Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bud(weiser) ipv Jupiler in het Gelredome :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Bud(weiser) ipv Jupiler in het Gelredome :mad:


ik ben totaal geen kenner van bier, drink het liefst sterke drank.
Proef ook geen verschil tussen een grolsch of een heineken en het boeit me niks wat ik voorgeschoteld krijg.
Echter heb ik voor het eerst in mijn leven bier teruggebracht naar de bar tijdens roughstate omdat deze dode vieze gele vloeistof in een stuk plastic mijn 3 euro niet waard was. Baco's rest van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die op het nummer Radical en Yellow Claw los gaan. Vreselijk om te zien.
Oja, beetje on topic. Radical begint een irritatiemoment te worden. Wat een vreselijke kut set kan hij neer zetten. Hoe kun je in godsnaam zoiets op fucking Qlimax neerzetten? Grote schande. Niet alleen voor Radical, maar ook voor Q-Dance. In en in triest. Had dan Deetox of een E-Force er neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hater!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De achterlijk hoge prijzen van het Gelredome.

Flesje water 5 euro, Broodje rookworst 5,75 pfff man ga je schamen.

Dat je in een wereld leeft waar een glaasje bier goedkoper is dan water of iets fris. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:17 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
De achterlijk hoge prijzen van het Gelredome.

Flesje water 5 euro, Broodje rookworst 5,75 pfff man ga je schamen.

Dat je in een wereld leeft waar een glaasje bier goedkoper is dan water of iets fris. :/


Deels mee eens, blijft te veel geld voor wat je krijgt maar vergeleken met de meeste andere feesten tegenwoordig vond ik het nog mee vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mensen die op het nummer Radical en Yellow Claw los gaan. Vreselijk om te zien.
Oja, beetje on topic. Radical begint een irritatiemoment te worden. Wat een vreselijke kut set kan hij neer zetten. Hoe kun je in godsnaam zoiets op fucking Qlimax neerzetten? Grote schande. Niet alleen voor Radical, maar ook voor Q-Dance. In en in triest. Had dan Deetox of een E-Force er neergezet.


Verdomme man het zit je diep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mensen die op het nummer Radical en Yellow Claw los gaan. Vreselijk om te zien.
Oja, beetje on topic. Radical begint een irritatiemoment te worden. Wat een vreselijke kut set kan hij neer zetten. Hoe kun je in godsnaam zoiets op fucking Qlimax neerzetten? Grote schande. Niet alleen voor Radical, maar ook voor Q-Dance. In en in triest. Had dan Deetox of een E-Force er neergezet.


Verdomme man het zit je diep :lol:


Ergerde me dood vannacht. Excuses. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 07:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om 5:55 al in de file staan >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mensen die op het nummer Radical en Yellow Claw los gaan. Vreselijk om te zien.
Oja, beetje on topic. Radical begint een irritatiemoment te worden. Wat een vreselijke kut set kan hij neer zetten. Hoe kun je in godsnaam zoiets op fucking Qlimax neerzetten? Grote schande. Niet alleen voor Radical, maar ook voor Q-Dance. In en in triest. Had dan Deetox of een E-Force er neergezet.


Hardstyleboy??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mensen die op het nummer Radical en Yellow Claw los gaan. Vreselijk om te zien.
Oja, beetje on topic. Radical begint een irritatiemoment te worden. Wat een vreselijke kut set kan hij neer zetten. Hoe kun je in godsnaam zoiets op fucking Qlimax neerzetten? Grote schande. Niet alleen voor Radical, maar ook voor Q-Dance. In en in triest. Had dan Deetox of een E-Force er neergezet.


6 berichten binnen een uur (live vanaf Qlimax) gepost met gebash op Radical :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha echt he, dan gun ik het je echt dat je daar 90 piek voor gelapt hebt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het bashen op artiesten hun muziek maar in en in triest. Artiesten bashen op dat ze niet tegen kritiek oid kunnen, prima. Maar jeetje het is maar muziek, gaat wel heel goed met je leven als je daarop gaat lopen kutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:15 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel mooi dat iemand z'n teleurstelling op die manier deelt. Ik vind het ook vooral heel jammer voor Rowanyt1309 dat het optreden niet was zoals hij gewild had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het produceren en laten horen van zulke kutmuziek op een hardstyle event in en in triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik vond HHZ ook helemaal niks, veel te traag en te laat op de avond. Maar ik vind hem en zijn muziek niet triest alleen omdat het niet past in mijn kadertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik vind het produceren en laten horen van zulke kutmuziek op een hardstyle event in en in triest.


Hier sluit ik me nog steeds volledig bij aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:47 
 

Nuracore schreef:
De achterlijk hoge prijzen van het Gelredome.

Flesje water 5 euro, Broodje rookworst 5,75 pfff man ga je schamen.

Dat je in een wereld leeft waar een glaasje bier goedkoper is dan water of iets fris. :/

dat is in de kroeg waar ik heen ga ook zo hoor, bier is 2 euor. cola (of ander fris) 2.70
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 23:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Nuracore schreef:
De achterlijk hoge prijzen van het Gelredome.

Flesje water 5 euro, Broodje rookworst 5,75 pfff man ga je schamen.

Dat je in een wereld leeft waar een glaasje bier goedkoper is dan water of iets fris. :/

dat is in de kroeg waar ik heen ga ook zo hoor, bier is 2 euor. cola (of ander fris) 2.70


Dan is jouw kroeg een uitzondering.

Bij ons overal is een Cola ergens rond de 2,50 en een biertje ergens tussen 2,50 en 3,00. Maar dan krijg je wel 0,33 ipv 0,20L
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 12:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dus bier is goedkoper...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is echt opmerkelijk dat alcohol in kroegen maar ook in supermarkten goedkoper is dan water terwijl alcohol verslaving in ons land best hoog is. Het is eigenlijk onverantwoordelijk dat organisaties zich zo in de consumenten wereld adverteren door alcohol zo goedkoop te verkopen.

Niet dat ik een discussie wil starten hoor en het is ook niet zo dat ik volledig tegen alcohol ben maar schrik hier eigenlijk wel van. Er word wel door de overheid e.d. actie ondernomen op ongezond eten en wat je wel en niet moet eten maar ze doen verder niets aan de dit soort dingen terwijl alcohol gewoon een drug is en het zo makkelijk te verkrijgen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja. Vraag en aanbod he jongens. Organisaties zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen. En in dit geval heeft de organisatie er zelfs geen reet mee te maken.

Ik koop op den duur gewoon een flesje water en vul die de rest van de nacht lekker bij op de WC. Betaal je in principe gewoon 2 munten of 5 piek voor een flesje (kan gezien worden als bidon) die je verder gratis bij kunt vullen. Geen hele slechte deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Tsja. Vraag en aanbod he jongens. Organisaties zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen. En in dit geval heeft de organisatie er zelfs geen reet mee te maken.

Ik koop op den duur gewoon een flesje water en vul die de rest van de nacht lekker bij op de WC. Betaal je in principe gewoon 2 munten of 5 piek voor een flesje (kan gezien worden als bidon) die je verder gratis bij kunt vullen. Geen hele slechte deal.


Dit was ook niet specifiek naar Q-Dance gericht.

Edit:
Om het nou een mooie deal te noemen... Je krijgt er vaak niet eens een dop bij (wel wegens veiligheid is mij verteld..) dus dat bij vullen word je al wat moeilijker gemaakt omdat je zelf geen dop mee mag nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RomanAnthony schreef:
Tsja. Vraag en aanbod he jongens. Organisaties zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen. En in dit geval heeft de organisatie er zelfs geen reet mee te maken.

Ik koop op den duur gewoon een flesje water en vul die de rest van de nacht lekker bij op de WC. Betaal je in principe gewoon 2 munten of 5 piek voor een flesje (kan gezien worden als bidon) die je verder gratis bij kunt vullen. Geen hele slechte deal.


Dit was ook niet specifiek naar Q-Dance gericht.

Edit:
Om het nou een mooie deal te noemen... Je krijgt er vaak niet eens een dop bij (wel wegens veiligheid is mij verteld..) dus dat bij vullen word je al wat moeilijker gemaakt omdat je zelf geen dop mee mag nemen :lol:


Standaard dopje mee in je schoen. Of zo'n festicap aan je sleutelbos hangen. Die pakken ze ook niet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 15:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gwn bier drinkuh en ju bek houwe!!
Vorige  1 ... 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic