Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds Indy meer en meer naar techno is beginnen luisteren is het er niet beter op geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat iets te veel nummers in een nieuw jasje zijn gestoken op basis van een oude hit. (Die dan vaak ook weer gecoverd is). Ik bedoel er is niks mis met een remix maken of samples gebruiken, maar de laatste tijd is het wel heel erg hoor! Simpel scoren... Paar voorbeeldjes:



Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Dat iets te veel nummers in een nieuw jasje zijn gestoken op basis van een oude hit. (Die dan vaak ook weer gecoverd is). Ik bedoel er is niks mis met een remix maken of samples gebruiken, maar de laatste tijd is het wel heel erg hoor! Simpel scoren...


Precies wat mij laatst ook al op viel. Had toevallig een keer 538 opstaan en zonder te overdrijven, 50% van de nummers die voorbij kwamen waren gesampled. Slechte ontwikkeling wat mij betreft en komt de muzikaliteit zeker niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Solis schreef:
Dat iets te veel nummers in een nieuw jasje zijn gestoken op basis van een oude hit. (Die dan vaak ook weer gecoverd is). Ik bedoel er is niks mis met een remix maken of samples gebruiken, maar de laatste tijd is het wel heel erg hoor! Simpel scoren...


Precies wat mij laatst ook al op viel. Had toevallig een keer 538 opstaan en zonder te overdrijven, 50% van de nummers die voorbij kwamen waren gesampled. Slechte ontwikkeling wat mij betreft en komt de muzikaliteit zeker niet ten goede.


Verschrikkelijk idd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja heel erg. Dat je nou muziek maakt geïnspireerd op een hitje uit de jaren 90 of 00... Maar ze kopiëren gewoon alles. Nieuwe tekst er op. Klaar.

Die van Snow - Informer is irritant. Erge is nog dat die Snow er zelf aan mee werkt ook... Mja top 40 muziek. :x Als je de huidige top 40 pakt staan er misschien 2 goede nummers tussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 12:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Extreem kut idd, die van Informer is misschien nog wel de ergste. Al kunnen de Nederlandse 'artiesten' er ook wel wat van. Vooral die cover van Onderweg die nog een of andere prijs heeft gekregen ook :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vooral die cover van Onderweg die nog een of andere prijs heeft gekregen ook :sick:


En dat origineel was al een zeikerig kutlied >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 15:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee man, jeugdsentiment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha ja heel erg. Dat je nou muziek maakt geïnspireerd op een hitje uit de jaren 90 of 00... Maar ze kopiëren gewoon alles. Nieuwe tekst er op. Klaar.


Of andersom, gewoon een sample van de tekst van vroeger met een simpel EDM riffje eronder. Weet niet welke van de twee ik erger vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 01:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach ja zolang het gros van de mensen deze troep accepteert, zal het niet stoppen. 70% van de mensen op Q-Music (moet helaas verplicht luisteren naar die zooi op het werk) vond die 'Nea - Some Say' een leuk nummer. Dat soort mensen zeggen waarschijnlijk ook 'Top 40 ofzo' op de vraag wat hun favoriete muziek genre is.

Al was het 'vroeger' toch ook al best erg eigenlijk... Zo had je Mad'House die alles van Madonna deed coveren, Special D. en Scooter die er ook lekker op los gingen. Denk dat als je te lang op http://www.whosampled.com zit je hoop in de meeste muziek verloren gaat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/dimitri-vegas-like-mike-vs-ummet-ozcan-brennan-heart-beast-all-as-one-t68323.html

Relevant in de discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja op het werk ontkom je niet aan zenders als 538, q-music enz enz. Daarom thuis ook altijd muziek die je niet op de radio hoort. Al zijn er natuurlijk wel kleine uitzonderingen die ik thuis dan wel eens luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds Evers weg is, is er geen enkele reden meer om 538 te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Tsja op het werk ontkom je niet aan zenders als 538, q-music enz enz.

Hier is het (gelukkig) heel normaal dat iedereen met oordopjes / koptelefoon eigen muziek luistert. Erg blij mee, aangezien de "werkvloer-dj" over boxen zijn eigen playlists draait die echt niet uit te houden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij pompen hier gewoon Radio2/Radio10/Arrow. :cool:

En Nederlandstalig op vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kantoorradio staat bij ons op Radio 2. Zelf luister ik in de auto vooral Radio 10. En inderdaad veel koptelefoon op. Niet in de auto. Maar op kantoor. Dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Unknown schreef:
Tsja op het werk ontkom je niet aan zenders als 538, q-music enz enz.

Hier is het (gelukkig) heel normaal dat iedereen met oordopjes / koptelefoon eigen muziek luistert. Erg blij mee, aangezien de "werkvloer-dj" over boxen zijn eigen playlists draait die echt niet uit te houden zijn.


Hebben hier een Spotify account waar elke werknemer 30 platen aan mag toevoegen. Je krijgt van alles wat langs, wat op zich wel geinig is. Als je er zat van bent dan inderdaad gewoon koptelefoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Sinds Evers weg is, is er geen enkele reden meer om 538 te luisteren.

Heb Evers nooit geluisterd maar sinds dit jaar zit ik tussen 6 en 7 vaak in de auto en ik moet zeggen dat k Frank Dane wel grappig vind. Slap geouwehoer, voor de muziek moet je er idd niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
zeke schreef:
Sinds Evers weg is, is er geen enkele reden meer om 538 te luisteren.

Heb Evers nooit geluisterd maar sinds dit jaar zit ik tussen 6 en 7 vaak in de auto en ik moet zeggen dat k Frank Dane wel grappig vind. Slap geouwehoer, voor de muziek moet je er idd niet naar luisteren.

Zeg ken jij Rob van Someren al¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
mn kk vader die denkt alles te weten wat totaal niet waar is, en zich met dingen gaat bemoeien die helemaal niet zijn pakkie an is.
:cry: :(

hij begint teschreeuwen tegen me als ik hem tegen spreek met de waarheid. vervolgens ben ik de domme idioot en zegt ie dat ik maar moet oprotten en ergens anders moet gaan wonen als ik t zo zeker weet.


daarnaast ben ik bezig aan mn auto om m door de APK heen te krijgen begint ie te zeiken en te doen.
dan zegt ie dat mn auto niet meer dan 200 euro voor ijzerprijs waard is en al.

Dat een BMW in onderhoud duur is dat wist ik al voor dat ik m kocht.

kk mongool

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een genot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Denk dat als je te lang op http://www.whosampled.com zit je hoop in de meeste muziek verloren gaat. :lol:


Godver, die site kende ik nog niet. Had 'm nou niet gedeeld.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Solis schreef:
Denk dat als je te lang op http://www.whosampled.com zit je hoop in de meeste muziek verloren gaat. :lol:


Godver, die site kende ik nog niet. Had 'm nou niet gedeeld.. :lol:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 10:55 
 
Hardtraxx Addict



Is niks nieuws hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 01:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe ehm mini documentaire? Weet ook wel dat er gewoon heel erg veel gejat wordt en soms is dat ook prima! Maar vooral wanneer er persoonlijke waarde aan gehecht is zoals (het al eerder genoemde) jeugdsentiment, dan is het een ander verhaal wat mij betreft.
Vorige  1 ... 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic