Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bij sommige sites de adds door de addblocker heen komen. Ik gebruik uBlock, maar daar komen ze gewoon doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

''Service kosten en Order Fees''

Zat even te kijken.. Als je één ticket voor Impaqt wil bestellen kost dit €73,20, terwijl er geadverteerd wordt met €65,-..
€65,- + €4,95 servicekosten (Paylogic) + €3,25 Order Fees (Q-dance) :/

En X-Qlusive Holland:
€65,00 EUR + €6,95 service fee

In beide gevallen zijn de servicekosten meer dan 10% van de prijs die je uiteindelijk voor je ticket betaald :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou echt een hoop frustratie schelen (bij mij iig) als dat gewoon in de prijs verwerkt was. Dan zou ik niet beter weten en gewoon accepteren dat de ticket die prijs nou eenmaal zou hebben, ipv die fees die er later nog bovenop komen nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:
Is dit niet omdat je heel toevallig het complete album als mix hebt gemaakt en online hebt gezet? :x


Dat zou wel wat verklaren, gezien je een complete albumrelease online zet, in mix vorm.

Heb namelijk deze week nog een mix online gegooid met 25 platen van een artiest en die staat er nog steeds.

Die van mijn stonden er al jaren op. Desniettemin wel album mixes ja maar met released plaatjes lijkt het me dat het niet daardoor komt maar wel dat het plaatjes zijn van dezelfde artiesten.

Ik zou het raar vinden als je hele tributes wel mag maar plaatjes van een album wat creatief is gemixt niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
''Service kosten en Order Fees''

Zat even te kijken.. Als je één ticket voor Impaqt wil bestellen kost dit €73,20, terwijl er geadverteerd wordt met €65,-..
€65,- + €4,95 servicekosten (Paylogic) + €3,25 Order Fees (Q-dance) :/

En X-Qlusive Holland:
€65,00 EUR + €6,95 service fee

In beide gevallen zijn de servicekosten meer dan 10% van de prijs die je uiteindelijk voor je ticket betaald :thumbdown:

Mag er volgens de wet wel geadverteerd worden dan met 65 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 tickets Genesis... 12.60 service kosten... Koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die pleuris dj mag stemmen screenshots op instagram etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
stadia

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
2 tickets Genesis... 12.60 service kosten... Koekoek

Inderdaad... Vroeger was het toch een euro of 3 of ben ik nu gek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Al die pleuris dj mag stemmen screenshots op instagram etc...


Inderdaad ja, alsof mij het boeit dat Hennie Rawcore op Warface heeft gestemd. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
rakkietakkie schreef:
2 tickets Genesis... 12.60 service kosten... Koekoek

Inderdaad... Vroeger was het toch een euro of 3 of ben ik nu gek? :P


Ja klopt, op beide trouwens ;) haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nattehond schreef:
''Service kosten en Order Fees''

Zat even te kijken.. Als je één ticket voor Impaqt wil bestellen kost dit €73,20, terwijl er geadverteerd wordt met €65,-..
€65,- + €4,95 servicekosten (Paylogic) + €3,25 Order Fees (Q-dance) :/

En X-Qlusive Holland:
€65,00 EUR + €6,95 service fee

In beide gevallen zijn de servicekosten meer dan 10% van de prijs die je uiteindelijk voor je ticket betaald :thumbdown:

Mag er volgens de wet wel geadverteerd worden dan met 65 euro?


Ik meen inderdaad dat dit vorig jaar aan was gepast en dat ze alleen nog maar met de inclusief prijs mochten adverteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Dat bij sommige sites de adds door de addblocker heen komen. Ik gebruik uBlock, maar daar komen ze gewoon doorheen.


Afbeelding

"Element blokkeren". You're welcome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien wat aan de persoonlijke kant maar ik wilde het ff van me af schrijven.

Al 10 jaar hardstyle willen maken maar nooit verder gekomen dan de basics van de DAW zelf en niet weten wat the fuck er nou eigenlijk mis is waarom ik zo 'blokkeer'. Als ik geen duidelijke route heb om te volgen schijn ik echt helemaal vast te lopen. En aangezien het beginnersproces (wat trouwens voor veel - bijna alle - dingen die je aan kan leren geldt) inhoudt dat je gewoon wat rond moet klooien en steeds wat meer te weten te komen is totdat het allemaal duidelijker wordt. Dat 'gewoon klooien' is dus waar ik vastloop. Ik kijk wat tutorials, doe wat shit na, klik wat shit aan, maak een achterlijk melodietje en dan heb ik echt geen idee meer en sluit ik FL om het vervolgens weer maanden niet te gebruiken. En dan komt er weer een opwelling 'en nu gvd een keer écht je best doen@@@' en dan zit ik weer een uurtje en weer repeat. De gedachte dat als ik 10 jaar geleden gewoon mezelf er doorheen had gesleurd ik nu er daadwerkelijk wat bereikt mee te kunnen hebben is fucked up, de gedachte dat deze tekst op m'n 40e nog precies dezelfde werkelijkheid kan zijn is al helemaal erg. Leef m'n hele leven dan in een 'wat als ik toen..' :cry:

Het ergste is nog dat dit op mensen (logischerwijs) gewoon overkomt alsof ik niet genoeg geprobeerd heb en dat iedereen zo'n 'wtf ben ik allemaal aan het doen' proces heeft bij het leren van dingen. Maar na 10 jaar geen fuck verder gekomen te zijn begin ik toch te denken dat er meer is dan dat cliché je probeert te weinig verhaal. Als ik nou wist waar het probleem lag. Voel me echt elke dag een failure omdat zoiets als dit, wat iets natuurlijks, leuks zou moeten zijn (want daar ligt het niet aan, ik vind niks interessanter en fascinerender dan muziek) zo stroef gaat op de een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 10:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je het nou over de boeg, geen aanleg voor, gooit dan staat het verhaal al heel anders.

Als je nou eenmaal je interesse er niet bij kan houden en niet de doorzettingsvermogen hebt om het te doen, moet je misschien maar accepteren dat het je ding niet is.

Heb ook zat dat soort dingen gedaan, als ik dat wat minder deed had ik mijn opleiding ook veel sneller klaar gehad en stond ik nu in een betere positie. Je kan het beste doen wat je ligt en waar je zo aan een stuk door mee kan dan dat je iets doet wat je op jezelf moet forceren. Daar kan je beter je tijd in steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 20:18 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Misschien wat aan de persoonlijke kant maar ik wilde het ff van me af schrijven.

Al 10 jaar hardstyle willen maken maar nooit verder gekomen dan de basics van de DAW zelf en niet weten wat the fuck er nou eigenlijk mis is waarom ik zo 'blokkeer'. Als ik geen duidelijke route heb om te volgen schijn ik echt helemaal vast te lopen. En aangezien het beginnersproces (wat trouwens voor veel - bijna alle - dingen die je aan kan leren geldt) inhoudt dat je gewoon wat rond moet klooien en steeds wat meer te weten te komen is totdat het allemaal duidelijker wordt. Dat 'gewoon klooien' is dus waar ik vastloop. Ik kijk wat tutorials, doe wat shit na, klik wat shit aan, maak een achterlijk melodietje en dan heb ik echt geen idee meer en sluit ik FL om het vervolgens weer maanden niet te gebruiken. En dan komt er weer een opwelling 'en nu gvd een keer écht je best doen@@@' en dan zit ik weer een uurtje en weer repeat. De gedachte dat als ik 10 jaar geleden gewoon mezelf er doorheen had gesleurd ik nu er daadwerkelijk wat bereikt mee te kunnen hebben is fucked up, de gedachte dat deze tekst op m'n 40e nog precies dezelfde werkelijkheid kan zijn is al helemaal erg. Leef m'n hele leven dan in een 'wat als ik toen..' :cry:

Het ergste is nog dat dit op mensen (logischerwijs) gewoon overkomt alsof ik niet genoeg geprobeerd heb en dat iedereen zo'n 'wtf ben ik allemaal aan het doen' proces heeft bij het leren van dingen. Maar na 10 jaar geen fuck verder gekomen te zijn begin ik toch te denken dat er meer is dan dat cliché je probeert te weinig verhaal. Als ik nou wist waar het probleem lag. Voel me echt elke dag een failure omdat zoiets als dit, wat iets natuurlijks, leuks zou moeten zijn (want daar ligt het niet aan, ik vind niks interessanter en fascinerender dan muziek) zo stroef gaat op de een of andere manier.


Ik ben zelf zo jong begonnen dat ik een basic kick snare patroontje al helemaal de shit vond haha. Ik kan me voorstellen dat als je al heel lang hardstyle luistert, je veel hogere verwachtingen van jezelf hebt dan ik toen ik op mijn 13e begon. Hardstyle is echt een ziek moeilijk genre en je moet niet verwachten dat je het ineens onder de knie hebt. Ik doe er nu al 6 jaar over en pas het laatste jaar klinkt het enigzins en merk ik dat mensen het leuk vinden.

Dus ik zou gewoon een paar hardstyle lead presets downloaden, een Wildstylez kick rippen, en met een standaard melodietje zo goed mogelijk iets in elkaar zetten. Als het goed is zijn er genoeg melodie tutorials, desnoods gebruik je een bestaande hardstyle melodie die je vet vindt. Je kan natuurlijk altijd wat vragen in de producers corner of aan mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim_
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
pim_


dan ga je toch lekker weg, ganzenek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 15:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Goldenstyle schreef:
pim_


dan ga je toch lekker weg, ganzenek

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Goldenstyle schreef:
pim_


dan ga je toch lekker weg, ganzenek

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jij begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
jij begon.

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
pim_

O, maar zet jezelf ook gerust op dat lijstje hoor, knul. Met je techno-grapjes :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Goldenstyle schreef:
pim_

O, maar zet jezelf ook gerust op dat lijstje hoor, knul. Met je techno-grapjes :sleep:

Dat probeer ik 'm al een tijdje te vertellen, maar hij wil niet luustrn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Misschien wat aan de persoonlijke kant maar ik wilde het ff van me af schrijven.

Al 10 jaar hardstyle willen maken maar nooit verder gekomen dan de basics van de DAW zelf en niet weten wat the fuck er nou eigenlijk mis is waarom ik zo 'blokkeer'. Als ik geen duidelijke route heb om te volgen schijn ik echt helemaal vast te lopen. En aangezien het beginnersproces (wat trouwens voor veel - bijna alle - dingen die je aan kan leren geldt) inhoudt dat je gewoon wat rond moet klooien en steeds wat meer te weten te komen is totdat het allemaal duidelijker wordt. Dat 'gewoon klooien' is dus waar ik vastloop. Ik kijk wat tutorials, doe wat shit na, klik wat shit aan, maak een achterlijk melodietje en dan heb ik echt geen idee meer en sluit ik FL om het vervolgens weer maanden niet te gebruiken. En dan komt er weer een opwelling 'en nu gvd een keer écht je best doen@@@' en dan zit ik weer een uurtje en weer repeat. De gedachte dat als ik 10 jaar geleden gewoon mezelf er doorheen had gesleurd ik nu er daadwerkelijk wat bereikt mee te kunnen hebben is fucked up, de gedachte dat deze tekst op m'n 40e nog precies dezelfde werkelijkheid kan zijn is al helemaal erg. Leef m'n hele leven dan in een 'wat als ik toen..' :cry:

Het ergste is nog dat dit op mensen (logischerwijs) gewoon overkomt alsof ik niet genoeg geprobeerd heb en dat iedereen zo'n 'wtf ben ik allemaal aan het doen' proces heeft bij het leren van dingen. Maar na 10 jaar geen fuck verder gekomen te zijn begin ik toch te denken dat er meer is dan dat cliché je probeert te weinig verhaal. Als ik nou wist waar het probleem lag. Voel me echt elke dag een failure omdat zoiets als dit, wat iets natuurlijks, leuks zou moeten zijn (want daar ligt het niet aan, ik vind niks interessanter en fascinerender dan muziek) zo stroef gaat op de een of andere manier.

Als je wilt kan je in een PB een linkje sturen om te horen wat je tot nu toe hebt kunnen maken, misschien kan ik je daarna een beetje op weg helpen. Niet dat ik alles ken en kan, maar op basis van je verhaal denk ik dat ik je iig wel een beetje kan helpen :)
Vorige  1 ... 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic