Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 13:01 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Mijn vrouw zit in een risico factor, heft zware astma en recent een operatie in haar keel gehad. Dus dat bezoek vermijden we zoveel mogelijk. Ik bezoek verder om die reden ook niemand, zelfs geen klanten als het nodig is. Dit weiger ik tot dat mijn vrouw volledig hersteld is en haar weerstand weer bij is (narcose heeft die behoorlijk een opdonder gegeven)

Dan begrijp ik het helemaal. Ik wens je vrouw een goed herstel toe :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Gefeliciteerd! Zondag doen we een digitaal feestje :)

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In de tuin werken met een lekker muziekje op (genietmomentje) en de realiteit die je dan even een volle mep in je gezicht geeft met het besef dat je de hele fucking zomer waarschijnlijk geen een feest kunt bezoeken. Pijn doet pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
In de tuin werken met een lekker muziekje op (genietmomentje) en de realiteit die je dan even een volle mep in je gezicht geeft met het besef dat je de hele fucking zomer waarschijnlijk geen een feest kunt bezoeken. Pijn doet pijn.


Deze realisatie had ik gisteren en kwam om eerlijk te zijn best hard aan..Red me tot nu toe goed thuis maar de muren kwamen toen wel ff op me af

OT:
Schoonfamilie en hun complottheorie over de app van de overheid en 5G nonsens..Liefste mensen die ik ken en voor iedereen klaar staan maar oh oh oh wat een ongefundeerde onzin komt daar uit, niveautje Heb op Facebook gestaan dus waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mandy


Pffff dit is toch wel een grapje he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
In de tuin werken met een lekker muziekje op (genietmomentje) en de realiteit die je dan even een volle mep in je gezicht geeft met het besef dat je de hele fucking zomer waarschijnlijk geen een feest kunt bezoeken. Pijn doet pijn.

Ik voel deze pijn ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RomanAnthony schreef:
In de tuin werken met een lekker muziekje op (genietmomentje) en de realiteit die je dan even een volle mep in je gezicht geeft met het besef dat je de hele fucking zomer waarschijnlijk geen een feest kunt bezoeken. Pijn doet pijn.


Deze realisatie had ik gisteren en kwam om eerlijk te zijn best hard aan..Red me tot nu toe goed thuis maar de muren kwamen toen wel ff op me af

OT:
Schoonfamilie en hun complottheorie over de app van de overheid en 5G nonsens..Liefste mensen die ik ken en voor iedereen klaar staan maar oh oh oh wat een ongefundeerde onzin komt daar uit, niveautje Heb op Facebook gestaan dus waar!


Weet niet wat k erger vind. Anti-vaxxers of 5G gekkies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Weet niet wat k erger vind. Anti-vaxxers of 5G gekkies.

Beide op de brandstapel of met stenen bekogelen in een of ander zandbakland, of beide..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
In de tuin werken met een lekker muziekje op (genietmomentje) en de realiteit die je dan even een volle mep in je gezicht geeft met het besef dat je de hele fucking zomer waarschijnlijk geen een feest kunt bezoeken. Pijn doet pijn.


Precies dit. Al was ik niet in de tuin aan het werk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Kan wel janken als ik dat weer zie dit weekend. Deze zondag keek ik al maanden naar uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Kan wel janken als ik dat weer zie dit weekend. Deze zondag keek ik al maanden naar uit :(

Maar echt. De perfecte line-up voor mij op de raw classics:

AVIO LIVE
B-Front
Crypsis presents Cryptology vs Statement of Intent
Degos & Re-Done
Delete
High Voltage
Phrantic
Solutio
Thera

Janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Kan wel janken als ik dat weer zie dit weekend. Deze zondag keek ik al maanden naar uit :(

I feel you :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Basshunterzz schreef:
Kan wel janken als ik dat weer zie dit weekend. Deze zondag keek ik al maanden naar uit :(

Maar echt. De perfecte line-up voor mij op de raw classics:

AVIO LIVE
B-Front
Crypsis presents Cryptology vs Statement of Intent
Degos & Re-Done
Delete
High Voltage
Phrantic
Solutio
Thera

Janken


Ja joh. En dan die euforische stage er bij.

Godverdomse kutcorona
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Week in quarantaine. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 23:40 
 
Hardtraxxer

Ik ben het dit weekend ook zwaar klote gaan vinden, de maatregelen zoals die nu zijn. Ik was juist net begonnen met uit mijn lang durende isolatie te kruipen voordat deze hele crisis begon. Het idee dat ik misschien de hele zomer of zelfs langer bepaalde stappen niet kan maken terwijl ik dat wel graag wil, begint aan me te knagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 08:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Week in quarantaine. -.-


Ik zit al in week 5 volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Week in quarantaine. -.-


Ik zit al in week 5 volgens mij.


En wat doe je zo wel de hele dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben helemaal geen introvert, maar ik red mij tot nu toe helemaal prima in quarantaine. Vriendin kan je zien, vrienden spreek ik nu juist vaker via discord omdat iedereen nu tijd heeft om te gamen, school gaat helemaal digitaal verder en ik mis niks. Alleen sporten gaat lastiger nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik ben helemaal geen introvert, maar ik red mij tot nu toe helemaal prima in quarantaine. Vriendin kan je zien, vrienden spreek ik nu juist vaker via discord omdat iedereen nu tijd heeft om te gamen, school gaat helemaal digitaal verder en ik mis niks. Alleen sporten gaat lastiger nu.


Kijk aan. Goed om te horen! Ik ga maar een weekje gamen, hardlopen, muziek luisteren, hardtraxxen, serie kijken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RomanAnthony schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Week in quarantaine. -.-


Ik zit al in week 5 volgens mij.


En wat doe je zo wel de hele dag?


Doordeweeks gewoon werken (nu dus al de vijfde week thuis). Daarnaast is de tuin al helemaal zomerready gemaakt. Beetje Call of Duty, beetje (nieuwe) muziek luisteren. Daarnaast kan ik nu mooi tijd steken in wat zelfstudie en heb ik eind vorige week een 40 uur durende cursus online marketing af kunnen ronden (inclusief certificaat). Komende weken nog maar wat de verdieping in om wat mooie certificaten te kunnen scoren voor op mijn CV / Linkedin. Ben mijn huidige baan na vijf jaar wel beu en wil een andere richting op. Zodra het bedrijfsleven weer op gang komt (al kan dat nog wel ff duren) heb ik in ieder geval een mooie basis klaarliggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk. Dan vermaak je je prima als ik dat allemaal zo lees. Dan is het ook totaal niet erg om thuis te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:

Doordeweeks gewoon werken (nu dus al de vijfde week thuis). Daarnaast is de tuin al helemaal zomerready gemaakt. Beetje Call of Duty, beetje (nieuwe) muziek luisteren. Daarnaast kan ik nu mooi tijd steken in wat zelfstudie en heb ik eind vorige week een 40 uur durende cursus online marketing af kunnen ronden (inclusief certificaat). Komende weken nog maar wat de verdieping in om wat mooie certificaten te kunnen scoren voor op mijn CV / Linkedin. Ben mijn huidige baan na vijf jaar wel beu en wil een andere richting op. Zodra het bedrijfsleven weer op gang komt (al kan dat nog wel ff duren) heb ik in ieder geval een mooie basis klaarliggen.


Toevallig een link naar de cursus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Kijk. Dan vermaak je je prima als ik dat allemaal zo lees. Dan is het ook totaal niet erg om thuis te zijn. :)


Opzich. Al had ik gisteren denk ik de eerste echte volle dag dat ik er echt even volledig klaar mee was. Zou ook kunnen komen doordat het een lang weekend was natuurlijk en het het eerste 'taaie' weekend was omdat we eigenlijk hadden moeten feesten.

Basshunterzz schreef:
RomanAnthony schreef:

Doordeweeks gewoon werken (nu dus al de vijfde week thuis). Daarnaast is de tuin al helemaal zomerready gemaakt. Beetje Call of Duty, beetje (nieuwe) muziek luisteren. Daarnaast kan ik nu mooi tijd steken in wat zelfstudie en heb ik eind vorige week een 40 uur durende cursus online marketing af kunnen ronden (inclusief certificaat). Komende weken nog maar wat de verdieping in om wat mooie certificaten te kunnen scoren voor op mijn CV / Linkedin. Ben mijn huidige baan na vijf jaar wel beu en wil een andere richting op. Zodra het bedrijfsleven weer op gang komt (al kan dat nog wel ff duren) heb ik in ieder geval een mooie basis klaarliggen.


Toevallig een link naar de cursus?


PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Corona, 5G, complotdenkers en het nieuws in zijn algemeen.

Normaal blader in in de ochtend even door de krant, lees globaal wat koppen en pik er hier en daar iets uit.
Overdag krijg ik een bericht van de NOS als er iets aan de hand is wat de moeite waard is.
Op deze manier blijf ik altijd prima op de hoogte van wat er speelt en heel veel meer hoef/wil ik niet weten.

Sinds de Corona uitbraak kijk ik veel te veel nieuws. Ik kom zo ontzettend veel reactie's tegen die nog achterlijker zijn dan mensen die serieus reageren op De Speld.

Dingen zoals de brand in de buurt van Tsjernobyl die al meer dan een week aan het branden is hoor je weinig tot niets meer over.

Beetje klaar mee.


Ga proberen het de komende tijd te houden bij 1x per dag even kijken of er iets nieuws te melden is..
Vorige  1 ... 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic