Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
maar m.i. valt het best vel mee met de rate van trollen/grapjes vs. positieve reacties.


Ja en wat ons betreft dus niet.

Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum?


Dat is toch totaal niet wat hij zegt of ben ik nou gek?


Dat zeg ik inderdaad niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Ik snap dat het irritant overkomt, maar enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum?


Dat is toch totaal niet wat hij zegt of ben ik nou gek?


Heb er ook achter gezet dat ik weet dat hij/jullie niet bedoelen dat er ook maar niks negatiefs gezegd mag worden. Maar naar mijn beleving valt het best wel mee met de hoeveelheid van dit soort reacties, als je er dan een groot punt van gaat maken zorg je er toch alleen maar voor dat er een onnodig groot taboe komt op je mening op een negatieve manier uiten, en daar hoeven we toch niet heen? Juist op internet zo nu en dan kun je je uiten op een manier die je IRL niet zo snel zou doen, als dat voor sommigen mss een uitlaatklep is laat het dan gewoon, zolang het niet de overhand neemt.

Ikzelf heb het idee dat HT juist wat softer geworden is door de jaren heen.

Edit: Man man chill eens, ik heb letterlijk in de originele post gelijk gezet dat ik ook wel begrijp dat je niet zegt dat er NIKS negatiefs gezegd mag worden maar als jullie met 2 voorbeelden komen van zgn. zure reacties en dat al zo'n lading geeft, als ik straks bij elk woordje wat ik typ eerst na moet gaan denken of het niet kan of mag is de lol er ook vanaf. En denk dat dat niet alleen voor mij geldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Ik snap dat het irritant overkomt, maar enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum? Tegengestelde meningen zijn juist interessant. En ja ik weet dat je niet bedoelt dat er niks negatiefs gezegd mag worden, maar meer op de manier waarop het dan gezegd wordt - maar m.i. valt het best vel mee met de rate van trollen/grapjes vs. positieve reacties.


Klopt, maar in de praktijk gaat het nou niet echt zo bij Hardtraxx. Kijk hoeveel schijt svb elke keer over zich heen krijgt als ie tegen de status quo ingaat en zegt dat ie Gearbox vet vindt. Er zijn ook genoeg dingen die ik vet vind waar ik hier niet op reageer omdat ik weet dat er toch geen interessante discussie uit voorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

broodjebeenham schreef:
Pedaalemre schreef:

Ik snap dat het irritant overkomt, maar enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum? Tegengestelde meningen zijn juist interessant. En ja ik weet dat je niet bedoelt dat er niks negatiefs gezegd mag worden, maar meer op de manier waarop het dan gezegd wordt - maar m.i. valt het best vel mee met de rate van trollen/grapjes vs. positieve reacties.


Klopt, maar in de praktijk gaat het nou niet echt zo bij Hardtraxx. Kijk hoeveel schijt svb elke keer over zich heen krijgt als ie tegen de status quo ingaat en zegt dat ie Gearbox vet vindt. Er zijn ook genoeg dingen die ik vet vind waar ik hier niet op reageer omdat ik weet dat er toch geen interessante discussie uit voorkomt.


Mensen zeiken niet op SVB omdat hij een tegengestelde mening heeft, maar omdat het er sterk op lijkt dat hij expres z'n tegengestelde mening door probeert te drukken, als er een topic is waar 30 uiterst positieve reacties zijn met TOTY edg, en ik ga er neerzetten hoe verschrikkelijk ik de plaat vind (En ja, dat opzich moet kunnen, want je mening is nou eenmaal je mening en die hoef je niet te verbergen), maar weet ik echter van tevoren toch ook wel dat mensen op me gaan reageren. = aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
broodjebeenham schreef:
Pedaalemre schreef:

Ik snap dat het irritant overkomt, maar enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum? Tegengestelde meningen zijn juist interessant. En ja ik weet dat je niet bedoelt dat er niks negatiefs gezegd mag worden, maar meer op de manier waarop het dan gezegd wordt - maar m.i. valt het best vel mee met de rate van trollen/grapjes vs. positieve reacties.


Klopt, maar in de praktijk gaat het nou niet echt zo bij Hardtraxx. Kijk hoeveel schijt svb elke keer over zich heen krijgt als ie tegen de status quo ingaat en zegt dat ie Gearbox vet vindt. Er zijn ook genoeg dingen die ik vet vind waar ik hier niet op reageer omdat ik weet dat er toch geen interessante discussie uit voorkomt.


Mensen zeiken niet op SVB omdat hij een tegengestelde mening heeft, maar omdat het er sterk op lijkt dat hij expres z'n tegengestelde mening door probeert te drukken, als er een topic is waar 30 uiterst positieve reacties zijn met TOTY edg, en ik ga er neerzetten hoe verschrikkelijk ik de plaat vind (En ja, dat opzich moet kunnen, want je mening is nou eenmaal je mening en die hoef je niet te verbergen), maar weet ik echter van tevoren toch ook wel dat mensen op me gaan reageren. = aandacht.


Pedaalemre schreef:
Ik snap dat het irritant overkomt, maar enkel reageren op dingen die je wel leuk vindt/goedkeurt is toch niet het punt van een forum?


Maar dit is toch precies wat jij hierboven aankaart dat dat neit het punt is van een forum, degene met een afwijkende mening maar schofferen omdat z'n mening opvallend is in vergelijking met de rest. Je spreekt jezelf gewoon enorm tegen de heletijd :P

Maargoed in m'n originele post gaf ik ook aan het het MIJN persoonlijke irritatiemomentje is, ik type het niet om jou over te halen. Schijnbaar is het voor jou geen dingetje, dus dat is mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Mensen zeiken niet op SVB omdat hij een tegengestelde mening heeft, maar omdat het er sterk op lijkt dat hij expres z'n tegengestelde mening door probeert te drukken, als er een topic is waar 30 uiterst positieve reacties zijn met TOTY edg, en ik ga er neerzetten hoe verschrikkelijk ik de plaat vind (En ja, dat opzich moet kunnen, want je mening is nou eenmaal je mening en die hoef je niet te verbergen), maar weet ik echter van tevoren toch ook wel dat mensen op me gaan reageren. = aandacht.


Over het algemeen vind ik dat hij goed onderbouwt waarom hij iets vet of kut vindt, en als je vraagt waarom hij iets vindt reageert ie vaak ook uitgebreid daarop. Daarnaast heb ik ook best vaak dat ik naar de TOTY-stemmen kijk en de meest gestemde plaat totaal niet interessant vindt, maar daar reageer ik dan niet op omdat er toch zelden discussie uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt op HT soms behoorlijk kut gereageerd op mensen die het huidige raw wel vinden. Niet perse direct naar iemand toe maar vaak ook in de zin van 'dat mensen dit vet vinden :sick: '. Dat soort comments zorgen er dus voor dat mensen zoals rick minder snel geneigd zijn met dat soort topics te komen, of uberhaupt met hun mening te komen. Zo zie ik het iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Maar dit is toch precies wat jij hierboven aankaart dat dat neit het punt is van een forum, degene met een afwijkende mening maar schofferen omdat z'n mening opvallend is in vergelijking met de rest. Je spreekt jezelf gewoon enorm tegen de heletijd :P


Ja als je de context compleet weg laat zou ik mezelf nu tegenspreken ja. Echter is er een verschil tussen je mening moeten kunnen geven, of die mening nou bij veel of weinig mensen herkenbaar is, of in honderden topics de tegenstrijdige lopen uithangen. Ik leg alleen uit waarom mensen zo op SVB afgaan, dat is nooit het resultaat van zo nu en dan een tegenstrijdige opmerking, dat komt omdat het jarenlang zo doorgaat en dan rijpt dat uiteindelijk tot een soort afkeer. Als 4 pagina's vol gekwijl staat en ik vind de plaat kut dan zeg ik dat ook gewoon, maar als ik dat een lange tijd achter elkaar doe gaat het opvallen, dat snap je zelf ook wel.

Citaat:
Over het algemeen vind ik dat hij goed onderbouwt waarom hij iets vet of kut vindt, en als je vraagt waarom hij iets vindt reageert ie vaak ook uitgebreid daarop.


Eens, maar dit is ook pas iets van de laatste maanden, daarvoor was dat niet.

En ik was niet van plan om dit weer een grote SVB discussie te laten worden, maar omdat broodjebeenham het aanhaalde, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat mensen echt niet op hem zeiken puur en alleen omdat hij een tegenstrijdige mening heeft, er zijn er wel meer met een tegenstrijdige mening en die worden ook niet allemaal gebasht. Go figure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Er wordt op HT soms behoorlijk kut gereageerd op mensen die het huidige raw wel vinden. Niet perse direct naar iemand toe maar vaak ook in de zin van 'dat mensen dit vet vinden :sick: '. Dat soort comments zorgen er dus voor dat mensen zoals rick minder snel geneigd zijn met dat soort topics te komen, of uberhaupt met hun mening te komen. Zo zie ik het iig.


Klopt, het Malice album-topic was hier wel het hoogtepunt van. Aan de ene kant zeggen we dat er te veel veteraanleden alleen maar grapjes maken en het forum afsterft, maar als je hardstylereis toevallig bij dit album begint en je langs dit forum struint zijn al die reacties ook niet echt uitnodigend om verder te kijken en mogelijk lid te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Pedaalemre

moeimaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dat soort comments zorgen er dus voor dat mensen zoals rick minder snel geneigd zijn met dat soort topics te komen, of uberhaupt met hun mening te komen. Zo zie ik het iig.


Nouja vooral dat de discussies heel voorspelbaar worden, ik sta uiteraard bekend als iemand die alles veel te positief becommentarieerd en daar valt van alles over te zeggen, maar als je al 100 keer dezelfde discussie gezien hebt dan ga je niet snel je afwijkende mening meer posten. En ik post hier al ja-ren.

Als een newbie met een Dr Peacock avatar (ik noem maar wat) een positieve reactie plaatst op een of andere typische raw plaat dan stort ook meteen iedereen zich er op, dan komt diegene ook niet snel meer terug om z'n enthousiasme over iets te uiten.

edit: idd wat hierboven ook al gezegd wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Er wordt op HT soms behoorlijk kut gereageerd op mensen die het huidige raw wel vinden. Niet perse direct naar iemand toe maar vaak ook in de zin van 'dat mensen dit vet vinden :sick: '. Dat soort comments zorgen er dus voor dat mensen zoals rick minder snel geneigd zijn met dat soort topics te komen, of uberhaupt met hun mening te komen. Zo zie ik het iig.


Klopt wel, maar precies hetzelfde valt toe te passen op dit onderwerp over negativiteit/trollen. Dat je een paar keer zo'n soort reactie plaatst en er een hele discussie aan gewijd wordt in dit topic hoe irritant het wel niet is, de volgende keer moet ik dan net zo goed bij alles gaan denken of het weer te negatief zal zijn voor sommigen.

@Remi Goeie bijdrage zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik schud in deze Rick de hand en ik stap uit dit gesprek. Gaat me weer een hele irritante kant op, dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik schud in deze Rick de hand en ik stap uit dit gesprek. Gaat me weer een hele irritante kant op, dit.


Haha ik doe met je mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk dit is nu toch precies het probleem :lol: Elke discussie moet zo zoetsappig en vriendschappelijk mogelijk verlopen anders zijn mensen het zat. Een forum is in essentie om te discussiëren, dat 80% ervan misschien niet uit discussies bestaat verandert toch niet dat discussiëren alsnog is waar een forum om bestaat? Als we bij het kleinste beetje schuring/irritatie al discussies gaan afkappen gaat er uiteindelijk niemand meer een discussie aan. Er zijn al zo weinig (goede) discussies, jaag dat anders ff nog verder weg. Had echt niet verwacht dat ik hier zo alleen in stond met mijn mening, jammer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
@Remi Goeie bijdrage zeg.


Ik citeer:

Pedaalemre schreef:
en ik vind de plaat kut dan zeg ik dat ook gewoon

Ik vind jou ook kut dus dan zeg ik dat gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Oh je bent er zo een die een zinnetje uit een lang verhaal knipt en de rest negeert. Is goed man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kijk dit is nu toch precies het probleem :lol: Elke discussie moet zo zoetsappig en vriendschappelijk mogelijk verlopen anders zijn mensen het zat. Een forum is in essentie om te discussiëren, dat 80% ervan misschien niet uit discussies bestaat verandert toch niet dat discussiëren alsnog is waar een forum om bestaat? Als we bij het kleinste beetje schuring/irritatie al discussies gaan afkappen gaat er uiteindelijk niemand meer een discussie aan. Er zijn al zo weinig (goede) discussies, jaag dat anders ff nog verder weg.


Nee elk discussie moet respectvol zijn. Dat is het niet als mensen de raw fans constant belachelijk maken of grapjes maken in feest topics. Er is een verschil tussen deze negatieve comment:

Pedaalemre schreef:
Ja goeie manier om hardstyle positief op de kaart te zetten, wat een troep. Mongol Theo.

Ik krijg in tegenstelling tot de rest van het land ook oorbloedingen van het origineel, maar dan nog. Zet een naam die vrijwel niets (meer) met onze scene te maken heeft ons genre ff voor lul. Sterf joh


En dit:

Parvuz schreef:
Verschrikkelijk dit. Ik snap best dat er iets in dat nummertje zit wat vet in hardstyle zou passen. Maar werk het dan goed uit uit. Dit is schandalig slecht.



Persoonlijk vind ik iemand als BB een voorbeeld van hoe je wel kritisch comments kunt plaatsen en respectvol blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kijk dit is nu toch precies het probleem :lol: Elke discussie moet zo zoetsappig en vriendschappelijk mogelijk verlopen anders zijn mensen het zat. Een forum is in essentie om te discussiëren, dat 80% ervan misschien niet uit discussies bestaat verandert toch niet dat discussiëren alsnog is waar een forum om bestaat? Als we bij het kleinste beetje schuring/irritatie al discussies gaan afkappen gaat er uiteindelijk niemand meer een discussie aan. Er zijn al zo weinig (goede) discussies, jaag dat anders ff nog verder weg. Had echt niet verwacht dat ik hier zo alleen in stond met mijn mening, jammer wel.


Sta je niet, maar je mist je eigen punt een beetje volgens mij (of ik interpreteer je punt verkeerd). Aan de ene kant klagen we over een gebrek aan discussie, maar aan de andere kant zeiken we ook op de komst van mensen die raw vet vinden, wat weer een tegengestelde stem is die discussie kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Oh je bent er zo een die een zinnetje uit een lang verhaal knipt en de rest negeert. Is goed man.

Ach, ik ben geen keyboardwarrior zoals jij dat bent en ik probeer mijn tijd beter te besteden dan kansloze discussies te voeren met iemand die ik toch niet mag en waarmee ik nooit vriendjes ga worden. That's all.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Oh je bent er zo een die een zinnetje uit een lang verhaal knipt en de rest negeert. Is goed man.


Jij bent er zo een waar geen discussie mee te voeren is, en dat is kut...

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

@makrooy Je zoekt ze er ook echt wel tussenuit op deze manier zeg. :/ 95% van m'n posts in het release gedeelte lijken in de verste verte niet op de post die jij nu quote. Verder zit er in zulke posts vaak ook een overduidelijke lading sarcasme, je begrijpt ook wel dat dat allemaal niet zo letterlijk is.

Heb veel vaker de neiging om zoiets te posten en geef er bijna nooit aan toe, heel sporadisch komt er dan zoiets uit en dan wordt er zoals nu dus gelijk een ding van gemaakt, en dat is gelijk ook mijn punt vanaf het begin van deze discussie. Dat als er om een paar kleine uitspattingen gelijk zo'n heisa ontstaat, je een sfeer creërt dat niks meer mag/kan gezegd worden. Voor die ene post die jij nu van mij quote zijn er 100 momenten geweest dat ik stil ben gebleven om geen negativiteit aan te wakkeren. Maar dat kun je natuurlijk niet zien. En dan post je 1x wat zuurs, en ja hoor. Had ik wel kunnen zien aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook bewust de meest extreme uit gepakt voor het contrast. Maar zo kan ik wel nog een paar quotes bij pakken (niet van jou) die mijn punt wel duidelijk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En ik maar denken dat iedereen hier vriendjes was :kiss:
Vorige  1 ... 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic