Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

De Mixcloud player tegenwoordig :mad: Kan een set niet 2x op pauze zetten want dan komt er ''reclame'' dat je moet upgraden :thumbdown:

DJ Battle is zo onwijs kut te luisteren, kan niet terug om een overgang nog eens te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
De Mixcloud player tegenwoordig :mad: Kan een set niet 2x op pauze zetten want dan komt er ''reclame'' dat je moet upgraden :thumbdown:

DJ Battle is zo onwijs kut te luisteren, kan niet terug om een overgang nog eens te luisteren

Mixcloud maakt zichzelf een beetje kapot zo denk ik. Ik snap dat voor niets de zon op komt. Maar als gratis luisteraars straks weg blijven heeft het voor betalende lui ook geen nut meer om daar hun sets/podcasts op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:


Een nieuwe vriendin vind je vast snel weer :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:


Mooi kloten! Moest meteen hier aan denken:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
THArdstyler schreef:
Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:


Een nieuwe vriendin vind je vast snel weer :aww:

nuttyt schreef:
Thanks for the support my friend


Wenzel schreef:
THArdstyler schreef:
Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:


Mooi kloten! Moest meteen hier aan denken:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:


Neeee, dacht eindelijk je x te zien maatje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
THArdstyler schreef:
Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:


Neeee, dacht eindelijk je x te zien maatje :(

Joh dat feest is toch niet de hele dag man.ga je na dediqated afteren bij schoonmoeders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Goldenstyle schreef:
THArdstyler schreef:
Schoonmoeder die 8 februari haar 50e verjaardag viert waardoor je Dediqated moet missen :cry:


Neeee, dacht eindelijk je x te zien maatje :(

Joh dat feest is toch niet de hele dag man.ga je na dediqated afteren bij schoonmoeders :P

Haha opzich van 11:00 t/m 20:00 uur Dediqated, naar huis kachelen, 20:30 thuis/op feestje is best plausibel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nieuwe beleid van Mixcloud. Echt een schoolvoorbeeld van hoe je een platform niet moet runnen.

Het doel van een premium/subscription service zou moeten zijn om iets aan de basis gebruikerservaring toe te voegen, niet om functies van de gebruiker te ontnemen om deze vervolgens in een premium pakket aan te bieden. Ik vind dat het tonen van tracklists en terugspoelen (Wtf? Wie heeft dat überhaupt bedacht?) absoluut onder de basis vallen wanneer het platform in principe draait om het spelen van audio. Daarnaast mag je ook nog maar 3x naar dezelfde show luisteren in een periode van 2 (!!) weken. Ronduit belachelijk.

Er zijn zoveel dingen die Mixcloud had kunnen doen in plaats van dit. Neem bijvoorbeeld het beleid van Youtube en Soundcloud, zowel voor uploaders als voor consumers van media. Misschien niet ideaal, maar wel zonder twijfel stukken beter dan het huidige Mixcloud beleid. En vervolgens de gebruiker €7,- per maand laten betalen om zijn basiservaring terug te krijgen. Scummy practices. Nee bedankt, geen Mixcloud meer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Het nieuwe beleid van Mixcloud. Echt een schoolvoorbeeld van hoe je een platform niet moet runnen.

Het doel van een premium/subscription service zou moeten zijn om iets aan de basis gebruikerservaring toe te voegen, niet om functies van de gebruiker te ontnemen om deze vervolgens in een premium pakket aan te bieden. Ik vind dat het tonen van tracklists en terugspoelen (Wtf? Wie heeft dat überhaupt bedacht?) absoluut onder de basis vallen wanneer het platform in principe draait om het spelen van audio. Daarnaast mag je ook nog maar 3x naar dezelfde show luisteren in een periode van 2 (!!) weken. Ronduit belachelijk.

Er zijn zoveel dingen die Mixcloud had kunnen doen in plaats van dit. Neem bijvoorbeeld het beleid van Youtube en Soundcloud, zowel voor uploaders als voor consumers van media. Misschien niet ideaal, maar wel zonder twijfel stukken beter dan het huidige Mixcloud beleid. En vervolgens de gebruiker €7,- per maand laten betalen om zijn basiservaring terug te krijgen. Scummy practices. Nee bedankt, geen Mixcloud meer voor mij.


Heel kut dit inderdaad. Toen ik 2 jaar geleden op vakantie in de VS was, hadden ze dit al doorgevoerd daar. Kon ik geen mix terugspoelen en mixen met 5 tracks van dezelfde artiest kon ik uberhaupt niet luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja wat kut inderdaad.
Wilde vandaag een nieuwe track luisteren in een liveset. Klik ik iets te ver in de tijdbalk, kan je dus niet meer terug :/

Dahaag mixcloud. Die zullen snel uitsterven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wou dit net posten maar snap heel goed dat het al is gepost...
Onbegrijpelijk... naja geld he
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap best dat Mixcloud geld nodig heeft, een ander verdienmodel dan advertenties had het volgens mij niet. Maar dit is niet de juiste oplossing nee.. Nu maar weer hopen op een ander gratis alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Snap best dat Mixcloud geld nodig heeft, een ander verdienmodel dan advertenties had het volgens mij niet. Maar dit is niet de juiste oplossing nee.. Nu maar weer hopen op een ander gratis alternatief.


Ja of dat ze een ander model gaan inzetten als ze zien dat het aantal luisteraars met mate minder word.
Advertenties door de sets heen ofzo zoals Youtube doet.

En misschien een aantrekkelijker Mixcloud pro abbo verzinnen zodat je ook echt het gevoel hebt meer te kunnen en te hebben dan steeds belaagd te worden met beperkte functies ten opzichte van wat je eerder had. Alsof je een kind een lollie geeft en vervolgens de verpakking van de lollie afhaald en na een aantal likken weer afpakt en betaling eist voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een mevrouw die de hond niet aan de lijn deed in het bos, maar ondertussen wel foto's aan het maken was. Werd ik mooi gebeten door dat beest. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 23:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet je maar een broek aan doen als je door het bos loopt viespeuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koude, regenachtige, grijze dagen waar je niet vrolijk van wordt. Kortom herfstweer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/32081205461166 ... 37?sfns=mo

Cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Klassikale klaplong :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag eerst pim z'n post, niet op geklikt, vervolgens zie ik die video op mn tijdlijn voorbijkomen en ik wist waar het over ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zulk soort dingen zijn toch mooi :lol:. Moet er altijd wel om een leuke manier om lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Klassikale klaplong :lol:
Vorige  1 ... 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic