Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
BLM, #Rasicme, De nieuwe beeldenstorm, Dekolonialisme , Johan Derksen, Foute straatnamen... Kortom het gevoel hebben dat niets meer wordt getolereerd als het niet in het deugstraatje past. (Dit is mijn mening.)

En dat is slechts één aspect als het om het beperken van het vrij woord/geschiedenis/erfgoed,... gaat.

Ga je de sluiting van het Mandy topic echt in lijn zetten met de maatschappelijke bullshit van nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
simon10pont schreef:
BLM, #Rasicme, De nieuwe beeldenstorm, Dekolonialisme , Johan Derksen, Foute straatnamen... Kortom het gevoel hebben dat niets meer wordt getolereerd als het niet in het deugstraatje past. (Dit is mijn mening.)

En dat is slechts één aspect als het om het beperken van het vrij woord/geschiedenis/erfgoed,... gaat.

Ga je de sluiting van het Mandy topic echt in lijn zetten met de maatschappelijke bullshit van nu?


Rikkert, je bent gewoon een smerige racist!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
simon10pont schreef:
BLM, #Rasicme, De nieuwe beeldenstorm, Dekolonialisme , Johan Derksen, Foute straatnamen... Kortom het gevoel hebben dat niets meer wordt getolereerd als het niet in het deugstraatje past. (Dit is mijn mening.)

En dat is slechts één aspect als het om het beperken van het vrij woord/geschiedenis/erfgoed,... gaat.

Ga je de sluiting van het Mandy topic echt in lijn zetten met de maatschappelijke bullshit van nu?


Allemaal jouw schuld Alm1ghty
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja van jou krijg ik ook nog antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Het Mandy topic gesloten is :cry:


Godverdomme :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ga je de sluiting van het Mandy topic echt in lijn zetten met de maatschappelijke bullshit van nu?


Goh, misschien was mijn post wat overtrokken. Het is gewoon frustrerend dat we (naar mijn aanvoelen) in de jaren van verbod en censuur terecht zijn gekomen. Ik kan heus wel leven zonder het Mandy-topic. Maar je was ook niet verplicht het topic leuk te vinden of er überhaupt naar te kijken. Snap je die vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 19:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En aan de andere kant was het een triest topic en de mensen die er serieus mee bezig waren mogen dat ook wel door hebben. Draait niet om censuur en verbod maar gewoon je aan de regels houden die opgesteld worden door de beheerders, ben je het niet eens met de regels, dan ga je weg. Lijkt echt alsof mensen tegenwoordig denken dat zij de regels maken in plaats van degene die daadwerkelijk de boel beheren.

En ik snap waar je heen wilt met die vergelijking maar alsnog negeer je duizenden factoren en contexten, zonder dat kan je het vergelijken ja. Niet alles hoeft een politiek gedoe te worden, dat doen genoeg mensen al tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wou me er eigenlijk niet verder over uitlaten. Maar als mensen doorvragen, dan ben ik te beleefd om niet te antwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

popi jopi dropshipment boyzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
popi jopi dropshipment boyzzzzz


BOOS zitten kijken zeker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
hurricane schreef:
popi jopi dropshipment boyzzzzz


BOOS zitten kijken zeker xd

haha ja hoe raad je t zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle Defqon setjes weer offline en onvindbaar :(
Waarom sla ik die dingen nooit zelf op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:59 
 
Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Alle Defqon setjes weer offline en onvindbaar :(
Waarom sla ik die dingen nooit zelf op...

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/hgez01/defqon1_at_home_livesets_download/ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Derde keer in twee weken tijd dat de bezorgpoging van PostNL zogenaamd niet geslaagd is terwijl ik de hele dag thuis ben en onze bel het gewoon doet. Motherfuckers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja irritant is dat.

Maar van mij mogen ze dat systeem ook wel omgooien.
Breng de pakketjes gewoon standaard naar een afhaalpunt. Wil je thuisbezorgd, dan moet je dat aangegeven en zonodig bij betalen.

Dan wordt dat gerace en wild parkeren van die bezorgbusjes ook een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moeten ze die afhaalpunten wel wat beter regelen. Nu zijn het vaak winkels die daar helemaal niet goed op ingericht zijn. Ze zouden beter gewoon zelf afhaalpunten kunnen opzetten.

Maar los daarvan vind ik thuisbezorgd normaal wel chill. Hoef je niet zelf te slepen met de zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet er wel iemand thuis zijn om de pakketten aan te nemen. Wat bij mij dus nooit zo is, aangezien er verder niemand thuis is als ik op kantoor ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al ben ik thuis (aan het werk), dan hang ik altijd een briefje aan de deur dat ze het mogen neerleggen. Zij blij, ik blij. Mis je ze sowieso niet. En dan kijk je gewoon even elk (half) uur of er wat ligt.
Problem solved.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Moet er wel iemand thuis zijn om de pakketten aan te nemen. Wat bij mij dus nooit zo is, aangezien er verder niemand thuis is als ik op kantoor ben.

Ben de hele dag thuis (aan het werk). :thumbup:

Remi schreef:
Ook al ben ik thuis (aan het werk), dan hang ik altijd een briefje aan de deur dat ze het mogen neerleggen. Zij blij, ik blij. Mis je ze sowieso niet. En dan kijk je gewoon even elk (half) uur of er wat ligt.
Problem solved.

Gaat een beetje lastig in een appartement. Zij blij, random buurtbewoner blij :P

Maar goed. Het is ook gewoon hun baan en je betaalt bijna €7 aan verzendkosten, dus je mag toch wel verwachten dat ze op z’n minst even aanbellen? Ze leggen wel een briefje in de bus, maar aanbellen is teveel moeite? Heel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spierpijn van de eerste gymsessies sinds maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Spierpijn van de eerste gymsessies sinds maanden.

Aansteller -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Spierpijn van de eerste gymsessies sinds maanden.


Pff, niet normaal inderdaad. Dacht dat het wel mee zou vallen, maar ik kan m'n armen niet eens volledig strekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om die reden vandaag niet gaan sporten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om die reden nooit gaan sporten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Een Instagram museum, influencers, Anne Nooshin en niet tegen kritische vragen kunnen: https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... eter-regel

Zo, 4 vliegen in een klap.
Vorige  1 ... 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic