Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122 ... 1130  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2018, 07:36 

Hardtraxx Veteran

Oortjes ter reparatie op moeten sturen en nu de komende weken crappy Samsung oortjes gebruiken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2018, 08:48 

Donateur

Chroman schreef:
Dat je gewoon wakker wordt in een verlaten pand en je weet helemaal niet waar je bent en je hebt geen schoenen aan en dat je om je heen kijkt, je ziet gewoon geen herkenningspunten, je loopt naar buiten toe en je vraagt aan de eerste de beste medemens van; "Hé, waar ben ik dan, waar loop ik?" En die zegt: "Jongen, je bent in Zaïre, het is hier oorlog." Nou wat doe je dan? Toch huilen?

Gaat ie Jeff?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2018, 09:35 

Hardtraxx Addict

Old story dan, dat heet al 20 jaar Congo jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2018, 16:31 

Hardtraxx Newbie

Ticketswap waar alles binnen een milli-seconde meteen weg is >.<
Iemand nog tips? heb mijn telefoon al constant ontgrendeld en push berichten aanstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2018, 20:39 

Hardtraxx Veteran

Een DefQon warm up set maken en daarin wat oude HC platen stoppen..GVD wat mis ik Wasted Mind :cry:

Wat een gruwelijk platen heeft die man gemaakt!

Voor degene die niet weten wie dat is:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2018, 12:18 

Kraak... Piep...

Henkerfist schreef:
Ticketswap waar alles binnen een milli-seconde meteen weg is >.<
Iemand nog tips? heb mijn telefoon al constant ontgrendeld en push berichten aanstaan

Enige dat hielp bij ons was ticketswap open laten staan in een browser en om de tijd vernieuwen en hopen dat je uit puur geluk per ongeluk de eerste bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2018, 12:20 

Hardtraxx Elite

Een ingegroeid vingernagel hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2018, 12:27 

Kraak... Piep...

Hekzitter schreef:
Een ingegroeid vingernagel hebben...

Tip: Nagelbeugel.

Goedkoper en minder pijnlijk dan laten verwijderen. Had ook een nagel die op het punt stond in te groeien, naar een podoteherapist gegaan en die zette er een beugel op, pijn was heel snel weg en zodoende ook snel hersteld. Was over 2 jaar 80 eu kwijt geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-06-2018, 09:59 

Hardtraxxer

Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-06-2018, 10:42 

Hardtraxxer

RvD schreef:

Snap niet dat hier nooit wat van gezegd wordt, tuurlijk het is een feestje en het draait om de muziek, maar als je andersmans nachtrust gaat verstoren zonder reden ben je gewoon een lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 10:12 

Hardtraxx Veteran

RvD schreef:

Dacht dat op Intents de beveiling daar juist zo streng op was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 11:17 

Kraak... Piep...

Ligt er aan welke beveiliging ze huren, vaak boeit het de beveiligers namelijk zelf geen zak en vermijden ze liever de confrontatie dan dat ze je daarmee helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 11:30 

Hardtraxx Veteran

En je weet dat je het kan verwachten, ik weet van mezelf dat ik daar enorm chagrijnig van kan worden, dus ik zou nooit op een festival camping gaan staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 13:46 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
En je weet dat je het kan verwachten, ik weet van mezelf dat ik daar enorm chagrijnig van kan worden, dus ik zou nooit op een festival camping gaan staan...

Dit dus, egens vind ik dat zelf natuurlijk wel jammer maar ik weet wat voor een klootzakken er rond lopen die dan denken dat ze gigantisch leuk zijn op zo'n camping en dit soort gein kan ik gewoon niet hebben na zo'n vermoeide dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 14:37 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Dat je gewoon wakker wordt in een verlaten pand en je weet helemaal niet waar je bent en je hebt geen schoenen aan en dat je om je heen kijkt, je ziet gewoon geen herkenningspunten, je loopt naar buiten toe en je vraagt aan de eerste de beste medemens van; "Hé, waar ben ik dan, waar loop ik?" En die zegt: "Jongen, je bent in Zaïre, het is hier oorlog." Nou wat doe je dan? Toch huilen?

Joardy Film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 20:47 

Hardtraxxer

RvD schreef:

Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stages xd Maar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je net wakker bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 21:22 

Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
RvD schreef:

Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stages xd Maar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je nog wakker bent.

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 21:22 

Hardtraxxer

Indy schreef:
PEPii schreef:
RvD schreef:

Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stages xd Maar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je nog wakker bent.

Fixed

Haha, nog erger..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2018, 08:08 

Hardtraxx Veteran

Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.

Zo dat moest er even uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2018, 09:16 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.

Is ook gewoon een gouden gast. Hij gaat ook 1 keer per week vrijwillig op bezoek bij eenzame bejaarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2018, 09:55 

Hardtraxxer

RvD schreef:
Fransen en Italianen op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2018, 10:58 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Weghorst, mooie gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2018, 13:04 

Hardtraxxer

Indy schreef:
PEPii schreef:
RvD schreef:

Fixed

Nog wakker idd :lol:
En nee bedoelde zeker niet de afters, die waren geweldig :worship: Bedoelde de vers kaalgeschoren buitenlandse tjappies die een meter of 25 van ons af zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2018, 20:12 

Hardtraxx Veteran

Rowan die een Spoontech-shirt heeft besteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-06-2018, 08:05 

Kraak... Piep...

MelvinFR schreef:
Rowan die een Spoontech-shirt heeft besteld

1 Edgy Punt voor Melvin

Afbeelding
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122 ... 1130  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic