Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
https://www.facebook.com/320812054611660/posts/3653729617986537?sfns=mo

Cringe.

Dit zonder geluid kijken cringe je nog veel harder. Vooral als hij een blik kickrolls los trekt en iedereen hem na doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixcloud nu helemaal down... Dat is nog erger dan die free user regeltjes :x
Edit: Niet helemaal down merk ik. Maar heel goed gaat het niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dat eindeloze kutweer, dag na dag, week na week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 22:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mensen die zeiken over het weer, dag na dag, week na week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een zeker iemand hier al gequote met een verwijzing naar een Wikipedia-pagina over "emigratie" maar ik dacht: laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer, faka trouwens. Lang niet meer gezien / gesproken man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 09:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mensen die zeiken over het weer, dag na dag, week na week.


Amen!

OT: Soundcloud heeft in de app een rapporteer knop toegevoegd op de plek waar eerst informatie stond. Druk nu continu met mijn domme kop op Rapporteer als ik een tracklist wil zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Mensen die zeiken over het weer, dag na dag, week na week.


Amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GVD man wat een kut weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen die zeiken over mensen die zeiken over het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mensen die zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 17:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Pedaalemre schreef:
Mensen


Remi schreef:
Pommer, faka trouwens. Lang niet meer gezien / gesproken man.

Ja goed man met jou? Ben idd een aardige partypooper aan het worden. Reminder weer eens van de partij, jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Reminder heb ik al andere plannen. Maar we gaan elkaar nog wel eens zien, komt gucci.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 23:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mag het hopen :love:

OT: Martien fucking Meiland. Alsof heel NL nog nooit eerder een irritante relnicht op tv heeft gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik had een zeker iemand hier al gequote met een verwijzing naar een Wikipedia-pagina over "emigratie" maar ik dacht: laat maar.


Nice try zielige mongool dat je bent maar ik ben hier geboren en getogen, zelfs nog nooit in turkije geweest. Flikker lekker op met je op niets gebaseerde aannames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 23:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Remi schreef:
Ik had een zeker iemand hier al gequote met een verwijzing naar een Wikipedia-pagina over "emigratie" maar ik dacht: laat maar.


Nice try zielige mongool dat je bent maar ik ben hier geboren en getogen, zelfs nog nooit in turkije geweest. Flikker lekker op met je op niets gebaseerde aannames.


Volgensmij bedoelde hij gewoon in het algemeen dat mensen die zeiken over het weer ook kunnen verhuizen, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik las het op de een of andere manier als integratie, excuses. Dan nog slaat het natuurlijk nergens op 'ga maar verhuizen als je het weer kut vindt'. Alsof je enkel om die reden in een ander land gaat wonen. Dacht dat dit een topic was voor irritatiemomentjes die niet van noemenswaardige invloed op je leven waren maar toch het vermelden waard. Skip ff een paar random pagina's door dit topic heen en je zult sowieso dingen vinden van hetzelfde kaliber als slecht weer. Maar eej, Remi doet liever lekker uitlokken en janken ja toch neef. Tantoe stoer dit dat jwz. Met je treurige avatar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh als ik hem elke keer zou flippen omdat iemand een grapje maakt dat ik terug moet naar mn eigen land.. :lol: Gewoon geen fuck om geven, kan het jou boeien. Meeste mensen bedoelen het toch niet serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Oh maar als hij iedereen zou trollen zou ik er ook niet wakker van liggen, maar aangezien het alleen bij mij is word het persoonlijk ja. Aangezien hij duidelijk wat tegen mij heeft PM dan gewoon of kap met je kinderachtige shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Oh maar als hij iedereen zou trollen zou ik er ook niet wakker van liggen, maar aangezien het alleen bij mij is word het persoonlijk ja. Aangezien hij duidelijk wat tegen mij heeft PM dan gewoon of kap met je kinderachtige shit.

Je weet ook dat meerdere leden van het forum "iets hebben tegen je"? Dat heeft niets te maken met je afkomst, maar je manier van doen zo nu en dan. Nu heb je hier weer bevestigd dat Turken een opvliegend karakter hebben, maargoed.

Persoonlijk heb ik geen problemen met je (tot nu toe). Ik vang het maar op. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chateau Meiland...
De rillingen lopen je toch over de rug als je die Martien idioot ziet doen met die dochters.. Iedereen mag uiteraard zijn wie hij of zij is. Prachtig als iemand op latere leeftijd nog uit de kast durft te komen. Maar kom op... Deze act werkt echt op mn zenuwen. En dan kun je zeggen: "kijk dan niet". Nou, dat doe ik ook niet. Maar ontkom er maar eens aan. En dan winnen ze ook nog eens de Televizierring. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je weet ook dat meerdere leden van het forum "iets hebben tegen je"? Dat heeft niets te maken met je afkomst, maar je manier van doen. Nu heb je hier weer bevestigd dat Turken een opvliegend karakter hebben, maargoed.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar ontkom er maar eens aan.


Lukt mij anders vrij aardig moet ik zeggen ^^ Buiten hier en daar een artikeltje op een nieuwssite, waar ik op basis van de kop het artikel al kan skippen, heb ik er nog nooit iets (bewust) van meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar ontkom er maar eens aan. En dan winnen ze ook nog eens de Televizierring. :x


Voor Pommer z'n reactie had ik nog nooit van die vent/familie? gehoord. Nu ik er wel van gehoord heb, ga ik weer onwetend verder.
Vorige  1 ... 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic