Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongeren met een complete stereo-installatie op de fiets. Doe gewoon lekker oortjes in zoals iedereen en laat de rest met rust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 09:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jongeren met een complete stereo-installatie op de fiets. Doe gewoon lekker oortjes in zoals iedereen en laat de rest met rust.


Haha ja wtf zie het ook steeds vaker.. Wat is dat voor onzin joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 09:29 
 
Hardtraxxer

Ben altijd wel benieuwd hoe mensen zouden reageren als je ze mee laat genieten van een Manu le Malin set ofzo. Maar meestal hoor je hiphop en dat is idd irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Ben altijd wel benieuwd hoe mensen zouden reageren als je ze mee laat genieten van een Manu le Malin set ofzo. Maar meestal hoor je hiphop en dat is idd irritant.


Dat is subjectief.

Als ik iemand met muziek die ik leuk vindt over een speaker op een fiets hoor dan denk ik nog steeds wat een downie.

Zelfde geval wanneer er bij ons voor het huis een auto gaat staan die zijn muziek keihard draait. Je bent niet stoer met je muziek, en niemand anders wil het horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah kom nou iedereen heeft toch wel eens even hard de muziek aangezet in z'n auto :P Het zit mij persoonlijk allemaal niet dwars, zolang het gemoedelijk blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 11:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ah kom nou iedereen heeft toch wel eens even hard de muziek aangezet in z'n auto :P Het zit mij persoonlijk allemaal niet dwars, zolang het gemoedelijk blijft.


Zeker wel, maar wanneer ik van de doorgaande weg af ga en een woonwijk of het centrum in ga, zet ik hem vaak wel af of zachter. Zeker op de latere uren.

Vind dat er altijd zo skeer uit zien, een auto met de muziek vol aan voor een stoplicht. Denk dan altijd, dat moet wel een kamper zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Denk dan altijd, dat moet wel een kamper zijn.

Tssss wat ben bevooroordeeld zeg! Toch ook niet elke negert is een dief?!

Oké, joke. Ik vind het ook vrij treurig, ja. Laatst zag ik er één die zijn box als een soort keycord om zijn nek had hangen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 11:52 
 
Hardtraxxer

Veel mensen kunnen muziek in het openbaar zoals piano's op het station of straatmuzikanten best wel waarderen denk ik, maar sommigen oordelen misschien soms te snel als het gaat om die 'stereojongeren'. Je favoriete muziek laten horen aan anderen is een vorm van expressie die ook voorkomt bij die straatmuzikanten, en dat wordt vaker geaccepteerd.

Ik begrijp die stereojongeren op zich wel want ik wil anderen ook graag laten horen hoe vet ik de muziek vind die ik luister, en ik zou het op zich ook wel leuk vinden om een beetje te provoceren met muziek die je niet vaak in het openbaar hoort. Ik durf het alleen niet omdat ik dan veroordeeld word, hoewel ik ook vind dat je het op bepaalde plekken niet moet doen en dat je het geluid niet te hard moet zetten. Ben het wel met makrooy eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt super chill, straks zit je een keer in de trein en heeft iedereen i.p.v. oortjes allemaal zijn/haar box mee en allemaal pompen op maximaal volume om maar te laten horen welke muziek je vet vindt! Lache man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
VIk begrijp die stereojongeren op zich wel want ik wil anderen ook graag laten horen hoe vet ik de muziek vind die ik luister, en ik zou het op zich ook wel leuk vinden om een beetje te provoceren met muziek die je niet vaak in het openbaar hoort. Ik durf het alleen niet omdat ik dan veroordeeld word, hoewel ik ook vind dat je het op bepaalde plekken niet moet doen en dat je het geluid niet te hard moet zetten. Ben het wel met makrooy eens.


Niet om het een of het ander, maar je bent toch gewoon tering asociaal als je met een grote box met (harde) muziek op je fiets door de stad heen fietst? Interesseert mij toch niks wat voor muziek die kutlui leuk vinden. Oprotten met je kutbox. Als je door de polder heen moet fietsen met een groepje ga je maar lekker je gang, maar anders stop je maar gewoon oordoppen in je oren en laat je de buitenwereld gewoon lekker met rust met je kutmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 12:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Veel mensen kunnen muziek in het openbaar zoals piano's op het station of straatmuzikanten best wel waarderen denk ik, maar sommigen oordelen misschien soms te snel als het gaat om die 'stereojongeren'. Je favoriete muziek laten horen aan anderen is een vorm van expressie die ook voorkomt bij die straatmuzikanten, en dat wordt vaker geaccepteerd.

Ik begrijp die stereojongeren op zich wel want ik wil anderen ook graag laten horen hoe vet ik de muziek vind die ik luister, en ik zou het op zich ook wel leuk vinden om een beetje te provoceren met muziek die je niet vaak in het openbaar hoort. Ik durf het alleen niet omdat ik dan veroordeeld word, hoewel ik ook vind dat je het op bepaalde plekken niet moet doen en dat je het geluid niet te hard moet zetten. Ben het wel met makrooy eens.


Door een kut box veel te hard je muziek op anderen forceren is iets anders dan gewoon aan je bekenden en anderen muziek laten horen.

Zijn wel meer dingen waar het verschil tussen wederzijds interesse en iets forceren op een ander een behoorlijk wat uitmaakt.

Nog nooit iemand naar een gast zien lopen die met een box staat te blazen of een dude die in een auto zijn muziek staat te pompen op een parkeerplek om te vragen, "He makker, lekkere pokkoe, wat is dat nou?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 12:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zat laatst op het terras, kwam er zo'n fucking grote groep Harley's voorbij, wat natuurlijk al een ontiegelijke takkeherrie geeft. Maar als klap op de vuurpijl was er ook nog eens eentje die een keigrote box op z'n motor had gemonteerd met keiharde heavy metal muziek op. Sorry hoor maar dat is echt pure kansloze aandacht trekkerij, niemand op die fucking motoren hoort die muziek überhaupt. Heb me nog nooit zo met een south park aflevering geasoccieerd als toen. Wat een flikkers. En zelf denken dat iedereen je cool vindt :lol:

Overigens betrap ik mezelf er ook wel eens op dat ik m'n muziek soms vrij hard aan heb in de auto, maar dat gaat ook een beetje automatisch, laat me meeslepen in de muziek. Maarja mijn boxen gaan ook niet zo hard dat je er een hele buurt mee kan terroriseren, hooguit de auto naast me (denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ik heb zo vaak harde muziek aan staan in de auto.
Alleen in een woonwijk zet ik 'm wat zachter. Verder gewoon maximaal pompen heeft niemand last van ja toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
AAlleen in een woonwijk zet ik 'm wat zachter. Verder gewoon maximaal pompen heeft niemand last van ja toch

Dit. En tijdens het inparkeren of andere bijzondere verrichtingen ook altijd geluid zachter voor concentratie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
ULTIMO schreef:
AAlleen in een woonwijk zet ik 'm wat zachter. Verder gewoon maximaal pompen heeft niemand last van ja toch

Dit. En tijdens het inparkeren of andere bijzondere verrichtingen ook altijd geluid zachter voor concentratie :P


Precies.

En als je richtingen moet volgen in een stad, altijd zachter voor concentratie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 15:06 
 

Pommer schreef:
Overigens betrap ik mezelf er ook wel eens op dat ik m'n muziek soms vrij hard aan heb in de auto, maar dat gaat ook een beetje automatisch, laat me meeslepen in de muziek. Maarja mijn boxen gaan ook niet zo hard dat je er een hele buurt mee kan terroriseren, hooguit de auto naast me (denk ik).

ga er maar vanuit dat iedereen mee kan genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 15:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop het voor ze, heb een goeie muzieksmaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afstuderen wat met pijn en moeite gaat. En lang wachten op uitslagen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zat laatst op het terras, kwam er zo'n fucking grote groep Harley's voorbij, wat natuurlijk al een ontiegelijke takkeherrie geeft. Maar als klap op de vuurpijl was er ook nog eens eentje die een keigrote box op z'n motor had gemonteerd met keiharde heavy metal muziek op. Sorry hoor maar dat is echt pure kansloze aandacht trekkerij, niemand op die fucking motoren hoort die muziek überhaupt. Heb me nog nooit zo met een south park aflevering geasoccieerd als toen. Wat een flikkers. En zelf denken dat iedereen je cool vindt :lol:


Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha blijft goud! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren teveel gezopen op de Zwarte Cross, dus nu verschrikkelijk brak op werk. Eerste werkdag weer na 3 weken vakantie, dus kon 't ook niet maken om thuis te blijven :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een flink zwaar weekendje op de camping van de Zwarte Cross gisteren eindelijk weer in je eigen bed liggen, maar geen oog dicht kunnen doen. Lichaam toch iets teveel belast denk ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiesten op Tomorrowland die het nodig vinden om de muziek om de minuut stil te leggen om iets te zeggen. Een set (deels) op de mainstage gezien en het was echt niet normaal. Blijkbaar was het later op de avond nog erger.

Daarnaast ook nog eens dezelfde soort DJ's die voor elke drop 1 - 2 , 1 2 3 LETS GO moeten roepen. :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens nog een irritatiemoment gerelateerd aan de Zwarte Cross: De ophef over de 'racistische' borden op het terrein. Letterlijk elk onderdeel van onze samenleving wordt op die borden in de zeik genomen, maar men pakt er weer die paar borden uit die betrekking hebben op 'minderheden' om zo een hetze te creëren.

Typerend is het bordje: 'nog even... en dit bord mag ook al niet meer.' Nog even lijkt dus dichterbij dan gedacht.

Trouwens wel een mooie column hierover van Özcan Akyol. We zijn in Nederland een beetje aan het doordraven met onze politieke correctheid. Ik blijf bij de slogan uit 2000: 'Zwarte Cross (ook veur blanken)'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is geen gebrek aan saamhorigheid of respect, maar een gebrek aan zelfspot.
Ik ben er van overtuigd dat zelfspot de sleutel is tot wereldvrede.
Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic