ruzie heb lopen maken met de achterburen van de betreffende gastheer. Nog m'n slippers naar ze toe gegooid
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Doe ff normaal manMartin Waus wrote:Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Rowanyt1309 wrote:Dit herken ik dus volledig. Drama.Pedaalemre wrote:Ja heb ik ook. De lijn tussen nuchter en dronken is ook heel dun. Kan (noem even een random getal) 15 bier drinken zonder al te gek te doen, en bij de 16e lig ik opeens ergens op straat tegen een struik te praten.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 10 days ago
Komt dat niet gewoon door het wisselend tempo waarop je drinkt? Als je normaal 2 uur over 5 bier doet, en er daarna 5 in 1 1/2 pakt, dan is het snel game over.
Dat kan ook wel eens zo zijn. Afgelopen zaterdag had ik het tempo inderdaad hoog liggen en had de hele dag gewerkt. Ik denk dat het dan ook wel wat sneller in slaat als normaal.joostmakaay wrote:Komt dat niet gewoon door het wisselend tempo waarop je drinkt? Als je normaal 2 uur over 5 bier doet, en er daarna 5 in 1 1/2 pakt, dan is het snel game over.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Misschien gingen jullie steeds sneller drinken omdat jullie overmoedig aan het raken waren door de alcohol zelf. Als ik zou drinken zou ik proberen de juiste hoeveelheid drank per tijd in te nemen zodat de fijne effecten lang aanhouden en de vervelende zoveel mogelijk voorkomen worden.
Veel succes om dat met je stopwatch te timen.Melanoisia wrote:Misschien gingen jullie steeds sneller drinken omdat jullie overmoedig aan het raken waren door de alcohol zelf. Als ik zou drinken zou ik proberen de juiste hoeveelheid drank per tijd in te nemen zodat de fijne effecten lang aanhouden en de vervelende zoveel mogelijk voorkomen worden.
Soort 60 minuten spel (Uur lang elke minuut een shotje bier). Maar dan de hele avond.
Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 10 days ago
Of zeggen dat de bierflesjes niet terug in de krat gezet mogen wordenAlm1ghty wrote:Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.
Dat moet je ook niet doen, staat gezellig.joostmakaay wrote:Of zeggen dat de bierflesjes niet terug in de krat gezet mogen wordenAlm1ghty wrote:Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.
Hey! Dat is een leuke. Thanks.Alm1ghty wrote:Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.
Wanneer je vervolgens thuis een paar dagen later op je flikker krijgt van je moeder omdat er ineens bierdopjes in de wasmachine liggen, dan weet je dat het te hard is gegaan.Alm1ghty wrote:Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
SL8492 wrote:Wanneer je vervolgens thuis een paar dagen later op je flikker krijgt van je moeder omdat er ineens bierdopjes in de wasmachine liggen, dan weet je dat het te hard is gegaan.Alm1ghty wrote:Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Hahahaha netjes SLpincode.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 9 hours ago
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Brak
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dronken
Op ongeveer 160 km van je huis staan met een onherstelbaar mankement aan je fiets. En dan ook nog eens in Limburg
Zo zag ik m'n gigarit van 365km in rook op gaan.
#futjernooisfanboy
Zo zag ik m'n gigarit van 365km in rook op gaan.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
#futjernoois
Hoe lang had je verwacht zolang te doen over zo'n rit? En hoe ben je überhaupt weer thuis gekomen?simon10pont wrote:Op ongeveer 160 km van je huis staan met een onherstelbaar mankement aan je fiets. En dan ook nog eens in Limburg![]()
Zo zag ik m'n gigarit van 365km in rook op gaan.#futjernooisfanboy
Simon is gaan lopen. Is nu 20 km verderop, nog 140 km te gaan. Denkt 2de pinksterdag thuis te zijnmakrooy wrote:Hoe lang had je verwacht zolang te doen over zo'n rit? En hoe ben je überhaupt weer thuis gekomen?simon10pont wrote:Op ongeveer 160 km van je huis staan met een onherstelbaar mankement aan je fiets. En dan ook nog eens in Limburg![]()
Zo zag ik m'n gigarit van 365km in rook op gaan.#futjernooisfanboy
Last edited by Martin Waus on 30 May 2020 23:20, edited 1 time in total.