Nou, je mist echt niks. Heb een tijdje insta gehad om dj's te volgen maar dat doe ik inmiddels ook niet meer. De interessante posts krijg ik toch wel via hier of vrienden te zien.Pedaalemre wrote:Je volgt geen dj's dus? Zowat elke hardstyle dj heeft zo'n ding gepostHelicaze wrote:Ik zit op beiden en dit is het eerste wat ik van deze hype hoor. Zal er ook wel mee te maken hebben wie je als vriend hebt of volgt.makrooy wrote:Kan ook meespelen dat ik geen social media (insta, fb) gebruik dus heb geen idee hoeveel mensen eraan meedoen
Lijkt me heerlijk. Helaas krijg ik van die 'fear of missing out' gevoelens als ik bijvoorbeeld 2 dagen m'n apps niet open (srs).Kan ook meespelen dat ik geen social media (insta, fb) gebruik
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ok, dit heb ik dus al regelmatig voorbij zien komen maar ik wist niet dat het die naam hadPedaalemre wrote:Die instagram hype dat nu iedereen een foto plaatst met 4 fotos van zichzelf, elke foto representeert een van de linkedin/fb/instgram/tinder imago's dus een professionele bij linkedin, een halfnaakte bij tindr, enzo.Grim wrote:Nog niets van meegekregen. Ben oprecht niet benieuwd naar die troep.
haha je was er niet benieuwd naar te laat
-
B
PleonasmeJeroenB93 wrote:Wijven die onduidelijk zijn
Goeiebierislekker wrote:PleonasmeJeroenB93 wrote:Wijven die onduidelijk zijn
Is dat zo erg dan? Ik rij er 2x per maand over maar ik heb er eigenlijk geen last van (al rij ik wel net buiten de spits)Nuracore wrote:De werkzaamheden op de A1..
Collega die een toets gemaakt heeft, waar bij het nakijken minimaal 10 minuten per toets kost... 32 kinderen in de ene klas... Donderdag nog een andere klas met dezelfde toets met ook weer 30 kinderen... 
Als je nou nog 1 kind erbij had in een van de klassen, dan had je 63 toetsen * 10 = 630!Hekzitter wrote:Collega die een toets gemaakt heeft, waar bij het nakijken minimaal 10 minuten per toets kost... 32 kinderen in de ene klas... Donderdag nog een andere klas met dezelfde toets met ook weer 30 kinderen...
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Waarover? Ben wel benieuwd.JeroenB93 wrote:Wijven die onduidelijk zijn
Gewoon het 130 -> 90 -> 130 -> 90 kmph continue, vrachtwagens die dan alsnog even willen inhalen, motoren die er tussen in moeten komen en de spits is rampzalig.ULTIMO wrote:Is dat zo erg dan? Ik rij er 2x per maand over maar ik heb er eigenlijk geen last van (al rij ik wel net buiten de spits)Nuracore wrote:De werkzaamheden op de A1..
Blijft zo hinderlijk he, die mensen die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken.Nuracore wrote:kmph
Sorry, had geen idee dat dit te lastig is voor je.THArdstyler wrote:Blijft zo hinderlijk he, die mensen die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken.Nuracore wrote:kmph
Km/u dan.
Wil je in het vervolg dan ook termen als Hyped en Break achterwege laten?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Edit: Excuses, dubbelpost.
Last edited by Pedaalemre on 30 Jan 2020 13:52, edited 1 time in total.
Ja hoor, geen probleem!Nuracore wrote:Sorry, had geen idee dat dit te lastig is voor je.THArdstyler wrote:Blijft zo hinderlijk he, die mensen die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken.Nuracore wrote:kmph
Km/u dan.
Wil je in het vervolg dan ook termen als Hyped en Break achterwege laten?
Poah, tering dik deze! Was zo hyped om deze destijds hè. Geniale break ook.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
En die screeches gaan ook echt door merg en been 
hoezo, Kilo Miles Per Hour is gewoon Engels.THArdstyler wrote:Blijft zo hinderlijk he, die mensen die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken.Nuracore wrote:kmph
Keta Mandjes Per Hond geniet mijn voorkeur
Grim wrote:Keta Mandjes Per Hond geniet mijn voorkeur
En daar ging mijn colaHekzitter wrote:Grim wrote:Keta Mandjes Per Hond geniet mijn voorkeur![]()
![]()
Laatste weken al geen motivatie om te draaien, mixjes te maken e.d.
Ik begin aan een lijst maar halverwege tracklisten kap ik er mee.
Fucking irritant.
Fucking irritant.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Same. Maar verander bij mij 'laatste weken' naar 'laatste 2 jaar'Nuracore wrote:Laatste weken al geen motivatie om te draaien, mixjes te maken e.d.
Fucking irritant.