Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123 ... 1151  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 20:52 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Hoe krijgen jullie een ingegroeide nagel dan? Knippen jullie ze dan wel :P?

Van te hard te klaplongen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 20:54 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Ingegroeide nagels krijg je juist door ze te kort af te knippen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 20:58 

Hardtraxx Crew

Ohh dat wist ik niet. Wist niet dat t zo vaak voorkwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 21:05 

Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:

Heb ooit mijn teen gestoten en toen ging mn nagel er af, is uiteindelijk verkeerd terug gegroeid, heb er zo'n 4 jaar mee rond gelopen en zelf bijgehouden, maar was t echt strontbeu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 22:29 

Kraak... Piep...

Tja een Nagelbeugel plaatsen e.d. is geloof ik 30 a 40 euro, liggende aan de podotherapist.

Hem bijstellen is geloof ik 20 euro en dat doe je eens per half jaar en later een jaar, liggende aan hoelang het nodig is.

Wat zo'n ding doet is je nagel uit die ingroeiwond trekken als het ware, dit zodat het heelt en de nagel er niet in groeit. Als je je nagel dan volgens hun advies bijhoudt, is de wond dicht en de nagel zo gegroeid dat hij er niet meer in gaat. Daarna is het een kwestie van het advies van de podotherapist over knippen opvolgen.

Als het toch weer terugkomt, dan kun je de oude nagelbeugel altijd weer meenemen en dan zet hij hem er vaak ook voor maar 20 eu weer op en spant hem aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 22:56 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Tja een Nagelbeugel plaatsen e.d. is geloof ik 30 a 40 euro, liggende aan de podotherapist.

Hem bijstellen is geloof ik 20 euro en dat doe je eens per half jaar en later een jaar, liggende aan hoelang het nodig is.

Wat zo'n ding doet is je nagel uit die ingroeiwond trekken als het ware, dit zodat het heelt en de nagel er niet in groeit. Als je je nagel dan volgens hun advies bijhoudt, is de wond dicht en de nagel zo gegroeid dat hij er niet meer in gaat. Daarna is het een kwestie van het advies van de podotherapist over knippen opvolgen.

Als het toch weer terugkomt, dan kun je de oude nagelbeugel altijd weer meenemen en dan zet hij hem er vaak ook voor maar 20 eu weer op en spant hem aan.

Had serieus nog nooit van zo’n ding gehoord tot jij er mee kwam xd maar toen was ik al naar de huisarts geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2018, 23:21 

Hardtraxx Veteran

Nou ja ik zal eerst een afspraak moeten maken, idk of dat dan snel genoeg is dat het nog met zo'n ding te fixen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 07:32 

Hardtraxx Veteran

Kraaien die elke ochtend lopen te krijsen in de boom naast onze slaapkamer.

Iemand enig idee waar je gif kan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 10:55 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Van de leverancier hebben wij begrepen dat er op dit moment onvoldoende voorraad is van 'Black Mirror Society'. Hierdoor is je bestelling helaas vertraagd.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 12:12 

Kraak... Piep...

Joey schreef:
Nou ja ik zal eerst een afspraak moeten maken, idk of dat dan snel genoeg is dat het nog met zo'n ding te fixen is.

Je kan bij de eerste afspraak gelijk zo'n ding er in laten zetten. Het is echt niet een enorm ingrijpend iets, je maakt bij hun gewoon een afspraak om een nagelbeugel te plaatsen :P. Tot die tijd kan je eventueel een klein stripje aan watten tussen je nagel en de wond doen en dat dagelijks vervangen, als dat lukt. Zijn zat Podotherapisten, is niet echt een zeldzaam iets. Hier in Grunn alleen zitten er al 10 of zo.

Seeker Of Fire schreef:
Had serieus nog nooit van zo’n ding gehoord tot jij er mee kwam xd maar toen was ik al naar de huisarts geweest

Ik kreeg het ook maar via iemand anders te horen inderdaad, is een vrij onbekend iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 15:03 

Hardtraxx Elite

De hele tijd op Spotify het album van Phuture Noize refreshen en telkens zien dat die er nog niet op staat. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 16:21 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
De hele tijd op Spotify het album van Phuture Noize refreshen en telkens zien dat die er nog niet op staat. >.<

Same en dat terwijl ik de cd al heb en luister xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 17:15 

Hardtraxx Veteran

Speciaal heel deze week verlof genomen om redelijk wat te werken in mijn huis, zit mijn rug gelijk vast door een foute beweging. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 17:51 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Speciaal heel deze week verlof genomen om redelijk wat te werken in mijn huis, zit mijn rug gelijk vast door een foute beweging. :/

Vorig jaar ook last van gehad. Hopelijk dat het na een paar dagen al ver over is. Een van de vervelendste pijnen die ik gehad heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-06-2018, 14:16 

Hardtraxxer

Je pinpas die geblokkeerd is, door 3x verkeerde pincode. Had een soort van blackout xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-06-2018, 15:32 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk weer een half jaar studievertraging opgelopen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-06-2018, 16:04 

Hardtraxx Veteran

aantal tracks die ik Hardstyle.com heb gekcoht en die ineens verwijderd zijn door het label. wilde ze opnieuw downloaden maar dat kan dus niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2018, 07:24 

Hardtraxx Addict

Voorganger die een stinkend toilet achter gelaten heeft op het werk. Ugh... Ellende. Maar wel ff een reuktastisch drolletje neergelegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2018, 09:26 

Hardtraxx Elite

Een collega die het nakijkmodel van een schoolexamen heeft gemaakt en net nadat ik alle cijfers heb ingevoerd even komt melden dat het nakijkmodel niet klopt, waardoor iedereen 1 punt in mindering krijgt. Kan ik gewoon niet verkopen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2018, 14:45 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Een collega die het nakijkmodel van een schoolexamen heeft gemaakt en net nadat ik alle cijfers heb ingevoerd even komt melden dat het nakijkmodel niet klopt, waardoor iedereen 1 punt in mindering krijgt. Kan ik gewoon niet verkopen dit.

Niet mee zitten, jij iets ook maar je werk en tuurlijk is het kut voor de gene die zakken.

Is het trouwens ook niet ' gegeven is gegeven ' ?
Je kan niet tegen iemand die geslaagd was plots zeggen ' joke'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2018, 18:41 

Hardtraxx Addict

Even een tafel van 380eu vernaaien. Puur omdat je niet in de gaten had dat er aan de achterkant van een schilderij een haakje zat dat net een klein beetje uitstak
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2018, 23:26 

Hardtraxx Elite

immuunm schreef:
Je pinpas die geblokkeerd is, door 3x verkeerde pincode. Had een soort van blackout xd

Dit moment ken ik ook zo goed. Wou een keer kleding bij ons in de winkel afrekenen, maar kreeg ook een blackout. 2 keer mijn pincode gewoon verkeerd ingetoetst. Toen heb ik mijn vader gebeld of die het nog wist, maar wist het ook niet. 3e keer op de gok ingetoetst wat ik op dat moment dacht en gelukkig had ik hem goed. Echt een heel apart momentje is dat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-06-2018, 08:17 

Hardtraxx Addict

Rowanyt1309 schreef:
immuunm schreef:

Dit moment ken ik ook zo goed. Wou een keer kleding bij ons in de winkel afrekenen, maar kreeg ook een blackout. 2 keer mijn pincode gewoon verkeerd ingetoetst. Toen heb ik mijn vader gebeld of die het nog wist, maar wist het ook niet. 3e keer op de gok ingetoetst wat ik op dat moment dacht en gelukkig had ik hem goed. Echt een heel apart momentje is dat. :lol:

Is sowieso een irritatiemomentje: bepaalde dingen die je op routine doet (inderdaad PIN code, maar ook wachtwoorden, werkzaamheden et cetera) waar je dan teveel over na gaat denken. Totale paniek, het gewoon niet meer weten en keihard falen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-06-2018, 12:15 

Bierkoning

Drugs are bad mkay
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-06-2018, 13:28 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Rowanyt1309 schreef:
immuunm schreef:

Is sowieso een irritatiemomentje: bepaalde dingen die je op routine doet (inderdaad PIN code, maar ook wachtwoorden, werkzaamheden et cetera) waar je dan teveel over na gaat denken. Totale paniek, het gewoon niet meer weten en keihard falen >.<

Maar het ergste van alles was nog dat de cijfers wel goed waren alleen de volgorde was verkeerd had de 2 laatste cijfers omgedraaid met de eerste 2 xd
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123 ... 1151  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic