Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
ruzie heb lopen maken met de achterburen van de betreffende gastheer. Nog m'n slippers naar ze toe gegooid :lol:


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu :evil:

Doe ff normaal man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja heb ik ook. De lijn tussen nuchter en dronken is ook heel dun. Kan (noem even een random getal) 15 bier drinken zonder al te gek te doen, en bij de 16e lig ik opeens ergens op straat tegen een struik te praten.


Dit herken ik dus volledig. Drama. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 20:22 
 
Hardtraxxer

Komt dat niet gewoon door het wisselend tempo waarop je drinkt? Als je normaal 2 uur over 5 bier doet, en er daarna 5 in 1 1/2 pakt, dan is het snel game over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Komt dat niet gewoon door het wisselend tempo waarop je drinkt? Als je normaal 2 uur over 5 bier doet, en er daarna 5 in 1 1/2 pakt, dan is het snel game over.


Dat kan ook wel eens zo zijn. Afgelopen zaterdag had ik het tempo inderdaad hoog liggen en had de hele dag gewerkt. Ik denk dat het dan ook wel wat sneller in slaat als normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 23:53 
 
Hardtraxxer

Misschien gingen jullie steeds sneller drinken omdat jullie overmoedig aan het raken waren door de alcohol zelf. Als ik zou drinken zou ik proberen de juiste hoeveelheid drank per tijd in te nemen zodat de fijne effecten lang aanhouden en de vervelende zoveel mogelijk voorkomen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Misschien gingen jullie steeds sneller drinken omdat jullie overmoedig aan het raken waren door de alcohol zelf. Als ik zou drinken zou ik proberen de juiste hoeveelheid drank per tijd in te nemen zodat de fijne effecten lang aanhouden en de vervelende zoveel mogelijk voorkomen worden.


Veel succes om dat met je stopwatch te timen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soort 60 minuten spel (Uur lang elke minuut een shotje bier). Maar dan de hele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 20:41 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.

Of zeggen dat de bierflesjes niet terug in de krat gezet mogen worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.

Of zeggen dat de bierflesjes niet terug in de krat gezet mogen worden :lol:


Dat moet je ook niet doen, staat gezellig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.


Hey! Dat is een leuke. Thanks. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.

Wanneer je vervolgens thuis een paar dagen later op je flikker krijgt van je moeder omdat er ineens bierdopjes in de wasmachine liggen, dan weet je dat het te hard is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik vind het leuk om op een verjaardag of feestje bierdoppen in de achterzak te bewaren om te zien wat voor een kansloze mongool je bent geweest.

Wanneer je vervolgens thuis een paar dagen later op je flikker krijgt van je moeder omdat er ineens bierdopjes in de wasmachine liggen, dan weet je dat het te hard is gegaan.


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 15:39 
 
Hardtraxxer

Hahahaha netjes SLpincode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 19:06 
 
Hardtraxx Elite

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Brak
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dronken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op ongeveer 160 km van je huis staan met een onherstelbaar mankement aan je fiets. En dan ook nog eens in Limburg :P

Zo zag ik m'n gigarit van 365km in rook op gaan. :cry: #futjernooisfanboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

#futjernoois
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Op ongeveer 160 km van je huis staan met een onherstelbaar mankement aan je fiets. En dan ook nog eens in Limburg :P

Zo zag ik m'n gigarit van 365km in rook op gaan. :cry: #futjernooisfanboy


Hoe lang had je verwacht zolang te doen over zo'n rit? En hoe ben je überhaupt weer thuis gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
simon10pont schreef:
Op ongeveer 160 km van je huis staan met een onherstelbaar mankement aan je fiets. En dan ook nog eens in Limburg :P

Zo zag ik m'n gigarit van 365km in rook op gaan. :cry: #futjernooisfanboy


Hoe lang had je verwacht zolang te doen over zo'n rit? En hoe ben je überhaupt weer thuis gekomen?


Simon is gaan lopen. Is nu 20 km verderop, nog 140 km te gaan. Denkt 2de pinksterdag thuis te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooikoorts
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hoe lang had je verwacht zolang te doen over zo'n rit? En hoe ben je überhaupt weer thuis gekomen?

Normaal binnen de 13 uur , het ging ook voor de wind. Volgende keer meer geluk. :D
Taxi papa to the rescue :$
Vorige  1 ... 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic