Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Misschien zit de ongelofelijke achterlijkheid juist wel in het feit dat er nog steeds onnodige, zinloze en onhaalbare maatregelen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Misschien zit de ongelofelijke achterlijkheid juist wel in het feit dat er nog steeds onnodige, zinloze en onhaalbare maatregelen zijn.

Wat is er niet haalbaar om in een wachtrij je anderhalve meter afstand te houden dat zelfs op de grond en via borden word gemarkeerd.

Wat is er niet haalbaar om bij een bord 'Ingang' ook daadwerkelijk alleen als ingang te gebruiken.

Wat is er niet haalbaar aan een eenrichtingsverkeer aanhouden dat aan beide kanten en de hele looppad word gemarkeerd.

Overigens vind ik het schandalig dat ik de hele dag maar 1 keer een medewerker de zittingen van de attractie heb zien schoonmaken. Al helemaal bij de hangende achtbaan waar je met je handen en gezicht de beugel steeds aanraakt. Verwacht toch wel dat die na elke rit schoongemaakt word voordat de andere er in kunnen

En hoe moeilijk kan het zijn om hiervoor mensen neer te zetten die mensen er op aan kunnen spreken zodat dit gehandhaafd word.

Er is gewoon niemand die er wat van zegt, zelfs medewerkers van het park niet.

Tevens vond ik dat het park veel te druk was en dan heb ik het echt over hoogseizoen aantallen. Leuk die virtuele wachtrij maar je kan maar 1 reservering doen per keer en hadden bijna elke attractie een wachtrij van meer dan anderhalf uur. Pas als je code gescand is kan je een volgende reservering doen. Voor de rest wandel je maar een anderhalf uur door het park ofzo maar je kan verder nergens echt in. Heb welgeteld 6 attracties gehad over een tijd van 8 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Keurig om alleen te reageren op het woord 'haalbaar'.

Als je er zoveel moeite mee hebt dat mensen zich niet als robots willen laten sturen in een 1,5m omgeving, en als je een panische smetvrees voor jezelf heb gecreëerd omdat de beugels niet worden schoongemaakt, blijf dan lekker thuis op zaterdagmiddag.
En ga er eens rustig over nadenken wat nu eigenlijk echt het risico is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo heb ik een panische smetvrees gecreëerd? Als een bedrijf het zo promote dat deze punten worden opgevolgd maar uiteindelijk hier niet aan voldoet dan is het toch niet raar hierover geirrriteerd te zijn?

Als ik echt smetvrees had gehad dan was ik direct ook weer vertrokken. Dus heb er juist over nagedacht wat de risico's zijn.

En je als robots laten sturen is ook weer een beetje onzin he. Hoe moeilijk is het nou om gewoon je aan regels te houden om het voor iedereen gewoon veilig te houden. Daar hoef je geen robot voor te zijn. Wie doe je er nou kwaad mee?

Er hoeven maar een paar eigen wijze stumperts rond te lopen die wel wel Covid met zich mee dragen en wel weer even zo'n park besmetten. Leuk man, stoer.

Je hebt zelf ook gezien wat dit al eerder heeft gedaan.

Ik ga mij niet verder over verdedigen en laat mij al zeker niet vertellen waarom ik er niet geïrriteerd over mag zijn.

Jij hebt ook je eigen mening er over en dat is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met Nura, door dit soort volk worden regels straks niet versoepeld of zelfs teruggedraaid. Heb geduld en wacht.

Hoe duidelijk is dit niet dat de mensen die zich aan de regels houden juist collectief zo snel mogelijk alles weer normaal willen hebben tegenover een stel debielen met het iq van een steen die alleen aan zichzelf denken en schijt aan alles hebben wat juist tegen gaat werken in de versoepeling en het voorzichtige onderzoek naar wat wel en niet kan omtrent een dodelijk onbekend virus.

En hoe vaak je ze het ook zegt waarom en hoe ze dit doen en welke kritiekpunten wel en niet terecht zijn, ze luisteren toch niet. Had het er laatst met vrienden over maar de domheid en het egoisme van mensen op deze wereld is haast nog schadelijker dan dit virus.

Dit is ook weer een schoolvoorbeeld van een facebooktokkie reactie:

zeke schreef:
Keurig om alleen te reageren op het woord 'haalbaar'.

Als je er zoveel moeite mee hebt dat mensen zich niet als robots willen laten sturen in een 1,5m omgeving, en als je een panische smetvrees voor jezelf heb gecreëerd omdat de beugels niet worden schoongemaakt, blijf dan lekker thuis op zaterdagmiddag.
En ga er eens rustig over nadenken wat nu eigenlijk echt het risico is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was naar de Efteling weekje of twee terug en daar hield het park zich keurig aan de afspraken. De rijen waren daadwerkelijk 1.5m afstand en de mensen hielden zich eraan. Tijdens het rondlopen gebeurt het hier en daar natuurlijk dat je dicht bij elkaar in de buurt komt, maar zolang dit geminimaliseerd wordt en met name in de rijen afstand houdt, is het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De enige moeite die ik had bij mijn bezoek aan Walibi H. was de wachtrij van Xpress. Maar zelf dan is het risico erg klein door de beperkte duur die je in de wachtrij staat. Natuurlijk is het een vrij grijze zone of je besmettingen kan veroorzaken zonder duidelijke klachten. Als je ziek bent ga je wellicht ook niet een dagje pretpark doen.

Over het vast nemen van beugels en andere voorwerpen maak ik me niet druk, hebben we daarvoor ook steeds gedaan zonder problemen. Maar ik versta dat dit andere mensen aan het denken brengt.

Daarbij heeft het park naar mijn aanvoelen wel alle maatregelen genomen die wenselijk (verplicht door Rivm) zijn. Alleen het Nedelandse/Walibi publiek lust er geen pap van.

Als je een 'veilig' dagje pretpark wilt moet je naar België, daar worden na bijna elke rit de attracties ontsmet en ben je verplicht om een mondmasker te dragen. Geef mij dan maar de Nederlandse aanpak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 22:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Geef mij dan maar de Nederlandse aanpak.


Logisch, zou ook het onnozele doen en egoïstisch risico nemen waardoor de maatregelen mogelijk weer teruggedraaid worden t.o.v. geleidelijke veilige processie waarbij we met iedereen rekening houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is die reactie naar mij gericht of iedere bezoeker van een pretpark. Want ik snap niet echt wat je wilt duidelijk maken. (No offence)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Walibi is de broedplaats van tuig, kut jeugd en onnozelen. Als je een plek moet vermijden op dit moment, is het die wel. Daar is nog nooit een regel nageleefd en heel dat park wordt verwaarloosd door die schijt jong. Ik had je van te voren ook wel kunnen vertellen dat die maatregelen daar echt schijn zijn.

Ik zou zeggen als je gaat, ga lekker naar De Efteling. Of Toverland. Plekken waar gezinnen komen en ze wel waarde hechten aan de status van hun park.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Walibi is de broedplaats van tuig, kut jeugd en onnozelen. Als je een plek moet vermijden op dit moment, is het die wel.
Als je je helemaal wilt verbazen moet je tijdens Halloween daar naar een Frightnight gaan xd Daar is het geen uitzondering dat acteurs in t park worden mishandeld >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Basshunterzz schreef:
Walibi is de broedplaats van tuig, kut jeugd en onnozelen. Als je een plek moet vermijden op dit moment, is het die wel.
Als je je helemaal wilt verbazen moet je tijdens Halloween daar naar een Frightnight gaan xd Daar is het geen uitzondering dat acteurs in t park worden mishandeld >.<

Dit kan ik beamen..
Ben in de beginjaren van de Frightnights daar een aantal keer geweest, maar begin me steeds meer te ergeren aan het volk wat erop af kwam..
Heb inderdaad ook verhalen gehoord en gelezen dat bezoekers van 1 van die spookhuizen boos werden op de acteurs omdat ze te hard schrokken en een mep verkochten..
Dat is toch absurd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf. Wist niet dat het zo erg was met Walibi :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 13:12 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Als je je helemaal wilt verbazen moet je tijdens Halloween daar naar een Frightnight gaan xd Daar is het geen uitzondering dat acteurs in t park worden mishandeld >.<

Nattehond schreef:
Dit kan ik beamen..
Ben in de beginjaren van de Frightnights daar een aantal keer geweest, maar begin me steeds meer te ergeren aan het volk wat erop af kwam..
Heb inderdaad ook verhalen gehoord en gelezen dat bezoekers van 1 van die spookhuizen boos werden op de acteurs omdat ze te hard schrokken en een mep verkochten..
Dat is toch absurd :lol: :lol:


Toen ik dit las dacht ik eerst dat het bij de show hoorde. Absurd ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Als je er zoveel moeite mee hebt dat mensen zich niet als robots willen laten sturen in een 1,5m omgeving

Wel top dat wanneer jij iets niet gelooft, de mensen die dat wel doen direct 'robots' zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Honden die om elk geluidje beginnen te blaffen. Daar gaat het tuin zit genot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Keurig om alleen te reageren op het woord 'haalbaar'.

Als je er zoveel moeite mee hebt dat mensen zich niet als robots willen laten sturen in een 1,5m omgeving, en als je een panische smetvrees voor jezelf heb gecreëerd omdat de beugels niet worden schoongemaakt, blijf dan lekker thuis op zaterdagmiddag.
En ga er eens rustig over nadenken wat nu eigenlijk echt het risico is.


:x

"als je het er niet mee eens bent dat je maar 100km/u op de snelweg mag rijden, pak dan de trein"
Je mag het ergens niet mee eens zijn, maar dat is nog geen excuus om de regels niet na te leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al dat gespam op de socials over de DJMAG :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Al dat gespam op de socials over de DJMAG :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terugdenken aan toen die 'Because we are your friends' sample gebruikt werd bij Outside Spacer 2009.
En Wild Ones bij het NC Decibel Anthem :sick: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nattehond schreef:
Al dat gespam op de socials over de DJMAG :thumbdown:


Sommige artiesten gaan ook wel erg ver met hoe ze het neerzetten. Man man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
THArdstyler schreef:
Nattehond schreef:
Al dat gespam op de socials over de DJMAG :thumbdown:


Sommige artiesten gaan ook wel erg ver met hoe ze het neerzetten. Man man...

Ondertussen mailtje van BH ook gehad. Altijd fijn als hij je persoonlijk benaderd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
THArdstyler schreef:
Nattehond schreef:
Al dat gespam op de socials over de DJMAG :thumbdown:


Sommige artiesten gaan ook wel erg ver met hoe ze het neerzetten. Man man...

Mooi moment om alles wat ik van de DJMAG voorbij zie komen niet meer te volgen.. scheelt me volgend jaar weer ergernis :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe The Purge achteruit gegaan is in zijn kicks. >.<
Vorige  1 ... 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic