Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook die met een 'voorgesteld voor jou' bericht zeer geregeld berichten van een week geleden laat zien.

Citaat:
Behoefte aan afkoeling? Na dit weekend wordt het weer aangenamer


Lekker relevant ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Solis schreef:
Trouwens. Tinypic gaat ook al stoppen. Dus ze bieden de dochtersite Photobucket aan, waar je natuurlijk voor moet betalen. >.<


Wordt Tinypic/Photobucket nog gebruikt? Imgur is al jaren de standaard als je snel iets wilt uploaden om te delen.

Ik gebruikte het altijd voor mijn mixjes. :)

Parvuz schreef:
Solis schreef:
Dus. Iemand die een alternatief weet? :lol: Kun je net zo goed alles op Zippyshare gooien!

Ik kom net Hearthis.at tegen. Ik ga die eens even proberen. Hebben ook een app.

Edit:
Vanuit Hearthis kun je podcast starten en die kun je weer op spotify zetten. Ben ik nu aan het proberen. Ben benieuwd. :P

Edit 2:
Werkt volgens mij echt top. Mn label megamixjes staan al op spotify als podcast. :D

Thanks, ik ga het proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ontstoken en/of niet goed gewrichte rechter Si-Gewricht (Het gewricht dat je ruggenwervel via je bekken met je been verbindt), al vier weken last van. Spieren en zenuwen er om heen er niet best aan toe.

Enorm storende pijn tijdens het zitten (wat ik nog al veel moet voor mijn werk) en opstaan. Hoop echt dat de ontstekingsremmende pijnstillers aan slaan want dan zou mijn kuur net voor Rotterdamse Rave klaar zijn en kan ik daar gewoon een biertje drinken.

Ik heb iets van een slijmbeursontsteking in mijn schouder. Daar heb ik ook echt tering veel last van. Zeker bij stil zitten aan bureau (kantoorbaan) en wanneer ik in bed lig. Ik kan echt geen houding vinden dat het niet pijn doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Auto die binnenkort weer een onderhoudsbeurt behoeft (á 500 euro waarschijnlijk zolang er niet al te veel gekke dingen aan het licht komen) en waarvan ik weet dat er 4 banden aan vervanging toe zijn (á 120-150 euro per stuk).

Inruilen voor wat anders is weer een aanslag op m'n spaarrekening. Dat ding nu weer in orde maken ook. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij mij 4 nieuwe banden eronder (Bridgestone), via het werk gedaan. Wel geteld 345,- euro. Kwa keuring heb ik er wel een hardhoofd bij, moet ook deze maand gebeuren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Bij mij 4 nieuwe banden eronder (Bridgestone), via het werk gedaan. Wel geteld 345,- euro. Kwa keuring heb ik er wel een hardhoofd bij, moet ook deze maand gebeuren :/

is nog een keurige prijs.

Ik heb echt een klote maat (225/45/R18), hele dure banden (ik wil geen goedkope/slechte banden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 18:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Best prijzig voor een beurt. Zou je dan niet beter kunnen denken aan het verkopen van de auto en daarbij de 500 euro in een betere, goedkopere en betrouwbaardere auto steken? (mocht hij dat niet zijn).

Zelf wel gedaan. Ik had, door dat de verkoopwaarde van mijn Opel alleen maar daalde en dat ik telkens en vaker meer geld in reparaties moest steken, juist gekozen om hem weg te doen. Ik denk dat ik, gezien alles wat er nog mis mee was en op het punt van begeven stond, juist de goede keuze heb gemaakt om de auto te verkopen. Als ik dat eerder had gedaan was mijn spaarrekening nu ook groter geweest.

Het is oprecht beter om soms gewoon wat luxe op te geven voor iets betrouwbaarders. Uiteindelijk kom je dan sneller weer op een bedrag voor een nieuwere/betere auto. Waar ik voor de Opel maandelijks zeker, omgerekend, iets van 300 euro kwijt was, is dat voor mijn huidige maar 90 oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Goldenstyle schreef:
Bij mij 4 nieuwe banden eronder (Bridgestone), via het werk gedaan. Wel geteld 345,- euro. Kwa keuring heb ik er wel een hardhoofd bij, moet ook deze maand gebeuren :/

is nog een keurige prijs.

Ik heb echt een klote maat (225/45/R18), hele dure banden (ik wil geen goedkope/slechte banden)


mijne zijn 225/40/R18 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Best prijzig voor een beurt. Zou je dan niet beter kunnen denken aan het verkopen van de auto en daarbij de 500 euro in een betere, goedkopere en betrouwbaardere auto steken? (mocht hij dat niet zijn).

Zelf wel gedaan. Ik had, door dat de verkoopwaarde van mijn Opel alleen maar daalde en dat ik telkens en vaker meer geld in reparaties moest steken, juist gekozen om hem weg te doen. Ik denk dat ik, gezien alles wat er nog mis mee was en op het punt van begeven stond, juist de goede keuze heb gemaakt om de auto te verkopen. Als ik dat eerder had gedaan was mijn spaarrekening nu ook groter geweest.

Het is oprecht beter om soms gewoon wat luxe op te geven voor iets betrouwbaarders. Uiteindelijk kom je dan sneller weer op een bedrag voor een nieuwere/betere auto. Waar ik voor de Opel maandelijks zeker, omgerekend, iets van 300 euro kwijt was, is dat voor mijn huidige maar 90 oid.


Prima betrouwbare wagen verder hoor, maar een auto van bijna 9 jaar zitten gewoon kosten aan. Grotendeels slijtage. Rubbertje hier, remmetje daar, oja nog een lekke pakking en voila daar gaat je geld.
Een C segment auto kost ook wat meer.
Heb ernaast nog een 208 diesel, die kostte de laatste beurt maar 90 euro maar die wagen is pas 3 jaar oud en wordt vooral voor snelwegkilometers gebruikt. Dan slijt alles veel minder.

Ik ben wel private lease aan 't overwegen. Omgerekend kost me dat per maand hetzelfde als wat ik nu kwijt ben voor m'n wagen (afschrijving meegenomen). Maar daar rij je wel nieuw voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 07:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Prima betrouwbare wagen verder hoor, maar een auto van bijna 9 jaar zitten gewoon kosten aan. Grotendeels slijtage. Rubbertje hier, remmetje daar, oja nog een lekke pakking en voila daar gaat je geld.
Een C segment auto kost ook wat meer.
Heb ernaast nog een 208 diesel, die kostte de laatste beurt maar 90 euro maar die wagen is pas 3 jaar oud en wordt vooral voor snelwegkilometers gebruikt. Dan slijt alles veel minder.

Ik ben wel private lease aan 't overwegen. Omgerekend kost me dat per maand hetzelfde als wat ik nu kwijt ben voor m'n wagen (afschrijving meegenomen). Maar daar rij je wel nieuw voor.


Let met private lease wel op dat je niet binnen de komende paar jaar een hypotheek wil krijgen. Je kan zo een halve ton, of zelfs meer, minder hypotheek krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep weet ik. Heb al een hypotheek dus das niet zo'n punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat scheelt weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine irritatiemomentjes op het werk waardoor ik merk dat ik toe ben aan vakantie. Nog 2 weekjes volhouden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

partybussen die busreis annuleert vanuit station velperpoort en we nu een takke eind moeten lopen naar arnhem centraal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partybussen die busreis annuleert vanuit station Holten en we nu meer dan 20 kilometer moeten afleggen naar Almelo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Partybussen die busreis annuleert vanuit station Holten en we nu meer dan 20 kilometer moeten afleggen naar Almelo


woonde eerst in Lochem daar zag ik de bui al wel vaker hangen... had het niet verwacht in een grotere stad als Arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spel besteld voor de switch op bookspot (had ik nog een waardebon van liggen)

Levertijd 4 tot 6 weken, wtf, serieus? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe mix op Soundcloud gezet en de gratis limiet van 3 uur uploadtijd met 14 seconden overschreden. Omdat ik daar (in de toekomst) het platform voor mijn house mixjes + tracks van wil maken, toch maar besloten om Soundcloud Pro te kopen (vooralsnog voor 1 maand). Maar dan zit je ook vast aan de 6 uur uploadtijd, wat stiekem natuurlijk best snel gaat. Dan is de stap daarna Pro Unlimited, maar met 10 piek per maand is dat ook wel redelijk zonde voor het aantal plays dat ik op dit moment nog heb >.< .

Irritant dus.

P.S. als iemand benieuwd is: https://soundcloud.com/dj-roman-anthony
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Succes met de copyright claims :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Succes met de copyright claims :P


Tot op heden nog nooit last van gehad, alleen zo'n 5 jaar geleden toen ik een keer een hardstyle mix op Soundcloud wilde zetten. Destijds voor hardstyle overgestapt naar Mixcloud. Ik heb het idee dat ze er bij housemuziek niet zo bovenop zitten (zeker niet bij het wat onbekender spul).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gearbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 06:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteravond om half 7 al in slaap gevallen tot 6u vanmorgen. Ik moet echt niet meer op bed gaan liggen na het eten en een warme douche.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had 3-1 voor Ajax ingezet tegen PAOK, scoren die kut Grieken even in de laatste minuut. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Erachter komen dat je paspoort verlopen is (geen ID meer) en een rijbewijs alleen niet geldig is een Frankrijk, een dag van tevoren :/

Gelukkig gaan we met de auto en wordt er bij de camping geen paspoort afgegeven, maar bij een mogelijke controle bij een tolweg ben ik wel de sjaak denk..

Overleefd en nergens naar paspoort gevraagd - eigenlijk genietmomentje dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vaak bu-j te bang ;)
Vorige  1 ... 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic