Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zo'n Telegraaf dan weer moet opmerken dat er geen 1,5m wordt nageleefd, irriteer ik me meer aan.
Flikker toch op zeg, stelletje nsb'ers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet mijn concept. Maar erg flauw van die reporter om met het vingertje te wijzen. Uiteindelijk merk je dat zij (In ieder geval haar personeel) ook de inspanningen doen om te voldoen aan de maatregelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En aan de andere kant was het een triest topic en de mensen die er serieus mee bezig waren mogen dat ook wel door hebben. Draait niet om censuur en verbod maar gewoon je aan de regels houden die opgesteld worden door de beheerders, ben je het niet eens met de regels, dan ga je weg. Lijkt echt alsof mensen tegenwoordig denken dat zij de regels maken in plaats van degene die daadwerkelijk de boel beheren. .


Hahaha precies dit! Ook al die mensen die dan haten op Nu.nl, omdat die comments weg zouden halen en reacties zouden verwijderen. Mensen schreeuwen moord en brand want CENSUUR!??!?!. Maar het is een commerciëel nieuwsplatform wat zelf mag bepalen wat zij posten en op hun pagina laten staan. Als de NOS nu dingen weg gaat halen, ok, dan is het raar aangezien dat de staats media is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed commercieel of niet, helaas is zowat heel de kern van gebruikelijke mediavormen in Nederland is in Belgische/Brusselse handen. Nu.nl valt daar ook onder. Geen gezonde situatie voor 'onafhankelijke media'. :whistle:

https://nos.nl/artikel/2314089-donald-duck-libelle-en-nu-nl-in-belgische-handen.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of je moet niet zo doemdenken. Nu.nl heeft nergens echt laten zien dat ze richting een politieke kant reporteren. Reacties verwijderen is compleet terecht, in deze dagen denken te veel mensen dat hun mening feit is en roepen de grootste onzin. Meer dan terecht dat je dat soort onzin verwijdert, idiotie moet je geen podium geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Of je moet niet zo doemdenken. Nu.nl heeft nergens echt laten zien dat ze richting een politieke kant reporteren. Reacties verwijderen is compleet terecht, in deze dagen denken te veel mensen dat hun mening feit is en roepen de grootste onzin. Meer dan terecht dat je dat soort onzin verwijdert, idiotie moet je geen podium geven.

Ben het met je eens hoor laat dat even duidelijk zijn.
Maar hoe bepaald nu.nl wat wel of niet onzin is door reacties te verwijderen.
En hoe weet jij dat de reacties die verwijderd zijn 'onzin' is? Zelfde geldt staat er wel waarheid in en verwijderen ze het toch?

Niet zo zeer doemdenken maar wel een vleugje paranoia.
Die reacties geven is een manier van meningsuiting op de betreffende artikelen. Of iemand nou onzin kraamt of niet.

Zet dan gewoon de mogelijkheid om te reageren uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:47 
 
Hardtraxxer

Zet dan gewoon de mogelijkheid om te reageren uit.[/quote]

problem solved lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dan voer je een mooi monoloog als nieuwssite en raak je in mijn mening toch wat voeling met de lezer kwijt. Kleine moderatie in de reacties lijkt mij genoeg, niet over meningen maar wel schelden, racisme ect. Eventuele onwaarheden kunnen altijd door de media of ander lezers weerlegd worden. Net als op dit forum

Het oogt niet dat Nu.nl partijdig is. Maar naar de toekomst baart me deze situatie wel zorgen. Monopolie is vrijwel nergens een goede zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen die schijt hebben aan looplijnen en die links lopen op de trap op het station
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 22:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ja dan voer je een mooi monoloog als nieuwssite en raak je in mijn mening toch wat voeling met de lezer kwijt. Kleine moderatie in de reacties lijkt mij genoeg, niet over meningen maar wel schelden, racisme ect. Eventuele onwaarheden kunnen altijd door de media of ander lezers weerlegd worden. Net als op dit forum

Het oogt niet dat Nu.nl partijdig is. Maar naar de toekomst baart me deze situatie wel zorgen. Monopolie is vrijwel nergens een goede zaak.


Prima, maar ik heb altijd nu.nl gebruikt en vele reacties gelezen en zie zo veel op onzin gebaseerde meningen, facebooktheorieen en dergelijken dat het mij beter lijkt dat soort dingen te verwijderen.

Dat is niet meer partijdigheid maar gewoon ongegronde en onbewezen dingen verwijderen. Het is goed dat men fake news bestrijdt maar veel van die meningen zijn haast geen meningen meer maar worden wel zo verkondigd. Een mening op onwaarheden gebaseerd kan nog steeds een foute mening zijn en werkt zo precies het zelfde. Dus het verwijderen van meningen is in dat opzicht meer dan terecht.

De andere partij kaart dat maar al te graag aan als censuur of linkse/rechtse media, maar het is niet meer dan terecht om dat soort dingen te verwijderen. In de werkelijkheid is het juist de kant die dat schreeuwt dat alles richting een linkse of rechtse kant wilt opperen, in die zin verwijdert een nieuwssite juist politiek uit nieuws. Als die mensen zelf een nieuwssite hadden denk je dan zelf niet dat ze alles van een rechts of links oogpunt zouden verwijderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin corona-verschijnselen te krijgen. Morgen maar eens bellen voor een test. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

das klote! dan maar ff een lekkere swab in de neus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste mensen hier hebben er toch al jarenlang aan gewerkt ruimte in de neus te creëren voor dat ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooruitziende blik. Schuift die staaf er makkelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De meeste mensen hier hebben er toch al jarenlang aan gewerkt ruimte in de neus te creëren voor dat ding


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan Vlemmix heeft weer een juweeltje gemaakt :huh:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien niet echt een geschikt topic ervoor, maar: https://www.ad.nl/andere-sporten/in-mem ... 4tJ5t8oXp8 hoe sneu... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee daar word je even stil van. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Nee daar word je even stil van. :cry:

idd , bizar. Ook hoe dat zomaar kan gebeuren een stoornis in je imuunsysteem. Maakt t wel eng :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Misschien niet echt een geschikt topic ervoor, maar: https://www.ad.nl/andere-sporten/in-mem ... 4tJ5t8oXp8 hoe sneu... :cry:


Ik heb het ook gezien, die compilaties ook. Kreeg er tranen van in mn ogen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
SL8492 schreef:
Misschien niet echt een geschikt topic ervoor, maar: https://www.ad.nl/andere-sporten/in-mem ... 4tJ5t8oXp8 hoe sneu... :cry:


Ik heb het ook gezien, die compilaties ook. Kreeg er tranen van in mn ogen :(


Dit inderdaad, geeft je toch wel even een wake up call om je de gedachten te geven dat elk moment kan stoppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De auto net door de wasstraat gereden en dan vervolgens op de snelweg een auto voor me die een (half)vol blikje cola uit het raam gooit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na behoorlijk wat persoonlijke stress toch naar een pretpark gaan waar ze vol promoten zich aan de maatregelen te houden en die ook te handhaven. Maar helaas in de praktijk toch niet word gehandhaafd. Wtf wat zijn mensen toch ongelooflijk achterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien zit de ongelofelijke achterlijkheid juist wel in het feit dat er nog steeds onnodige, zinloze en onhaalbare maatregelen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Na behoorlijk wat persoonlijke stress toch naar een pretpark gaan waar ze vol promoten zich aan de maatregelen te houden en die ook te handhaven. Maar helaas in de praktijk toch niet word gehandhaafd. Wtf wat zijn mensen toch ongelooflijk achterlijk


Laat me raden Walibi? (a.k.a. Tokkiebi)
Vorige  1 ... 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic