Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124 ... 1130  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 15:35 

Hardtraxx Veteran

Zo dansen ze ook bij de EO jongerendag joh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 15:50 

Hardtraxx Addict

Nu we toch op dit onderwerp zitten:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 16:04 

Hardtraxxer

kegel77w schreef:

Zie:

THArdstyler schreef:

;)

Maar heb hier echt met een grote wtf naar zitten kijken... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 16:37 

Hardtraxx Elite

Ziet er uit als een groepje kleuters die hun eerste festival pakken, moeten toch met leuk beeldmateriaal voor thuis en op school thuis komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 16:41 

Hardtraxx Addict

Helemaal over de link gekeken. Maar wat een volk joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 16:47 

Hardtraxx Crew

Doet me een beetje denken aan hip hop volk dat ook altijd zo stoer moet doen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 16:49 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ziet er uit als een groepje kleuters die hun eerste festival pakken, moeten toch met leuk beeldmateriaal voor thuis en op school thuis komen...

Dit is hun CKV project denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2018, 17:34 

Hardtraxxer

Wat een arme sodemieters. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-06-2018, 21:18 

Hardtraxx Crew

Mijn steeds groter wordende gebrek aan motivatie voor mijn studie... en ik moet nog 4 jaar xd. Ik vind mijn studie wel interessant enzo maar ik kan me er vaak gewoon niet toe zetten om iets uit te gaan voeren. Misschien maar eens op gesprek gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-06-2018, 22:29 

Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:

Het dieptepunt is bereikt, kan alleen maar beter worden.

Kijk mama, ik sta op Intents in mij blote kippenborstje omgedraaid naar de stage kicks mis te slaan. Ongelofelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 03:58 

Hardtraxx Veteran

Teennagel begint in te groeien, krijg er geen watje tussen en huisartsenpraktijk is het weekend dicht. Hoop dat ik maandag nog op tijd ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 11:23 

Kraak... Piep...

Joey schreef:
Teennagel begint in te groeien, krijg er geen watje tussen en huisartsenpraktijk is het weekend dicht. Hoop dat ik maandag nog op tijd ben.

Tip, ga naar een podotherapist.

Bij teen nagels die in gaan groeien kun je het beste een nagelbeugel plaatsen en dat doen hun. Ik moet het donderdag ook weer. Het is goedkoper, veel minder pijnlijk en de irritatie is na een paar uur al weg. Dat of een enorm pijnlijke operatie waar je een deel van je nagel kwijt raakt en ook een deel van je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 13:21 

Hardtraxx Veteran

Wekelijkse kater op zondag die telkens erger wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 13:30 

Hardtraxxer

Gisteren met Pussylounge m'n 1e festival sinds Defqon weer gepakt. Waarom voel ik me op zo'n weekend toch veel fitter dan na 1 dag festival :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 14:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Joey schreef:

Tip, ga naar een podotherapist.

Bij teen nagels die in gaan groeien kun je het beste een nagelbeugel plaatsen en dat doen hun. Ik moet het donderdag ook weer. Het is goedkoper, veel minder pijnlijk en de irritatie is na een paar uur al weg. Dat of een enorm pijnlijke operatie waar je een deel van je nagel kwijt raakt en ook een deel van je geld.

Weet niet of het veel uitmaakt qua kosten, als het onder het eigen risico valt dan hoef ik iig niks te betalen omdat ik daar toch al doorheen ben voor dit jaar. Minder pijnlijk klinkt wel beter, denk dat ik morgen dan wel even naar de podotherapeut ga. Zitten er zo te zien twee hier in het dorp, dus dat scheelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 21:48 

Hardtraxxer

Vorige maand naar de dokter geweest voor mijn ingegroeide nagel, operatie duurde max 15 minuten. De 2 naalden die ze in je teen zetten waren niet heel prettig maar had veel erger verwacht. Nu een maand verder is m'n teen eigenlijk weer helemaal de oude, het stuk nagel wat ze verwijderd hebben valt eigenlijk niet eens op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 21:50 

Hardtraxx Crew

Hoe krijgen jullie een ingegroeide nagel dan? Knippen jullie ze dan wel :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 21:52 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Van te hard te klaplongen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 21:54 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Ingegroeide nagels krijg je juist door ze te kort af te knippen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 21:58 

Hardtraxx Crew

Ohh dat wist ik niet. Wist niet dat t zo vaak voorkwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 22:05 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:

Heb ooit mijn teen gestoten en toen ging mn nagel er af, is uiteindelijk verkeerd terug gegroeid, heb er zo'n 4 jaar mee rond gelopen en zelf bijgehouden, maar was t echt strontbeu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 23:29 

Kraak... Piep...

Tja een Nagelbeugel plaatsen e.d. is geloof ik 30 a 40 euro, liggende aan de podotherapist.

Hem bijstellen is geloof ik 20 euro en dat doe je eens per half jaar en later een jaar, liggende aan hoelang het nodig is.

Wat zo'n ding doet is je nagel uit die ingroeiwond trekken als het ware, dit zodat het heelt en de nagel er niet in groeit. Als je je nagel dan volgens hun advies bijhoudt, is de wond dicht en de nagel zo gegroeid dat hij er niet meer in gaat. Daarna is het een kwestie van het advies van de podotherapist over knippen opvolgen.

Als het toch weer terugkomt, dan kun je de oude nagelbeugel altijd weer meenemen en dan zet hij hem er vaak ook voor maar 20 eu weer op en spant hem aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 23:56 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Tja een Nagelbeugel plaatsen e.d. is geloof ik 30 a 40 euro, liggende aan de podotherapist.

Hem bijstellen is geloof ik 20 euro en dat doe je eens per half jaar en later een jaar, liggende aan hoelang het nodig is.

Wat zo'n ding doet is je nagel uit die ingroeiwond trekken als het ware, dit zodat het heelt en de nagel er niet in groeit. Als je je nagel dan volgens hun advies bijhoudt, is de wond dicht en de nagel zo gegroeid dat hij er niet meer in gaat. Daarna is het een kwestie van het advies van de podotherapist over knippen opvolgen.

Als het toch weer terugkomt, dan kun je de oude nagelbeugel altijd weer meenemen en dan zet hij hem er vaak ook voor maar 20 eu weer op en spant hem aan.

Had serieus nog nooit van zo’n ding gehoord tot jij er mee kwam xd maar toen was ik al naar de huisarts geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 00:21 

Hardtraxx Veteran

Nou ja ik zal eerst een afspraak moeten maken, idk of dat dan snel genoeg is dat het nog met zo'n ding te fixen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 08:32 

Hardtraxx Veteran

Kraaien die elke ochtend lopen te krijsen in de boom naast onze slaapkamer.

Iemand enig idee waar je gif kan halen?
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124 ... 1130  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic