Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tripje Barcelona maken puur om Messi te kunnen aanschouwen en dan een zaaddodende 0-0 voorgeschoteld krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zuur ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

BB & Emre, huur een hotelkamer en ga elkaar daar lekker bashen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
BB & Emre, huur een hotelkamer en ga elkaar daar lekker bashen


Het spijt me oprecht en heel diep dat het je zo irriteert. Ik snap dat dit moeilijk voor je kan zijn en zal in de toekomst er om denken.

Het is nog steeds maar discussie waar je zeg maar kan kiezen om het te lezen of er aan deel te nemen of niet vriendmaatkameraad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat de maximale snelheid op de Nederlandse wegen naar 100kmh gaat overdag. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dat de maximale snelheid op de Nederlandse wegen naar 100kmh gaat overdag. :x

Dan rijd je toch in de avond maat.
Problem solved
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang ik 's avonds maar kan planken vind ik het prima, overdag is toch in de baas z'n tijd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Dat de maximale snelheid op de Nederlandse wegen naar 100kmh gaat overdag. :x

Dan rijd je toch in de avond maat.
Problem solved

Gelukkig maak ik veel van mijn kilometers ook tussen 19:00-6:00 maar 't blijft klote
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:16 
 

dove en tintelende gevoel in mn bek na het trekken van mn verstandskiezen. leuke is dat ik 6 dec weer mag....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dove en tintelende gevoel in mn bek na het trekken van mn verstandskiezen. leuke is dat ik 6 dec weer mag....


Lekker ibuprofen knallen, ik dacht dat ik nog een grote jongen was en tweede keer zonder ibuprofen kon overleven, nou dat raad ik wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat trieste KHK (kanker harde kick >.< ) geneuzel op RSU. Nu zelfs zo’n site waar je shirts met KHK-logo kan bestellen...

Doe gewoon even normaal ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dat de maximale snelheid op de Nederlandse wegen naar 100kmh gaat overdag. :x


Wat een onzin dit he? Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Dat trieste KHK (kanker harde kick >.< ) geneuzel op RSU. Nu zelfs zo’n site waar je shirts met KHK-logo kan bestellen...

Doe gewoon even normaal ofzo


Je bent wel gewoon echt een mongool als je met zo'n shirt gaat rondlopen. Dan verdien je het echt om midden in een moshpit vertrapt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die op Hardtraxx over RSU blijven beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mensen die op Hardtraxx over RSU blijven beginnen


Nou inderdaad.
Ga er lekker op RSU over klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dat de maximale snelheid op de Nederlandse wegen naar 100kmh gaat overdag. :x

Ik zie het probleem niet zo, het scheelt je volgens onderzoek overdag per uur op de snelweg gemiddeld 6 minuten en 30% benzine. Het is zelfs zo dat het verkeer op 130-wegen gemiddeld langzamer is dan toen je daar nog 120 mocht. Dit heeft vooral te maken met grotere snelheidsverschillen met bussen en vrachtwagens, waardoor er meer en harder geremd moet worden.

Zelfs al kan het klimaat je werkelijk geen reet schelen (wat ik bijzonder kortzichtig vind), dan heeft het nog steeds een positief effect op de verkeersveiligheid, de hoeveelheid files en je eigen portemonnee. Dan kunnen die paar minuten die ik langer in de auto zit me verder niet zo veel schelen. Zet één nummertje extra op en je bent er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het boeit me niet zo heel veel want ik rijd er niet dagelijks ofzo, ook die punten die jij noemt zullen best allemaal kloppen, maar 100 rijden op een snelweg voelt gewoon tergend langzaam aan. Ik wil gewoon doortrappen op de snelweg. Ach ja flitsmeiser is je beste vriend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het boeit me niet zo heel veel want ik rijd er niet dagelijks ofzo, ook die punten die jij noemt zullen best allemaal kloppen, maar 100 rijden op een snelweg voelt gewoon tergend langzaam aan. Ik wil gewoon doortrappen op de snelweg. Ach ja flitsmeiser is je beste vriend :P



Pannenkoek schreef:
ULTIMO schreef:
kortzichtig


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pommer schreef:
Het boeit me niet zo heel veel want ik rijd er niet dagelijks ofzo, ook die punten die jij noemt zullen best allemaal kloppen, maar 100 rijden op een snelweg voelt gewoon tergend langzaam aan. Ik wil gewoon doortrappen op de snelweg. Ach ja flitsmeiser is je beste vriend :P



Pannenkoek schreef:
ULTIMO schreef:
kortzichtig


:P


https://www.dumpert.nl/item/7791111_ca0 ... MpYWEDsvL4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 23:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pommer schreef:
Het boeit me niet zo heel veel want ik rijd er niet dagelijks ofzo, ook die punten die jij noemt zullen best allemaal kloppen, maar 100 rijden op een snelweg voelt gewoon tergend langzaam aan. Ik wil gewoon doortrappen op de snelweg. Ach ja flitsmeiser is je beste vriend :P



Pannenkoek schreef:
ULTIMO schreef:
kortzichtig


:P

Hoezo ik zeg toch dat het me niks uitmaakt? :P Of gaat door het feit dat ik gewoon wat harder blijf rijden in mijn benzine autotje het milieu naar de tering.

Ik blijf er overigens bij dat wij in ons kikkerlandje echt geen ene tyfus uit kunnen richten als het gaat om milieuvervuiling (innovatie en technologie daargelaten). Maar het volk krijgt van alle hoeken en standen restricties opgelegd, terwijl ze in China, de VS en zo'n beetje de rest van de hele wereld vrolijk doorgaan met vervuilen zonder er ene fuck aan te doen. Als je het wil aanpakken, doe het dan wereldwijd.

Dat is dus wel een irritatiemomentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar laatste vooral inderdaad :P

Groter denken, ons land kan in de EU een milieu voorbeeld zijn als we dit weten te perfectioneren. Andere landen zullen dan sneller volgen en eerder maatregelen nemen.

Nederland heeft economische gezien al een grote status op de wereld en zeker in de EU.
Hey sou goed voor de markt zijn als we hier ook koploper kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nederlands heeft geen voorbeeldpositie in Europa, integendeel we zijn maar een middenmoter wat betreft duurzaamheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nederland heeft economische gezien al een grote status op de wereld en zeker in de EU.
Hey sou goed voor de markt zijn als we hier ook koploper kunnen zijn

De Gouden Eeuw, tóén had Nederland pas een grote status op de wereld.
Vorige  1 ... 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic