Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
DonnyD schreef:
De hoeveelheid bagger die tegenwoordig geproduceerd wordt onder de noemer hardstyle... :sick: :thumbdown:

Gelukkig is er tegenwoordig ook weer genoeg kwaliteitswerk. 5 jaar terug was het verschrikkelijker.


Vond het vanaf 2015 weer de goede kant op gaan met Phuture Noize, Myst e.d.
Er is zat bagger, maar er staat genoeg goede shit tegenover, maar net waar je je op focust.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is alleen jammer dat je die bagger vaker in de kroeg/op de radio/tv hoort dan de kwaliteits HS
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 08:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Afbeelding


Haha ik wou precies hetzelfde plaatsen :lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Haha ik wou precies hetzelfde plaatsen :lol:


x2
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kwaliteitsmuziek ook. :x
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het mag dan heel veel zijn, maar zo wordt het iig bijgehouden. Liever dit dan een dode sectie.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Markeer alles als gelezen"
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Het mag dan heel veel zijn, maar zo wordt het iig bijgehouden. Liever dit dan een dode sectie.


Dit. Jij snapt het. Hoe kunnen jullie het nou 'irritant' vinden dat er veel nieuwe tracks zijn gepost (ongeacht of het je smaak is of niet). Om deze reden zijn de dagen na Defqon en Qlimax ook gewoon standaard de beste periode die een forum jaarlijks beleeft. Er kan mij niet genoeg nieuwe muziek zijn, maar ja, lekker zeuren om het zeuren weer.

Dat nieuwe spul is ook niet allemaal mijn ding, maar zullen we anders maar niks meer posten? Zullen we zien hoelang HT het nog uithoudt.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet erg dat er flink wat gepost wordt, maar vaak is dan het geval dat de kwaliteit echt ruk is, of er is maar 10 seconden audio van de track is :$
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is het nieuwe tracks topic. Daar komen de nieuwe tracks. Dit weekend was een 10 jaar Gearbox feest met bijna alleen maar Gearbox artiesten en zodoende ook veel nieuwe platen (gezien zij ze snel achterelkaar uitpoepen).

Wat is hier niet normaal aan?

Als je goede kwaliteit en langere previews wilt, kijk je in de releases..
We hebben toch de capaciteit om over dingen heen te lezen/kijken die ons niet interesseren?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het een lijst was met nieuwe tracks van artiesten die wel goed liggen binnen de elitaire smaak van de gemiddelde ht'er, dan zou het uiteraard geen irritatie-puntje zijn.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Als het een lijst was met nieuwe tracks van artiesten die wel goed liggen binnen de elitaire smaak van de gemiddelde ht'er, dan zou het uiteraard geen irritatie-puntje zijn.


oh nee
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh misschien was het achteraf meer wat voor het Discussietopic, ik dacht er niet helemaal bij na waar ik het postte. Het levert in ieder geval wel reacties op, ofwel voer voor discussie en dat vind ik leuk om te lezen.

Vind het ook nergens voor nodig om als Pedaalemmer zijnde je zó persoonlijk aangevallen te voelen, het is tenslotte maar het Irritatiemomentjes topic waarin zo vaak eenvoudige simpele irritatiemomentjes worden geplaatst.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 22:01 
 
Hardtraxxer

Juist chill man, gewoon een platform om nieuwe tracks te checken, goed bezig Pedaalemre. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2019 22:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wie of wat de fuck is Sickmode
Bericht Geplaatst op 22 okt 2019 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wie of wat de fuck is Sickmode


Bericht van 09-10 in het Wist je dat topic
MYTZE schreef:
pim0412 schreef:
Malice gaat uit elkaar.

Bron: Malice docu

Het was me niet helemaal duidelijk of ze splitten (1 of beide onder ander alias), of dat 1 doorgaat als Malice en de ander volledig stopt, óf dat ze beide stoppen (waarschijnlijk dat laatste niet).

Heb gehoord dat de ene doorgaat als Malice en de ander doorgaat als Sickmode.


En als ik het goed begrijp heeft de beste man nu een stuk of 20 nieuwe tracks gedraaid op het Gearbox feessie afgelopen weekend.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire
Bericht Geplaatst op 24 okt 2019 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

var
Bericht Geplaatst op 24 okt 2019 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niemand van mijn vrienden die naar Dediqated wil gaan :mad: :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2019 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte gabbers sijn nooooit alleen maat
Bericht Geplaatst op 24 okt 2019 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Remi schreef:
Ik had een zeker iemand hier al gequote met een verwijzing naar een Wikipedia-pagina over "emigratie" maar ik dacht: laat maar.


Nice try zielige mongool dat je bent maar ik ben hier geboren en getogen, zelfs nog nooit in turkije geweest. Flikker lekker op met je op niets gebaseerde aannames.



Teeering wat een kneus ben je toch ook :lol:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2019 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ja bump lekker iets van 3 weken geleden waarbij ik toen al uitgelegd had dat ik die zin verkeerd interpreteerde. Duidelijk ook weer uit op gedoe. Kneus :yawn:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja bump lekker iets van 3 weken geleden waarbij ik toen al uitgelegd had dat ik die zin verkeerd interpreteerde. Duidelijk ook weer uit op gedoe. Kneus :yawn:


Je kent Indy volgens mij niet zo lang, of wel? :lol:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja bump lekker iets van 3 weken geleden waarbij ik toen al uitgelegd had dat ik die zin verkeerd interpreteerde. Duidelijk ook weer uit op gedoe. Kneus :yawn:


Je kent Indy volgens mij niet zo lang, of wel? :lol:


Hij is een apart indyvidueel
Vorige  1 ... 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic