Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Waarom in godsnaam een teaser in de bioscoop laten zien van de nieuwe Nolan die volgend jaar juli of zo pas uitkomt? Wat heb ik daar in godsnaam aan? Prima dat je een hype probeert te creëren met een trailer of een teaser, maar dit is wel erg vroeg...


Over welke film gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 20:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tenet waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat deze plaat nooit gereleased is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Heftig, zulke aantallen tikte ik vroegah ook wel aan maar moet er tegenwoordig niet meer aan denken :lol:

Is dat oprecht heel veel? Ik kom ook wel aan zulke aantallen en ik vind het eigenlijk wel weinig :lol: . Had best meer gewild.


Voor sommige is het veel en voor anderen weer heel normaal denk ik. Ik ben eraan gewend om +/- 25 feesten per jaar te pakken. Gewoon omdat het mijn grote hobby is, ik er altijd maximaal van geniet en het de perfecte uitlaatklep is voor mijn kantoorbaan.

Anderen zijn al blij als ze er 5 of 6 per jaar kunnen doen. Een beetje festivaldag kost je al snel over de 100 euro (ticket,eten,drinken,vervoer,parkeren). Ik snap dat veel studenten dat niet elke maand eventjes over hebben of er voor overhebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom rond de 8-10 per jaar, het kost inderdaad te veel geld plus het is elke keer weer ver reizen vanaf Groningen :P Had graag meer gewild maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer je per 1 december moet verhuizen naar een ander kantoor en je dus al je onderzoeksmeuk moet verhuizen naar de andere kant van het gebouw :/ Gelukkig blijf ik wel bij dezelfde collega's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 19:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tyfusveel random kut advertenties waar je hele fucking FB mee vol staat. Het is dat het af en toe wel handig is om te hebben, maar voor je plezier hoef je er ook niet meer op te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Idd. Daarom, fuck facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Heftig, zulke aantallen tikte ik vroegah ook wel aan maar moet er tegenwoordig niet meer aan denken :lol:

Is dat oprecht heel veel? Ik kom ook wel aan zulke aantallen en ik vind het eigenlijk wel weinig :lol: . Had best meer gewild.


Ja dat is wel veel ja :P Of misschien ben ik gewoon een suffe lul geworden. :lol:

Deze zomer eigenlijk alleen Intents en Defqon (weekend) geweest. Maar zit dan wel weer Thunderdome (heh) 10 Years of Gearbox en Qlimax aan te komen dus ach het valt ook nog wel mee qua sufheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Tyfusveel random kut advertenties waar je hele fucking FB mee vol staat. Het is dat het af en toe wel handig is om te hebben, maar voor je plezier hoef je er ook niet meer op te kijken.

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd Facebook geopend en van de eerste 10 posts waren er 4 reclame. Eerste wat opviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize Defqon Spotlight via youtube luisteren in de auto en gewoon 15 reclame filmpjes tussen dit half uurtje door. Godverdomme man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 18:46 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Phuture Noize Defqon Spotlight via youtube luisteren in de auto en gewoon 15 reclame filmpjes tussen dit half uurtje door. Godverdomme man.


A
D
B
L
O
C
K
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Nuracore schreef:
Phuture Noize Defqon Spotlight via youtube luisteren in de auto en gewoon 15 reclame filmpjes tussen dit half uurtje door. Godverdomme man.


A
D
B
L
O
C
K


Maar dan wel uBlock Origin en niet één van die fake-ass dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Nuracore schreef:
Phuture Noize Defqon Spotlight via youtube luisteren in de auto en gewoon 15 reclame filmpjes tussen dit half uurtje door. Godverdomme man.


A
D
B
L
O
C
K


Op android is er geen adblock plugin, slechts een browser.
Youtube app heeft dan nog steeds gewoon reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
joostmakaay schreef:
Nuracore schreef:
Phuture Noize Defqon Spotlight via youtube luisteren in de auto en gewoon 15 reclame filmpjes tussen dit half uurtje door. Godverdomme man.


A
D
B
L
O
C
K


Op android is er geen adblock plugin, slechts een browser.
Youtube app heeft dan nog steeds gewoon reclame.


YouTube Vanced is een aanrader :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, die heb ik normaal gesproken maar momenteel heb ik een tijdelijk leen toestel met beperkte mogelijkheden dus niet geinstalleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 09:06 
 

ontdekken dat een release bundel van 3 tracks 6 euro (plus 1 euro extra kosten) kost op hardstyle.com terwijl ik dezelfde release (met alle 3 de tracks) voor 1 euro kan krijgen op Qobuz.com

bruh

daarbij kwam ook dat track 3 van de release pure ruis was

dus tldr hardstyle.com is extreem duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaatwasser stuk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vaatwasser stuk. >.<

Veel beterschap met je vriendin Parvuz! Is het chronisch/levensbedreigend of heeft ze nog een positieve levensverwachting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo had ik m nog niet gezien. :lol:
De diagnose is nog niet gesteld. De dokter komt zo langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2303390-van-engelshoven-wil-eind-aan-stereotiep-speelgoed.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 09:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:


Niet zo heel erg toch? Het is overdreven gebracht, maar ik snap ze verder wel. Niet dat het heel erg is dat dat anders wordt oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nattehond schreef:


Niet zo heel erg toch? Het is overdreven gebracht, maar ik snap ze verder wel. Niet dat het heel erg is dat dat anders wordt oid.


Klopt, heel erg is het niet, maar mag me er toch wel aan irriteren dat tegenwoordig alles genderneutraal moet.. tot in speelgoedwinkels aan toe.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:

Moet ik gelijk hier aan denken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Moet ik gelijk hier aan denken :lol:
Video


Hahaha! Indd! xd :lol:
Vorige  1 ... 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic