Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij klinkt meer als een combinatie tussen Rapper Sjors en een Viking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij doet me altijd denken aan die dartscaller Russ Bray die met een legendarische oerkreet OOOOONE HUNDERED AND EIGHTY krijst
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Hij doet me altijd denken aan die dartscaller Russ Bray die met een legendarische oerkreet OOOOONE HUNDERED AND EIGHTY krijst


Yep! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://medium.com/mixcloud/moving-towa ... 050561a069
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
https://medium.com/mixcloud/moving-toward-a-fair-and-sustainable-streaming-model-for-artists-99050561a069

Hmmm..

"Free listeners will not be able to listen to shows that feature more than 4 tracks by the same artist or more than 3 tracks from an album."
Dit is wel vrij dodelijk voor de meeste sets die ik luister op mixcloud...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The short answer is: so that we can keep up with the costs of running a streaming service that puts artists and creators at its core, and so we can build a sustainable platform that will be here for you in the long term.

What’s changing?
A free listener will still be able to access Mixcloud’s unique catalog of over 15 million shows. However, they may run into some limits, in line with our licensing agreements:
Free listeners will only be able to seek forwards (not backward) while listening to a show.
Free listeners will be able to listen to the same show maximum 3 times in a rolling two-week window.
Free listeners will not be able to listen to shows that feature more than 4 tracks by the same artist or more than 3 tracks from an album.


Ik snap het ergens wel. Lijkt me ontzettend lastig om een gratis dienst in de lucht te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat lijkt me ook. Maar nu krijg je denk ik dat mensen weer zoeken naar wat anders wat wel gratis is.
Nog even en ik ga weer terug naar setjes op cd branden voor in de auto. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wel jammer dit inderdaad. Dan zullen al mijn mixen niet meer luisterbaar zijn in ieder geval. Dus ik zal een ander medium moeten zien te vinden.

Ze schieten zichzelf wel in de voet. Want door een fee te vragen, gaan er veel minder mensen luisteren. Je kan het ook gratis laten en gewoon de mixen blokkeren of een subscription juist voor de makers van de mixen invoeren. Want dan dupeer je de luisteraars, die makkelijk alternatieven kunnen vinden, niet. Maar hoe dan ook, als bijvoorbeeld een Q-Dance een liveset wil uploaden, dan gaat die ook over die regels heen. No way dat organisatoren dan nog Mixcloud gaan gebruiken omdat het de luisteraars geld kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundcloud gaat m toch niet echt worden. Bevalt me toch niet helemaal. Mixcloud is veel overzichtelijker. Gewoon een mooie tijdlijn met nieuwe sets van dingen die ik volg. Makkelijk hartjes plaatsen bij sets die ik bij favorieten wil. De app op de telefoon werkt ook super fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

YouTube zou kunnen, maar daar krijg je alleen maar copyright strikes aan je broek. Had wel eens een Top 25 Tommyknocker online staan en die werd gecopystriked door het label.

Misschien dat Bandcamp op een of andere manier kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Podcast fixen via Spotify? Spotify betaal ik dan wel weer voor. Hoe krom misschien. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unpopular opinion: ik vind Mixcloud altijd al zaad en heb het nooit gebruikt :x

Veel minder gevoel van community, sociale gedeelte deed Soundcloud veel beter, dat heb ik altijd gemist bij Mixcloud.

Nu zijn beide onbruikbaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel zonde dit. Laat dan alleen de uploaders betalen voor bepaalde dingen, maar niet de luisteraars. Voor het uploaden van mijn eigen mixjes zal het allemaal wel meevallen (behalve dat men niet terug kan spoelen en dat lijkt me toch wel mega kut soms), maar voor het luisteren van andere sets (bijvoorbeeld Defqon livesets) is het wel heel klote. Al vraag ik me af hoe ze daar gaan checken of er meer dan x aantal tracks van een bepaalde artiest in zitten als er geen TL bij zit (en als er unreleased materiaal bij zit).

Hoop dat er een alternatief komt wat de nieuwe standaard wordt, want Soundcloud is ook al lange tijd niet je van het meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Unpopular opinion: ik vind Mixcloud altijd al zaad en heb het nooit gebruikt :x

Veel minder gevoel van community, sociale gedeelte deed Soundcloud veel beter, dat heb ik altijd gemist bij Mixcloud.

Nu zijn beide onbruikbaar :lol:


Ik deel deze mening hoor! App van mixcloud is mega ruk, helft van de tijd werkt het niet of loopt het vast
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Al vraag ik me af hoe ze daar gaan checken of er meer dan x aantal tracks van een bepaalde artiest in zitten als er geen TL bij zit (en als er unreleased materiaal bij zit).


Mixcloud heeft redelijk goede ingebouwde technologie dat platen kan herkennen. Hij herkent de meeste platen wel tenzij je obscure shit gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit inderdaad best wel een sterk algoritme achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Unpopular opinion: ik vind Mixcloud altijd al zaad en heb het nooit gebruikt :x

Veel minder gevoel van community, sociale gedeelte deed Soundcloud veel beter, dat heb ik altijd gemist bij Mixcloud.

Nu zijn beide onbruikbaar :lol:


Ik deel deze mening hoor! App van mixcloud is mega ruk, helft van de tijd werkt het niet of loopt het vast

Dat had ik in het begin ook wel. Maar nu helemaal geen last meer van. Het community gedeelte hoef ik eigenlijk helemaal niet. Wil gewoon fijne setjes luisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Unpopular opinion: ik vind Mixcloud altijd al zaad en heb het nooit gebruikt :x

Veel minder gevoel van community, sociale gedeelte deed Soundcloud veel beter, dat heb ik altijd gemist bij Mixcloud.

Nu zijn beide onbruikbaar :lol:


Ik deel deze mening hoor! App van mixcloud is mega ruk, helft van de tijd werkt het niet of loopt het vast


SoundCloud app is idd veel stabieler.
Helaas wordt er tegenwoordig niet zoveel meer op soundcloud gepost (door organisaties maar ook door de forum DJs hier) en daardoor wordt je min of meer naar het iets minder fijne mixcloud gedwongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Unpopular opinion: ik vind Mixcloud altijd al zaad en heb het nooit gebruikt :x

Veel minder gevoel van community, sociale gedeelte deed Soundcloud veel beter, dat heb ik altijd gemist bij Mixcloud.

Nu zijn beide onbruikbaar :lol:


Ik deel deze mening hoor! App van mixcloud is mega ruk, helft van de tijd werkt het niet of loopt het vast


SoundCloud app is idd veel stabieler.
Helaas wordt er tegenwoordig niet zoveel meer op soundcloud gepost (door organisaties maar ook door de forum DJs hier) en daardoor wordt je min of meer naar het iets minder fijne mixcloud gedwongen.


Is ook met een reden. Voor mij is het namelijk niet te doen om Soundcloud gratis te blijven gebruiken met die 2 uur tijd die je kan uploaden. Zelfde geld ook voor alle label copywrite meldingen. Mixcloud is in dit aspect gewoon veel beter en in mijn ogen veel gestructureerder.

Wel jammer dat ze nu deze weg inslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus. Iemand die een alternatief weet? :lol: Kun je net zo goed alles op Zippyshare gooien!

Trouwens. Tinypic gaat ook al stoppen. Dus ze bieden de dochtersite Photobucket aan, waar je natuurlijk voor moet betalen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb er 3 jaar geleden voor gekozen om iets te betalen voor soundcloud om dan die 6 uur te kunnen uploaden, wat voor ons prima is omdat we toen bezig waren best een leuke fanbase op te bouwen op soundcloud, maar zo gauw dat een beetje op gang kwam ging daar ineenkeer massaal alles mis en ging iedereen naar mixcloud, toen eigenlijk niet de moeite genomen daar weer "opnieuw te beginnen". Vind het community gedeelte namelijk juist wél heel belangrijk voor zo'n website. Je maakt toch muziek/mixjes/tracks voor je luisteraars?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien gewoon YT maar dan niks uploaden met content van WE R/AoC en dan zit je meestal wel goed (denk ik?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Trouwens. Tinypic gaat ook al stoppen. Dus ze bieden de dochtersite Photobucket aan, waar je natuurlijk voor moet betalen. >.<


Wordt Tinypic/Photobucket nog gebruikt? Imgur is al jaren de standaard als je snel iets wilt uploaden om te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Dus. Iemand die een alternatief weet? :lol: Kun je net zo goed alles op Zippyshare gooien!

Ik kom net Hearthis.at tegen. Ik ga die eens even proberen. Hebben ook een app.

Edit:
Vanuit Hearthis kun je podcast starten en die kun je weer op spotify zetten. Ben ik nu aan het proberen. Ben benieuwd. :P

Edit 2:
Werkt volgens mij echt top. Mn label megamixjes staan al op spotify als podcast. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ontstoken en/of niet goed gewrichte rechter Si-Gewricht (Het gewricht dat je ruggenwervel via je bekken met je been verbindt), al vier weken last van. Spieren en zenuwen er om heen er niet best aan toe.

Enorm storende pijn tijdens het zitten (wat ik nog al veel moet voor mijn werk) en opstaan. Hoop echt dat de ontstekingsremmende pijnstillers aan slaan want dan zou mijn kuur net voor Rotterdamse Rave klaar zijn en kan ik daar gewoon een biertje drinken.
Vorige  1 ... 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic