Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Yep het is een trieste bedoeling geworden op HT, kijk/reageer nog veel uit gewoonte, maar zit echt veel te vaak tenenkrommend naar sommige topics te kijken.

Er is ook geen ruimte meer om de huidige scene volledig te bespreken omdat een deel al niet eens meer gepost wordt omdat het niet binnen de circlejerk past. En als er iemand zo gek is om wél een bepaald topic aan te maken zijn de "grapjes" al weer van te voren in te vullen.

Citaat:
Ben helaas die vrijdag ziek, dus sla deze keer over

Citaat:
Zo zieke line up dat je alleen van het idee al ziek bent.


Hilarisch


Hier pak je ook wel de extreme voorbeelden van feesten met een ramp van een lineup/bende teringherrie. Ik vind het juist fijn dat er tenminste nog een groepje is die zich daartegen af zet dmv dit soort opmerkingen. Stoor me meer aan dat ellendige volk dat al die nieuwe kassakicksbagger helemaal geweldig vind en het daarmee in leven houdt door kaartjes te blijven kopen.

Dan ben ik zelf nog liever een zure 'oude' negatieveling/troll of whatever want van de nieuwe generatie fans/feesten moeten we het niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hier pak je ook wel de extreme voorbeelden van feesten met een ramp van een lineup/bende teringherrie.


Vind jij, en dat is dus precies wat ik bedoel :P Maargoed ik kaart het niet aan om weer een ellenlange discussie uit te lokken, ik haak er op in omdat het mij persoonlijk irriteert, en een reden is dat HT al lang doodgebloed is en alleen een forum is voor een select gezelschap met allemaal dezelfde muzieksmaak.

Pedaalemre schreef:
Dan ben ik zelf nog liever een zure 'oude' negatieveling/troll of whatever want van de nieuwe generatie fans/feesten moeten we het niet hebben.


Tsjah, dit vind ik inderdaad vrij treurig om te lezen, en hiermee bevestig je inderdaad precies wat ik zeg. Als je vantevoren maar denkt dat de nieuwe generatie kut is en niet openstaat voor een groot deel van wat de huidige scene te bieden heeft en er ook niet over wil praten, dan snap ik inderdaad dat HT als forum niet meer relevant is. Maargoed niet iedereen hier denkt er op zo'n manier over gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

/r/gatekeeping is leaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca die denkt dat ie overal zijn driehoekige vriend moet promoten.....

Blijf lekker in 1 topic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga het svb argument maar weer geven: gewoon niet op reageren, dan voorkomen we die veel te lange discussies in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je goed leest, zie je dat het in 1 topic staat.

In 'Genietmomentjes' ging het namelijk over politiek, en daar was ik niet eens mee begonnen.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je goed leest, dan zie je dat ik het ook niet specifiek tegen jou heb maar ook de mensen die er steeds op in gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Als je goed leest, dan zie je dat ik het ook niet specifiek tegen jou heb maar ook de mensen die er steeds op in gaan


Waarom ga je nu weer op hem in dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ik had het tegen rakkietakkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Yep het is een trieste bedoeling geworden op HT, kijk/reageer nog veel uit gewoonte, maar zit echt veel te vaak tenenkrommend naar sommige topics te kijken.

Er is ook geen ruimte meer om de huidige scene volledig te bespreken omdat een deel al niet eens meer gepost wordt omdat het niet binnen de circlejerk past. En als er iemand zo gek is om wél een bepaald topic aan te maken zijn de "grapjes" al weer van te voren in te vullen.

Citaat:
Ben helaas die vrijdag ziek, dus sla deze keer over

Citaat:
Zo zieke line up dat je alleen van het idee al ziek bent.


Hilarisch

Mee eens. Oude hardtraxx beste hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tsjah, dit vind ik inderdaad vrij treurig om te lezen, en hiermee bevestig je inderdaad precies wat ik zeg. Als je vantevoren maar denkt dat de nieuwe generatie kut is en niet openstaat voor een groot deel van wat de huidige scene te bieden heeft en er ook niet over wil praten, dan snap ik inderdaad dat HT als forum niet meer relevant is. Maargoed niet iedereen hier denkt er op zo'n manier over gelukkig.


Ik sta voor alles in de huidige scene open behalve de topics waar jij die 2 comments uit plukt, pin me er niet op vast maar dat zullen wel xtraraw pingpong feesten geweest zijn. Correct me if I'm wrong want ik kon het niet zo 1,2,3 terugvinden. Als je m'n posts checkt sta ik gewoon voor een hele hoop nieuwe muziek/concepts/feesten open maar als er dan topics zijn waar zure reacties in geplaatst worden, zijn het meestal die met lineups niveautje Psychopatics. Daarom leek voor mij alsof je 2 van die voorbeelden gebruikte waarin men idd negatief is, terwijl je daarmee wegkijkt van het feit dat een groot deel van de 'oudere garde' nog grotendeels positief is over veel dingen, waaronder ik. Maar elke scene heeft bagger, en over bagger mag je m.i. ook best negatief zijn. Of moeten we letterlijk overal maar open voor staan?

Misschien heb ik je post niet helemaal goed begrepen maar het kwam een beetje over alsof men alles maar leuk moet vinden.

En het is ook gewoon zo dat een groot deel van de nieuwe generatie elke nieuwe 'harde' kick slikt alsof het zoete koek is en alles geweldig vindt, waardoor die stijlen populair worden, het steeds harder/sneller moet, wat, of je het nou wil horen of niet, afbreuk doet aan de kwaliteit van de tracks. Dan vind ik het prima om zuur genoemd te worden. Liever dat dan alles maar geweldig proberen te vinden om niet zuur over te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Het feit dat dit soort mannetjes bestaan:

https://www.dumpert.nl/mediabase/769034 ... n_lul.html

Dat je ff met je tanden op de stoeprand kenkert morgen a.u.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.thesun.co.uk/news/9157431/y ... all-video/

Hijs al opgepakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
https://www.thesun.co.uk/news/9157431/yob-laughs-slaps-cat-off-wall-video/

Hijs al opgepakt


Goed om te lezen. Vieze psychopaten zijn dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gaat mijn bloed hier van koken zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Smerige ventjes.

Sneu voor zon beest, het vertrouwen is geschaard naar mensen toe en je doet zon beestje ook fysiek nog eens pijn. Walgelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tegenwoordig moet men steeds gekkere, ongepaste, idiote of zieke shit doen. Het liefste ook nog gefilmd, want likes en views zijn alles. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Of moeten we letterlijk overal maar open voor staan?

Misschien heb ik je post niet helemaal goed begrepen maar het kwam een beetje over alsof men alles maar leuk moet vinden.


Dat hoeft ook helemaal niet. Maar als het iets van een feest betreft waar je niks aan vindt, kun je er ook gewoon niet op reageren in plaats van met van die 'leuke' grapjes aan te komen zetten (je is in dit geval niet jij persoonlijk, maar men in het algemeen).

Irriteer me er ook wel redelijk aan ja. Reageren op een track die helemaal kut is oké, maar een feest waar je toch niet naartoe gaat.. Laat lekker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Maar als het iets van een feest betreft waar je niks aan vindt, kun je er ook gewoon niet op reageren in plaats van met van die 'leuke' grapjes aan te komen zetten

Irriteer me er ook wel redelijk aan ja. Reageren op een track die helemaal kut is oké, maar een feest waar je toch niet naartoe gaat.. Laat lekker doen.


Dit inderdaad. Als er niet op gereageerd wordt omdat niemand interesse heeft verdwijnt het feest snel naar de 2e pagina en is het 'probleem' grotendeels opgelost. Of toch in ieder geval hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies dat, zijn het er allemaal over eens dat Psychopatics een nieuw dieptepunt is, dat is ook totaal niet wat ik bedoel. Maar vorige maand stonden wij bijvoorbeeld op de line-up van een feest in Belgie met een line-up met Act of Rage/Killshot/Rooler en wij zelf. Ik was een topic aan het aanmaken maar dacht halverwege "why bother" omdat ik van tevoren al kon invullen wat de comments gingen worden.

Denk dat veel mensen die gedachte wel zullen delen en denk dat dat de reden is dat je een deel van de nieuwe content/topics/discussies misloopt omdat de focus ligt op schijtlollig doen en mensen ontmoedigd worden die een andere smaak hebben dan de harde kern.

En dan bedoel ik ook niet dat het allemaal maar bloedserieus moet zijn, maar in vergelijking tot een aantal jaar geleden is het nu gewoon de overhand gaan nemen. En het allerbelangrijkste, het is in 99,9% van de tijd niet grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Reageren op een track die helemaal kut is oké, maar een feest waar je toch niet naartoe gaat.. Laat lekker doen.


Dit dus, en dan ook nog van die mensen die telkens elkaar liggen te bashen, want dat hoort bij de cultuur tegenwoordig...

Het greintje fatsoen is soms ver te zoeken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Pedaalemre schreef:
Of moeten we letterlijk overal maar open voor staan?

Misschien heb ik je post niet helemaal goed begrepen maar het kwam een beetje over alsof men alles maar leuk moet vinden.


Dat hoeft ook helemaal niet. Maar als het iets van een feest betreft waar je niks aan vindt, kun je er ook gewoon niet op reageren in plaats van met van die 'leuke' grapjes aan te komen zetten (je is in dit geval niet jij persoonlijk, maar men in het algemeen).

Irriteer me er ook wel redelijk aan ja. Reageren op een track die helemaal kut is oké, maar een feest waar je toch niet naartoe gaat.. Laat lekker doen.


Ik snap dat het irritant overkomt, maar enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum? Tegengestelde meningen zijn juist interessant. En ja ik weet dat je niet bedoelt dat er niks negatiefs gezegd mag worden, maar meer op de manier waarop het dan gezegd wordt - maar m.i. valt het best vel mee met de rate van trollen/grapjes vs. positieve reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum?


Dat is toch totaal niet wat hij zegt of ben ik nou gek?
Vorige  1 ... 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic