten sturen in een 1,5m omgeving, en als je een panische smetvrees voor jezelf heb gecreëerd omdat de beugels niet worden schoongemaakt, blijf dan lekker thuis op zaterdagmiddag.
En ga er eens rustig over nadenken wat nu eigenlijk echt het risico is.
Nattehond wrote:Al dat gespam op de socials over de DJMAG
Sommige artiesten gaan ook wel erg ver met hoe ze het neerzetten. Man man...THArdstyler wrote:Nattehond wrote:Al dat gespam op de socials over de DJMAG
Ondertussen mailtje van BH ook gehad. Altijd fijn als hij je persoonlijk benaderdDenkeleda wrote:Sommige artiesten gaan ook wel erg ver met hoe ze het neerzetten. Man man...THArdstyler wrote:Nattehond wrote:Al dat gespam op de socials over de DJMAG
Mooi moment om alles wat ik van de DJMAG voorbij zie komen niet meer te volgen.. scheelt me volgend jaar weer ergernisDenkeleda wrote:Sommige artiesten gaan ook wel erg ver met hoe ze het neerzetten. Man man...THArdstyler wrote:Nattehond wrote:Al dat gespam op de socials over de DJMAG