Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125 ... 1151  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-06-2018, 11:44 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Kk vliegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-06-2018, 22:25 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Is het echt zo slecht met die batterijen?

Ik heb een telefoon van 5 jaar oud en ik kan makkelijk een dag op een volle batterij. Als ik er weinig mee doe, alleen appen, kan ik hem meestal nog langer mee.

Ik heb een huawaei P9 en ging bij het begin heel lang mee, terwijl die nu een halve dag mee kan als ik zelfs alleen nog maar op de WiFi zit. Ik speel ook totaal geen spelletjes of iets, maar het is echt een drama..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-06-2018, 23:03 

Hardtraxx Elite

Wat gaat er dan fout? Ik heb een huawei p9 lite en batterij doet het voor mijn gevoel net zo goed als 1.5 jaar geleden. Kan makkelijk een dag en bij lichter gebruik 2 dagen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 07:51 

Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
iPhone 6s doet meer fout dan goed bij mij

Raar.. Ik heb al 2 jaar een 6s en heb nog nooit echt problemen gehad! Batterij gaat ook makkelijk een dag+ mee. Ik merk alleen wel dat de batterijduur met elke update verandert. Dat vind ik alleen wat vreemd maar verder dik tevreden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 07:53 

Hardtraxx Elite

Dat de tijd zo langzaam gaat.... En het weekend defqon in een wip is afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 07:56 

Kraak... Piep...

Dan loop je lang te wippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 08:25 

Hardtraxxer

De temperatuurdip voor aankomend weekend :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 08:36 

Hardtraxxer

Yenssen schreef:
De temperatuurdip voor aankomend weekend :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 08:38 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:

Zit hier ook op het werk met maar 1 gedachte, aankomend weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 08:39 

Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Hekzitter schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 08:56 

Hardtraxx Addict

Rowanyt1309 schreef:
Hard4Us schreef:
Hekzitter schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 10:04 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Pfff een weekend lang lopend wippen. Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 10:45 

Hardtraxx Elite

Bezig voor mijn branchewerkstuk wat ik woensdagochtend om 08:00 moet inleveren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 11:15 

Hardtraxxer

Motivatie zoeken om te leren voor het laatste tentamen dit jaar op donderdag. Gelukkig daarna wel Defqon :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 12:04 

Hardtraxxer

Mijn scriptieverdediging die valt in de week na Defqon, kan dus ook maandag om 9:00 's ochtends zijn als ik veel pech heb. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 12:20 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Broken Balance schreef:

Pfff een weekend lang lopend wippen. Respect

Op een gegeven moment moet je last van je benen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 14:58 

Hardtraxx Veteran

DJ Jean, wat een kneusje. >.< Ben je 50 en dan gedraag je je zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 15:23 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Dit. Waarom nodigen ze dit soort mensen uit? Met z'n 17-jarige puber mindset 'ik neuk meer wijven dan jij dus al je meningen over mij zijn irrelevant'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 15:27 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Dat ie laatst ook aan de tafel zat bij VI Oranje blijft thuis en zichzelf zo de hemel in zat te prijzen.. Als ik hem zo kinderachtig zie doen zoals ie nu doet snap ik heel goed dat veel mensen klaar zijn met hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2018, 21:03 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me toch het resultaat van tientallen jaren achter elkaar coke gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-06-2018, 07:49 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Lijkt me toch het resultaat van tientallen jaren achter elkaar coke gebruiken.

Dat is Jean idd, niet jan. Want doordeweeks is hij gewoon jan en drinkt hij alleen maar water...

Vond de reactie van Johan Derksen wel goud. :lol: "Hij heeft zeker met mijn vrouw gebeld."
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-06-2018, 09:07 

Hardtraxx Veteran

Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-06-2018, 09:09 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.

Komende week tentamens en herkansingen en dan rijden er door heel Limburg geen bussen en treinen. Perfecte timing ook weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-06-2018, 10:53 

Kraak... Piep...

Joey schreef:

Volgens mij is dat het doel juist? Zodat de werkgever door de maatschappij onder druk wordt gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-06-2018, 10:58 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Joey schreef:

Volgens mij is dat het doel juist? Zodat de werkgever door de maatschappij onder druk wordt gezet.

Staken heeft geen zin als niemand er last van heeft natuurlijk!
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125 ... 1151  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic