Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mijn auto die al vanaf 3 mei bij de garage staat en de monteur elke keer fucking vaag is over wanneer de auto eindelijk weer kan rijden. Hij zij vorige week dat die over een paar dagen klaar is, maar dat is weer een week geleden en kan elke keer zelf naar die gozert bellen om informatie...


En nog steeds mijn auto niet terug... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Minister Schouten wil dat de landbouw duurzamer wordt, en dat kost geld. Mensen met een lager inkomen gaan daardoor in verhouding nog meer voor eten betalen.


:x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Citaat:
Minister Schouten wil dat de landbouw duurzamer wordt, en dat kost geld. Mensen met een lager inkomen gaan daardoor in verhouding nog meer voor eten betalen.


:x :x :x


Krijg hier echt ziektes van. Die CDA willen de boeren niet afvallen dus ipv dat ze duurzaam voedsel belonen, gaan ze gewoon alles duurder maken. Gaat helemaal nergens over dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik kan hier zelf ook wel pislink om worden, maar het helpt allemaal geen flikker, want ze doen toch waar ze zin in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 20:57 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Unknown schreef:
Citaat:
Minister Schouten wil dat de landbouw duurzamer wordt, en dat kost geld. Mensen met een lager inkomen gaan daardoor in verhouding nog meer voor eten betalen.


:x :x :x


Krijg hier echt ziektes van. Die CDA willen de boeren niet afvallen dus ipv dat ze duurzaam voedsel belonen, gaan ze gewoon alles duurder maken. Gaat helemaal nergens over dit.



maar toch blijft iedereen jaren achter elkaar op een vvd d66 cda enzo stemmen dus schijnbaar maakt het niet uit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 22:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

thunder schreef:
maar toch blijft iedereen jaren achter elkaar op een vvd d66 cda enzo stemmen dus schijnbaar maakt het niet uit :whistle:


Tuurlijk zijn er weer dit soort mensen die gelijk een beslissing van een politieke partij scharen onder de gehele coalitie. Laat me raden, je hebt op de FvD gestemd?

Als je een beetje de partijkalenders doorneemt zie je bijvoorbeeld dat D66 het geld voor deze innovatie bij de Landbouwsubsidies vanuit de EU wilt weghalen. D66 heeft dit zelfs in het regeerakkoord laten zetten. Dat een partij er dan met de pet naar gooit (CDA in dit geval) betekent niet dat de VVD, D66 en de CU dit ook willen. Het is niet dat een politieke beslissing alleen maar wordt ondersteund door de coalitie en geheel niet door de oppositie. In dit soort gevallen kan een partij uit de coalitie samen met de oppositie net zo goed een meerderheid tegen zijn eigen coalitie vormen (zoals bij de studentenrente omhoog en de dividentbelasting).

Het geld zou bij topsalarissen weg moeten komen en ambtenaren, maar mensen als Rutte willen dat juist in stand houden en verhogen. Als mensen nou eens goed zouden onderzoeken welke partij of minister of 2e kamerlid wat oppert, dan zouden de rotte appelen ook gelijk uit de 2e en 1e kamer zijn.

De vloek van de coalitie, een partij doet iets verkeerd, je maakt zelf duidelijk dat je er op tegen bent wat die partij doet maar alsnog gaan mensen een vingertje naar je wijzen. Welkom in politiek Nederland anno 2019 waar een vingertje wijzen en alles afzeiken belangrijker is dan daadwerkelijk vooruit gaan als land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2019 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste werkdag van een leuke collega die niet geheel vrijwillig bij ons weg gaat en waar de rest het totaal niet mee eens is. En dan moet ik ook nog eens als IT verantwoordelijke haar laptop leeg gaan maken straks. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Laatste werkdag van een leuke collega die niet geheel vrijwillig bij ons weg gaat en waar de rest het totaal niet mee eens is. En dan moet ik ook nog eens als IT verantwoordelijke haar laptop leeg gaan maken straks. >.<

Altijd zoeken naar nudes maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2019 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
techno

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Laatste werkdag van een leuke collega die niet geheel vrijwillig bij ons weg gaat en waar de rest het totaal niet mee eens is. En dan moet ik ook nog eens als IT verantwoordelijke haar laptop leeg gaan maken straks. >.<


Hoezo 'leegmaken'? Gewoon re-image en klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Parvuz schreef:
Laatste werkdag van een leuke collega die niet geheel vrijwillig bij ons weg gaat en waar de rest het totaal niet mee eens is. En dan moet ik ook nog eens als IT verantwoordelijke haar laptop leeg gaan maken straks. >.<


Hoezo 'leegmaken'? Gewoon re-image en klaar

Ja zo simpel klinkt het haha. Alleen werken wij met een heel systeem vanuit ons moederbedrijf in Zwitserland. En daarin werkt het nooit precies zoals het hoort. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het gebrek aan structureel (voor)zomerweer in Nederland :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Het gebrek aan structureel (voor)zomerweer in Nederland :thumbdown:


De 30 graden van gisteren was te koud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:
Het gebrek aan structureel (voor)zomerweer in Nederland :thumbdown:


De 30 graden van gisteren was te koud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat dachten jullie van nu 30, morgen 20 met tussendoor lekker wat onweer en regen..
ipv een beetje constant lekker weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:
Het gebrek aan structureel (voor)zomerweer in Nederland :thumbdown:


De 30 graden van gisteren was te koud?

Mijn dank is groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:

De 30 graden van gisteren was te koud?

Mijn dank is groot


Kleine correctie. Nu is je dank groot ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:

Maar, eens. Onregelmatig kutklimaat hier altijd. En het gezeik van mensen om me heen dat het zo warm is als het 30 graden is. (Wat hooguit 2-3 dagen per jaar gebeurt). Als het -17 is en m'n lul eraf vriest hoop ik dan andersom altijd ook dat mensen het met me eens zijn als ik als ik klaag over de kou, maar dat schijnt niemand erg te vinden. Maar wel helemaal overstuur als het mooi weer is. /rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op kou kun je kleden, op hitte niet. Van mij hoeft het niet warmer dan 25-27 graden te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Op kou kun je kleden, op hitte niet. Van mij hoeft het niet warmer dan 25-27 graden te zijn.

!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Op kou kun je kleden, op hitte niet. Van mij hoeft het niet warmer dan 25-27 graden te zijn.


Mee hoor je hoeft je niet te kleden bij hitte.

Maar ik hou absoluut wel van zo'n zomer als die we vorig jaar gehad hebben, alleen als je zoals ik in een kas werkt en de temperaturen daar nog wel ri 35/40 graden of nog heter kunnen oplopen met zo'n zomer als vorig jaar is dat alles behalve een pretje. Conclusie zomer zoals vorig jaar in vakanties fantastisch, zomer zoals vorig jaar als je in een kas werkt vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het weer prima zo. Tegen de 20 graden aan en af en toe wat warmere dagen. Genoeg regen dus ook geen last van droogte. Vind helemaal mooi.
Vorige  1 ... 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic