Hier pak je ook wel de extreme voorbeelden van feesten met een ramp van een lineup/bende teringherrie. Ik vind het juist fijn dat er tenminste nog een groepje is die zich daartegen af zet dmv dit soort opmerkingen. Stoor me meer aan dat ellendige volk dat al die nieuwe kassakicksbagger helemaal geweldig vind en het daarmee in leven houdt door kaartjes te blijven kopen.wrote:Yep het is een trieste bedoeling geworden op HT, kijk/reageer nog veel uit gewoonte, maar zit echt veel te vaak tenenkrommend naar sommige topics te kijken.
Er is ook geen ruimte meer om de huidige scene volledig te bespreken omdat een deel al niet eens meer gepost wordt omdat het niet binnen de circlejerk past. En als er iemand zo gek is om wél een bepaald topic aan te maken zijn de "grapjes" al weer van te voren in te vullen.
Ben helaas die vrijdag ziek, dus sla deze keer overHilarischZo zieke line up dat je alleen van het idee al ziek bent.
Dan ben ik zelf nog liever een zure 'oude' negatieveling/troll of whatever want van de nieuwe generatie fans/feesten moeten we het niet hebben.