Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
online now
Je moet wat als je krap bij kas zit
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Unknown wrote:
ULTIMO wrote:Oh in dat geval mogen wij niet klagen want Unknown werkt in een kas.
Ga jij maar lekker in de kas werken, kijken of je het dan nog zo zegt...
Nee. Waarom zou ik? Het is daar warm.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Unknown wrote:
ULTIMO wrote:Oh in dat geval mogen wij niet klagen want Unknown werkt in een kas.
Ga jij maar lekker in de kas werken, kijken of je het dan nog zo zegt...
Ik werk ook in een kas maar gister was het gewoon ontzettend warm ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
DJ Kas-parov
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Waarschijnlijk durft hij nog niet uit de kas te komen
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Door die hitte was er ook veel smog dat is niet best voor het broei-kas-effect.
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Kas-sa-lon zo-warm-ha.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Nou lekker werken en straks een kas van een huis hebben
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Jullie hebben hem van de kas naar de muur gestuurd.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
kasker grappig.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
De hele dag dat fucking gezever over die verdronken mexicanen die naar de VS wilde zwemmen en dood zijn gefotografeerd. Oke heel vervelend enzo voor ze dat ze dood zijn maar ze doen het toch helemaal zelf. Uh ja ik mag een bepaald land niet in maar dan ga ik maar met mn kleine dochtertje een woeste rivier door zwemmen.

En dan een paar van die neppe kut Amerikanen die 'absoluut niet maar de foto kunnen kijken want het is zo fucking erg en word er zo verdrietig van'. Gvd pleur toch op man het is maar een foto.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Sowieso, wie de fuck treft dat aan en denkt ‘laat ik dat eens vanaf 10 verschillende hoeken fotograferen en verspreiden via social/mainstream media’.

Bel gewoon de instanties en fotografeer lekker niks. Wel zo respectvol.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Thoughts and prayers
Irritatiemomentjes
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Heel sneu verder, en de reden dat ze dit moeten doen heeft natuurlijk ook grond in de problemen in Mexico (Kartels, armoede) tegenover het harde beleid van de VS (Trump).

Maar het blijft een eigen keuze inderdaad. Wellicht dat deze persoon in een penibele situatie zat, maar goed, een groot deel is ook gelukzoekers dus zeker kan je het nooit zeggen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Last van een pijnlijke ontsteking in mijn voet, net voor een weekend Defqon terwijl ik verder eigenlijk al geen festivals meer ga. Top, die timing...
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
De reacties onder een Hardnews post die over het einde van P&D gaat :yawn:

"wie?"
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Steffnov wrote:Last van een pijnlijke ontsteking in mijn voet, net voor een weekend Defqon terwijl ik verder eigenlijk al geen festivals meer ga. Top, die timing...
Neef, de max. van 4,5 liter drank wel benutten aan alleen maar blikken speciaalbier he. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Remi wrote:
Steffnov wrote:Last van een pijnlijke ontsteking in mijn voet, net voor een weekend Defqon terwijl ik verder eigenlijk al geen festivals meer ga. Top, die timing...
Neef, de max. van 4,5 liter drank wel benutten aan alleen maar blikken speciaalbier he. :thumbup:
Voor de vrijdag heb ik een aantal leuke dingen staan, waaronder deze kneiter van North :P rest van weekend is dat zonde en doe ik het "iets" normaler
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
ULTIMO wrote:De reacties onder een Hardnews post die over het einde van P&D gaat :yawn:

"wie?"
Heb 't niet bekeken maar waarschijnlijk reageert daaronder dan weer iemand met een verhaal in de richting van: "Zitten al zo lang in de scene, bij Theracords gezeten, zwaar ondergewaardeerd, verdienen een groter podium, dikke tracks en CD uitgebracht." Leef en laat leven, die Facebook imbecielen onder posts van HN, RSU en DTH.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
THArdstyler wrote:
ULTIMO wrote:De reacties onder een Hardnews post die over het einde van P&D gaat :yawn:

"wie?"
Heb 't niet bekeken maar waarschijnlijk reageert daaronder dan weer iemand met een verhaal in de richting van: "Zitten al zo lang in de scene, bij Theracords gezeten, zwaar ondergewaardeerd, verdienen een groter podium, dikke tracks en CD uitgebracht." Leef en laat leven, die Facebook imbecielen onder posts van HN, RSU en DTH.
Gewoon bestempelen als geen echte liefhebber :)
Zal 'm hebben.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Steffnov wrote:
Remi wrote:
Voor de vrijdag heb ik een aantal leuke dingen staan, waaronder deze kneiter van North :P rest van weekend is dat zonde en doe ik het "iets" normaler
Nice one! Ik zit in een huisje maar ik huur een kluisje op de camping voor wat spullen en ga daar ook de maximale 4,5 liter in proppen :lol: .We houden Untappd wel even in de gaten.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Rickzel wrote:De traagste dag van het jaar. :x
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Een collega die nooit wat met voetbal heeft kent toevallig Sepp van den Berg een beetje omdat hij gaat met een nichtje van haar. Op zich prima natuurlijk. Maar irritant als ze na de transfer van die jongen opeens er verstand van heeft haha. Die jongen kan opeens fantastisch voetballen. Ze weet waarschijnlijk niet eens dat het een verdediger is en door Liverpool gehaald is als gewoon 1 van de zoveel die mogelijk misschien wellicht een goeie speler kan worden.

Maar goed, leuk dat ze hem kent :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Is het nou een hij of een zij :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:Is het nou een hij of een zij :P
Uhm, zij kent een hij. Volgens mij klopt mijn tekstje wel. :P