Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Nee hoeft niet per sé idd. Maar de wat kleinere organisators hebben vaak wel een voorkeur voor guys uit de streek zegmaar. De openers/residents op wat minder grote evenementen en clubs komen echt de helft van de tijd uit de buurt. :P

Verder produceer ik niet en heb dus geen eigen tracks, dat verkleint de kans ook wel. Gewoon een mixje insturen via mail had ik niet aan gedacht, ga ik doen! Meestal kijk ik of er toevallig ergens een contest is, maar die mis ik altijd/kom altijd te laat de reclame ervoor tegen :lol: Maar organisaties willen tussen evenementen door ook wel eens naar een mixje luisteren? Dan ga ik maar gewoon een x iets vets in elkaar flansen. Ty :D


Nouja, als je een korte strakke mix van een minuut of 15/20 maakt die precies is waar jij voor staat en je stelt jezelf even voor met waar je voor staat en wat je kunt dan lijkt me dat een kleine moeite. In het ergste geval krijg je geen antwoord, maar je weet natuurlijk nooit wat het oplevert.

Verder wel met je eens hoor, het is ook fucking lastig. En lokale mensen krijgen ook het voordeel omdat die ook weer mensen uit de regio mee nemen. Maar nee heb je en ja kun je krijgen :)


Zeker waar, proberen kan altijd natuurlijk ! Bedankt, ga er van de week wat tijd insteken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De storing van Ziggo. Morgen tentamen en al de hele dag geen wifi e.d. Ze zeggen ook dat het rond 1 uur al voor een groot deel was opgelost. Maar hier natuurlijk nog niks -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook echt alleen maar in Limburg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ook echt alleen maar in Limburg :lol:

https://nos.nl/artikel/2279376-landelij ... orbij.html landelijke storing was het hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Unknown schreef:
Ook echt alleen maar in Limburg :lol:

https://nos.nl/artikel/2279376-landelij ... orbij.html landelijke storing was het hoor?


https://www.nu.nl/internet/5830659/inte ... elost.html

Hier staat dan weer Limburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit seizoen van Temptation Island. Nog nooit zoiets tenenkrommends gezien op tv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 07:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dit seizoen van Temptation Island. Nog nooit zoiets tenenkrommends gezien op tv.

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dit seizoen van Temptation Island. Nog nooit zoiets tenenkrommends gezien op tv.


Alleen dit seizoen?
Je moet toch echt wel een beroerte hebben gehad en daarmee driekwart van je hersencapaciteit zijn verloren wil je hier uberpaupt naar kunnen kijken.. (en daar bezoel ik elk seizoen mee).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Temptation Island. Nog nooit zoiets tenenkrommends gezien op tv.

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Temptation island, mooi man! alleen dit seizoen afgehaakt ivm saai kutvolk dat mee doet.

https://www.parool.nl/kunst-en-media/te ... ~a4581337/

Cringe 'm altijd finaal de pan uit maar je blijft toch loeren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja vorig seizoen voor het eerst gekeken (niet de VIPS maar die daarvoor voor de duidelijkheid) en toen vond ik het volk ook maar vervelend. Maar er was tenminste, of het nou nep is of niet, wel mooie sensatie. Dit jaar is het volk nog vervelender en is er na 10 afleveringen nog geen reet gebeurd. Was eigenlijk al afgehaakt maar had het gister nog een kans gegeven, maar nu kap ik er helemaal mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
SL8492 schreef:
Dit seizoen van Temptation Island. Nog nooit zoiets tenenkrommends gezien op tv.


Alleen dit seizoen?
Je moet toch echt wel een beroerte hebben gehad en daarmee driekwart van je hersencapaciteit zijn verloren wil je hier uberpaupt naar kunnen kijken.. (en daar bezoel ik elk seizoen mee).


Gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
SL8492 schreef:
Dit seizoen van Temptation Island. Nog nooit zoiets tenenkrommends gezien op tv.


Alleen dit seizoen?
Je moet toch echt wel een beroerte hebben gehad en daarmee driekwart van je hersencapaciteit zijn verloren wil je hier uberpaupt naar kunnen kijken.. (en daar bezoel ik elk seizoen mee).

Iedereen moet toch zelf weten naar wat hij of zij kijkt? Ik vind het ook walgelijke televisie, maar ik kijk bewust al jaren geen televisie meer aangezien het grootste gedeelte gewoon regelrechte troep is. Daarnaast wil ik zelf bepalen wanneer ik naar wat kijk. Zolang andere mensen me er niet mee lastig vallen of het me proberen op te dringen is het wat mij betreft prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
SL8492 schreef:
Dit seizoen van Temptation Island. Nog nooit zoiets tenenkrommends gezien op tv.


Alleen dit seizoen?
Je moet toch echt wel een beroerte hebben gehad en daarmee driekwart van je hersencapaciteit zijn verloren wil je hier uberpaupt naar kunnen kijken.. (en daar bezoel ik elk seizoen mee).


Temptation Island verleidt vooral hoogopgeleide kijker:
https://www.parool.nl/kunst-en-media/te ... ~a4581337/

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 08:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog geen enkel hedendaags hardstyle feest gepakt of kunnen pakken dit jaar (Alleen Origins maar dat zijn classics) en wel graag alle nieuwe platen live willen horen.

Tot nu toe alleen die nieuwe Q-Base op de planning (als het concept en de line-up goed zijn). De rest van alle weekendfestivals die leuk lijken vallen allemaal op data waar ik andere festivals of vakantie heb (Defqon - Awakenings, Decibel - Paradigm, Nachtcollege - Rebirth, Familieweekend - Hardshock enz enz.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ga maar gewoon full Techno BB, dit wordt hem niet meer man :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 10:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ga maar gewoon full Techno BB, dit wordt hem niet meer man :thumbdown:


Paradigm is grotendeels voor Convoi (Industrial dus) en gewoon puur omdat het een enorm relaxed feest met veel bekenden op 5 minuten fietsen is, maar een keuze was eigenlijk bewust echt voor Techno en dat is bij Awakenings/Defqon.1 en dat was gezien de LU's, prijs en accommodatie de goede keuze :P

Maar ik zou nooit een keuze maken om vol op een genre te gaan, welk genre dan ook, dat maakt het zo saai :P. Zou het verschrikkelijk vinden als ik heel mijn leven alleen maar hardstyle/hardcore zou moeten luisteren, andersom net zo met techno of metalcore :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nog geen enkel hedendaags hardstyle feest gepakt of kunnen pakken dit jaar (Alleen Origins maar dat zijn classics) en wel graag alle nieuwe platen live willen horen.

Tot nu toe alleen die nieuwe Q-Base op de planning (als het concept en de line-up goed zijn). De rest van alle weekendfestivals die leuk lijken vallen allemaal op data waar ik andere festivals of vakantie heb (Defqon - Awakenings, Decibel - Paradigm, Nachtcollege - Rebirth, Familieweekend - Hardshock enz enz.).


Intents?
Superbash?
Dance4Liberation?
Emporium?

Keuze genoeg de komende tijd toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet dat er zat festivals zijn, maar het zijn ook kwesties van geld, afstand (het hoge noorden) de line-up en of we als groep kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn vrienden te laat zijn met kaartjes te kopen voor supersized :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Mijn vrienden te laat zijn met kaartjes te kopen voor supersized :/ >.<


Jammer voor jou, maar geen medelijden met je vrienden.. Als ze echt graag wouden gaan dan hadden ze meeeeeer als genoeg tijd om aan tickets te komen lijkt me :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Goldenstyle schreef:
Mijn vrienden te laat zijn met kaartjes te kopen voor supersized :/ >.<


Jammer voor jou, maar geen medelijden met je vrienden.. Als ze echt graag wouden gaan dan hadden ze meeeeeer als genoeg tijd om aan tickets te komen lijkt me :x


True, stel luie honden zo vaak gezegd. Maar wel leuker om met je vrienden te gaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Arnoud van Doorn :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Arnoud van Doorn :sick: :sick: :sick:


Een halalstrand, dan denk je alles gehad te hebben.

Straks willen ze ook nog een eigen halal land waar ze kunnen leven zonder last van ons te... oh wacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2019 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Pedaalemre schreef:
Arnoud van Doorn :sick: :sick: :sick:


Een halalstrand, dan denk je alles gehad te hebben.

Straks willen ze ook nog een eigen halal land waar ze kunnen leven zonder last van ons te... oh wacht..


Echt he, die man heeft echt een klap van de molen gehad. Hoe kun je zulke enge denkwijzen hebben. 'Dat is fijn voor de moslima's zodat ze geen schaars geklede, lelijke mensen hoeven te zien'. Geef mij maar een spuitje.
Vorige  1 ... 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic