Ik kan wel lachen om die vent, is toch gewoon een lopende meme.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Heb er op zich niet zoveel moeite mee als er een apart stukje strand zou komen alleen voor mensen die niet naakt of schaars gekleed zijn, maar de argumenten die die kerel heeft vind ik nergens op slaan. Wat betreft het ongewenst benaderen van schaars geklede vrouwen heeft hij naar mijn mening wel een punt, maar dat los je niet op met een halalstrand want daar hebben die vrouwen niks aan.
Daar hebben ze juist wel iets aan.maar dat los je niet op met een halalstrand want daar hebben die vrouwen niks aan.
(heel flauw, ik weet het
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
wrote:Daar hebben ze juist wel iets aan.maar dat los je niet op met een halalstrand want daar hebben die vrouwen niks aan.
(heel flauw, ik weet het)
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Duim eergisteren onstoken geraakt en lichaam reageert nu alsof ik niet lang meer te leven heb. Opeens dood ziek. 
wrote:Duim eergisteren onstoken geraakt en lichaam reageert nu alsof ik niet lang meer te leven heb. Opeens dood ziek.
Elke keer als ik Touch A Star hoor, en de break is voorbij, dat het stil wordt in de track. Dan denken mijn hersenen: "make make make them clap to this" van Activator & Zatox - Freedom
Maar goed, dat zit er dus niet in hahaha verdomme.
Mensen die denken grappig te zijn om een recept in de reacties van een Facebook bericht te zetten. Je grap is oud, slecht en kut!!
Of mensen die dit op HT doen @Pedaalemrewrote:Mensen die denken grappig te zijn om een recept in de reacties van een Facebook bericht te zetten. Je grap is oud, slecht en kut!!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Kearltje tochwrote:Of mensen die dit op HT doen @Pedaalemrewrote:Mensen die denken grappig te zijn om een recept in de reacties van een Facebook bericht te zetten. Je grap is oud, slecht en kut!!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Auto kapot gegaan van de week... Koppakking kapot gegaan en reparatie kost tussen de 1000 en 1500 euro... 
Caroutlet in Groningen schijnt wel goed te kunnen repareren
Volgens mij mis ik iets?wrote:Caroutlet in Groningen schijnt wel goed te kunnen repareren
Heb daar wel eens gekeken voor nieuwe auto
Een baas die genoeg personeel rond heeft lopen om een magazijn te stickeren (waarvan er 4 stil staan) en je zelf druk hebt met productieplanning in regelen en logistieke planning rond te krijgen.
En dan mag jij het magazijn gaan stickeren... ja doei :' )
Een lichtelijke semi long / keelontsteking oplopen net voordat je weekend hebt en veel had gepland... Maarja toch maar gewoon gaan.
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Ook zo tegen de baas gezegd? Respect dan.wrote:Een baas die genoeg personeel rond heeft lopen om een magazijn te stickeren (waarvan er 4 stil staan) en je zelf druk hebt met productieplanning in regelen en logistieke planning rond te krijgen.
mensen die het hebben over het hoge/lage ek limiet
volgens mij is het nog steeds de limiet dus is het ook de hoge/lage ek limiet
volgens mij is het nog steeds de limiet dus is het ook de hoge/lage ek limiet
Over het algemeen heerst een bij ons een werk cultuur waarin Nee ook een antwoord is. En dat snappen ze dan ook vaak. Als je overal ja tegen zegt kom je niet eens meer aan je eigen werk toewrote:Ook zo tegen de baas gezegd? Respect dan.wrote:Een baas die genoeg personeel rond heeft lopen om een magazijn te stickeren (waarvan er 4 stil staan) en je zelf druk hebt met productieplanning in regelen en logistieke planning rond te krijgen.
Mensen die al ruim een maand voor een event vragen over de timetable gaan stellen. Je weet inmiddels toch wel dat die vaak de week van te voren komt en in uitzonderlijke gevallen de week daarvoor?
Of nadat een track voor het eerst is gedraaid vragen wanneer de release is
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
COME TO HONDURAS