Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1149, 1150, 1151, 1152, 1153  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-02-2019, 18:28 

Hardtraxx Addict

Die gebruik ik wel.

Maar helaas zijn er dus wel een hoop mensen die duct tape als tijdelijk gebruiken. Catering bedrijven bijvoorbeeld, lekker met die gore tape kabels gaan afplakken van de stroomleverancier op een event. Dat krijg je er dus nagenoeg niet meer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-02-2019, 21:48 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Wellicht werkt dit

Hmmm ik luister liever naar mixtape...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2019, 18:56 

Hardtraxx Veteran

Mijn vriendin ging vandaag bruidsjurken passen... Heeft er een gevonden en die kost 1200 xd bye bye bank account
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2019, 21:21 

Hardtraxx Addict

Precies 4 weken geleden tijdens de voetbal ribben gekneusd aan de linkerkant. Afgelopen week eindelijk weer wat verbeterd, kneus (of breek, geen idee. Heftig meer pijn nu) ik ze vandaag tijdens een wedstrijd aan de rechterkant :lol: . Doei nachtrust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2019, 14:12 

Kraak... Piep...

Expres alle social media vermijden op zaterdag om zondag de WIDM finale te kunnen kijken, ga je naar de NPO site om afleveringen terug te kijken, staat heel netjes zonder spoiler de finale aflevering.

Druk je er op, BAM, vol in beeld 5 stukken tekst en afbeeldingen waar de duidelijk mol op staat. Hoe dom ben je als zender dan. Lekker de hele aflevering spoilen voor je hem kan kijken, het is toch godverdomme niet voor niets iets waar je gemiste afleveringen kan kijken?

Dus tip, als je het nog moet kijken, doe het via aflevering gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2019, 15:57 

Bierkoning

Nu je het er toch over hebt, ik vond Merel eindelijk weer eens een goeie/leuke mol. Was de laatste jaren toch vaak een beetje tegenvallend, met als dieptepunt die halve vent die door simpelweg "jokers te verkopen" geld uit de pot haalde, boehoe wat moeilijk. Nu gelukkig wel van dat gezever af dat zij de beste mol ooit zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2019, 16:04 

Kraak... Piep...

Ik vond Jan tbh wel een veel betere Mol, Merel deed het heel goed, dat zie je aan de pot, maar ik vond het verder gewoon een standaard mol met een paar slimme acties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2019, 17:34 

Bierkoning

Heb vorig seizoen toevallig niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 15:00 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat een eindeloos tyfusweer is het altijd in dit land, niet te geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 15:09 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Godverdomme wat een eindeloos tyfusweer is het altijd in dit land, niet te geloven.

Ter compensatie van een zachte februari waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 15:12 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:

Ter compensatie van een zachte februari waarschijnlijk.

Fuck compensatie, laat het altijd mooi weer zijn drommels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 20:10 

Hardtraxx Elite

Wanneer je legaal films/series wil kijken, ben je steeds meer kwijt per maand. HBO content alleen bij Ziggo Films & Series, Netflix, Amazon Prime, Videoland, NPO Start. En dan komt er binnenkort nog Disney+ en de dienst van Apple (die volgens de geruchten dan wel weer gratis is). Waarom niet alles bij elkaar bundelen? :x

En dan klaagt Brein dat mensen nog steeds downloaden en content illegaal verspreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 20:59 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Wanneer je legaal films/series wil kijken, ben je steeds meer kwijt per maand. HBO content alleen bij Ziggo Films & Series, Netflix, Amazon Prime, Videoland, NPO Start. En dan komt er binnenkort nog Disney+ en de dienst van Apple (die volgens de geruchten dan wel weer gratis is). Waarom niet alles bij elkaar bundelen? :x

Easy. €€€. Iedereen met een streaming service kan z'n eigen centjes vangen zonder te delen. Zonde, maar waar men het in de muziek industrie wel lijkt te snappen (Spotify is voor mij z'n geld meer dan waard), is het qua series & films gewoon niet te doen en val ik wel weer terug naar de meest toegankelijke methode.

Solis schreef:
En dan klaagt Brein dat mensen nog steeds downloaden en content illegaal verspreiden.

En toch merk ik dat dit tegenwoordig veel minder gebeurt dan vroeger. Terwijl de mogelijkheden en de hoeveelheid content groter is dan ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 15:41 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Solis schreef:

En toch merk ik dat dit tegenwoordig veel minder gebeurt dan vroeger. Terwijl de mogelijkheden en de hoeveelheid content groter is dan ooit.

Heb vooral het idee dat dit een heel stuk minder is geworden, maar de laatste tijd (1/2 jaar) weer aantrekt door bovengenoemde redenen.
Paar jaar geleden kon je kiezen tussen Netflix en HBO en de rest was er niet of deed er niet toe. Ook het feit dat je in NL HBO alleen kan krijgen bij Ziggo is niet te geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 11:32 

Hardtraxx Addict

Noiseshock... Zijn muziek altijd vet gevonden maar wat een halve zool joh! Wil hij een comeback maken begint ie gewoon weer opnieuw met dat achterlijke gedoe van hem :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 11:37 

Hardtraxx Addict

Klap van de molen gehad ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 11:47 

Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Klap van de molen gehad ofwat?

Zo deed ie altijd al op social media... Hier zit toch geen agency/label op te wachten joh als iemand zich zo profileert op de socials >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 12:42 

Hardtraxx Addict

Meent ie dat dan ook?
Zo'n opmerking kan toch niet serieus bedoeld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 13:08 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Meent ie dat dan ook?
Zo'n opmerking kan toch niet serieus bedoeld zijn.

Meent hij ook niet maar dit is z'n vorm van "humor" ofzo..

En het bewijs dat meneer hier meeleest:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 13:14 

Hardtraxx Veteran

I dO wHaT i WaNt!!!

Geen aandacht aan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 13:14 

Hardtraxx Veteran

Hey Noiseshock, je bent een kneus. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 14:24 

Hardtraxx Addict

Oké mooi. Ik volg hem dan ook niet. Iedereen blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 14:34 

Hardtraxx Addict

Boeit me verder ook niet zoveel hoor, maar ik volg hem om z'n muziek, niet z'n houding! En als je er dan op een normale manier wat van wil vinden/zeggen dan verwijdert ie je bericht gewoon... :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 14:39 

Hardtraxx Veteran

Haha ik ken die hele Noiseshock niet... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 14:52 

Hardtraxx Veteran

wat een dwaas, heeft echt 3 goede tracks gemaakt ofzo en gaat nu zo doen?
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1149, 1150, 1151, 1152, 1153  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic