Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.instagram.com/p/B0MS2JdoNLS/

Poeh. Wat zal de mensheid rouwig zijn. Misschien moeten meer festivals van die bordjes weghangen, zijn we meteen van die rommel af. Helemaal klaar met dat jankvolk en die linkse veganistische biologische organistische genderneutrale dozen als Marjan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Misschien moeten meer festivals van die bordjes weghangen, zijn we meteen van die rommel af. Helemaal klaar met dat jankvolk en die linkse veganistische biologische organistische genderneutrale dozen als Marjan.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.instagram.com/p/B0MS2JdoNLS/

Poeh. Wat zal de mensheid rouwig zijn. Misschien moeten meer festivals van die bordjes weghangen, zijn we meteen van die rommel af. Helemaal klaar met dat jankvolk en die linkse veganistische biologische organistische genderneutrale dozen als Marjan.


Heb altijd het gevoel dat met comments zoals deze de persoon zelf gewoon niet genoeg buiten komt, of gewoon weg teveel op het internet zit. Het kriebelt ervan op het internet, altijd dezelfde ongenuanceerde oneliners. Vind het niet veel beter dan de 'AlLe NedERlAndERs ZIjn RaciSTIsch' comments van de andere kant.

Persoonlijk vind ik het maar lastig, ik word net zo moe van dit soort mensen die janken om iets simpels als satire. Maar ben niet van mening dat je vuur met vuur moet bestrijden, zoals ik het nu wel erg op het internet zie gebeuren. Maar goed heb het gevoel dat alleen mensen die hier wat meer gematigd naar kunnen kijken normaal in gesprek kunnen gaan hierover. De rest scheldt elkaar alleen maar de huid vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 15:09 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Overigens nog een irritatiemoment gerelateerd aan de Zwarte Cross: De ophef over de 'racistische' borden op het terrein. Letterlijk elk onderdeel van onze samenleving wordt op die borden in de zeik genomen, maar men pakt er weer die paar borden uit die betrekking hebben op 'minderheden' om zo een hetze te creëren.

Typerend is het bordje: 'nog even... en dit bord mag ook al niet meer.' Nog even lijkt dus dichterbij dan gedacht.

Trouwens wel een mooie column hierover van Özcan Akyol. We zijn in Nederland een beetje aan het doordraven met onze politieke correctheid. Ik blijf bij de slogan uit 2000: 'Zwarte Cross (ook veur blanken)'

Randstedelijk geneuzel heeft ook de Zwarte Cross bereikt, droevig. Bordjes hangen er al jaren, nooit een probleem geweest, tot een zwaar hypocriete rapper er over begint. Jammer dat de organisatie hiervoor gezwicht is. Zelf een topdag weer gehad, lachen dat je ook iedere dag nog een paar uurtjes hardstyle kan meepakken tegenwoordig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit is geen gebrek aan saamhorigheid of respect, maar een gebrek aan zelfspot.
Ik ben er van overtuigd dat zelfspot de sleutel is tot wereldvrede.


Hier ben ik het wel mee eens. Jezelf niet te serieus nemen voorkomt een hoop irritatie.

Svennn schreef:
Randstedelijk geneuzel heeft ook de Zwarte Cross bereikt, droevig. Bordjes hangen er al jaren, nooit een probleem geweest, tot een zwaar hypocriete rapper er over begint.


En dat terwijl de Zwarte Cross ook gewoon 80% Halal is.

Over die ongenuanceerde oneliners, hier zijn beide kanten van de meeste discussies vaak wel debet aan inderdaad. Waar ik me wel in kan vinden in het bericht van Basshunterzz is het feit dat de aanstichters van de discussies heel vaak de, zoals Akyol ze noemt, 'white saviours' zijn zoals Marjan. Aanstoot nemen aan zaken die voor zichzelf niet van toepassing zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was toch ook met Gijp die een pruik deed bij VI. Hele groep mensen viel er over en vonden het niet kunnen, maar de transgenders, dragqueens en homo's (op Gordon na) konden er wel om lachen. Zelfspot maakt het leven zoveel makkelijker. Ik vind het altijd prima als iemand een grapje over mij maakt als diegene ook over zichzelf grappen kan maken.

Ik wou de Tweede Kamer in met de PVDK (Partij voor de Kabouters) maar ik ga toch maar voor de ZP (Zelfspot Partij). Who's in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij komt bij zo'n tv debat nooit boven die spreektafel uit, dus vergeet die zetels maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Jij komt bij zo'n tv debat nooit boven die spreektafel uit, dus vergeet die zetels maar xd

Uhm, kinderstoel ipv zetel? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nog irritanter is dat de woorden 'witte (racistische) man/vrouw' steeds hipper worden. Toevallig enkel gebruikt door het volk dat zelf continu redenen zoekt om elke eventuele miniscule verwijzing naar hun eigen huidskleur aan te vallen en te bestempelen als racisme.

Blank. BLANK godverdomme.

+ Het wordt ook steeds duidelijker dat die shit echt maar 1 kant op werkt. Als ze buitenlanders genoemd worden willen ze erin drukken dat ze geboren en getogen Nederlanders zijn. Worden ze Nederlanders genoemd, zijn ze opeens wel heel erg trots op hun roots en zijn ze na pensioenleeftijd zo snel mogelijk terug naar 'insert land waar alles veel beter is als in dat kut Nederland'.

Deels offtopic maar omdat Özcan Akyol erover geschreven had. +1 voor mensen als Özcan (en Ebru Umar enz) die gewoon publiekelijk kritisch durven te zijn over dit soort onderwerpen, we weten allemaal wel wat de gemiddelde Turken van hun vinden. Gelukkig weerhoudt het ze niet van het uiten van hun mening. Echt een verademing in de iedereen wil door iedereen leuk gevonden worden-maatschappij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nog irritanter is dat de woorden 'witte (racistische) man/vrouw' steeds hipper worden. Toevallig enkel gebruikt door het volk dat zelf continu redenen zoekt om elke eventuele miniscule verwijzing naar hun eigen huidskleur aan te vallen en te bestempelen als racisme.

Blank. BLANK godverdomme.

+ Het wordt ook steeds duidelijker dat die shit echt maar 1 kant op werkt. Als ze buitenlanders genoemd worden willen ze erin drukken dat ze geboren en getogen Nederlanders zijn. Worden ze Nederlanders genoemd, zijn ze opeens wel heel erg trots op hun roots en zijn ze na pensioenleeftijd zo snel mogelijk terug naar 'insert land waar alles veel beter is als in dat kut Nederland'.

Deels offtopic maar omdat Özcan Akyol erover geschreven had. +1 voor mensen als Özcan (en Ebru Umar enz) die gewoon publiekelijk kritisch durven te zijn over dit soort onderwerpen, we weten allemaal wel wat de gemiddelde Turken van hun vinden. Gelukkig weerhoudt het ze niet van het uiten van hun mening. Echt een verademing in de iedereen wil door iedereen leuk gevonden worden-maatschappij.


Je punt snap ik volkomen! Gebruik dit ook vaak in de les, maar dit werk ook wel 2 kanten op. Als je als donkere Nederlander kritiek hebt op dingen die in Nederland gebeuren, dan word je bestempeld als iemand die Nederland haat en graag liever in zijn land woont waar die vandaan zou komen (terwijl diegene vaak gewoon in Nederland geboren is).



Dit nummer laat wel heel goed zien wat ik precies bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 23:43 
 
Hardtraxx Veteran



Iets met spijker en kop.

Overigens is klaar zijn met een bepaalde groep racismezoekers / white saviours of weet ik veel hoe je ze wil noemen iets heel anders dan een hele groep over een kam scheren en iedereen racistisch noemen. Ik kan ook best normaal een gesprek hebben met iemand met een andere mening, maar bij een bepaalde groep lijkt zoiets onmogelijk.

Het is eigenlijk bijna lachwekkend hoe iedereen nu moord en brand schreeuwt over die bordjes, terwijl ze er al jaren hangen en de Zwarte Cross juist heel "multicultureel ingesteld is". Dat tunnel kijken en zoeken naar elk puntje waar ze "RACISME" kunnen schreeuwen begint de spuigaten uit te lopen. Ben benieuwd hoe ver het nog zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.instagram.com/p/B0MS2JdoNLS/

Poeh. Wat zal de mensheid rouwig zijn. Misschien moeten meer festivals van die bordjes weghangen, zijn we meteen van die rommel af. Helemaal klaar met dat jankvolk en die linkse veganistische biologische organistische genderneutrale dozen als Marjan.

Westen :thumbdown:
Oosten :thumbup:

Justinhafc schreef:
Waar ik me wel in kan vinden in het bericht van Basshunterzz is het feit dat de aanstichters van de discussies heel vaak de, zoals Akyol ze noemt, 'white saviours' zijn zoals Marjan. Aanstoot nemen aan zaken die voor zichzelf niet van toepassing zijn.

Die moeten ze ook met hun kut over een kanon trekken. Hele dagen een beetje op Twitter met hun vingertje wijzen zo van "dit mag niet" en "dat is racistisch", tyf lekker een heel eind op. Beroepsjankers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 08:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Die moeten ze ook met hun kut over een kanon trekken.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is jammer dat ZC er aan toegegeven heeft en de borden heeft weggehaald.
Dat hadden de Jovinks nooit gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Video

:worship:

Heel goed gedaan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 08:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is zo kut dat het of het ene kamp is of het andere kamp is, die beiden meestal het luidst zijn.

Of je hebt deze "iedereen moet elkaar lief vinden"/"social justice warriors" (want white knights zijn meer virgins die het opnemen voor vrouwen die er meestal niet om vragen en/of het totaal niet verdienen) aan de linkerkant die niet kunnen tegen elke vorm van grappen, die mensen die een compleet verdraaid wereldbeeld hebben.

Of je hebt mensen die dit on-ironisch zeggen tegen die bevolkingsgroepen en dit soort borden ook aanmoedigen omdat de festivals weer terug naar de blanken moeten (ja die waren er ook) aan de rechterkant, je Facebook tokkies en "anti-alleswatgeldkostwantdebuitenlandersjattenallesafrutteisdeduivelklimaatiseenleugen".

Of te links, of te rechts.

Je hoort nooit de grote massa er tussenin die er om kunnen lachen met elkaar. Als ik met een groep vrienden ben waar ook de etnische achtergronden wel enigszins uiteenlopen schelden we elkaar ook voor alles en nogwat uit, ik hoef dan echt niet iemand die mij te vertellen staat dat ik een van hun beledig of dat die persoon echt zo is als ik ze benoem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Basshunterzz schreef:
Video

:worship:

Heel goed gedaan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Die moeten ze ook met hun kut over een kanon trekken.

Hans Teeuwen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/195618093794886/posts/2422181361138537?sfns=mo

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 20:42 
 
Hardtraxxer

Niet heel verassend dat Sound Rush twee maanden later volgt als Headhunterz contact met GPF zocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erachter komen dat je paspoort verlopen is (geen ID meer) en een rijbewijs alleen niet geldig is een Frankrijk, een dag van tevoren :/

Gelukkig gaan we met de auto en wordt er bij de camping geen paspoort afgegeven, maar bij een mogelijke controle bij een tolweg ben ik wel de sjaak denk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Erachter komen dat je paspoort verlopen is (geen ID meer) en een rijbewijs alleen niet geldig is een Frankrijk, een dag van tevoren :/

Gelukkig gaan we met de auto en wordt er bij de camping geen paspoort afgegeven, maar bij een mogelijke controle bij een tolweg ben ik wel de sjaak denk..

Bij Flitsmeister instellen dat je tolwegen wil vermijden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nolz die steeds meer gaat overdrijven met z'n Tom Hardy meets Vicking stem... doe gewoon normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nolz die steeds meer gaat overdrijven met z'n Tom Hardy meets Vicking stem... doe gewoon normaal.


Dacht dat hij gewoon steeds meer last kreeg van teveel roken ofzo? Zo klinkt het.
Vorige  1 ... 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic