Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pedaalemre wrote:De maatschappij wanneer de helft van de wereldbevolking overgewicht heeft:

De maatschappij wanneer iemand zich inzet voor zijn lichaam en veel afvalt: TE DUN!!11 Anorexia!!
Een klein groepje op twitter*. De maatschappij boeit het geen flikker namelijk.
Sterker nog, even door twitter reacties heen lezen, zie ik voornamelijk positieve comments over Adele.

(Vanuitgaande dat je het over Adele hebt)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
makrooy wrote:
Pedaalemre wrote:De maatschappij wanneer de helft van de wereldbevolking overgewicht heeft:

De maatschappij wanneer iemand zich inzet voor zijn lichaam en veel afvalt: TE DUN!!11 Anorexia!!
Een klein groepje op twitter*. De maatschappij boeit het geen flikker namelijk.
Sterker nog, even door twitter reacties heen lezen, zie ik voornamelijk positieve comments over Adele.

(Vanuitgaande dat je het over Adele hebt)
Oh, ik had het op FB gezien en de bovenaanstaande, meest gelikete comments waren voornamelijk kritiek (van voornamelijk moddervette Anja's). Weet de pagina niet meer, het waren iig genoeg likes/reacties om een soort generale opinie in terug te zien. (lees: duizenden)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Zwarte Piet?
Verbieden

Vuurwerk?
Verbieden

Alcohol?
Verbieden

Festivals?
Verbieden

Roken?
Verbieden

F1 in NL?
Verbieden

enzo
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Alm1ghty wrote:Zwarte Piet?
Verbieden

Vuurwerk?
Verbieden

Alcohol?
Verbieden

Festivals?
Verbieden

Roken?
Verbieden

F1 in NL?
Verbieden

enzo
Je vergeet Power Hour
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
En wel ff bericht afsluiten met bedankt Rutte
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
Broken Balance wrote:En wel ff bericht afsluiten met bedankt Rutte
Ik krijg nog 1000 euro van hem!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Alle mooie plaatjes die verlopen zijn in het paint topic. Godver wat zonde dit. Mogen zij voor eeuwig nog rusten in mijn geheugen :cry:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Met de auto tegen een paaltje aangereden. 350 euro aan schade. -.-
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Roekeloze paaltjes ook altijd :mad:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
APK afgekeurd en aantal reparaties later.... €800,- aan kosten :/
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Hekzitter wrote:APK afgekeurd en aantal reparaties later.... €800,- aan kosten :/
Ah, dat zijn altijd nare momenten. :/
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 8 days ago
Hekzitter wrote:APK afgekeurd en aantal reparaties later.... €800,- aan kosten :/
Bij zo'n bedragen ga ik mezelf afvragen of het de auto nog wel waard is, ik rij dan wel een oudje van ondertussen 21 jaar oud ..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Nattehond wrote:
Bij zo'n bedragen ga ik mezelf afvragen of het de auto nog wel waard is, ik rij dan wel een oudje van ondertussen 21 jaar oud ..
Maar je denkt vooral, voor €800 heb ik geen nieuwe auto die beter is. Dus is dit nu de goedkoopste oplossing. Maar je moet niet al die dingen bij elkaar optellen dan schrik je je dood.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Tja, autorijden kost geld.

Ik had een Astra waar ik dik 1000 euro kosten per jaar aan had. 5 jaar oud pas.

Nu rij ik Japans en dat kost verrassend weinig :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
The Dolly Parton Challenge..... ze hebben weer wat gevonden hoor :x
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Unknown wrote:The Dolly Parton Challenge..... ze hebben weer wat gevonden hoor :x
Echt he. De zoveelste hype waar iedereen dan aan mee 'moet' doen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Nog niets van meegekregen. Ben oprecht niet benieuwd naar die troep.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Grim wrote:Nog niets van meegekregen. Ben oprecht niet benieuwd naar die troep.
Die instagram hype dat nu iedereen een foto plaatst met 4 fotos van zichzelf, elke foto representeert een van de linkedin/fb/instgram/tinder imago's dus een professionele bij linkedin, een halfnaakte bij tindr, enzo. >.<

haha je was er niet benieuwd naar te laat
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Waarom stoort jullie zoiets?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Omdat ik 700 accounts volg op insta en 695 doen eraan mee. Zoveelste bewijs dat mensen skaaaap'n zijn.

Edit: Dit topic is gewoon bedoeld voor dit soort 'irritaties' dus je vraag is niet relevant. Het is ook weer niet dat ik ervan wakker lig ofzo he.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Pedaalemre wrote:Omdat ik 700 accounts volg op insta en 695 doen eraan mee. Zoveelste bewijs dat mensen skaaaap'n zijn.

Edit: Dit topic is gewoon bedoeld voor dit soort 'irritaties' dus je vraag is niet relevant. Het is ook weer niet dat ik ervan wakker lig ofzo he.
Hoe is mijn vraag niet relevant? Mag toch wel nieuwsgierig zijn waarom zoiets je irriteert. Was geen aanval of verwijt.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nee dit dus, wakker liggen doe ik niet, maar het probleem ligt hem dus in dat het een hype is en iedereen er dus aan mee moet doen. Nja niet moeten, maar een hype zorgt er wel voor dat veel mensen er aan mee doen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Kan ook meespelen dat ik geen social media (insta, fb) gebruik dus heb geen idee hoeveel mensen eraan meedoen :P
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
makrooy wrote:Kan ook meespelen dat ik geen social media (insta, fb) gebruik dus heb geen idee hoeveel mensen eraan meedoen :P
Ik zit op beiden en dit is het eerste wat ik van deze hype hoor. Zal er ook wel mee te maken hebben wie je als vriend hebt of volgt.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Helicaze wrote:
makrooy wrote:Kan ook meespelen dat ik geen social media (insta, fb) gebruik dus heb geen idee hoeveel mensen eraan meedoen :P
Ik zit op beiden en dit is het eerste wat ik van deze hype hoor. Zal er ook wel mee te maken hebben wie je als vriend hebt of volgt.
Je volgt geen dj's dus? Zowat elke hardstyle dj heeft zo'n ding gepost :lol:
Kan ook meespelen dat ik geen social media (insta, fb) gebruik
Lijkt me heerlijk. Helaas krijg ik van die 'fear of missing out' gevoelens als ik bijvoorbeeld 2 dagen m'n apps niet open (srs).