Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
24 Black Friday gerelateerde mails binnen 48 uur op m'n mail.

Dit.

Ik heb net zelfs een sms van Bax shop gehad, al 5 jaar niets besteld en nooit meer contact mee gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
ULTIMO schreef:
24 Black Friday gerelateerde mails binnen 48 uur op m'n mail.

Dit.

Ik heb net zelfs een sms van Bax shop gehad, al 5 jaar niets besteld en nooit meer contact mee gehad..

Jep die heb ik ook ontvangen. Ellende.
Overigens liep ik door de stad vanmiddag en bij veel winkels hadden ze zelfs zwarte ballonnen voor de etalage :lol: dat gaat mij echt te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb laatst een stuk of 16 postcode loterij enveloppen retour gestuurd. Met de mededeling hun troep bij zich te houden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mailtjes vandaag was ook een zwaar irritatiepunt. Toen ik vanochtend opstond rond 7u had ik er al een stuk of 6-7 in mijn mailbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik heb laatst een stuk of 16 postcode loterij enveloppen retour gestuurd. Met de mededeling hun troep bij zich te houden. xd


Dit ga ik ook eens proberen. Heb je er nog reacties op gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voordeel van al die mailtjes vandaag is dat je je meteen kunt uitschrijven van de maiilinglijst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Facebook is de laatste jaren steeds meer in het bezit van ouderen en met name de Tonni's, Corries en Ankjes van de samenleving. Elk nieuwsartikel wel weer iemand die roept hoe vreselijk het allemaal wel niet is in de wereld en iemand die altijd wel een sterkte aan de nabestaande d'r tussen weet te knallen.

Ik vrees het moment wanneer ik een digibeet begin te worden en de maatschappij te snel gaat om bij te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Facebook is de laatste jaren steeds meer in het bezit van ouderen en met name de Tonni's, Corries en Ankjes van de samenleving. Elk nieuwsartikel wel weer iemand die roept hoe vreselijk het allemaal wel niet is in de wereld en iemand die altijd wel een sterkte aan de nabestaande d'r tussen weet te knallen.

Ik vrees het moment wanneer ik een digibeet begin te worden en de maatschappij te snel gaat om bij te houden.


Erger nog, van die wereldvreemde mongolen die nog nooit in hun leven verder geweest zijn dan Ommen en die op Facebook alleen maar klagen over hoe kut Nederland is.

"Wij eisen Nederland terug, Nexit en een immigranten stop "
"Nederland is het enige land met een stikstofprobleem"
"Moej kijken, er wordt gewoon een zwarte piet opgepakt. Blijf AF VAN ONZE TRADITIES RUTTE"
"Dit land gaat helemaal naar de kloten, Rutte bedankt. "

Jezus Christus, ga eens naar fucking Kenia of Tanzania waar ze fucking op straat leven onder een steen. Waar ze iedere dag alleen maar ziekte, armoede en ellende kennen. Waar ze godverdomme 40 kilometer naar de waterput moeten lopen en 100 naar een ziekenhuis. En dan ga jij fucking lopen klagen over de ziektekosten die met 5 euro in de maand zijn gestegen onderontwikkelde zakkenwasser? Ga je schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Voordeel van al die mailtjes vandaag is dat je je meteen kunt uitschrijven van de maiilinglijst ;)

Dat heb ik ook inderdaad gedaan. En als rede opgegeven vanwege black Friday spam.
Niet dat het ze wat uitmaakt waarschijnlijk, maar het voelt wel lekker. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Railion schreef:
Facebook is de laatste jaren steeds meer in het bezit van ouderen en met name de Tonni's, Corries en Ankjes van de samenleving. Elk nieuwsartikel wel weer iemand die roept hoe vreselijk het allemaal wel niet is in de wereld en iemand die altijd wel een sterkte aan de nabestaande d'r tussen weet te knallen.

Ik vrees het moment wanneer ik een digibeet begin te worden en de maatschappij te snel gaat om bij te houden.


Erger nog, van die wereldvreemde mongolen die nog nooit in hun leven verder geweest zijn dan Ommen en die op Facebook alleen maar klagen over hoe kut Nederland is.

"Wij eisen Nederland terug, Nexit en een immigranten stop "
"Nederland is het enige land met een stikstofprobleem"
"Moej kijken, er wordt gewoon een zwarte piet opgepakt. Blijf AF VAN ONZE TRADITIES RUTTE"
"Dit land gaat helemaal naar de kloten, Rutte bedankt. "

Jezus Christus, ga eens naar fucking Kenia of Tanzania waar ze fucking op straat leven onder een steen. Waar ze iedere dag alleen maar ziekte, armoede en ellende kennen. Waar ze godverdomme 40 kilometer naar de waterput moeten lopen en 100 naar een ziekenhuis. En dan ga jij fucking lopen klagen over de ziektekosten die met 5 euro in de maand zijn gestegen onderontwikkelde zakkenwasser? Ga je schamen.


Op deze manier kun je alles weer relativeren natuurlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Op deze manier kun je alles weer relativeren natuurlijk :x


Is een prima manier om het te relativeren als je non stop loopt te janken dat we het allemaal zo slecht hebben hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Basshunterzz schreef:
Op deze manier kun je alles weer relativeren natuurlijk :x


Is een prima manier om het te relativeren als je non stop loopt te janken dat we het allemaal zo slecht hebben hier :)

Niet per se relevant voor de onderwerpen van discussie die je noemt, maar in principe zou je je eigen situatie met de landelijke/maatschappelijke standaard of in ieder geval met de Westerse beschaving moeten vergelijken. Niet met een of ander derdewereldland of een oorlogsgebied.

Al ben ik het er wel mee eens dat men vaak niet beseft hoe goed ze het daadwerkelijk hebben en zich tegenwoordig over bepaalde totaal insignificante onderwerpen ontzettend druk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dus omdat anderen het nog erger hebben mogen wij niet klagen?

Nu zijn 90% van de facebookexperts echt te dom om ergens inhoudelijk op in te kunnen gaan maar dat neemt niet weg dat dit land wat problemen heeft waar echt iets aan gedaan moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Oh dus omdat anderen het nog erger hebben mogen wij niet klagen?

Nu zijn 90% van de facebookexperts echt te dom om ergens inhoudelijk op in te kunnen gaan maar dat neemt niet weg dat dit land wat problemen heeft waar echt iets aan gedaan moet worden.


Tuurlijk niet, klaag mooi raak! Ik val gewoon over het feit dat zo'n facebookexpert duizend van de meest onzinnige dingen kan opnoemen en elke keer is Nederland weer kut.
"Ik ga emigreren"
"Dit land is kapot"
"Nederland is het enige land met een woningtekort"
"Nederland is het enige land met een stikstofprobleem"
"Er is iets mis met Nederland denk ik"
"welkom in Nederland, het land van alle culturen.. BEHALVE DIE VAN ONS"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja als de mens zich zo voelt mag hij/zij zich toch zo uiten?

Die mensen irriteren zich aan dit kabinet. Ik ook. Jij ergert je aan die mensen. De een rant op facebook, de ander schrijft wat in het Irritatiemomentjes topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mja als de mens zich zo voelt mag hij/zij zich toch zo uiten?

Die mensen irriteren zich aan dit kabinet. Ik ook. Jij ergert je aan die mensen. De een rant op facebook, de ander schrijft wat in het Irritatiemomentjes topic.


Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil en iedereen mag zich daar aan irriteren, vandaar ook mijn comment in dit topic. Alleen onderbouwen jij en ik een uitspraak/irritatie en of onvrede (zoals hierboven gedemonstreerd) met argumenten en zij vrijwel nooit, en daar irriteer ik mij weer aan. Het is me wat o nie dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle.com die nog steeds gewoon een euro per betaal methode vraagt. Of het nou Ideal, Paypal of credit card is. Schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2019 22:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mja als de mens zich zo voelt mag hij/zij zich toch zo uiten?

Die mensen irriteren zich aan dit kabinet. Ik ook. Jij ergert je aan die mensen. De een rant op facebook, de ander schrijft wat in het Irritatiemomentjes topic.


Een mens mag zich zo uitten, maar dat neemt niet weg dat die mensen vaak een enorm beperkte wereldvisie hebben, hun oplossingen voor die problemen niet werken in de realiteit of gewoonweg delusional zijn omdat ze geen flauw idee hebben hoe een land regeren en de verdeling van de uitgaven van de regering werken en vaak dit alleen voor hun eigen gewin roepen.

Simpel voorbeeld van dat laatste is dat men de grenzen dicht wilt want immigranten nemen alles in en alles anti EU omdat ze geld van de regering innemen die anderzijds naar de uitkeringstrekkers en laag loon mensen in Nederland moeten (of zelfs gewoonweg naar hun). Dit terwijl het forceren van een dichte grens met douane mogelijk nog meer geld kost dan wat ze nu uitgeven.

Er zijn dingen mis in deze regering, er moet inderdaad meer geld naar zorg, justitie en onderwijs ipv multinationals, ambtenaren e.d.. Maar het gros van de Facebookuitspraken en die klachten gaan alleen over zeikerds met een beperkte wereldvisie en een laag inkomen dat meestal door hun eigen zelf komt die gewoon meer gratis geld willen. Zelfde verhaal met mensen, regeringen of bedrijven die vaak alles omtrent welk klimaatprobleem dan ook ontkennen omdat ze anders geld er mee verliezen en het maskeren door elk wetenschappelijk stuk af te wijzen als fake of niet bewezen, en mensen gaan er in mee want bewust met dingen omgaan kost nou eenmaal geld en dat wil men natuurlijk niet kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij roepen de meesten "grenzuh dicht!!" vooral omdat "dat volk" zich misdraagt en overlast met zich meebrengt en niet zozeer vanwege de centen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2019 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh ja, want het uitzetten en/of weren van voor het grotendeel vriendelijke en normale vluchtelingen lost het probleem van overlast meteen op.

Nederlands geboren blanke, donkere of andere ethnische mensen veroorzaken nooit overlast en plegen nooit misdrijven. De term "kamper" is een mythe :lol:.

Dat bedoel ik met die mensen denken niet verder dan hun neus lang is en hun eigen bekrompen belevingswereldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Oh ja, want het uitzetten en/of weren van voor het grotendeel vriendelijke en normale vluchtelingen lost het probleem van overlast meteen op.


Nee joh tuurlijk moeten de grenzen niet dicht, dat slaat idd nergens op.

Maar er mag wat mij betreft echt wel kritischer gekeken worden naar wat 'we' binnen halen.


Broken Balance schreef:
Nederlands geboren blanke, donkere of andere ethnische mensen veroorzaken nooit overlast en plegen nooit misdrijven. De term "kamper" is een mythe :lol:.


Hmm, wie zegt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:
Oh ja, want het uitzetten en/of weren van voor het grotendeel vriendelijke en normale vluchtelingen lost het probleem van overlast meteen op.


Nee joh tuurlijk moeten de grenzen niet dicht, dat slaat idd nergens op.

Maar er mag wat mij betreft echt wel kritischer gekeken worden naar wat 'we' binnen halen.


Eens

ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:
Nederlands geboren blanke, donkere of andere ethnische mensen veroorzaken nooit overlast en plegen nooit misdrijven. De term "kamper" is een mythe :lol:.


Hmm, wie zegt dat?


Niemand hier, maar we hadden het ook niet over iemand hier, we hadden het over facebook tokkies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja :lol:

Die gaan zich met nieuwjaarsnacht weer van hun beste kant laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

De maatschappij wanneer de helft van de wereldbevolking overgewicht heeft:

De maatschappij wanneer iemand zich inzet voor zijn lichaam en veel afvalt: TE DUN!!11 Anorexia!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
De maatschappij wanneer de helft van de wereldbevolking overgewicht heeft:

De maatschappij wanneer iemand zich inzet voor zijn lichaam en veel afvalt: TE DUN!!11 Anorexia!!


Doel je op dat van Adele? Of over zo'n meisje wat op bed vastgebonden moet liggen? Niet precies meegekregen maar ik las zoiets.
Overigens vind ik overgewicht misschien nog wel erger. Ik heb 2 buurjongetjes, ik denk dat ze +- 11 en 13 zijn, en die zijn echt kapot dik / "groot" op een niet-fraaie wijze. Als die praten beweegt het hele gezicht, haha. Ik ga daar echt stuk om. :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic