Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je favoriete voetbalclub die op omvallen staat door jarenlang wanbeleid. Ik ga even huilen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roda?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roda inderdaad. Dat het bestuurlijk en financieel de laatste jaren een puinhoop is was wel duidelijk, maar dat het nu zo dringend is zag ik niet aankomen. Zou zonde zijn als de club daadwerkelijk failliet wordt verklaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Roda inderdaad. Dat het bestuurlijk en financieel de laatste jaren een puinhoop is was wel duidelijk, maar dat het nu zo dringend is zag ik niet aankomen. Zou zonde zijn als de club daadwerkelijk failliet wordt verklaard.


https://www.accountant.nl/nieuws/2019/5/nba-veel-voetbalclubs-financieel-kwetsbaar/

Roda is niet de enige....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 20:19 
 

het feit dat de radio edit van audiotricz - inception de hele 2e climax mist en dat het met behulp van de pro mix ik die er niet goed aan kan plakken.

nou ja de 2e climax achter de 1e knope is prima te doen maar de track moet ook een beetje fatsoenlijk eindigen en dat kan ik niet lekker doen zonder rare eindes of enorme sprongen in toonhoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Jordy schreef:
Roda inderdaad. Dat het bestuurlijk en financieel de laatste jaren een puinhoop is was wel duidelijk, maar dat het nu zo dringend is zag ik niet aankomen. Zou zonde zijn als de club daadwerkelijk failliet wordt verklaard.


https://www.accountant.nl/nieuws/2019/5/nba-veel-voetbalclubs-financieel-kwetsbaar/

Roda is niet de enige....


Als basketbal fan moest ik bij die titel wel ff 2x nadenken wat ze nu bedoelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overal Game of Thrones zooi man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Als basketbal fan moest ik bij die titel wel ff 2x nadenken wat ze nu bedoelden


Zware mindfuck. Echt paar keer gedacht: "Wat heeft de NBA er nu mee te maken?" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx. Het niveau is de laatste maanden echt zo laag.

- Groot aantal rawstyle soldaten (of troll accounts) als hardtraxx newbies
- Oude leden die niets anders meer doen dan trollen en sarcastische opmerkingen plaatsen. Vet grappig!
- Alle topics die uiteindelijk veranderen in wahaha illuminatie, MANDYYYY of gezeik op elkaar

Mods, kijken jullie de IP adressen nog na eigenlijk? In de regels staat dat trollen niet is toegestaan en resulteert in waarschuwingen. Heb ik anders nog niet veel van gemerkt. Een keer een sarcastische opmerking moet kunnen, maar er zitten hier volwassen mannen die niets anders doen.

Zo, prettige dag verder he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja het hardtraxx van 10 jaar geleden bestaat niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:30 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Tsja het hardtraxx van 10 jaar geleden bestaat niet meer.

Wat was daar dan leuk aan? Gewoon uit interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Community was een stuk closer en normaler. Werden actief veel dingen voor gedaan (zoals Hardtraxx TV, een Hardtraxx Stage).

Mensen die hier vroeger zaten hebben allang via andere mediums contact met elkaar en gebruiken het forum niet meer. Meeste mods geven ook geen fuck om dit forum, en dat is imo vrij begrijpelijk. Moet je dat doen voor een eigenaar die het het forum toch heeft laten vallen en voor het kleine groepje dat het daadwerkelijk waardeert?

Het is op dit moment gewoon een zelfondersteunend forum, als de leden er geen zin meer in hebben is het ook gewoon dood. Uiteindelijk zal het wel gewoon een groot meme/troll forum worden ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 16:15 
 
Hardtraxxer

Kunnen wij als 'serieuze' leden dan niet proberen er weer iets van te maken? We kunnen een soort van evaluatietopic aanmaken waarin we zetten welke kant we uit willen met het forum en hoe we het getroll gaan aanpakken. In het 'echte' leven heb je ook niet overal politie rondlopen om de orde te handhaven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Kunnen wij als 'serieuze' leden dan niet proberen er weer iets van te maken? We kunnen een soort van evaluatietopic aanmaken waarin we zetten welke kant we uit willen met het forum en hoe we het getroll gaan aanpakken. In het 'echte' leven heb je ook niet overal politie rondlopen om de orde te handhaven.


Meeste mensen hebben daar geen behoefte aan en het gros gaat er niet actief aan meewerken. De persoon die actief dingen kan veranderen aan dit forum doet niets meer, dus die veranderingen komen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hardtraxx. Het niveau is de laatste maanden echt zo laag.

- Groot aantal rawstyle soldaten (of troll accounts) als hardtraxx newbies
- Oude leden die niets anders meer doen dan trollen en sarcastische opmerkingen plaatsen. Vet grappig!
- Alle topics die uiteindelijk veranderen in wahaha illuminatie, MANDYYYY of gezeik op elkaar

Mods, kijken jullie de IP adressen nog na eigenlijk? In de regels staat dat trollen niet is toegestaan en resulteert in waarschuwingen. Heb ik anders nog niet veel van gemerkt. Een keer een sarcastische opmerking moet kunnen, maar er zitten hier volwassen mannen die niets anders doen.

Zo, prettige dag verder he!

Ben het echt volledig met je eens. Heb zelf ook weinig zin meer om wat te posten, en mijn over het algemeen dalende interesse voor de meeste nieuwe hardstyle draagt daar ook niet echt aan bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Helicaze schreef:
Hardtraxx. Het niveau is de laatste maanden echt zo laag.

- Groot aantal rawstyle soldaten (of troll accounts) als hardtraxx newbies
- Oude leden die niets anders meer doen dan trollen en sarcastische opmerkingen plaatsen. Vet grappig!
- Alle topics die uiteindelijk veranderen in wahaha illuminatie, MANDYYYY of gezeik op elkaar

Mods, kijken jullie de IP adressen nog na eigenlijk? In de regels staat dat trollen niet is toegestaan en resulteert in waarschuwingen. Heb ik anders nog niet veel van gemerkt. Een keer een sarcastische opmerking moet kunnen, maar er zitten hier volwassen mannen die niets anders doen.

Zo, prettige dag verder he!

Ben het echt volledig met je eens. Heb zelf ook weinig zin meer om wat te posten, en mijn over het algemeen dalende interesse voor de meeste nieuwe hardstyle draagt daar ook niet echt aan bij.


Ik denk dat Hardtraxx in het algemeen ook niet echt meer trekt. Althans zo is het gevoel...
En dan bedoel ik echt de content (nieuw, zeer matig en oud vervalt langzaam) en het bovenstaand natuurlijk ook.

Vroeger had je nog interesante artikelen te lezen (nieuwsjes e.d.) of diepe interviews.
Artiesten waren ook veel meer actief op het forum. en talent dj's konden hun Ei echt kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is nu maar gewoon go with the flow :P.

Het wordt nu actief gehouden door de mensen die het leuk vinden, zolang dat zo is blijft het forum wat het is, de toon en onderlinge communicatie wordt ook gewoon bepaald door iedereen (troll, vriendelijk, afzeiken, memes, gatekeeping, whatever welke toon je wilt).

Vind je het niks, dan is het nutteloos om er wat aan te veranderen, want dat gebeurt toch niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ben het echt volledig met je eens. Heb zelf ook weinig zin meer om wat te posten, en mijn over het algemeen dalende interesse voor de meeste nieuwe hardstyle draagt daar ook niet echt aan bij.

Dit ook vooral. Ik vind het niveau van de meeste tracks nog wel hoog, maar die artiesten die altijd dezelfde hitjes draaien, niet gevarieerd draaien en het publiek dat alles geweldig vindt maakt feesten voor mij ook niet meer interessant. Wel jammer, want hardstyle blijft voor mij nog het leukste genre.

Ik kijk hier dan ook nog wel dagelijks, maar echt veel nuttigs bijdragen kan ik ook niet meer. Af en toe trollen in off topic vind ik wel grappig, maar ik probeer de rest van het forum ook nog wel leuk te houden voor de rest. Ik snap ook dat het anderen nog weinig interesseert en dat ze gewoon lekker inhoudsloos willen ouwehoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin eerst al eens met het Techno topic verwijderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Helicaze schreef:
Hardtraxx. Het niveau is de laatste maanden echt zo laag.

- Groot aantal rawstyle soldaten (of troll accounts) als hardtraxx newbies
- Oude leden die niets anders meer doen dan trollen en sarcastische opmerkingen plaatsen. Vet grappig!
- Alle topics die uiteindelijk veranderen in wahaha illuminatie, MANDYYYY of gezeik op elkaar

Mods, kijken jullie de IP adressen nog na eigenlijk? In de regels staat dat trollen niet is toegestaan en resulteert in waarschuwingen. Heb ik anders nog niet veel van gemerkt. Een keer een sarcastische opmerking moet kunnen, maar er zitten hier volwassen mannen die niets anders doen.

Zo, prettige dag verder he!

Ben het echt volledig met je eens. Heb zelf ook weinig zin meer om wat te posten, en mijn over het algemeen dalende interesse voor de meeste nieuwe hardstyle draagt daar ook niet echt aan bij.

Heb dit ook wel hoor. Leuke muziek over het algemeen, maar het gevoel van toen ik echt "verliefd" werd op de muziek rond 2012/2013 is er niet. Met dank aan Nuracore z'n laatste Feel Good setje maar HWS 11, 12 & 13 weer geluisterd gisteren. Dit was nou echt vette hardstyle :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep het is een trieste bedoeling geworden op HT, kijk/reageer nog veel uit gewoonte, maar zit echt veel te vaak tenenkrommend naar sommige topics te kijken.

Er is ook geen ruimte meer om de huidige scene volledig te bespreken omdat een deel al niet eens meer gepost wordt omdat het niet binnen de circlejerk past. En als er iemand zo gek is om wél een bepaald topic aan te maken zijn de "grapjes" al weer van te voren in te vullen.

Citaat:
Ben helaas die vrijdag ziek, dus sla deze keer over

Citaat:
Zo zieke line up dat je alleen van het idee al ziek bent.


Hilarisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag m'n naam wel in de quote zetten hoor, desalniettemin heb je wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Je mag m'n naam wel in de quote zetten hoor, desalniettemin heb je wel gelijk.


Nah niet gedaan want was verder niet op jou bedoelt. Op niemand persoonlijk, maar meer wat algemene irritatiemomentjes die keer op keer terugkomen door verschillende mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen idee of er uberhaupt nog iemand is de die tent runt maar het zou inderdaad fijn zijn als alle illuminatie pleuriszooi in 1 topic blijft en niet wijdverspreid over het gehele forum druipt. Wat een doffe ellende zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Geen idee of er uberhaupt nog iemand is de die tent runt maar het zou inderdaad fijn zijn als alle illuminatie pleuriszooi in 1 topic blijft en niet wijdverspreid over het gehele forum druipt. Wat een doffe ellende zeg


Ik vind het behoorlijk akelig dat een persoon zo'n podium krijgt en zijn visie/wil probeert op te leggen.
Wat een onzin post dieje mens toch
Vorige  1 ... 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic