Leandertjeeeeewrote:Mensen die al ruim een maand voor een event vragen over de timetable gaan stellen. Je weet inmiddels toch wel dat die vaak de week van te voren komt en in uitzonderlijke gevallen de week daarvoor?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Weet jij of het met Intents droog blijft?wrote:Mensen die al ruim een maand voor een event vragen over de timetable gaan stellen. Je weet inmiddels toch wel dat die vaak de week van te voren komt en in uitzonderlijke gevallen de week daarvoor?
Bij techno nietwrote:Mensen die al ruim een maand voor een event vragen over de timetable gaan stellen. Je weet inmiddels toch wel dat die vaak de week van te voren komt en in uitzonderlijke gevallen de week daarvoor?
Mijn mening omtrent techno is 180 graden gedraaid sinds ik fisher - losing it heb ontdekt indytermaadtje
Wat vind je van Charlotte De Witte
Wel lekker wijf maar beetje softe techno als je het vergelijkt met losing it. Binnenkort keer naar nachtcollege flink techno beuken #zinin
Draaien ze daar ook plaatjes van, Neun Neun Neun Neun Neun Neun Neun Neun Neun?
Wist dat iemand hem ging plaatsenwrote:
gaat ragen worden met reinier zonneveld pep coke hasj speed yeahwrote:Wel lekker wijf maar beetje softe techno als je het vergelijkt met losing it. Binnenkort keer naar nachtcollege flink techno beuken #zinin
Dus wanneer komt de timetable van Defqon?wrote:Leandertjeeeeewrote:Mensen die al ruim een maand voor een event vragen over de timetable gaan stellen. Je weet inmiddels toch wel dat die vaak de week van te voren komt en in uitzonderlijke gevallen de week daarvoor?
Op het hek zittende, met 5 pillen op kickrollende bezweette gearbox pijpers... en dan vragen voor wat water, en dan een ongeschoren smoelwerk, met witte neusgaten en witte mondhoekjes tegen komen onder dat vieze bezweten LARP kappie van ze...

-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik lees jouw naam altijd als Neeukien op de een of andere manier.wrote:Op het hek zittende, met 5 pillen op kickrollende bezweette gearbox pijpers... en dan vragen voor wat water, en dan een ongeschoren smoelwerk, met witte neusgaten en witte mondhoekjes tegen komen onder dat vieze bezweten LARP kappie van ze...![]()
Wat een vette track dit
Haha, ja daar moest ik ook meteen aan denken. 
Haha, ik jouwe altijd als pendaalemmer...wrote:Ik lees jouw naam altijd als Neeukien op de een of andere manier.wrote:Op het hek zittende, met 5 pillen op kickrollende bezweette gearbox pijpers... en dan vragen voor wat water, en dan een ongeschoren smoelwerk, met witte neusgaten en witte mondhoekjes tegen komen onder dat vieze bezweten LARP kappie van ze...![]()
wrote: Haha, ik jouwe altijd als pendaalemmer...
Baudet gisteravond op tv. Man man man. 
wrote:Baudet gisteravond op tv. Man man man.
Die persoonlijke vraaq kon echt niet
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Schrijf het woord dat je leest dan tenminste goedwrote:Haha, ik jouwe altijd als pendaalemmer...wrote:Ik lees jouw naam altijd als Neeukien op de een of andere manier.wrote:Op het hek zittende, met 5 pillen op kickrollende bezweette gearbox pijpers... en dan vragen voor wat water, en dan een ongeschoren smoelwerk, met witte neusgaten en witte mondhoekjes tegen komen onder dat vieze bezweten LARP kappie van ze...![]()
Eens. Vanaf dat moment nam Rutte het helemaal over vond ik. Maar ook gewoon vergelijkingen maken met Hitler... hoe laag. Hij gebruikt mooie, dure, intelligente woorden. Maar het slaat vaak als een tang op een varken.
Baudet tsja... wat mij betreft mag de beste man best ideeën hebben zoals zijn ideale wereld er uit zou moeten zien, dat heeft iedereen en ook politieke figuren, maar zijn arrogantie, ijdelheid, stoerdoenerij, eigenlijk zijn hele uitstraling is werkelijk waar misselijkmakend. Echt zo'n popiejopie jongetje die op de middelbare school denkt alles te kunnen maken. Walgelijk

Verder ook gewoon rechts tegen extreem-rechts, sowieso voor mij de moeite niet waard om te kijken, heb dat dan ook niet gedaan.
Verder ook gewoon rechts tegen extreem-rechts, sowieso voor mij de moeite niet waard om te kijken, heb dat dan ook niet gedaan.