Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, want zolang er in bijna elk interview zo simpel beredeneerd wordt als 'want is het niet eerlijk' en er nooit beargumenteerd wordt waarom + het feit dat er in mannenvoetbal veel meer betaald kán worden er nooit bij betrokken wordt, sta ik er niet bij stil dat het 'we willen evenveel betaald krijgen' veel dieper gaat. Sorry maadt.

Maar je kan wel weer zo passief aggressief reageren, punt is verder gewoon dat het niveau enorm laag is. Hier hoeft weer geen ellenlange discussie over te komen wmbt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 23:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En of dat zodoende niet gewoon eerlijk is om te vragen voordat je zoiets simpels roept?


Nee dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Je mag denken wat je wil, normaal ben ik juist van het iets goed onderzoeken voordat ik een mening vorm en toevallig bij dit dus niet. Maargoed, als ze willen dat hun punt beter begrepen wordt. Educate ons dan gewoon, voor een leek is 'maar jullie niveau is veel lager en in mannenvoetbal gaat nou eenmaal veel meer geld rond' een compleet logische reactie. Leg het dan gewoon uit als je van die onwetende reacties af wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien denk ik wel te simpel, maar is het niet gewoon hoeveel geld er in de omloop is, zoveel kun je verdienen? In mannenvoetbal gaat een belachelijk hoeveelheid geld rond omdat de hele wereld er naar kijkt. Je mag het nog zo belachelijk vinden dat een voetballer 20 miljoen per jaar kan verdienen, maar waar wil je anders dat het geld heengaat :P Zo ook met vrouwenvoetbal, het is gewoon niet zo groot dus heel veel ga je er als vrouw ook niet mee verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 01:16 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Misschien denk ik wel te simpel, maar is het niet gewoon hoeveel geld er in de omloop is, zoveel kun je verdienen? In mannenvoetbal gaat een belachelijk hoeveelheid geld rond omdat de hele wereld er naar kijkt. Je mag het nog zo belachelijk vinden dat een voetballer 20 miljoen per jaar kan verdienen, maar waar wil je anders dat het geld heengaat :P Zo ook met vrouwenvoetbal, het is gewoon niet zo groot dus heel veel ga je er als vrouw ook niet mee verdienen.

Het gaat in mijn ogen om de maatschappelijke gevolgen van voetbal in vergelijking met andere sectoren. Als er positieve effecten worden bereikt door voetballers extreem veel geld te geven dan valt er wat voor te zeggen maar als het ook met minder geld kan dan kan een deel van dat geld beter naar andere sectoren of naar de overheid gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 09:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat je het verschil kunt verklaren door de inkomsten te vergelijken die het WK van de mannen genereert t.o.v. het vrouwen WK, het mannen WK haalt namelijk 45 keer meer geld op:

"The men's World Cup in Russia generated over $6 billion in revenue, with the participating teams sharing $400 million, less than 7% of revenue. Meanwhile, the Women's World Cup is expected to earn $131 million for the full four-year cycle 2019-22 and dole out $30 million (23%) to the participating teams."
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 09:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat gaat echter naar de teams, in ons geval de KNVB, het gaat om de salarissen van de spelers die op een internationaal toernooi spelen. ;)

Vind ik dat de vrouwen evenveel moeten verdienen als de mannen in voetbal? Nee, want je wordt betaald naar het niveau. Echter komt er wel steeds meer aandacht voor en zijn er meer talenten aan het opkomen. Je zal altijd een fysiek verschil houden.

Maar zodra de interesse en het niveau toeneemt, wat het nu dus doet, is het ook niet heel raar dat ze ook daar meer betaald naar krijgen. Het is wel enigszins schandalig wanneer een international bij een topteam evenveel verdient als een bankzitter bij FC Groningen bijvoorbeeld (niet dat dit het geval is, maar dat scheen wel zo te wezen in meerdere landen waar het onderhand dus is gewijzigd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat gaat echter naar de teams, in ons geval de KNVB, het gaat om de salarissen van de spelers die op een internationaal toernooi spelen. ;)
.


Exact en dat van de mannen is hoger omdat ze 45 keer meer geld binnen harken dan de dames.
Ben het overigens wel met je eens dat het vrij lullig is dat een bankzitter bij Groningen meer verdient dan een topspeler bij de vrouwen maar ik ben bang dat ook dit een geval supply and demand is. Olympique Lyon is de winnaar van de vrouwen champions league maar ik denk dat 99% geen enkele speelster van dat team kan opnoemen m.u.v. van de Sanden, dat zegt genoeg toch?
Er is (nu nog) relatief weinig vraag naar vrouwenvoetbal i.v.t. mannenvoetbal, we hebben gisteren een halve finale gezien van het grootste vrouwentoernooi op de planeet en ze krijgen het stadion net voor de helft vol. Goed om te zien dat het in Nederland nu meer leeft dan ooit, dat zal ongetwijfeld bijdragen aan meer interesse en betere salarissen voor de dames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 09:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan het ook niet echt vergelijken gezien de fysieke verschillen waar niets aan gedaan kan worden. Maar idd, zodra het niveau omhoog gaat, wat het dit jaar en de laatste jaren doet, stijgt de interesse ook, wat ook is gebeurd. Eerst zaten die stadia bijna nooit halfvol.

Bij het EK in NL zag je al veel meer gevulde stadia bijvoorbeeld dan in voorgaande jaren. Het is nog inderdaad niet zo veel vraag als het mannenvoetbal, waar het niveau tot nu toe nog hoger is (daar kan je gewoon niet omheen en dat ook echt niet de schuld van de voetbalvrouwen wereld, wanneer de vraag omhoog gaat gaat de kwaliteit vanzelf gezien ook omhoog). Maar het is groter dan eerst, en dan is het ook niet meer dan een stukje logisch nadenken dat ze verhoging vragen.

Het is onderhand bijvoorbeeld populairder dan de jonge international teams, dat was eerst ook anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Vrouwenvoetbal :sleep:

Kijk dan niet. Mensen die zeiken over vrouwenvoetbal. :sleep:
Al helemaal klaar met mensen die het blijven vergelijken met mannenvoetbal. Die vergelijking gaat gewoon niet op. Vrouwen zijn in zoveel dingen anders dan mannen. Bewegen anders en denken anders. Het spelletje is het zelfde maar de sport is anders. En ik ben voor gelijke vergoeding bij Oranje voor mannen en vrouwen. Ik snap dat clubs mannen meer betalen dan vrouwen. Dit is op basis van winstgevendheid natuurlijk. Compleet logisch. Maar bij de KNVB is het een vergoeding. Deze moet gewoon gelijk zijn.

Ik vind het trouwens mooi dat de Oranje vrouwen dit bereiken. Goed voor alle kleine meisjes die graag op voetbal willen. Die hebben gewoon nu voorbeelden. Kijken op tegen onze speelsters. Mooi toch!

En zeiken dat het niveau veel lager is. Ja dat klopt. Maar kijk even hoelang mannenvoetbal al bestaat op professioneel niveau en hoelang we in Nederland professioneel vrouwen voetbal hebben. Het is gewoon een jonge sport nog. Niveau gaat nu al met stappen vooruit. Mooie ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Otoplastiek kwijt geraakt op Wish...

Daar gaat weer 200euro straks voor goede bescherming
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Otoplastiek kwijt geraakt op Wish...

Daar gaat weer 200euro straks voor goede bescherming


Als je er slechts eentje bent kwijt geraakt kun je er ook gewoon weer slechts eentje laten maken. Been there done that xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Otoplastiek kwijt geraakt op Wish...

Daar gaat weer 200euro straks voor goede bescherming


Hoe raak je die kwijt dan? Je stopt die dingen toch gewoon in je oren en die haal je er na het feest weer uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
rakkietakkie schreef:
Otoplastiek kwijt geraakt op Wish...

Daar gaat weer 200euro straks voor goede bescherming


Hoe raak je die kwijt dan? Je stopt die dingen toch gewoon in je oren en die haal je er na het feest weer uit?


Dat is em juist, wie zegt er dat ze in z'n oren zaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
RomanAnthony schreef:
rakkietakkie schreef:
Otoplastiek kwijt geraakt op Wish...

Daar gaat weer 200euro straks voor goede bescherming


Hoe raak je die kwijt dan? Je stopt die dingen toch gewoon in je oren en die haal je er na het feest weer uit?


Dat is em juist, wie zegt er dat ze in z'n oren zaten?


Dat is dus mijn vraag. Maar lijkt mij aannemelijk dat je oordoppen in je oren zitten op een feest en niet in je neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haal mijn oordoppen altijd eruit als ik een stage verlaat omdat ik moeite heb om mensen te verstaan. Bij het in en uit doen liet ik op defqon 1 dopje vallen en was ik hem kwijt. Mja zijn dan ook geen op maat gemaakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja als je ze eenmaal niet meer kan vinden zijn ze zo weg, zijn kleine voorwerpen. Tenzij je ze in een apart doosje of apart vakje van je broek hebt zitten?

Ik heb zelf niet op maat gemaakte oordopjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
rakkietakkie schreef:
Otoplastiek kwijt geraakt op Wish...

Daar gaat weer 200euro straks voor goede bescherming


Hoe raak je die kwijt dan? Je stopt die dingen toch gewoon in je oren en die haal je er na het feest weer uit?


Hij zat niet lekker, dus haalde hem eruit om even zuiver te maken (zat hard puntje aan merkte ik), toen werd ik aangetikt door een Mexicaan die los stond te gaan, tsjoep, kwijt.

Dingen waren sws aan vervanging toe na 5jaar... merkte dat hij rechts na 3u pijn begon te doen en links zat hij vaak niet optimaal meer. Vanmiddag in ieder geval een afspraak voor nieuwe te laten maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De TV reclames van ABN Amro... Ja ik weet het, elke tv reclame is irritant. Maar die van de ABN wil ik even benoemen. Die gast die elke keer vraagt: "Hoe ik dat doe?"....
Man, hou op, iedereen weet hoe je een tikkie stuurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
De TV reclames van ABN Amro... Ja ik weet het, elke tv reclame is irritant. Maar die van de ABN wil ik even benoemen. Die gast die elke keer vraagt: "Hoe ik dat doe?"....
Man, hou op, iedereen weet hoe je een tikkie stuurt.


Ja maar sommige mensen weten niet dat dat ook in het buitenland kan xd
Facebooken, Whatsappen, Skypen, marktplaatsen, hardtraxxen, alles kan in het buitenland, maar tikkies is blijkbaar onduidelijkheid over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Thanks for using Mixcloud, it's great to have you on the platform.

Mixcloud is all about radio shows, DJ mixes, Podcasts, and audio that people can enjoy for an extended period of time.

For licensing reasons we are not allowed to host uploads containing tracks mostly from the same artist so unfortunately we've had to disable your upload titled "Headhunterz & Wildstylez Pres. Project One (Nuracore mixed 2015)".

If you feel there has been an error, please get in touch at [email protected].


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan zouden bijna al mijn mixen er uit worden gehaald, heb nog geen berichten gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan zouden bijna al mijn mixen er uit worden gehaald, heb nog geen berichten gehad.

Ok heb nog 3 andere mails gekregen dus denk dat je binnenkort hetzelfde ontvangt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit niet omdat je heel toevallig het complete album als mix hebt gemaakt en online hebt gezet? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 08:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is dit niet omdat je heel toevallig het complete album als mix hebt gemaakt en online hebt gezet? :x


Dat zou wel wat verklaren, gezien je een complete albumrelease online zet, in mix vorm.

Heb namelijk deze week nog een mix online gegooid met 25 platen van een artiest en die staat er nog steeds.
Vorige  1 ... 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic