Nou, oké vooruit
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Water moet als voorzorgsmaatregel voor iedereen beschikbaar zijn op een feest. Ook voor mensen die lang sparen om een kaartje te kunnen kopen.
In welke supermarkt is een 0,5 liter flesje water duurder dan een 0,5 liter fles bier?Nuracore wrote:Het is echt opmerkelijk dat alcohol in kroegen maar ook in supermarkten goedkoper is dan water terwijl alcohol verslaving in ons land best hoog is. Het is eigenlijk onverantwoordelijk dat organisaties zich zo in de consumenten wereld adverteren door alcohol zo goedkoop te verkopen.
Ik consumeer beiden graag, maar in de Jumbo betaal ik 15 cent voor zo'n flesje water. Als je mij een krat halve liters kan vinden voor 3,60, dan hoor ik het graag.
Kordaat blikjes heb je al vanaf 0,48 en dat is een 0,5L.
Een Spa watertje kost 0,52 en is ook een 0,5L.
Natuurlijk heb je zat andere merken en maten van beide categorieën met differentiële prijzen.
Een Spa watertje kost 0,52 en is ook een 0,5L.
Natuurlijk heb je zat andere merken en maten van beide categorieën met differentiële prijzen.
Ik kom tot €0,20 per flesje, ook goed?Broken Balance wrote:In welke supermarkt is een 0,5 liter flesje water duurder dan een 0,5 liter fles bier?Nuracore wrote:Het is echt opmerkelijk dat alcohol in kroegen maar ook in supermarkten goedkoper is dan water terwijl alcohol verslaving in ons land best hoog is. Het is eigenlijk onverantwoordelijk dat organisaties zich zo in de consumenten wereld adverteren door alcohol zo goedkoop te verkopen.
Ik consumeer beiden graag, maar in de Jumbo betaal ik 15 cent voor zo'n flesje water. Als je mij een krat halve liters kan vinden voor 3,60, dan hoor ik het graag.
Je mag zelfs kiezen. Beide niet te zuipen, maar toch
Maar zoals ik al zei, ik probeer geen discussie te starten en zeker niet door op de cent na moeten bewijzen dat het wel of niet zo is.
Het is gerust vaak even duur of goedkoper, zeker op evenementen en dat viel me de afgelopen dagen gewoon op.
Ik vind de achterlijk hoge waterprijs meer debet aan dit probleem hebben dan de "lage" bierprijs. Maar goed, ik snap je punt 
Water is tering vies man, hebben vissen seks in. Bah. Doe mij maar pilsBroken Balance wrote:Dan liever water
En dan weer om 5 uur op Qlimax sneuvelen?THArdstyler wrote:Water is tering vies man, hebben vissen seks in. Bah. Doe mij maar pilsBroken Balance wrote:Dan liever water
Remi wrote:En dan weer om 5 uur op Qlimax sneuvelen?

???
[07:04, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Niels was 03:00 al pleite
[07:14, 11/24/2019] Remi: Echt?
[07:14, 11/24/2019] Remi: Waarom
[07:15, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Kleine speler
[07:51, 11/24/2019] Remi: Was hij lam?
[07:51, 11/24/2019] Remi: Haha echt
[07:52, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Hahaha ja denk het, wel duur geintje dan als je maar halve avond gaat
[08:00, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Rectificatie: Niels was 5:00 weg
[07:04, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Niels was 03:00 al pleite
[07:14, 11/24/2019] Remi: Echt?
[07:51, 11/24/2019] Remi: Was hij lam?
[07:52, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Hahaha ja denk het, wel duur geintje dan als je maar halve avond gaat
Remi wrote:???![]()
[07:04, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Niels was 03:00 al pleite![]()
[07:14, 11/24/2019] Remi: Echt?![]()
[07:51, 11/24/2019] Remi: Was hij lam?![]()
[07:52, 11/24/2019] Rick 2Faced HT: Hahaha ja denk het, wel duur geintje dan als je maar halve avond gaat![]()
Uiteindelijk uurtje eerder geworden, omdat vrouwtje als Gianluigi al op m'n schouder lag te pittenTHArdstyler wrote:De hype begint nu wel (eindelijk) een beetje te komen! Proberen rond 22:30 binnen te zijn en om 06:00 mooi weg voor de ellende begint.
De bierkoning heeft gesproken.Pommer wrote:Gwn bier drinkuh en ju bek houwe!!
24 Black Friday gerelateerde mails binnen 48 uur op m'n mail.
Nu doen ook echt alle 'winkels' aan Black Friday die daar eigenlijk geen reet mee te maken hebben. Albert Heijn... Kruidvat... Discotheek Lucky krijg ik zelfs Black Friday mailtjes van...ULTIMO wrote:24 Black Friday gerelateerde mails binnen 48 uur op m'n mail.
Nou inderdaad. Zelfs de aldi doet mee.
Wordt echt de hele week al schijtziek van al die mailtjes. Bij mij werkt het sowieso averechts als bedrijven zich zo opdringerig mij tot kopen dwingen.
Wordt echt de hele week al schijtziek van al die mailtjes. Bij mij werkt het sowieso averechts als bedrijven zich zo opdringerig mij tot kopen dwingen.
Last edited by zeke on 29 Nov 2019 09:02, edited 1 time in total.
Dit in combinatie met alle reclame op de radio/tvULTIMO wrote:24 Black Friday gerelateerde mails binnen 48 uur op m'n mail.
Precies dit.. vorig jaar en het jaar ervoor toen het nog allemaal een beetje upcoming was hier in NL nog wel eens zitten neuzen tussen de 'dealtjes', maar nu kijk ik er niet eens meer naar omdat het zoveel gespam is.zeke wrote:Nou inderdaad. Zelfs de aldi doet mee.
Kreeg zelfs van KPN via de post een brief 'Aan de bewoners van dit adres' met BLACK FRIDAY OVERSTAPWEEK.. Rot is op.....
Een 'NEE - NEE' sticker op je brievenbus hebben zitten en nog reclame bezorgd krijgen want er staat: 'Aan de bewoners van dit adres' 
Ja joh ook niet normaal hoeveel post ik krijg van de vriendenloterij, bankgiroloterij en postcodeloterij. Allemaal geadresseerd dus wordt gewoon gepost. Zeker elke week van elke partij 1 brief.Nattehond wrote:Een 'NEE - NEE' sticker op je brievenbus hebben zitten en nog reclame bezorgd krijgen want er staat: 'Aan de bewoners van dit adres'
Rot op.
Ja verschrikkelijk inderdaad. Beter verbieden ze dat ook eventjes.Nattehond wrote:Een 'NEE - NEE' sticker op je brievenbus hebben zitten en nog reclame bezorgd krijgen want er staat: 'Aan de bewoners van dit adres'
https://www.consuwijzer.nl/post/verzend ... de-reclameParvuz wrote:Beter verbieden ze dat ook eventjes.
Postcodeloterij kun je voor uitschrijven op hun website. Vergeet niet om niet je echte gegevens in te vullen (behalve je adres uiteraard). Heerlijk om dat niet te ontvangen.ULTIMO wrote:Ja joh ook niet normaal hoeveel post ik krijg van de vriendenloterij, bankgiroloterij en postcodeloterij. Allemaal geadresseerd dus wordt gewoon gepost. Zeker elke week van elke partij 1 brief.Nattehond wrote:Een 'NEE - NEE' sticker op je brievenbus hebben zitten en nog reclame bezorgd krijgen want er staat: 'Aan de bewoners van dit adres'
Rot op.
Aaah nice!Norther66 wrote:https://www.consuwijzer.nl/post/verzend ... de-reclameParvuz wrote:Beter verbieden ze dat ook eventjes.